3 miljardquote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
naar de begrafenis van Diana keken al 2,5 miljard mensen, het zal dus iets meer moeten zijn
Zo liep ik er ook bij toen ik pak em beet 10 was. Inclusief de schoenenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:47 schreef Greys het volgende:
Dit is verreweg de outfit die het best te pruimen is.
Op de witte sokjes na, uiteraard
Heb je die wel eens in duet met Josh Groban gehoord, dat nummer?quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef DancingPhoebe het volgende:
nu moet ik aan sarah mklagggggggggggggglans, in the arms of the angel denken...
i has a sad...
Denk dat dit wel te verwachten is inderdaad.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:47 schreef McDucky het volgende:
[..]
Op het 9 uur journaal op de radio werd melding gemaakt dat CNN verwachte dat het zou gaan om het TV moment van de eeuw, oftewel het best bekeken tv programma van de afgelopen eeuw. Met 100den miljoenen kijkers.
word het eigelijk ook op cnn ofzo uitgezonden? nederland zal er wel weer een of andere michael-kenner bij halen en van die irritante dingen er doorheen zeggen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
naar de begrafenis van Diana keken al 2,5 miljard mensen, het zal dus iets meer moeten zijn
Dat zat ik me ook af te vragenquote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom kan hij wel met een normale 'zware' stem zingen maar heeft hij een piepstemmetje in interviews?
Tsjop tsjop, beetje bijhouden Q, moet je maar geen DVD gaan loeren!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Qwea het volgende:
fuck hell. Ik kijk ff 1u en 18 min een dvd, en heel het andere topic vol, ennu al op pagina 3
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Asskicker14 het volgende:
Waarom kan hij wel met een normale 'zware' stem zingen maar heeft hij een piepstemmetje in interviews?
Er zal niet omheen te komen zijn, ik schat 1 op 2 van de wereldbevolking waar ze mee zullen schermen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:48 schreef Rianne84 het volgende:
[..]
Komt nogquote:Op maandag 6 juli 2009 21:50 schreef murp het volgende:
is the man in the mirror al geweest eigenlijk? of komt ie niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |