En dat op één dagquote:Op maandag 6 juli 2009 21:22 schreef Greys het volgende:
Oh dus het kan echt, met die tweeling!
Maar dan had ze het dus met Elvis en MJ gedaan, drukke tante
hier mag ALLES!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Gaan jullie niet een beetje snel?
Ik vind die regenbroek nog lelijker dan dat zwempak.
Maarreh, ik vind hem hier ook best lekker, maar dat mag zeker niet?
Van mij welquote:Op maandag 6 juli 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Morgen even langs de dokterquote:Op maandag 6 juli 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
Jawel hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 21:23 schreef Isegrim het volgende:
quote:
Ik snap gewoon niet dat mensen geil van 'm worden... er zijn opblaaspoppen waar minder plastic voor is gebruiktquote:
En de jasjes.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:25 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
omdat we commentaar hebben op ieder minuscuul beweginkje
Ah, dan snap ik het.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:25 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
omdat we commentaar hebben op ieder minuscuul beweginkje
Ik dacht net dat hij voordekijkersrechtsmaarinhetechtduslinksdragend wasquote:Op maandag 6 juli 2009 21:24 schreef Rianne84 het volgende:
ik zie toch iets waardoor ik denk dat hij rechtsdragend is
Bobbeltalk!quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:27 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik dacht net dat hij voordekijkersrechtsmaarinhetechtduslinksdragend was![]()
[..]
Bobbeltalk!
Ik zou een hele makkelijke grap kunnen maken over het feit dat een goeie zanger vinden ook niet zo moeilijk zou moeten zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer dat het gitaarwerk zo opzichtig nep is.
Het is toch niet zo'n moeite om een goede guitarist in je band te halen.
Het is de show , de energie die hij uitstraalt die me geil maaktquote:Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik snap gewoon niet dat mensen geil van 'm worden... er zijn opblaaspoppen waar minder plastic voor is gebruikt
TT-change!quote:
Zou heur haar echt zijn, vroeg ik me af.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef silence_s het volgende:
Die blauwe broek en pamela anderson met gitaar, zonder tieten kan echt niet!
Ik kom wel even langs, ik woon ook in Roermond.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:28 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het is de show , de energie die hij uitstraalt die me geil maakt
in die tijd was toch niets echt?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zou heur haar echt zijn, vroeg ik me af.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:28 schreef N.icka het volgende:
[..]
Het is de show , de energie die hij uitstraalt die me geil maakt
proestquote:Op maandag 6 juli 2009 21:28 schreef Asskicker14 het volgende:
[..]
Ik kom wel even langs, ik woon ook in Roermond.
Het valt me niet eens op eigenlijkquote:Op maandag 6 juli 2009 21:29 schreef Felixa het volgende:
Waarom zitten er zo ontzettend veel pauzes tussen en tijdens de nummers?
Is dat echt alleen een adem-kwestie?
Hier en daar een omkleedpauze kan ik me voorstellen, maar ik vind dit de vaart wel uit de show halen.
Zijn ballen moeten ook even afkoelen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:29 schreef Felixa het volgende:
Waarom zitten er zo ontzettend veel pauzes tussen en tijdens de nummers?
Is dat echt alleen een adem-kwestie?
Gitariste is Jennifer Batten en is een fenomeen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:26 schreef Asskicker14 het volgende:
Jammer dat het gitaarwerk zo opzichtig nep is.
Het is toch niet zo'n moeite om een goede guitarist in je band te halen.
quote:
Hihihiiiiiihihi, dan zou je zorgen dat je in een safe environment zou komen enzo?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
Serieus hoor, als ik hem naakt zou zien zou ik toch in een hoekje kruipen, mn privates proberen te beschermen en from the top of my lungs HIIIIIIIIIIIIIIIII HIHIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII HIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII gillen!!!
(mgihgihg going all meisje mick here!)
Ik vind het een enorm sexy wijf, niks mis mee.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef RSie het volgende:
echte MJ fans horen te weten dat Jennifer Batten (de gitarist) niet anders zou kunnen dan zo verschijnen, zij hoort nou eenmaal bij de MJ tour en daar hoort dat uitbundige kapsel bij!!
Ik zou iig mentaal heel hard proberen mn happy place te zoeken en na afloop een extra persoonlijkheid aanmaken om het trauma een plekje te gevenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:32 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihiiiiiihihi, dan zou je zorgen dat je in een safe environment zou komen enzo?
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:31 schreef RSie het volgende:
echte MJ fans horen te weten dat Jennifer Batten (de gitarist) niet anders zou kunnen dan zo verschijnen, zij hoort nou eenmaal bij de MJ tour en daar hoort dat uitbundige kapsel bij!!
Geen MJ op TV in Ierland? Jeuh wat een verademing.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:34 schreef ElizabethR het volgende:
Overigens zit ik niet te kijken, ik heb geen nederlandse zenders. Maar ik zoek op YouTube wel een en ander op.
dat hitje toendertijd was O fortuna van Fortuna.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef Lovechild het volgende:
Hallo, in anderhalf uur een topic vol?!![]()
Even mijn two cents over het concert:
dat begin met de Carmina Burana, dat heb ik toentertijd echt veel op MTV gezien. Volgens mij was dat gewoon een hit(je) op zich.
Het concert is wel extra leuk met wat opmerkingen van hier in mijn achterhoofd. En inderdaad: het vingertje!
Het eerste uur keken mijn kids nog mee. Het begin, dat Michael er ineens was:
8-jarige zoon: "Daar is Michael Jackson..."
3-jarige zoon: "...in zijn onderbroek!"
8-jarige zoon: " Hij draagt zijn onderbroek over zijn broek heen!"
![]()
Stukje later 8-jarige zoon peinzend: "Ik zou wel een beetje voor aap lopen als ik dat zou doen. Zo zingen en dansen." En verzucht later nog een keer dat MJ nog steeds "dat gouden pakje" aanheeft
Hoog. Er is verder toch geen hol op tv. Ik ben benieuwd wat de kijkcijfers morgen zullen zijn, de tribute, de HIStory tour ook nog.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef Rianne84 het volgende:
vraag me af hoe hoog de kijkcijfers zullen zijn
Morgen zullen ze nog wel hoger liggen inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoog. Er is verder toch geen hol op tv. Ik ben benieuwd wat de kijkcijfers morgen zullen zijn, de tribute, de HIStory tour ook nog.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:35 schreef k_i_m het volgende:
[..]. Jennifer
. Tegenwoordig heeft ze plat haar, en ik herkende haar gelijk niet meer
Alleen op de muziekkanalen, daar heb ik er een stuk of 50 van. Maar gelukkig ook nog 450 andere kanalenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:37 schreef sig000 het volgende:
[..]
Geen MJ op TV in Ierland? Jeuh wat een verademing.
dat was toch Jim?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:39 schreef RSie het volgende:
p.a., iemand een link naar het YT filmpje waarin MJ crasht met het bakkie op het podium?
Van morfineachtige stoffen ga je niet sneller typen, het moet ander spul zijn dan.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:39 schreef wapwip het volgende:
Deze topicreeks heeft ook van de drugs gesnoept volgens mij, wat een snelheid
Damn, da's een boel!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:40 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Alleen op de muziekkanalen, daar heb ik er een stuk of 50 van. Maar gelukkig ook nog 450 andere kanalen
Een van zijn allermooiste nummersquote:Op maandag 6 juli 2009 21:40 schreef Desunoto het volgende:
Nu komt Will You Be There![]()
![]()
![]()
Als het goed is dan.
Inderdaad ja. Erger ik me bij concerten ook altijd aan.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:41 schreef DancingPhoebe het volgende:
Altijd zo vervelend als mensen bij een concert voooor je op iemands schouders gaan zitten of nog erger STAAN...
Ja, dat is hemquote:
Ben benieuwd of de servers van Fok het morgen trekken.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoog. Er is verder toch geen hol op tv. Ik ben benieuwd wat de kijkcijfers morgen zullen zijn, de tribute, de HIStory tour ook nog.
Ja ga maar verder met je fles azijnquote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef N.icka het volgende:
Zeiknummer , ik ga maar wat wijn opentrekken
10000000000000000000 xquote:Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef Lovechild het volgende:
Hallo, in anderhalf uur een topic vol?!![]()
Even mijn two cents over het concert:
dat begin met de Carmina Burana, dat heb ik toentertijd echt veel op MTV gezien. Volgens mij was dat gewoon een hit(je) op zich.
Het concert is wel extra leuk met wat opmerkingen van hier in mijn achterhoofd. En inderdaad: het vingertje!
Het eerste uur keken mijn kids nog mee. Het begin, dat Michael er ineens was:
8-jarige zoon: "Daar is Michael Jackson..."
3-jarige zoon: "...in zijn onderbroek!"
8-jarige zoon: " Hij draagt zijn onderbroek over zijn broek heen!"
![]()
Stukje later 8-jarige zoon peinzend: "Ik zou wel een beetje voor aap lopen als ik dat zou doen. Zo zingen en dansen." En verzucht later nog een keer dat MJ nog steeds "dat gouden pakje" aanheeft
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Rianne84 het volgende:
arme achtergrondzangers, die zullen wel stikken van de hitte
Tsjie-ke aaaaaaaaaaaahhhh!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiiieeeeee hieeeeeeee!
*in kruis grijpt*
Amfetaminen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Van morfineachtige stoffen ga je niet sneller typen, het moet ander spul zijn dan.
Als je alleen bij het aansteker-wapperen maar niet in de buurt van die muzikante d'r haar komt!quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Rianne84 het volgende:
arme achtergrondzangers, die zullen wel stikken van de hitte
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
Clip van Will You be there met beelden van Free Willy![]()
Staat bij mijn favoritesquote:
Op het 9 uur journaal op de radio werd melding gemaakt dat CNN verwachte dat het zou gaan om het TV moment van de eeuw, oftewel het best bekeken tv programma van de afgelopen eeuw. Met 100den miljoenen kijkers.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
de mijne ookquote:
naar de begrafenis van Diana keken al 2,5 miljard mensen, het zal dus iets meer moeten zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 21:47 schreef McDucky het volgende:
[..]
Op het 9 uur journaal op de radio werd melding gemaakt dat CNN verwachte dat het zou gaan om het TV moment van de eeuw, oftewel het best bekeken tv programma van de afgelopen eeuw. Met 100den miljoenen kijkers.
3 miljardquote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
naar de begrafenis van Diana keken al 2,5 miljard mensen, het zal dus iets meer moeten zijn
Zo liep ik er ook bij toen ik pak em beet 10 was. Inclusief de schoenenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Dit is verreweg de outfit die het best te pruimen is.
Op de witte sokjes na, uiteraard
Heb je die wel eens in duet met Josh Groban gehoord, dat nummer?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
nu moet ik aan sarah mklagggggggggggggglans, in the arms of the angel denken...
i has a sad...
Denk dat dit wel te verwachten is inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:47 schreef McDucky het volgende:
[..]
Op het 9 uur journaal op de radio werd melding gemaakt dat CNN verwachte dat het zou gaan om het TV moment van de eeuw, oftewel het best bekeken tv programma van de afgelopen eeuw. Met 100den miljoenen kijkers.
word het eigelijk ook op cnn ofzo uitgezonden? nederland zal er wel weer een of andere michael-kenner bij halen en van die irritante dingen er doorheen zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
naar de begrafenis van Diana keken al 2,5 miljard mensen, het zal dus iets meer moeten zijn
Dat zat ik me ook af te vragenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom kan hij wel met een normale 'zware' stem zingen maar heeft hij een piepstemmetje in interviews?
Tsjop tsjop, beetje bijhouden Q, moet je maar geen DVD gaan loeren!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
fuck hell. Ik kijk ff 1u en 18 min een dvd, en heel het andere topic vol, ennu al op pagina 3
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom kan hij wel met een normale 'zware' stem zingen maar heeft hij een piepstemmetje in interviews?
Er zal niet omheen te komen zijn, ik schat 1 op 2 van de wereldbevolking waar ze mee zullen schermen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Komt nogquote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef murp het volgende:
is the man in the mirror al geweest eigenlijk? of komt ie niet?
Ik ben voor Maarten van Rossum.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef wapwip het volgende:
nederland zal er wel weer een of andere michael-kenner bij halen en van die irritante dingen er doorheen zeggen.
jaquote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Lopen jullie vijf minuten voor op mij ofzo?
Die komt nog. Voor de playlist, zie:quote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef murp het volgende:
fuck me. pagina 4 ! bijna 5quote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Tsjop tsjop, beetje bijhouden Q, moet je maar geen DVD gaan loeren!
Josh!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die wel eens in duet met Josh Groban gehoord, dat nummer?
Blijknaar ook op mijquote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef Greys het volgende:
[..]
Lopen jullie vijf minuten voor op mij ofzo?
Komt als laatste (liedje).quote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef murp het volgende:
Dunnodunnnooo moet ik eens youtuben!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef Greys het volgende:
[..]
Heb je die wel eens in duet met Josh Groban gehoord, dat nummer?
goed gegoktquote:Op maandag 6 juli 2009 21:51 schreef BB-King het volgende:
Volgens mij komt Zwart & Wit nu... klein gokje.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Black or White... over zijn blekingsproces
Doe eens een beetje respectvol!quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:51 schreef TheVulture het volgende:
Black or White... over zijn blekingsproces
Oh, ik ken echt NIEMAND in mijn omgeving die dat ook mooi vindt! I laf joe!quote:
Nee toch?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:51 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Die komt nog. Voor de playlist, zie:
http://en.wikipedia.org/wiki/Live_in_Bucharest:_The_Dangerous_Tour
Black or Whiet, altijd al een matig nummer gevonden eigenlijk.
Kabel is sneller dan digitaalquote:
Omdat je met zingen je stembanden anders gebruikt dan met praten.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Bij Jam (dacht ik?) kwam hij ook geloof ik.. en toen klonk dat ook voor geen meter.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:53 schreef Asskicker14 het volgende:
De stem van die rapper klinkt niet echt lekker.
. Te gast aan tafel zijn: Leo Blokhuis, popkenner bij uitstek, Gerard Ekdom, dj bij 3 FM en Boris, zanger. Presentatie: Joost Karhof.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:49 schreef wapwip het volgende:
[..]
word het eigelijk ook op cnn ofzo uitgezonden? nederland zal er wel weer een of andere michael-kenner bij halen en van die irritante dingen er doorheen zeggen.
quote:
Ja jajaja echt even opzoeken dat duet!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:52 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Dunnodunnnooo moet ik eens youtuben!
Waarom kregen we nou ineens die clip te zien?
Moest hij de bobbel even uitlaten?
En dat dusquote:Op maandag 6 juli 2009 21:53 schreef silence_s het volgende:
[..]
Omdat je met zingen je stembanden anders gebruikt dan met praten.
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
. Te gast aan tafel zijn: Leo Blokhuis, popkenner bij uitstek, Gerard Ekdom, dj bij 3 FM en Boris, zanger. Presentatie: Joost Karhof.
Jawel, vond en vind het maar weinig.quote:
Leo is lief! Die kan dat welquote:Op maandag 6 juli 2009 21:54 schreef Dagonet het volgende:
[..]
. Te gast aan tafel zijn: Leo Blokhuis, popkenner bij uitstek, Gerard Ekdom, dj bij 3 FM en Boris, zanger. Presentatie: Joost Karhof.
Het was een freak, maar dat is écht achterhaald hoorquote:Op maandag 6 juli 2009 21:54 schreef TheVulture het volgende:
Toch frappant... dan zingt ie "It doesn't matter if you're black or white"
En als er iemand niet tegen het feit kon dat ie een donkere huidskleur had
Jij gelooft dat ie een huidziekte had?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:56 schreef Greys het volgende:
[..]
Het was een freak, maar dat is écht achterhaald hoor
Ik ben helemaal weg van Josh!! Behalve dat het een fantastische zangert is is het ook nog een keileuke vent!!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik ken echt NIEMAND in mijn omgeving die dat ook mooi vindt! I laf joe!
Ik heb de DVD's ook enzo
Op Amazon zie ik alleen een Live in Japan uit 85 en deze. Morgen is er een registratie van de HIStory tour dus die zal ook wel te koop zijn of in ieder geval komen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:55 schreef RSie het volgende:
zijn de history en Bad tour ook ooit op DVD of video verschenen eigenlijk?
Ik zou beiden echt heel erg graag willen hebben namelijk!
Ik herhaal enkel het nieuwsbericht van de radio, maar geloof wel dat er morgen veel mensen zullen kijken. Maar 2,5 miljard mensen naar de begrafenis van Diana, dat is bijna de helft van de wereldbevolking.......is dat niet wat veel?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
1 van zijn minderequote:
** geloof van wel, op video dan he, dus wel mindere kwaliteit. Moet je even op bol.com kijken, ik heb net ook het 1 en ander besteld.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:55 schreef RSie het volgende:
zijn de history en Bad tour ook ooit op DVD of video verschenen eigenlijk?
Ik zou beiden echt heel erg graag willen hebben namelijk!
google maar even, staat wel ergens op wikipedia geloof ikquote:Op maandag 6 juli 2009 21:57 schreef McDucky het volgende:
[..]
Ik herhaal enkel het nieuwsbericht van de radio, maar geloof wel dat er morgen veel mensen zullen kijken. Maar 2,5 miljard mensen naar de begrafenis van Diana, dat is bijna de helft van de wereldbevolking.......is dat niet wat veel?
quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij gelooft dat ie een huidziekte had?
Had dan even alle topics meegelezenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Jij gelooft dat ie een huidziekte had?
Ah, je hebt gelijk.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:59 schreef Dagonet het volgende:
Hey, dit is dus de BBC versie van het concert. De latere versies schijnen anders te zijn staat op wiki, die hebben dit stukje niet.
klopt. Ik zat al vaag te kijken waar jullie het toch over haddenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:59 schreef Dagonet het volgende:
Hey, dit is dus de BBC versie van het concert. De latere versies schijnen anders te zijn staat op wiki, die hebben dit stukje niet.
http://news.bbc.co.uk/ont(...)_2502000/2502307.stmquote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
google maar even, staat wel ergens op wikipedia geloof ik
quote:Despite lengthy resuscitation attempts, including internal cardiac massage, she died at 4 a.m. local time.[41] Her funeral on 6 September 1997 was broadcast and watched by an estimated 2.5 billion people worldwide.[42]
Die heeft tijdens een concert eind jaren tachtig zo'n indruk op me gemaakt.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef FireFox1 het volgende:
Gelukkig komt hierna mijn all-time favorite (naast Billie Jean)
MAN IN THE MIRROR
in dat artikel staat ook 2,5 miljardquote:Op maandag 6 juli 2009 22:00 schreef Dagonet het volgende:
[..]
http://news.bbc.co.uk/ont(...)_2502000/2502307.stm
DIT is Heal the World.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Is dit nu Heal The World of We Are The World?
Klopt, da's de bron van wikipedia.quote:
Heal The Worldquote:Op maandag 6 juli 2009 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Ik heb twee DVD's, zijn er meer?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:57 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Ik ben helemaal weg van Josh!! Behalve dat het een fantastische zangert is is het ook nog een keileuke vent!!
Heb je zijn Chess DVD al?? Heb je het Anthem daaruit al gehoord en gezien??? Oh my!!!!!
heal the worldquote:Op maandag 6 juli 2009 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Die's al geweest.quote:
--quote:Op maandag 6 juli 2009 21:59 schreef quirina het volgende:
[..]
ikke wel
http://nl.wikipedia.org/wiki/Vitiligo
godsamme, jij kijkt ook elke wijven serie he?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:01 schreef Greys het volgende:
[..]
Ik heb twee DVD's, zijn er meer?
Toen ik hem in Ally McBeal heb gezien was ik al weg van hem. Wat een leuke kerel!
Die achter de schermen filmpjes ook bij dat concert van de eerste DVD, met zijn familie!
De mijne zit met een aansteker op de bankquote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:57 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Op Amazon zie ik alleen een Live in Japan uit 85 en deze. Morgen is er een registratie van de HIStory tour dus die zal ook wel te koop zijn of in ieder geval komen.
Dit is live in japan
thanks beiden!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:58 schreef jollieboer1 het volgende:
[..]
** geloof van wel, op video dan he, dus wel mindere kwaliteit. Moet je even op bol.com kijken, ik heb net ook het 1 en ander besteld.
Deze Boekarest tour ook, ik vind 'm erg mooi. Vroeger was ik een enorm fan, dat is in de loop der jaren minder geworden, toen hij in mijn beleving ook wel minder werd, echt over zijn hoogtepunt heen. Maar als je dit weer terug ziet zeg.......écht kippenvel de hele tijd.....brrrrrr...prachtig.
heal the worldquote:Op maandag 6 juli 2009 22:01 schreef Asskicker14 het volgende:
Heb je mijn post met foto's ook gezien?quote:Op maandag 6 juli 2009 22:02 schreef TheVulture het volgende:
[..]
--
Vitiligo over een groot deel van het gehele lichaam komt minder voor. Mensen met deze pigmentafwijking mogen niet te lang blootgesteld worden aan zonlicht aangezien zij minder beschermd zijn tegen UV-straling.
----
Kortom, ik denk echt dat ie zichzelf blank heeft willen maken, dezelfde obsessie waarom ie van zijn typische negerneus af wilde
Liberian Girlquote:Op maandag 6 juli 2009 22:03 schreef Dagonet het volgende:
Dit is toch een nummer dat langzaam maar zeker, door de jaren heen, onder je huid gaat kruipen.
Ik mis Liberian Girl.
Nope... even reposten?quote:
Nee, maar die komt ook niet. Niet gespeeld dit concert.quote:Op maandag 6 juli 2009 22:04 schreef Flow3r het volgende:
enne..dont stop till you get enough ook al geweest zeker?
quote:Op maandag 6 juli 2009 22:04 schreef Flow3r het volgende:
enne..dont stop till you get enough ook al geweest zeker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |