Ik ben helemaal weg van Josh!! Behalve dat het een fantastische zangert is is het ook nog een keileuke vent!!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:53 schreef Greys het volgende:
[..]
Oh, ik ken echt NIEMAND in mijn omgeving die dat ook mooi vindt! I laf joe!
Ik heb de DVD's ook enzo
Op Amazon zie ik alleen een Live in Japan uit 85 en deze. Morgen is er een registratie van de HIStory tour dus die zal ook wel te koop zijn of in ieder geval komen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:55 schreef RSie het volgende:
zijn de history en Bad tour ook ooit op DVD of video verschenen eigenlijk?
Ik zou beiden echt heel erg graag willen hebben namelijk!
Ik herhaal enkel het nieuwsbericht van de radio, maar geloof wel dat er morgen veel mensen zullen kijken. Maar 2,5 miljard mensen naar de begrafenis van Diana, dat is bijna de helft van de wereldbevolking.......is dat niet wat veel?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
naar de begrafenis van Diana keken al 2,5 miljard mensen, het zal dus iets meer moeten zijn
1 van zijn minderequote:
** geloof van wel, op video dan he, dus wel mindere kwaliteit. Moet je even op bol.com kijken, ik heb net ook het 1 en ander besteld.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:55 schreef RSie het volgende:
zijn de history en Bad tour ook ooit op DVD of video verschenen eigenlijk?
Ik zou beiden echt heel erg graag willen hebben namelijk!
google maar even, staat wel ergens op wikipedia geloof ikquote:Op maandag 6 juli 2009 21:57 schreef McDucky het volgende:
[..]
Ik herhaal enkel het nieuwsbericht van de radio, maar geloof wel dat er morgen veel mensen zullen kijken. Maar 2,5 miljard mensen naar de begrafenis van Diana, dat is bijna de helft van de wereldbevolking.......is dat niet wat veel?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |