Staat zo lullig, 1 verdorde takquote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef moussy het volgende: Of je moet een geldboom in de tuin hebben, die kan je ook op het kastje zetten nadat je een 2 zits gekocht hebt
quote:
das hip tegenwoordig, liefst met hartjes er in en voor je raam hangen (quote:
Geheugen kaartje in andere camera? Of even in de olympus doen.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:38 schreef Brighteyes het volgende:
Ik heb wel een foto van die optie trouwens, maar die krijg ik niet van stinkie's nieuwe camera en ik had geen zin de hele boel weer te verslepen alleen om dat weer op de foto te gaan zetten.![]()
hahahaha goeie!quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:54 schreef Saffier het volgende:
Weet je, van lieverlee gaat er steeds meer speelgoed van de jongens verdwijnen.
Ik krijg er alleen steeds meer meisjesspeelgoed bij ineens, geen idee hoe dat nou toch komtquote:
Daar zit natuurlijk een wereld tussen. Als het BE allemaal geen zier uitmaakte, had ze samen met haar mannen niet zo veel tijd en moeite gestoken in stucen (quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:46 schreef moussy het volgende:
[..]
wat zij zei, je moet er wonen.. tis geen toonzaal.
Hopsa!quote:Op woensdag 22 februari 2012 17:56 schreef Brighteyes het volgende:
voor Mokana Meubelen in Enschede!
Hij gaat een combi met een tweezits bestellen voor in zijn showroom en als ze binnen zijn komt hij de tweezits omruilen voor de driezits hier!![]()
![]()
Zometeen de boel dus driedubbeldik in lakens inpakken!![]()
Ik ben zo verschrikkelijk blij!
Heb al wel een soort van opstelling gevonden die nu werkt, maar met een halve meter minder zou het toch beter zijn.
Oh, en voor de beeldvorming, deze lamp komt eind april binnen en komt dan boven de bank te hangen:
[ afbeelding ]
Bloem, hij past niet helemaal in het vak, maar als hij zo blijft staan dan verf ik gewoon nog een stuk aan het blauwe vlak erbij.quote:Op woensdag 22 februari 2012 15:59 schreef bl0emetjE het volgende:
Zou die bruine kast in dat gekleurde vlak naast de eettafel passen? Of is dat teveel opzij? (Niet makkelijk in te schatten vanaf de foto's, maar denk dat dat wel mooi kan zijn!)
De bank wat 'ruimte' geven door dan tegen dat stukje muur achter de bank bijv dat witte kastje (wat nu in het kleurvlak naast de eettafel staat) neer te zetten (licht houden).
Evt een plant achter dat hoekje van de bank?
Ik zal het eens in overweging nemen. Het kastje zelf was meer omdat ik alle puzzels eerst hoog had staan wegens sloopgrage dreumesen, maar nu hebben ze de leeftijd dat ze het zelf kunnen pakken. Deurtjes is geen gek idee, hoewel het daar soms ook heel erg hokkering en propperig van kan worden.quote:Op woensdag 22 februari 2012 18:31 schreef Duderinnetje het volgende:
Veel beter zo! Goed zeg.
En met het gevaar als kinderhaterte boek te staan: IKEA verkoopt lades en deurtjes in die Lack-kasten, dus dan kun je eventueel het speelgoed nog wat meer opbergen.
En dat bedoel ik alleen maar als tip en zeker niet als kritiek/commentaar.
Overigens komt die houten kast mooi tot zijn recht, tegen de lange muur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |