Saai????????quote:Op maandag 6 juli 2009 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
Dat uit z'n jeugd is het meest saaie ooit
denk dat joe er nu spijt van hebquote:Op maandag 6 juli 2009 23:11 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Laten we hopen!
Ik blame Joe dat Michael nooit een jeugd heeft gehad en daarom zo excentriek was
Netjes van haar, kan niet anders zeggenquote:
Ja, dat weet ik natuurlijk welquote:Op maandag 6 juli 2009 21:38 schreef RSie het volgende:
[..]
dat hitje toendertijd was O fortuna van Fortuna.
nummer is kort daarop uit de schappen gehaald en mocht niet meer uitgezonden worden door radio en tv, ik geloof dat dat iets met de rechten van het Carmina Burana te maken had.
juist leukquote:Op maandag 6 juli 2009 23:11 schreef Edwinuss het volgende:
Dat uit z'n jeugd is het meest saaie ooit
Ik denk het niet. Hij toont berouw uit eigenbelang. Ook zijn moeder wantrouw ik.quote:
quote:Just one more day! The Michael Jackson memorial ceremony will take place tomorrow morning at the Staples Center, but the world is already waiting at the Forest Lawn Memorial Parks and Mortuaries in the Hollywood Hills...
Take a look at some of our pix on the scene! News vans, cop cars, reporters - everyone looks to be camping out already!
The police are all in place and have cordoned off an official press area; meanwhile, helicopters circle up above. Here's a quote from an X17 photographer on the scene:
"There are more and more media here every hour and you can tell everyone's a bit nervous. I've been speaking with some reporters here and a few have mentioned they're scared to miss the burial. Since it still hasn't been announced that Forest Lawn is official the site of the private funeral for Michael, everyone was thinking it could happen elsewhere. But with all the activity here now, it seems certain that Michael will be buried here within the next 48 hours at least."
But when within the next 48 hours? X17 will be on the scene all day and all night!
Could Jackson's family actually do something late after most of the media have gone home for the day? Or will they lay Michael to rest tomorrow morning before the big memorial downtown?
Stay tuned...
Ik denk inderdaad eerder dat hij zich zelf nog een beetje kind voelde en waarschijnlijk wel kinderen bij hem in bed liet slapen, maar dan voor de gezelligheid. Een soort pyamaparty-idee ofzo. Hij dacht er volgens mij gewoon niet bij na dat het misschien ongepast was en dat andere volwassenen daar rare ideeën van zouden kunnen krijgen. Ik geloof nooit dat hij die kinderen ooit met één vinger aangeraakt heeft op een seksuele manier.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:05 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik weiger nog steeds te geloven dat MJ sex zal hebben met kleine kinderen.
Daar hield hij teveel van kinderen voor.
laten we joe allemaal upc dozen met rotzooi opsturenquote:Op maandag 6 juli 2009 23:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ik denk het niet. Hij toont berouw uit eigenbelang. Ook zijn moeder wantrouw ik.
Ik heb zo'n vaag vermoeden dat er nog flink getouwtrek gaat ontstaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:11 schreef Greys het volgende:
[..]
Waarom zou een testament geen stand houden?
Iemand in deze reeks of een ander Michael Jackson topic had daar nog zo'n mooie benaming voor volgens mij.quote:
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:16 schreef wapwip het volgende:
Nu ga ik een hele domme vraag stellen, maar wat deed Joe Jackson eigelijk voor de kost? Kon die ook wat, zong die ook? Dat moet wel aangezien ie zn kinderen leerde zingen. Maar vroeg me af of hij stiekem ook bekend geweest is?
Hij zat wel in een mislukte band, maar z'n geld verdiende hij als arbeider in de staalfabriek. 'Als mijn band niet lukt, dan mijn zoons maar.'quote:Op maandag 6 juli 2009 23:16 schreef wapwip het volgende:
Nu ga ik een hele domme vraag stellen, maar wat deed Joe Jackson eigelijk voor de kost? Kon die ook wat, zong die ook? Dat moet wel aangezien ie zn kinderen leerde zingen. Maar vroeg me af of hij stiekem ook bekend geweest is?
Zoek jij zijn adres op, dan pak ik vast een doos.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:16 schreef majo76 het volgende:
[..]
laten we joe allemaal upc dozen met rotzooi opsturen
Will You Be There was niet playback en die klonk heel erg mooi.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:17 schreef het_fokschaap het volgende:
jeetje, ik wist niet dat Michael zo slecht live kon zingen
de beste stukjes waren playback
beetje een afknapper
quote:Op maandag 6 juli 2009 23:18 schreef Gekkenhuis_v het volgende:
[..]
Zoek jij zijn adres op, dan pak ik vast een doos.
het was heel goed te horen wanneer er geswitched werd van live naar playback, vond ik...dat specifieke nummer heb ik misschien even gemist...quote:Op maandag 6 juli 2009 23:19 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Will You Be There was niet playback en die klonk heel erg mooi.
Tenminste, ik ben er bijna zeker van dat het niet playback was.
Ik was al even bang dat ie een hele bekende ster geweest wasquote:Op maandag 6 juli 2009 23:18 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij zat wel in een mislukte band, maar z'n geld verdiende hij als arbeider in de staalfabriek. 'Als mijn band niet lukt, dan mijn zoons maar.'
Word altijd gemasterd zoietsquote:Op maandag 6 juli 2009 23:23 schreef Desunoto het volgende:
Het is ook heel lastig om te zingen en zo te dansen als Michael tegelijk.
Niet dat dat een excuus is of zo, want ik keur playback ook nooit goed.
Is het trouwens ook mogelijk dat ze voordat ze de live beelden uitbrachten nog even het een en ander gesleuteld hebben aan zijn stem op sommige punten waar het live wat minder klonk?
Ik ken nog wel een live dvd waar dat ook gedaan is.
Hoeft niet altijd te gebeuren.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:25 schreef wapwip het volgende:
[..]
Word altijd gemasterd zoietsRauwe opnames worden nooit verkocht.
Na afloop van het concert van Simply Red werden mp3 sticks verkocht van de zojuist afgelopen concert.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd te gebeuren.
Weet bijvoorbeeld van D'espairsRay (zegt jullie waarschijnlijk niks maar ach) dat hun eerste live dvd niet echt live is omdat hij naderhand nog stukken opnieuw ingezongen heeft maar op hun tweede dvd is alles hetzelfde gelaten.
En dat eerste kan bij Michael Jackson's lives ook wel eens gebeurd zijn denk ik. Misschien wel in heel grote mate en dat is wel jammer natuurlijk.
Alles voor de hype.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef Desunoto het volgende:
En dat eerste kan bij Michael Jackson's lives ook wel eens gebeurd zijn denk ik.
Dan zal het alsnog gemasterd zijn denk ik, want dat hoor je namelijk echt gelijk als het niet gemasterd is. Worden inderdaad ook heel vaak gewoon stukjes opnieuw gespeeld. Maar anders even op de achterkant van de dvd kijken, daar staat vast en zeker een mastering-lab opquote:Op maandag 6 juli 2009 23:28 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hoeft niet altijd te gebeuren.
Weet bijvoorbeeld van D'espairsRay (zegt jullie waarschijnlijk niks maar ach) dat hun eerste live dvd niet echt live is omdat hij naderhand nog stukken opnieuw ingezongen heeft maar op hun tweede dvd is alles hetzelfde gelaten.
En dat eerste kan bij Michael Jackson's lives ook wel eens gebeurd zijn denk ik. Misschien wel in heel grote mate en dat is wel jammer natuurlijk.
Die trekken ook geen volle zalen meer, misschien ook iets voor hun om dood te gaan.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na afloop van het concert van Simply Red werden mp3 sticks verkocht van de zojuist afgelopen concert.
Laatst bij Jeff Wayne's Musical Version of The War of the Worlds (zegt mensen misschien meer) in de Heineken Music Hall werd dat ook gedaan. Alleen dan op cd of dvd geloof ik.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:29 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Na afloop van het concert van Simply Red werden mp3 sticks verkocht van de zojuist afgelopen concert.
Mooi om de achtergrond van Thriller te zien.quote:Op maandag 6 juli 2009 23:34 schreef koemleit het volgende:
wereldberoemde beelden met mickeymouse trui.
Toch stiekum kijken hequote:
jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |