Ja, ze zijn helaas nog wat te groot nu, maar ze gaan ooit zeker veel gebruikt worden!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:06 schreef Duderella het volgende:
Oh, en ik zie dat Sachas werkhandschoentjes al bijna een noodzaak worden!![]()
Het water loopt naar achteren in de tuin. Er zit behoorlijk wat afschot in, zoals dat heet.quote:Op maandag 6 juli 2009 11:32 schreef intensity het volgende:
Ziet er al erg mooi uit zo!
Goede tegels gebruikt, dat is wel een optie voor mijn aankomende 'klus'
Vraag: Hoe is het verloop in de bestrating (tuin) waar loop het water naartoe
Heb je een afvoer? Of een zwembad bij een plensbui/stortregen?
As zondag vanaf 16.00 mijn verjaardag.quote:
Nope.quote:Op vrijdag 2 april 2010 16:03 schreef AnneX het volgende:
Goed zo ! aan de slag dus...
Plantjes even vol laten zuigen in een emmer water voordat je ze in de grond zet 1
wist je al?
Nee, niet op de tegels. op het zand zeg maar. Er is omheen gestraat, onder de aarde ligt zand. Op de stenen kan ook wel, maar dan verlies je dus wel heel veel vocht en moet je bewateren alsof het potplanten zijn vlgs mij.quote:Op vrijdag 2 april 2010 18:02 schreef Beijtje het volgende:
Passiebloem is mooi!!!
Ziet er goed uit hoor! Dat wordt wel wat...
Trouwens, die bakken, dat concept is voor mij ook wel handig (maar dan in het heeel klein), heb je gewoon een bak op de tegels gemaakt en daar tuinaarde in gekwakt?
Een duivenhok ?quote:Op zaterdag 3 april 2010 11:33 schreef Duderella het volgende:
BE, ik heb twee vragen, want ik ben nu eenmaal nieuwsgierig:
- Waarom is de bijkeuken om het hoekie níet wit?
- En wat hangt daar nou voor een blauwe box boven de containers?
Ik kan echt wakker liggen van zulke dingen, dus ik denk: ik vraag het gewoon.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 13:06 schreef Brighteyes het volgende:
Die van ons trekken zich niks aan van dat 'ze lijken vaak op de vader zodat ze weten dat de baby echt van hem is'.
quote:Op zaterdag 3 april 2010 12:37 schreef Brighteyes het volgende:
Nooit! De achterbuurman heeft duiven, dat is al te dichtbij voor stinkie!
De schuur is niet af omdat mijn zwangere lijf echt niet verder kon. Maar ik zat me er gisteren ook echt aan te ergeren, dus het staat hoog op de lijst.
En dat plasticen ding is een duik-bak, om je natte zooi in te vervoeren zeg maar, nu in gebruik om tuin-speeltgoed zoals een waterbaan te herbergen.
Wellicht dat ik er nog een plekje voor ga zoeken in ons mini-schuurtje, zo niet, dan maar even lelijk... De glijbaan en de wip zijn ook niet mijn idee van prachtige tuin-architectuur, maar vooruit... 't Mot maar even.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |