Ben benieuwd of de servers van Fok het morgen trekken.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoog. Er is verder toch geen hol op tv. Ik ben benieuwd wat de kijkcijfers morgen zullen zijn, de tribute, de HIStory tour ook nog.
Ja ga maar verder met je fles azijnquote:Op maandag 6 juli 2009 21:43 schreef N.icka het volgende:
Zeiknummer , ik ga maar wat wijn opentrekken
10000000000000000000 xquote:Op maandag 6 juli 2009 21:36 schreef Lovechild het volgende:
Hallo, in anderhalf uur een topic vol?!![]()
Even mijn two cents over het concert:
dat begin met de Carmina Burana, dat heb ik toentertijd echt veel op MTV gezien. Volgens mij was dat gewoon een hit(je) op zich.
Het concert is wel extra leuk met wat opmerkingen van hier in mijn achterhoofd. En inderdaad: het vingertje!
Het eerste uur keken mijn kids nog mee. Het begin, dat Michael er ineens was:
8-jarige zoon: "Daar is Michael Jackson..."
3-jarige zoon: "...in zijn onderbroek!"
8-jarige zoon: " Hij draagt zijn onderbroek over zijn broek heen!"
![]()
Stukje later 8-jarige zoon peinzend: "Ik zou wel een beetje voor aap lopen als ik dat zou doen. Zo zingen en dansen." En verzucht later nog een keer dat MJ nog steeds "dat gouden pakje" aanheeft
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Rianne84 het volgende:
arme achtergrondzangers, die zullen wel stikken van de hitte
Tsjie-ke aaaaaaaaaaaahhhh!quote:Op maandag 6 juli 2009 21:29 schreef Greys het volgende:
[..]
Hiiiiiiiiiiiiiiiieeeeee hieeeeeeee!
*in kruis grijpt*
Amfetaminen.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:40 schreef sig000 het volgende:
[..]
Van morfineachtige stoffen ga je niet sneller typen, het moet ander spul zijn dan.
Als je alleen bij het aansteker-wapperen maar niet in de buurt van die muzikante d'r haar komt!quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:44 schreef Rianne84 het volgende:
arme achtergrondzangers, die zullen wel stikken van de hitte
quote:Op maandag 6 juli 2009 21:45 schreef FireFox1 het volgende:
Clip van Will You be there met beelden van Free Willy![]()
Staat bij mijn favoritesquote:
Op het 9 uur journaal op de radio werd melding gemaakt dat CNN verwachte dat het zou gaan om het TV moment van de eeuw, oftewel het best bekeken tv programma van de afgelopen eeuw. Met 100den miljoenen kijkers.quote:Op maandag 6 juli 2009 21:38 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Hoog. Er is verder toch geen hol op tv. Ik ben benieuwd wat de kijkcijfers morgen zullen zijn, de tribute, de HIStory tour ook nog.
de mijne ookquote:
naar de begrafenis van Diana keken al 2,5 miljard mensen, het zal dus iets meer moeten zijnquote:Op maandag 6 juli 2009 21:47 schreef McDucky het volgende:
[..]
Op het 9 uur journaal op de radio werd melding gemaakt dat CNN verwachte dat het zou gaan om het TV moment van de eeuw, oftewel het best bekeken tv programma van de afgelopen eeuw. Met 100den miljoenen kijkers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |