Pff. Komt hier binnenvallen om mensen de les te lezen over MJ's dood, maar zelf alleen maar kritiek hebben.quote:
quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:43 schreef matthijst het volgende:
"11, maar nog 3 nachtjes slapen dan word ik al 12 hoor"
is dat een origineel statement van Pepsi?quote:
Pardon?quote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:41 schreef Shitney het volgende:
[..]
Pff. Komt hier binnenvallen om mensen de les te lezen over MJ's dood, maar zelf alleen maar kritiek hebben.![]()
Hoe oud ben je eigenlijk?
Laat Shitney dit maar niet lezenquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Heal the World vind ik ook maar een Sesamstraat nummer.
Is ook niet echt mijn favoriete nummer. Sesamstraat nummer gaat me dan weer te ver, maar echt super vind ik het ook niet. Hoort wat mij betreft bij de mindere nummers die nog altijd beter zijn dan de beste nummers van andere artiesten.quote:
Jep, staat achterop Times Magazinequote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:48 schreef Shitney het volgende:
[..]
is dat een origineel statement van Pepsi?![]()
Zou het wel heel tof vinden als dat zo was.
Waarom bekritiseer je mijn mening dan? Het liedje klonk als een 13 in een dozijn Bee Gees nummer.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:03 schreef Shitney het volgende:
[..]
Is ook niet echt mijn favoriete nummer. Sesamstraat nummer gaat me dan weer te ver, maar echt super vind ik het ook niet. Hoort wat mij betreft bij de mindere nummers die nog altijd beter zijn dan de beste nummers van andere artiesten.
de video van you are not alone is zo mogelijk nog vreselijker dan de plaat zelfquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:06 schreef JX het volgende:
[..]
Jep, staat achterop Times Magazine
Ik kan trouwens zowel Heal The World als You Are Not Alone niet aanhoren, vind ik echt de mindere Jackson nummers
Eenschquote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:11 schreef Shitney het volgende:
[..]
de video van you are not alone is zo mogelijk nog vreselijker dan de plaat zelf
Omdat ik je op een nare manier de reeks binnen vond vallen en omdat ik vind dat je voor een zogenaamde fan maar bar weinig nummers van MJ kent of goed vindt. Off the Wall is een meesterwerk.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:08 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Waarom bekritiseer je mijn mening dan? Het liedje klonk als een 13 in een dozijn Bee Gees nummer.
Geen enkel artiest in de wereld maakt 100% hits. Zelfs de in mijn ogen grootste artiest ooit, Michael Jackson niet.
Ik kan er zo 25 liedjes van MJ opnoemen die ik wel kan waarderen. Dat kan ik van geen enkele andere artiest dan van MJ.
ik snap het wel. Maar vind het wel jammer. Q komt ook al niet.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:09 schreef DrDentz het volgende:
Liz Taylor komt toch niet op z'n begrafenis.
"I've been asked to speak at the Staples Center. I cannot be part of the public whoopla. And I cannot guarantee that I would be coherent to say a word. I just don't believe that Michael would want me to share my grief with millions of others. How I feel is between us. Not a public event. I said I wouldn't go to the Staples Center and I certainly don't want to become a part of it. I love him too much. My love goes out to Katherine and Michael's beloved children."
Ik weet zeker dat Michael wel op hun begrafenissen geweest zou zijn. Maar dit is ook een massaal circus.. met al die tickets die op ebay verkocht worden enzo.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:19 schreef Shitney het volgende:
[..]
ik snap het wel. Maar vind het wel jammer. Q komt ook al niet.
Heal the worldquote:Op dinsdag 7 juli 2009 00:58 schreef DrDentz het volgende:
Heal the World vind ik ook maar een Sesamstraat nummer.
Je moet ook geen verzamelalbums kopen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 01:23 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Heal the world![]()
![]()
Jammer dat het niet op die verzamel cd staat die ik heb gekocht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |