Ja, ze zijn helaas nog wat te groot nu, maar ze gaan ooit zeker veel gebruikt worden!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef Duderella het volgende:
Oh, en ik zie dat Sachas werkhandschoentjes al bijna een noodzaak worden!![]()
Het water loopt naar achteren in de tuin. Er zit behoorlijk wat afschot in, zoals dat heet.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:32 schreef intensity het volgende:
Ziet er al erg mooi uit zo!
Goede tegels gebruikt, dat is wel een optie voor mijn aankomende 'klus'
Vraag: Hoe is het verloop in de bestrating (tuin) waar loop het water naartoe
Heb je een afvoer? Of een zwembad bij een plensbui/stortregen?
As zondag vanaf 16.00 mijn verjaardag.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:03 schreef AnneX het volgende:
Goed zo ! aan de slag dus...
Plantjes even vol laten zuigen in een emmer water voordat je ze in de grond zet 1
wist je al?
Nee, niet op de tegels. op het zand zeg maar. Er is omheen gestraat, onder de aarde ligt zand. Op de stenen kan ook wel, maar dan verlies je dus wel heel veel vocht en moet je bewateren alsof het potplanten zijn vlgs mij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:02 schreef Beijtje het volgende:
Passiebloem is mooi!!!
Ziet er goed uit hoor! Dat wordt wel wat...
Trouwens, die bakken, dat concept is voor mij ook wel handig (maar dan in het heeel klein), heb je gewoon een bak op de tegels gemaakt en daar tuinaarde in gekwakt?
Een duivenhok ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:33 schreef Duderella het volgende:
BE, ik heb twee vragen, want ik ben nu eenmaal nieuwsgierig:
- Waarom is de bijkeuken om het hoekie níet wit?
- En wat hangt daar nou voor een blauwe box boven de containers?
Ik kan echt wakker liggen van zulke dingen, dus ik denk: ik vraag het gewoon.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Die van ons trekken zich niks aan van dat 'ze lijken vaak op de vader zodat ze weten dat de baby echt van hem is'.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nooit! De achterbuurman heeft duiven, dat is al te dichtbij voor stinkie!
De schuur is niet af omdat mijn zwangere lijf echt niet verder kon. Maar ik zat me er gisteren ook echt aan te ergeren, dus het staat hoog op de lijst.
En dat plasticen ding is een duik-bak, om je natte zooi in te vervoeren zeg maar, nu in gebruik om tuin-speeltgoed zoals een waterbaan te herbergen.
Wellicht dat ik er nog een plekje voor ga zoeken in ons mini-schuurtje, zo niet, dan maar even lelijk... De glijbaan en de wip zijn ook niet mijn idee van prachtige tuin-architectuur, maar vooruit... 't Mot maar even.
Mooi! (Want die solarlampen geven zulk wit licht, vind ik!). Wij gaan ook lichies aanleggen (kan zo maar volgend jaar worden hoor), maar moeten dan dus nog wel geultjes graven langs de planten.quote:Op maandag 17 mei 2010 10:35 schreef Brighteyes het volgende:
Loopt een draadje. Zijn erfstukken van mijn vader en die heeft de elektriek meteen aangelegd toen we de tuin deden.
quote:Op maandag 17 mei 2010 10:39 schreef Duderella het volgende:
[..]
Mooi! (Want die solarlampen geven zulk wit licht, vind ik!). Wij gaan ook lichies aanleggen (kan zo maar volgend jaar worden hoor), maar moeten dan dus nog wel geultjes graven langs de planten.
Volgens mij is dat iets van vaders, die tuinverlichting!Toen ik in DH mijn eerste echt eigen alleen-huisje kocht, stond mijn vader meteen op de stoep om lampjes aan te leggen.
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Hij: Hebben we eig. nog wel een krabber of plamuurmessen?
Ik: Ik denk het wel.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 mei 2010 13:58 schreef Brighteyes het volgende:
Hij: Hebben we eig. nog wel een krabber of plamuurmessen?
Ik: Ik denk het wel.
[ afbeelding ]
U vraagt wij draaien:quote:Op zondag 30 mei 2010 14:26 schreef SV-tje het volgende:
Heb alle voorgaande topics ook gelezen, erg leuk om een overzicht te krijgen van de afgelopen jaren. Wat ik alleen mis is foto's van de 2e babykamer incl. meubels.
Blijf het in ieder geval nog even volgen
Arme stinkie.quote:Op zondag 30 mei 2010 17:43 schreef stinkie het volgende:
Nee, nog niet. Ik heb 2 weken lang vreselijk pijn in mijn rug gehad dus ik kon niks. Het is nog steeds kaal.
Aha. Die kant en klare zijn allemaal te laag voor een bepaalde radiator bij ons. Gaan we iets anders op verzinnen dus.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
Dit was kant en klaar Dude. Van ehm... dat merk dat veel van die ombouwen doet, bij de Gamma.
Die bij Sasha waren allemaal losse latjes die je dan op maat moet zagen, dit waren mooie panelen met sleuven erin.
Dit moet op zich niet heel moeilijk zijn voor pietjes-precies die jullie zijn.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:19 schreef Duderella het volgende:
[..]
Aha. Die kant en klare zijn allemaal te laag voor een bepaalde radiator bij ons. Gaan we iets anders op verzinnen dus.
We gaan misschien samen op frees-cursus bij de Stadswerkplaats hier, dus dat wordt dan ons eerste project.quote:Op zondag 30 mei 2010 18:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Dit moet op zich niet heel moeilijk zijn voor pietjes-precies die jullie zijn.Met een bovenfrees en afstandslatjes en niet al te dik mdf...
Is van het merk Cando (leverancier Steffex). Wie weet hebben ze meer soorten Dudequote:Op zondag 30 mei 2010 18:10 schreef Brighteyes het volgende:
Dit was kant en klaar Dude. Van ehm... dat merk dat veel van die ombouwen doet, bij de Gamma.
Die bij Sasha waren allemaal losse latjes die je dan op maat moet zagen, dit waren mooie panelen met sleuven erin.
Neh, we hebben het al uitgebreid gecheckt. Het is afgestemd op reguliere maten (logisch). Wij hebben natuurlijk weer weirde radiatoren.quote:Op zondag 30 mei 2010 20:28 schreef Skaai het volgende:
[..]
Is van het merk Cando (leverancier Steffex). Wie weet hebben ze meer soorten Dude
Nee jullie hebben unieke originele radiatorenquote:Op zondag 30 mei 2010 20:34 schreef Duderella het volgende:
[..]
Neh, we hebben het al uitgebreid gecheckt. Het is afgestemd op reguliere maten (logisch). Wij hebben natuurlijk weer weirde radiatoren.
Welnee! jaren '70-meuk! Verschrikkelijk!quote:Op zondag 30 mei 2010 22:19 schreef Skaai het volgende:
[..]
Nee jullie hebben unieke originele radiatoren
Kom maar op met die foto's!quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:01 schreef stinkie het volgende:
[..]
Losser? Losser? Ik heb de hele week slavenarbeid vericht in de tuinmaar dit is Shirley's topic. Zodra ik het mijne gevonden heb kan ik de resultaten laten zien
Ja heujj dat kan niet zonder Spamquote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:50 schreef Reese het volgende:
Er is al 74 dagen niet in dit topic gepost. Daarom geef ik het een kick, speciaal voor stinkie!
[..]
Kom maar op met die foto's!
als ie waker is ook hoorquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 17:32 schreef AnneX het volgende:
wat ziet Sasha er lief uit als-t-ie slaapt.
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:39 schreef stinkie het volgende:
En half uur geleden zou jij al gaan slapen
Doe maar even over mij gaan dromen danquote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:46 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
![]()
Ja, maar dat verhaal blijft knagen.
Het voelt nu al alsof ik straks heel erg ga dromen.
Maar goed, ik ga nu echt afsluiten.![]()
![]()
quote:Op zaterdag 14 augustus 2010 23:39 schreef stinkie het volgende:
En half uur geleden zou jij al gaan slapen
Jemig, dat is niet mis zeg!quote:Op maandag 3 oktober 2011 11:41 schreef Brighteyes het volgende:
En wellicht komt er binnenkort een grote klus aan.
De grondplaat van ons huis, in de kruipruimte, is gebroken.
Dit komt omdat het zand eronder helemaal weggezakt is en de plaat dus geen draagbodem meer had. Eronder staat nu een hele ranzige plas water en de huizenarts (van Vereniging Eigen Huis) omschreef het als 'jullie hebben een sloot onder het huis'. De stok die hij er in stak kwam er zwart van de drab weer uit.
De muggenlarven drijven er op en het is idd geen wonder dat we gek worden van de muggen in huis, ondanks horren etc. (Die k*tbeesten komen zelfs uit onze keukenkasjes gevlogen.)
En als het een paar dagen droog is zakt het grondwater en hangt er echt een hele ranzige lucht in de gang.
We gaan nu met de verzekering in overleg over wie de kosten gaat dragen. Na een vorig onderzoek zei de verzekeraar nl. 'dat is een bouwfout' maar daar is de VEH meneer het gelukkig niet mee eens.
Als wij uiteindelijk gelijk krijgen van de verzekering moet wij het wegnemen van de oorzaak (aanvullen met nieuw zand) betalen, maar moet de verzekeraar alle vervolgschade betalen. En dus een nieuwe grondplaat.
En als dat een beetje mee/tegenzit moet dan de hele vloer eruit en komt er dus een nieuwe vloer in.
De fundering zelf is verder prima in orde volgens de VEH-arts.![]()
Mooi BE!quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:33 schreef Brighteyes het volgende:
Dat loopt nog steeds. We krijgen het wrsch toch niet vergoed van de verzekering dus we moeten er binnen kort maar eens mee aan de slag om dat gerepareerd te krijgen. Gelukkig hebben we wel wat spaargeld.
Dit is de bank:
http://www.mokana.nl/modernliving-bankstellen.htm
En dan hebben wij hem in het donkergrijs in de opstelling zoals de rode bank (iets naar onder scrollen) dus met het 45-graden deel, alleen dan in gespiegelde vorm (driezits, 45 graden hoek, eenzits) en met de smalle leuningen.
Aha! Die had ik niet meer scherp.quote:Op donderdag 26 januari 2012 11:58 schreef Brighteyes het volgende:
Hier zie je de schuine muur:
[ afbeelding ]
Bedankt BE voor het filmpje. Ik moet ook gaan stucken namelijkquote:Op donderdag 2 februari 2012 19:55 schreef Brighteyes het volgende:
Zooooo, gips staat 'te drinken'. Dat moet volgens Dennis.![]()
MeDennis!
Ik kijk steeds een klein stukje ga het nadoen en dan komt het vast goed.
![]()
![]()
Ik heb er echt zin in!
Het is een beetje afhankelijk van wat je met de muur gaat doen. De onze was niet spiegelglad, maar dat was prima omdat we gingen behangen, als je hem alleen gestuct wil laten dan zo ik wel pleisteren.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:28 schreef nikky het volgende:
[..]
Bedankt BE voor het filmpje. Ik moet ook gaan stucken namelijk!
Kan iemand mij vertellen of dat pleisteren noodzakelijk is of dat het sponzen + spackmes erover voldoende is.
Mooi behang trouwens.
Ja!quote:Op maandag 13 februari 2012 23:39 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Tx Dude, ik vind het nu een grote-mensen-muurtje!
Groot genoeg voor kinderarbeid.quote:Op maandag 13 februari 2012 23:51 schreef Bluezz het volgende:
Ja! BE het is leuker zo!
En wat zijn die miniBEetjes alweer groot![]()
Waar is je kameel geblevenquote:Op dinsdag 21 februari 2012 14:51 schreef stinkie het volgende:
En ik ben net speciaal een nieuwe camera gaan kopen om er mooie foto's van te maken
Hangt nog steeds in het fotolijstjequote:
Ja goed he. Er stond niet eens een aankoop-datum op de bestelbon dus ik kneep hem best wel met jouw verhaal in mijn achterhoofd.quote:
Dat denk ik ook, dan staat hij ook niet direct tegen de verwarming aan namelijk.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:37 schreef Vicky het volgende:
Tis een kolosaal.ding zwg.. Idd een twee ipv driezits zou veel beter passen denk ik.
*Nieuwe camera wee op marktplaats zet*quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:40 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, dan schuift het net wat in.
F. vind dat (terecht) wat rigoreus (en kostbaar),
dat wilde ik ook nog zeggen..quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:05 schreef Lois het volgende:
Heb je wel al contact met de zaak waar je hem gekocht had gehad, gewoon om even te kijken hoe zij hierin kunnen helpen?
Het scheelde niet veel Mous, maar ik schaamde me zo voor het verkeerd bestellen en wel denken dat het past dat ik niks durfde te zeggen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:30 schreef moussy het volgende:
Oh, ik zou in janken uitbarsten terwijl die lui nog rond zouden lopenen als hysterisch wijf zou ik uiteraard gebruld hebben dat ze de hele zooi maar weer mee moesten nemen.
Geen salontafel hebben wij geprobeerd, maar tis toch wat lastig, ook al is het stylisschshch verantwoord. Zit je daar met je kopje koffie en bordje gebak op den knietjes, lastig vind ik.
Nee, dat kan ik dus ook weer niet. En er staat:quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:31 schreef moussy het volgende:
Ohh mooi, ik zou mailen dat ze de verkeerde geleverd hebben, check de bon maar!
Dan zouden ze hem nu moeten komen halen. Met 2 kinderen en een kat is dat niet te doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:34 schreef miss_sly het volgende:
Misschien zijn ze best genegen om het tweezitsdeel tegen een lager tarief te leveren als ze het driezitsdeel vrijwel ongebruikt weer mee terug kunnen nemen.
Wordt wel een tijdje heel voorzichtig zitten dan, dat er geen vlekken in komen enzo.
Ja!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:34 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, maar hij zit trouwens wel heel lekker!![]()
Niets van aantrekken hoor, smaken verschillen, jeweetzzquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
En ja, druk... in de ogen van sommigen wel, mij stoort het niet.
Dat is altijd zo lastig van topics hier, leuk om te horen dat mensen meedenken, maar als er dingen zijn die jij heel leuk vindt en een ander niet steekt dat toch!![]()
Dat was ook mijn gedachtequote:Op woensdag 22 februari 2012 15:35 schreef Candaasje het volgende:
Is het veel werk om het kastje van hout naast de bank naar de andere muur te slepen?
Als je een 2-zitter kunt krijgen (of kopen) zou ik het wel doen, maar het scheelt denk ik ook wel als die kast er niet tegenaan gepropt staat.
Ja, dat zou al schelen, maar dan moet er aan de overkant wat geschoven worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:35 schreef Candaasje het volgende:
Is het veel werk om het kastje van hout naast de bank naar de andere muur te slepen?
Als je een 2-zitter kunt krijgen (of kopen) zou ik het wel doen, maar het scheelt denk ik ook wel als die kast er niet tegenaan gepropt staat.
Gewoon een licht-kleurige "ding" boven je bank hangen, dat breekt zo lekker de week donkere hoek.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef Brighteyes het volgende:
Dat is altijd zo lastig van topics hier, leuk om te horen dat mensen meedenken, maar als er dingen zijn die jij heel leuk vindt en een ander niet steekt dat toch!![]()
wat zij zei, je moet er wonen.. tis geen toonzaal.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:42 schreef lily het volgende:
Ik vind het eigenlijk prima kunnen hoor. Wat maakt het uit dat hij een stuk van de muur staat?
Ik zou dan wel die bruine kast een andere plek geven, dat wel. Een mooie grote vaas, iets van hoge smalle decoratie achter het losstaande stuk zou mooi staan.
Een grote bank is heerlijk voor een gezin en mag best een prominente rol in een woonkamer hebben.
Dit is ook wel een leuke oplossing. Zie je het speelgoed ook niet wanneer je op de bank zitquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:32 schreef Claudia_x het volgende:
Ik vind het heel dapper dat je ze hebt gemaild!![]()
Nog een ander maf idee: een doorzichtige ixxi ophangen als roomdivider voor het gedeelte van de bank dat uitsteekt, kast op een andere plaats zetten en daar een leuke kinderspeelhoek van maken.
Maar ik zou geloof ik ook gewoon m'n verlies nemen, hoor. Als de tweezitter de beste oplossing is, doen! Eerst even laten bezinken.
Staat zo lullig, 1 verdorde takquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef moussy het volgende: Of je moet een geldboom in de tuin hebben, die kan je ook op het kastje zetten nadat je een 2 zits gekocht hebt
quote:
das hip tegenwoordig, liefst met hartjes er in en voor je raam hangen (quote:
Geheugen kaartje in andere camera? Of even in de olympus doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb wel een foto van die optie trouwens, maar die krijg ik niet van stinkie's nieuwe camera en ik had geen zin de hele boel weer te verslepen alleen om dat weer op de foto te gaan zetten.![]()
hahahaha goeie!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef Saffier het volgende:
Weet je, van lieverlee gaat er steeds meer speelgoed van de jongens verdwijnen.
Ik krijg er alleen steeds meer meisjesspeelgoed bij ineens, geen idee hoe dat nou toch komtquote:
Daar zit natuurlijk een wereld tussen. Als het BE allemaal geen zier uitmaakte, had ze samen met haar mannen niet zo veel tijd en moeite gestoken in stucen (quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef moussy het volgende:
[..]
wat zij zei, je moet er wonen.. tis geen toonzaal.
Hopsa!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:56 schreef Brighteyes het volgende:
voor Mokana Meubelen in Enschede!
Hij gaat een combi met een tweezits bestellen voor in zijn showroom en als ze binnen zijn komt hij de tweezits omruilen voor de driezits hier!![]()
![]()
Zometeen de boel dus driedubbeldik in lakens inpakken!![]()
Ik ben zo verschrikkelijk blij!
Heb al wel een soort van opstelling gevonden die nu werkt, maar met een halve meter minder zou het toch beter zijn.
Oh, en voor de beeldvorming, deze lamp komt eind april binnen en komt dan boven de bank te hangen:
[ afbeelding ]
Bloem, hij past niet helemaal in het vak, maar als hij zo blijft staan dan verf ik gewoon nog een stuk aan het blauwe vlak erbij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef bl0emetjE het volgende:
Zou die bruine kast in dat gekleurde vlak naast de eettafel passen? Of is dat teveel opzij? (Niet makkelijk in te schatten vanaf de foto's, maar denk dat dat wel mooi kan zijn!)
De bank wat 'ruimte' geven door dan tegen dat stukje muur achter de bank bijv dat witte kastje (wat nu in het kleurvlak naast de eettafel staat) neer te zetten (licht houden).
Evt een plant achter dat hoekje van de bank?
Ik zal het eens in overweging nemen. Het kastje zelf was meer omdat ik alle puzzels eerst hoog had staan wegens sloopgrage dreumesen, maar nu hebben ze de leeftijd dat ze het zelf kunnen pakken. Deurtjes is geen gek idee, hoewel het daar soms ook heel erg hokkering en propperig van kan worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Veel beter zo! Goed zeg.
En met het gevaar als kinderhaterte boek te staan: IKEA verkoopt lades en deurtjes in die Lack-kasten, dus dan kun je eventueel het speelgoed nog wat meer opbergen.
En dat bedoel ik alleen maar als tip en zeker niet als kritiek/commentaar.
Overigens komt die houten kast mooi tot zijn recht, tegen de lange muur.
Dat zou wel mooi zijn BE.quote:Op donderdag 23 februari 2012 09:00 schreef Brighteyes het volgende:
Ik weet nu trouwens ook waarom het niet werkte met die hoek. Het is wel een 45 graden hoek, maar in totaal zeg maar. Dus het stukje zelf heeft 2 hoekenv an 22,5 graad, maakt samen 45. En wij hadden dan dus zeg maar een 90 graden hoek met schuine zijde nodig gehad omdat onze muur een 45 graden hoek maakt.
Anyway... Het pakt uiteindelijk allemaal wel ok uit gelukkig.
Ik ga vanavond mijn kasten-inhoud eens kritisch bekijken en zien of niet toch die witte kast achter de eettafel de kamer uit kan.
Je kunt natuurlijk ook een kleine, eenvoudige muursticker ergens vandaan halen en op de deurtjes plakken!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:06 schreef Brighteyes het volgende:
Ik gooi hem straks even op het dak ok?
F. en ik vonden die kast beiden niet echt mooi, maar dachten wel dat het noodzakelijk was. Maar dat moet mss toch wel anders kunnen. Als we iets beter met onze administratie omgaan bijvoorbeeld.Thanks to Reese voor deze
![]()
Bloem, ik heb eens naar die stickers gekeken en ik vind ze echt heel tof, maar ik ben zo bang dat het dan nóg drukker wordt met nog meer printjes, dus ik ga dat nog eens heel goed overwegen. Voorlopig denk ik eigenlijk aan de optie van manden in het kleine vier-vakjes kastje met knutselspul (klei en meuk etc.) erin en dan de puzzels en spelletjes onderin de houten kast.
Ik vind die witte mandjes juist wel leuk! Ik snap wel dat je niet staat te jubelen van die deurtjes, overigens.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:22 schreef Brighteyes het volgende:
Zit idd ook wel wat in Dude. Ik denk alleen dat ik gewoon deurtjes weer zo 'deurtjes' vind, dus vandaar idd de mandjes optie, maar ik zal morgen eens even IRL gaan bekijken hoe het eruit ziet.
Wit kan er zo goedkoop uit zien.![]()
Of zeg ik nu iets raars.
Oh dat is wel een goeie! Dat is wel mandjes-eigen ja, stof en getverderrie onderin. En dan tussen de naadjes! Kejje ze eens in de zo veel tijd op de kop onder de douche zetten.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:24 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou voor de vlakke witte gaan BE, rust, vlak, géén stofnest (of wij zijn van die vuilbakken dat die rieten dingen altijd stoffig worden?) en opbergmogelijkheid... En misschien speelgoed schiften, de helft boven en eens in de 6 weken wisselen? Ze spelen altijd zoveel leuker en beter vind ik, na opruimen.
Na! Zo heul de voorkant viezig of klei ertussen, of de kleine deeltjes van de playmobiel. Of stof en viezig tussen de lego.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:28 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, riet wordt idd altijd wel ranzig Buuf, maar je schudt ze ook weer makkelijker leeg.![]()
Ik ga morgen gewoon eens op mijn gemakje kijken. En nee, ruilen is geen probleem Dude, ik vind het echt leuk om naar Ikea te rijden.![]()
Delft en Utrecht zijn beide op een half uurtje zeg maar en ik ga vaak nog even in de avond heen en weer ofzo. Gewoon zomaar, voor plakkertjes voor onder de stoelpoten ofzo.
Mja, om de haverklap maar naar de kapper om je extensions weer recht te laten hangen, is ook niet alles. Laat staan dat fruitzuur-terrorisme dat ik facieel doorsta bij de schoonheidsspecialiste en de kwetsbare momenten dat ik kwijlend mijn tanden zit te bleken wanneer juist die leuke pakjesbezorger (nieuwe schoenen) aanbelt. Ik wil het over mijn algehele permanente ontharing niet eens hebben. Ik heb haar op plekken waar ik dacht niet eens te bestáán. - Want voor dat soort onheil krijg je allemaal tijd, met een werkster.quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:31 schreef debuurvrouw het volgende:
Ik zou soms zo graag jou willen zijn Dude!
Ok, ik ben om!quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:37 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Na! Zo heul de voorkant viezig of klei ertussen, of de kleine deeltjes van de playmobiel. Of stof en viezig tussen de lego.
*kijkt bedremmeld naar forse uitgroei en het exceemoog vanwege plotselinge allergie voor favoriete sisheido-mascara, om de verdere staat van verval maar niet te hoeven zien*quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:39 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Mja, om de haverklap maar naar de kapper om je extensions weer recht te laten hangen, is ook niet alles. Laat staan dat fruitzuur-terrorisme dat ik facieel doorsta bij de schoonheidsspecialiste en de kwetsbare momenten dat ik kwijlend mijn tanden zit te bleken wanneer juist die leuke pakjesbezorger (nieuwe schoenen) aanbelt. Ik wil het over mijn algehele permanente ontharing niet eens hebben. Ik heb haar op plekken waar ik dacht niet eens te bestáán. - Want voor dat soort onheil krijg je allemaal tijd, met een werkster.
Nee buuf, het valt zo mee nog niet. Je kan beter stofzuigen, denk ik wel eens (en dan niet in een kliniek in je bovenbenen).
Dit alles terzijde natuurlijk.
Exceemogen, kun je die niet laten laseren of zo?quote:Op donderdag 23 februari 2012 11:43 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
*kijkt bedremmeld naar forse uitgroei en het exceemoog vanwege plotselinge allergie voor favoriete sisheido-mascara, om de verdere staat van verval maar niet te hoeven zien*
oh! How i love to be Duderinnetje!
Krijgen?quote:Op donderdag 23 februari 2012 12:09 schreef Brighteyes het volgende:
Hai schatje!Heb je het gelezen? We krijgen laatjes, en mandjes en een heel opgeruimd huis!
Jij bent sporten vanavond he?
*los gaat...
Ja, ik had ze gezien, maar dat lijkt me met knutselspul helemaal niet handig, is niet echt schoon te maken.quote:Op donderdag 23 februari 2012 13:21 schreef loezzie het volgende:
Deze bakken zijn er ook nog. In Delft lagen van de week zwarte, roze en witte
[ afbeelding ]
quote:
quote:Op zaterdag 25 februari 2012 09:02 schreef Brighteyes het volgende:
Oh, en voor de oplettende kijker, dat ding wat middenin de kamer hangt is een vlieger die de oudste voor zijn verjaardag kreeg van zijn verkering.En ik ga hem *nu* weghalen.
Ik word hier afgeschilderd als een boemanquote:Op zaterdag 25 februari 2012 11:59 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, ik kreeg ook al op mijn kop van Reese.
Joe Carioca was toch oorspronkelijk het goede geweten van een van Disney's charachters?quote:Op zaterdag 25 februari 2012 22:54 schreef Reese het volgende:
Ik snap het niet. Een Braziliaanse papegaai met een accent en altijd op zoek naar leuke 'maisjes'?
Nog een paar posts en dit rommelige deel is vol. Kun jij mooi een schoon en opgeruimd deel negen openen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |