Al positieve of negatieve dingen die je kunt melden?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb ff op gsmweb gekekenDaar zou ik 11 euro meer betalen voor t toestel en dan nog 8 euro verzendkosten (had ik nu dus niet) Krijg ook nog een bluetooth-headset erbij van 2call,maar dat is bijzaak
![]()
Bevalt de N97 jou ? Wat ik tot nu toe heb gezien,vind ik t een erg leuk toestel
Wil ik ook weten.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:37 schreef raaavi het volgende:
De N97 heeft een ingebouwde FM transmitter, en geen kabel nodig voor het ontvangst? klopt dat
Ik heb um vanmiddag in m´n handen gehad. Nog niet besteld overigens want de aanbieding die belcompany had vond ik te duur.Het leek me best een degelijk ding en opzich ook wel stevig.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:19 schreef -Menn0- het volgende:
Ik wil 'm in m'n handen hebben gehad voor dat ik 'm bestel/
Yesquote:
Goede argumenten breng jequote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:03 schreef leolinedance het volgende:
Hij schijnt (zoals al verwacht werd) niet al te best te zijn. En ook nog eens VEEL te duur. Als ik jullie was ging ik mooi voor een 5800 XpressMusic voor minder dan de helft!Het verschil tussen 250 euro en 550 euro is natuurlijk te idioot voor woorden.
Ik denk dat je zelf wel kunt lezen, filmpjes kunt kijken op youtube en prijzen kunt vinden? Niet zo'n onzin praten dus, de feiten liggen er gewoon. Dat jij het misschien niet wil zien is iets anders... En lees het vorige topic even doo. En dat bijbetalen is ook onzin, want dan betaal je een aardig bedrag per maand en waarschijnlijk ook twee jaar lang. Je kunt vaak beter je telefoon los kopen en een sim-only erin doen. Je bent met de N97 sowieso (te) duur uit, hoe je het ook wendt of keert. Bereken het maar eens over twee jaar, dan zul je ervan schrikken wat je kwijt bent.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:12 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Goede argumenten breng je
Ik hoef 154 euro bij te betalen
Vind ik persoonlijk niet belachelijk veel.
Had hem vandaag al kunnen hebben, maar Vodafone heeft de actie met 50% korting op het eerste jaar abo pas vanaf maandag
Dank je. Kun je de telefoon nog omruilen voor een andere in de winkel? Waarom heb je deze gekocht eigenlijk en niet de veel goedkopere Nokia 5800 of een ander toestel?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:13 schreef Ronaldicus het volgende:
Hallo allemaal,
Ik heb nog niet eerder gepost in het N97 forum (zelfs weinig op het fok forum) maar ik heb het topic wel goed bijgehouden. Sinds vanmiddag heb ik de N97 White en ik vind het wel een gaaf dingetje. Hij ligt lekker in de hand en het qwerty toetsenbord werkt erg goed, zelfs als je eerst een HTC Touch Pro gewend was qua toetsenbord. Wel is de plek van de spatie even wennen maar dit heb ik nu al redelijk onder de knie.
Ook is het toestel minder traag dan ik had verwacht. Het duurt wel even als je de telefoon kantelt en het beeldscherm mee draait maar dit duurt max. een seconde. Voor de rest vind ik het toetsel gewoon snel genoeg.
Het menu vind ik wel iets minder. Je moet soms een hele lange weg nemen om op een bepaald stukje van het menu te komen. Dit is wel even wennen na Windows mobile.
Wel heb ik al 1 echt minpuntje kunnen ontdekken en dat is aan de achterkant. Het schuifje van de camera is bij mij nu al een paar keer open gegaan tijdens het typen met het toetsenbord. Dit vind ik niet heel erg prettig.
Voor nu kan ik verder geen commentaar geven daarvoor heb ik de telefoon te kort, maar ik zal waarschijnlijk nog wel eens posten over mijn bevindingen van het toestel.
Jij bent ook een raar type, je bent echt een N97 hater, maar geen Nokia hater want je raad die 5800 aanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank je. Kun je de telefoon nog omruilen voor een andere in de winkel? Waarom heb je deze gekocht eigenlijk en niet de veel goedkopere Nokia 5800 of een ander toestel?
Ik kan inderdaad lezen en ik lees er genoeg positieve dingen over. Ik vind het ook niet erg als jet met argumenten aankomt om een telefoon onderuit te halen, maar ik zie jou alleen maar zeiken dat het een kuttelefoon is zonder met argumenten aan te komen. Je laatste post ook weer. Leuk dat je het een kuttelefoon vind, we weten het. Ga nu maar fijn positieve dingen posten in het topic over de telefoon die je wel tof vind of kom met argumenten waarom je de N97 niet goed vind. Alleen klagen heeft namelijk helemaal niemand wat aanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:28 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf wel kunt lezen, filmpjes kunt kijken op youtube en prijzen kunt vinden? Niet zo'n onzin praten dus, de feiten liggen er gewoon. Dat jij het misschien niet wil zien is iets anders... En lees het vorige topic even doo. En dat bijbetalen is ook onzin, want dan betaal je een aardig bedrag per maand en waarschijnlijk ook twee jaar lang. Je kunt vaak beter je telefoon los kopen en een sim-only erin doen. Je bent met de N97 sowieso (te) duur uit, hoe je het ook wendt of keert. Bereken het maar eens over twee jaar, dan zul je ervan schrikken wat je kwijt bent.
Waarom zou ik hem inruilen? Ik ben er tot nu toe erg blij mee en ik heb bewust voor dit toestel gekozen ipv de 5800. Als je eenmaal met een qwerty toetsenbord gewerkt hebt wil je niets anders meer (ik niet althans). Ik ben dan ook meer een smser dan een beller en ik zit regelmatig in de trein. Om dan snel even te mailen/msnen is het verdomd handig om zo'n qwerty toetsenbord te hebben.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:25 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dank je. Kun je de telefoon nog omruilen voor een andere in de winkel? Waarom heb je deze gekocht eigenlijk en niet de veel goedkopere Nokia 5800 of een ander toestel?
De N97 heeft ook touchscreen en volledig qwerty toetsenbord, doe zelf ook is wat research lazyboyquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:59 schreef delano.888 het volgende:
Heeft deze alles wat de N96 heeft (of meer?) en loopt deze wel goed? In dat geval ga ik hem kopen
Nee echt? Dat had ik ook echt nog niet gevonden zegquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:13 schreef raaavi het volgende:
[..]
De N97 heeft ook touchscreen en volledig qwerty toetsenbord, doe zelf ook is wat research lazyboy
stel dan niet van die simpele vragenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:31 schreef delano.888 het volgende:
[..]
Nee echt? Dat had ik ook echt nog niet gevonden zeg
Mijn vraag is meer hoe hij runt, aangezien de N96 gewoon kut runt. Maar heb al een youtube comparisment gezien tussen 97 & iphone 3gs, gaat denkik toch de laatste wordenquote:
Niet echt een hater hoor. Vraag me gewoon af wat iemand ertoe brengt om redelijk toestel te kopen voor veel geld als er ook goedkopere alternatieven zijn. Misschien is daar wel een goede reden voor, en dat wil ik graag weten.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:28 schreef raaavi het volgende:
[..]
Jij bent ook een raar type, je bent echt een N97 hater, maar geen Nokia hater want je raad die 5800 aan
Ik vind de n97 niet zo kut hoor. Alleen zijn geld niet waard. En de argumenten zijn wel te vinden in de reviews, het lijkt me niet nodig deze te herhalen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Ik kan inderdaad lezen en ik lees er genoeg positieve dingen over. Ik vind het ook niet erg als jet met argumenten aankomt om een telefoon onderuit te halen, maar ik zie jou alleen maar zeiken dat het een kuttelefoon is zonder met argumenten aan te komen. Je laatste post ook weer. Leuk dat je het een kuttelefoon vind, we weten het. Ga nu maar fijn positieve dingen posten in het topic over de telefoon die je wel tof vind of kom met argumenten waarom je de N97 niet goed vind. Alleen klagen heeft namelijk helemaal niemand wat aan
aha prima. Ik dacht uit je post op te kunnen maken dat je niet heel erg tevreden was. Ik heb zelf geen telefoon met qwerty toetsenbord dus kan er niet over oordelen. Weet wel dat ik tegenwoordig onderhand net zo snel type op een gewoon telefoon toetsenbord als op een mini laptop.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:35 schreef Ronaldicus het volgende:
[..]
Waarom zou ik hem inruilen? Ik ben er tot nu toe erg blij mee en ik heb bewust voor dit toestel gekozen ipv de 5800. Als je eenmaal met een qwerty toetsenbord gewerkt hebt wil je niets anders meer (ik niet althans). Ik ben dan ook meer een smser dan een beller en ik zit regelmatig in de trein. Om dan snel even te mailen/msnen is het verdomd handig om zo'n qwerty toetsenbord te hebben.
Misschien is het wel makkelijk als ik er bij vermeld dat mijn HTC Touch Pro stuk was en niet gemaakt kon worden. Van de verzekering mocht ik een nieuwe uitkiezen en dus heb ik voor deze gekozen en heb 50 euro bij moeten betalen. Ook heb ik twee HTC toestellen gehad (Tytn II en Touch Pro) en die vielen me beide eigenlijk erg tegen.
Lekker objectief zeg.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:54 schreef Kremers het volgende:
http://www.iphoneclub.nl/(...)leerde-vergelijking/
Voor de twijfelaars: Een vergelijking tussen de N97 en de iPhone.
Dat had ik al door toen ik zag 'iphoneclub.nl"quote:
De video is niet eens gemaakt door iphoneclubquote:Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef Fendy het volgende:
[..]
Dat had ik al door toen ik zag 'iphoneclub.nl"
En die is niet gekleurd?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:12 schreef Kremers het volgende:
[..]
De video is niet eens gemaakt door iphoneclubEr staat toch ook onder "zijn de mening van Michael zelf".
Ik wel. En nu wil ik een Iphonequote:
Niet dusquote:Op maandag 6 juli 2009 12:43 schreef Kremers het volgende:
Dan nog even dit voor de mensen die graag een Nokia willen kopen, maar geen Symbian willen: http://tweakers.net/nieuw(...)stel-uitbrengen.html
In de update van tweakers staat ook al dat het niet waar is.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:04 schreef raaavi het volgende:
[..]
Niet dus
http://www.reuters.com/ar(...)idUSL613838520090706
Weinig. Een standaard consument zal het een worst wezen. Als het maar goed werkt.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:34 schreef Kremers het volgende:
OkéBeetje jammere beslissing van Nokia vind ik het zelf, maar zoals ik begrijp hebben ze nogal wat geïnvesteerd in het open-source maken van Symbian.
Ik vraag mij af wat er met de nummer 1 positie van Nokia op de smartphone markt zal gebeuren als ze vast blijven houden aan Symbian terwijl anderen met Android gaan komen.
Ik moet zeggen dat het echt goed werkt. De eerste indruk is echt super.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:24 schreef FortunaHome het volgende:
Iemand al de nieuwe firmware erop kunnen zetten? 11.0.021? Mijn sofware updater zegt dat 10.0.012 al de nieuwste is???
Welke raad jij dan aan? En waarschijnlijk willen de meeste die hier voor de N97 zijn, een fysiek toetsenbord.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 21:38 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet echt een hater hoor. Vraag me gewoon af wat iemand ertoe brengt om redelijk toestel te kopen voor veel geld als er ook goedkopere alternatieven zijn. Misschien is daar wel een goede reden voor, en dat wil ik graag weten.
Ligt er een beetje aan of je een branded toestel hebt, meestal zijn providers later met firmware updates dan wanneer je een unbranded toestel hebt. Zodoende kan 10.0.012 voor jouw provider de meest recente zijn.quote:Op maandag 6 juli 2009 17:24 schreef FortunaHome het volgende:
Iemand al de nieuwe firmware erop kunnen zetten? 11.0.021? Mijn sofware updater zegt dat 10.0.012 al de nieuwste is???
Weinig denk ik. Nokia is nou eenmaal erg populair en Symbian is op zich prima, heb het zelf ook. Desnoods gooien ze er een schil omheen net zoals Sense en kan het weer een tijd mee.quote:Op maandag 6 juli 2009 13:34 schreef Kremers het volgende:
OkéBeetje jammere beslissing van Nokia vind ik het zelf, maar zoals ik begrijp hebben ze nogal wat geïnvesteerd in het open-source maken van Symbian.
Ik vraag mij af wat er met de nummer 1 positie van Nokia op de smartphone markt zal gebeuren als ze vast blijven houden aan Symbian terwijl anderen met Android gaan komen.
Als je de n97 moeilijk vind de bedienen ben je echt een ultieme faalhaas. Het is erg simpel namelijk ik weet niet waar jij die info vandaan haalt dat het slecht zou zijn? bij de apple/htc fanboys ofzo?quote:Op maandag 6 juli 2009 17:21 schreef Kremers het volgende:
Ja, maar dat is dus juist het puntSymbian is vergeleken met de wat meer moderne OS'en minder goed te bedienen. Waarom denk je dat de iPhone zo populair is? Uit een recent Brits onderzoek kwam namelijk naar voren dat 60% van de gebruikers zijn of haar smartphone te moeilijk in het dagelijks gebruik vinden.
Ze zijn branded inderdaad, en sommige firmware updates pakt die dan niet. Je kunt voor een update altijd naar een NSP gaan. Kleine moeite.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 14:41 schreef INViCTuS het volgende:
Hoe zit dat met een branded toestel? ik heb Vodafone en via de website bestellen of telefonisch vie vodafone is de goedkoopste optie voor mij om de N97 te krijgen maar dan krijg je wat ik hoorde wel een "vodafone" toestel met zooi van hun erop ( dan niet simlock vrij volgens mij ) ook al is ie verder hetzelfde. Ik hoorde dat dat met updates niet makkelijk is en je je telefoon dan moet opsturen?! Ik kan het ook mis hebben en wellicht is er een makkelijke manier...
Ach jij vindt het 'haten', ik vind het kritisch benaderen. Ik wil het graag in de gaten houden want ik ben benieuwd hoe hij de mensen gaat bevallen, vooral omdat de eerste reviews niet zo denderend waren. Ik raad overigens niks aan, ik zou zelf de Nokia 5800 kopen als ik een Nokia zou willen a la N97. Puur door het extreme prijsverschil. Het toetsenbord zou ik moeten testen, een telefoon toetsenbord is tegenwoordig doorgaans erg goed te bedienen vind ik. Snel genoeg voor mij althans.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef Elberrie het volgende:
[..]
Welke raad jij dan aan? En waarschijnlijk willen de meeste die hier voor de N97 zijn, een fysiek toetsenbord.
Jij vindt het een redelijk toestel, anderen vinden het een zeer compleet toestel die voldoet aan hun eisen. Ik wil een fysiek toetsenbord, een groot scherm, veel geheugen, apps er op zetten (genoeg Symbian apps, niet afgaan op Ovi). Ik zie op dit moment alleen de HTC TP2. En die vind ik afgrijselijk om te zien.
We weten nu wel dat jij er geen fan van bent, maar dat hoef je niet om de post te zeggen.
Dat is wel fijn idd, voor de eventuele verkoop ervan.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef Hardrebel het volgende:
Ik heb hem besteld via GSMweb. Mijn toestel blijkt simlock vrij en non branded.
Ook jij mag je ervaringen natuurlijk hier delen.quote:Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef INViCTuS het volgende:
Ik heb m vanmiddag ook maar besteld. na een aantal keer in handen te hebben gehad en op internet en in een aantal winkels de prijzen en aanbiedingen te hebben vergeleken ben ik toch echt het goedkoopst uit bij m'n eigen provider. Heb gelijk gevraagd of ie branded is en of er een simlock op zit. Dit is dus NIET MEER het geval bij Vodafone, voorheen deden ze dat wel maar nu niet meer. Toen was de keus snel gemaakt.
Ik heb um genomen met een abbo 35 p/m waarvan ik het eerste jaar 17.50 betaal en met internet 9.50 p/m zo kom ik op een bedrag van 27 euro per maand in het eerste jaar. het 2e jaar dan 44 euro p/m en daarbij heb ik elke maand 300 minuten/sms. Korting op internet kreeg ik niet maar kreeg wel extra 100 euro toestel korting. Ik betaal nu 8 euro voor het toestel extra bijdat leek me nog wel te doen.
Uiteindelijk is een los toestel dan wel 200 euro goedkoper maar ik kan nu niet ff 600 euro uit m'n mouw schudden en ik vind, al is het nog een aardig bedrag dat ik qua aanbieding geen slechte deal heb.
Lijkt me opzich wel handig ja, moet alleen eerst de N97 nog hebbenquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:38 schreef Hardrebel het volgende:
Als iemand nog een nokia hoesje zoekt dan kan ik die bestellen vanuit china. [ afbeelding ] kost ongeveer 10 euro.
Heb er zelf net eentje besteld.
Heb hem nu bijna een week en vind het een super toestelquote:Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef Poepsjaars het volgende:
[..]
Ook jij mag je ervaringen natuurlijk hier delen.
Al mensen die het toestel al hebben en die klachten o.i.d hebben?
Hij is natuurlijk groter maar.....................hij gaat je ontzettend meevallenquote:Op donderdag 9 juli 2009 21:06 schreef LoggedIn het volgende:
Is de N97 trouwens geen verschrikkelijk groot apparaat? Ik heb nu de N95, mr eigenlijk wil ik niet echt iets dat groter is
Je went er snel aan ja. Ik ratel al hele emails weg, dat was met een n95 wel andersquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Ok Ok
Wen je snel aan de kleine knopjes dan????
ja, ik heb big-ass vingers maar ik heb absoluut geen problemen met het toetsenbordquote:Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Ok Ok
Wen je snel aan de kleine knopjes dan????
Hmm.. Ik weet t nog niet, ik wil em toch wel eens een keer vasthoudenquote:Op donderdag 9 juli 2009 23:00 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Hij is natuurlijk groter maar.....................hij gaat je ontzettend meevallen
[..]
Je went er snel aan ja. Ik ratel al hele emails weg, dat was met een n95 wel anders
Ga langs de winkel zou ik zeggen.quote:Op vrijdag 10 juli 2009 01:05 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Hmm.. Ik weet t nog niet, ik wil em toch wel eens een keer vasthouden
Internet erbij?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 13:09 schreef Peder het volgende:
N97 gister gehaald..
40 euries bij lappen bij een HI 35 abbo...!!!![]()
Wil geen Iphone...(wil ook zeker niet op een wachtlijst voor een telefoon staan!!)
Ben er reuze blij mee!
Voelt degelijk...touchscreen reageerd erg goed..
GPS lock is erg snel (Had een N78 wat een baggerding...)
Ga r zeker erg veel plezier van hebben!
dat is niet het probleem, hij reageert namelijk wel.. Alleen t licht is uit dus is vrij lastig besturenquote:
Lijkt me niet of je moet VEEL bellen.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 16:29 schreef -Menn0- het volgende:
Maandag hoor ik of ik 'm gratis krijg bij 1 jarige verlenging
Duurste abbo misschienquote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lijkt me niet of je moet VEEL bellen.
"sluit headset aan", nee dusquote:
Ben al 8 jaar klant en ik heb een mondelinge overeenkomst met een van de medewerkers van HI (via klantenservice dus mischien is het ook nog opgenomen) dus eigenlijk ga ik er gewoon van uit, als ze me inderdaad zo willen houden als klant zoals ze zeggen. En anders stop ik gewoon mn abbo.quote:Op zaterdag 11 juli 2009 17:50 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Lijkt me niet of je moet VEEL bellen.
Een mondelinge overeenkomst zeg niet zoveel hoorquote:Op zondag 12 juli 2009 07:26 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Ben al 8 jaar klant en ik heb een mondelinge overeenkomst met een van de medewerkers van HI (via klantenservice dus mischien is het ook nog opgenomen) dus eigenlijk ga ik er gewoon van uit, als ze me inderdaad zo willen houden als klant zoals ze zeggen. En anders stop ik gewoon mn abbo.
Misschien moet je de nummers van je Simkaart kopieren naar je contactpersonen op je telefoon?quote:Op zondag 12 juli 2009 01:05 schreef dribbel79 het volgende:
Ik heb er één via onze afdeling automatisering besteld, nadat mijn Renoir was wezen zwemmen. Gister gekregen en een dagje mee aan het pielen, nu de CD geïnstalleerd en een aantal updates gedaan...alles bevalt prima, alleen zie ik bij bekende contacten geen naam als ze me sms'en, maar alleen het nummer...weet iemand hoe dit kan (en what to do)?
Hey, topper...verplaatsen, dat was hetquote:Op zondag 12 juli 2009 10:45 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Misschien moet je de nummers van je Simkaart kopieren naar je contactpersonen op je telefoon?
Your welcome.quote:Op zondag 12 juli 2009 14:09 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Hey, topper...verplaatsen, dat was het
Ik denk dat het bij kopiëren voor verwarring zorgt...ik heb alle nrs. verplaatst en actief geheugen op "telefoon" gezet..
Thnx!
Nou prima dan ga ik weg bij HI, ze roepen de hele tijd dat ik zooooooooo'n hoge klant waarde heb (heb een abbo van 30 per maand maar rekeningen van 80 tot 100 euro) dus ben benieuwd hoe graag ze me willen houden.quote:Op zondag 12 juli 2009 10:44 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Een mondelinge overeenkomst zeg niet zoveel hoor
Welk abonnement heb je?
Uiteindelijk zullen ze je toch wel behouden.quote:Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Nou prima dan ga ik weg bij HI, ze roepen de hele tijd dat ik zooooooooo'n hoge klant waarde heb (heb een abbo van 30 per maand maar rekeningen van 80 tot 100 euro) dus ben benieuwd hoe graag ze me willen houden.
Zelfde dilemma had ik ook. Maar om de een of andere reden lijkt de N97 helemaal niet groot. Denk doordat hij erg smal is.quote:Op donderdag 9 juli 2009 21:06 schreef LoggedIn het volgende:
Is de N97 trouwens geen verschrikkelijk groot apparaat? Ik heb nu de N95, mr eigenlijk wil ik niet echt iets dat groter is
Nog niet echt geprobeerd eigenlijk. Heb 'm tot nu toe steeds uitgeschoven ivm qwerty toetsenbord voor sms. En dan heb je wel beide handen nodig.quote:Op maandag 13 juli 2009 04:26 schreef LoggedIn het volgende:
Hoe is de bediening met 1 hand?Is het bijv. erg makkelijk om een smsje te sturen met 1 hand?
Laat even weten wat je er van vindt als je 'm binnen hebtquote:Op donderdag 9 juli 2009 11:38 schreef Hardrebel het volgende:
Als iemand nog een nokia hoesje zoekt dan kan ik die bestellen vanuit china. [ afbeelding ] kost ongeveer 10 euro.
Vrijwel onmogelijkquote:Op maandag 13 juli 2009 04:26 schreef LoggedIn het volgende:
Hoe is de bediening met 1 hand?Is het bijv. erg makkelijk om een smsje te sturen met 1 hand?
kan je dat nog aanpassen trouwens? IPV ABC DEF etc, naar qwerty oid??quote:Op maandag 13 juli 2009 08:19 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Nog niet echt geprobeerd eigenlijk. Heb 'm tot nu toe steeds uitgeschoven ivm qwerty toetsenbord voor sms. En dan heb je wel beide handen nodig.
Ben het nu even aan het proberen, met 1 hand sms-intypen lukt best goed. Alleen niet als de telefoon uitgeschoven is. Voor het met 1 hand sms'en zal je de touchscreen met een oldskool (abc, def, ghi) toetsenbord moeten gebruiken.
Niet zo heel lang geprobeerd, maar volgens mij niet. Je kan wel switchen naar handschriftquote:Op maandag 13 juli 2009 09:17 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
kan je dat nog aanpassen trouwens? IPV ABC DEF etc, naar qwerty oid??
Zijn waarschijnljik meerdere manieren.quote:Op maandag 13 juli 2009 09:18 schreef dribbel79 het volgende:
Dan nu: heb een video op "massageheugen" gezet, maar is een .avi, deze speelt ie blijkbaar niet af (wel mp4 hoop ik)...ik kan de video nu niet meer verwijderen...iemand een tip?
Uiteraard had ik de beide verwijder opties geprobeerd, maar kreeg de mlding dat de bestanden "in gebrui waren"quote:Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zijn waarschijnljik meerdere manieren.
Wanneer je het videobestand kan zien in 'Mijn video's' zie je een prullenbak. In andere menu's heb je trouwens ook vaak de mogelijkheid om linksonder op opties te klikken om zo een bestand te verwijderen.
Beste manier vind ik:
Toepassingen==> Kantoor==> Bestands Beheer==> Massageh in E:
Dan het bestandje opzoeken in de juiste map, rechtsonder klikken op opties ==> verwijderen
Dat is dus "multi tasking"quote:Op maandag 13 juli 2009 11:49 schreef Hardrebel het volgende:
Als je een toepassing hebt gestart en je sluit af met de rode knop kom je weerin het hoofdmenu maar wat blijkt de applicatie blijft gewoon draaien. Wat is de goede manier om een applicatie te killen???. slurp ook accu op dus.
Door die ' menu-knop' (de enige knop die je echt fysiek kan indrukken, direct naast de groene opneemknop) langer ingedrukt te houden krijg je te zien welke programma's je nog hebt draaien. Enigszins vergelijkbaar met alt+tab in windows.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:49 schreef Hardrebel het volgende:
Als je een toepassing hebt gestart en je sluit af met de rode knop kom je weerin het hoofdmenu maar wat blijkt de applicatie blijft gewoon draaien. Wat is de goede manier om een applicatie te killen???. slurp ook accu op dus.
Het is wel onhandig dat je die knop niet gewoon als snelknop kan gebruiken.. Ik zat laatst ff te internetten en toen moest ik weg, maar dat ding was echt niet vooruit te brandenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:04 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dat is dus "multi tasking"
Als je iets hebt draaien, ga je naar "opties" (links onder) en "afsluiten" om de appl. af te sluiten..
Optie scenemodusquote:Op maandag 13 juli 2009 14:49 schreef Hardrebel het volgende:
Weet iemand hoe je de macro functie moet aanzetten om wat scherpere foto's te krijgen?
Automatisch werkt echt slecht zeg.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef Kremers het volgende:
Of je nu gaat lopen zwaaien met een iPhone of een N97, effect is hetzelfdeOftwel: Dat ligt aan jezelf en niet aan de telefoon.
Alleen tom tom 6 kan er op zonder touch. Daarom heb ik Sygic mobile 2009 (*touch) erop gezet met europa. Werkt als een trein. Pm me maar voor hoe en wat. GPS lock is echt super snel.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef error_404 het volgende:
Iemand ervaringen met navigatie via N97? (or iPhone for that matter)
Knaak?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef INViCTuS het volgende:
Vodafone heeft um ook niet meer op voorraad. Wel knaak want nu moet ik langer wachten...
Op de 3400 werkt hier ook niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:05 schreef dribbel79 het volgende:
Zo, ik merk dat de N97 een hekel heeft aan m'n parrot CK3100...(en vice versa)
Iemand hier al mee gestoeid?
Als je via de alt-tab manier langer opeen icoon drukt, krijg je de optie exit.. Dit lijkt me een soort 'proces beeindigen' zoals je in windows zietquote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
<knip>
Waar ik wel benieuwd naar ben is een soort van alt+ctrl+del achtige manier om een programma af te sluiten wanneer dit niet op de normale manier kan.
Hoe sluit je een navigatie programma op de normale manier af? Ja juist. uit doen. Ik snap niet dat ik het gewoon kan afsluiten het blijft gewoon draaien. Misschien dat er nog ooit een goede Nav komt voor een mobiel.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Door die ' menu-knop' (de enige knop die je echt fysiek kan indrukken, direct naast de groene opneemknop) langer ingedrukt te houden krijg je te zien welke programma's je nog hebt draaien. Enigszins vergelijkbaar met alt+tab in windows.
Selecteer een draaiend programma en sluit het op de normale manier af.
Waar ik wel benieuwd naar ben is een soort van alt+ctrl+del achtige manier om een programma af te sluiten wanneer dit niet op de normale manier kan.
Ik heb inmiddels een hoesje. Screen protector is zonde omdat het de gevoeligheid wegneemt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:43 schreef Saninl het volgende:
Btw: Gebruiken de gebruikers van de N97 een screenprotector? En een case/hoesje? Of een van die 2?
Dat lukt dus echt wel. N97 rules.quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:53 schreef Djeez het volgende:
Tvp. Ik zit er hard over na te denken deze te nemen. Eind deze maand mag ik abo verlengen, en deze lijkt me echt tof. Ik heb nu nog een N95, de mooiste GSm die ik ooit heb gehad. Zal moeilijk worden die te overtreffen.
met welke res?quote:
Ik merk er niets van dat de telefoon langzaam zou moeten zijn.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:24 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe is de snelheid mensen? Ben heel benieuwd hoe jullie dat ervaren
Van te voren was al bekend dat de processor niet denderend zou zijn (langzamer dan die van de N95 8GB toch?)
waar twijfel je nog over? Ik ben namelijk reuze blij met mn keuze ^^quote:Op donderdag 16 juli 2009 22:53 schreef Djeez het volgende:
Tvp. Ik zit er hard over na te denken deze te nemen. Eind deze maand mag ik abo verlengen, en deze lijkt me echt tof. Ik heb nu nog een N95, de mooiste GSm die ik ooit heb gehad. Zal moeilijk worden die te overtreffen.
Tis niet te vergelijken.. N95 en N97 schelen toch wel nogal veel qua software enzo. Ik zelf kom af van een N73, dus alles wat minder dan 1 minuut duurt om op te starten is al snel xDquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:24 schreef kikoooooo het volgende:
Hoe is de snelheid mensen? Ben heel benieuwd hoe jullie dat ervaren
Van te voren was al bekend dat de processor niet denderend zou zijn (langzamer dan die van de N95 8GB toch?)
Ik snap niet dat je twijfelt. N 8 serie is niet de vlaggenschip serie. Moet wel toegeven dat de N86 een betere camera heeft. 8 MP.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:47 schreef kikoooooo het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen deze en de N86 namelijk
Ik ookquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:47 schreef kikoooooo het volgende:
Ik twijfel nog steeds tussen deze en de N86 namelijk
Hoezo niet de vlaggenschip serie? De hele Nserie is het vlaggenship van Nokia.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 14:30 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik snap niet dat je twijfelt. N 8 serie is niet de vlaggenschip serie. Moet wel toegeven dat de N86 een betere camera heeft. 8 MP.
ieeeeeeeeee.... die's lelijkquote:
Probleem is dat de meeste files daar .m4v zijn. Deze zijn niet afspeelbaar op de N97. er moet dus geconvert worden en ik heb nog niet de ideale manier gevondenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 13:00 schreef dribbel79 het volgende:
gewoon alle bagger uit "movies, handheld" binnenhalen van TPB, dan ben je klaar...
Gewoon video's via Google Video neerhalen. Zo heb ik Flodder 2 en 3 op mijn N95 gedumptquote:Op vrijdag 17 juli 2009 16:36 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
ieeeeeeeeee.... die's lelijkdoe mij maar een zwarte
[..]
Probleem is dat de meeste files daar .m4v zijn. Deze zijn niet afspeelbaar op de N97. er moet dus geconvert worden en ik heb nog niet de ideale manier gevonden
Ik had ook de N95 maar nu ik de N97 heb ,vind ik de N95 niet echt mooi meerquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:53 schreef Djeez het volgende:
Heb ze nu naast elkaar liggen ,scheelt misschien een 1cm qua lengte. Je hebt daarvoor wel stuk groter schermquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:08 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hoezo niet de vlaggenschip serie? De hele Nserie is het vlaggenship van Nokia.
Ik heb nu een n95 8GB, de beste telefoon ooit (imho). Twijfel dus heel erg om hem in te ruilen voor een N97 of N86.
De n86 is een iets snellere, uitgebreidere en compactere n95, eigenlijk precies wat ik zoek. De n97 heeft touchscreen, en is groot... Iets wat ik eigenlijk niet zoek.
Vind hem wel heel erg mooi, dat wel.
zwarte is mooierquote:Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef snellejelle het volgende:
De N97 bevalt mij enorm goed. Kom van een N73, ook nooit problemen mee gehad.
Btw, wel een witte nemen natuurlijk
Nou, volgens mij werkt het Touchscreen dan nog steeds goed hoor.. Ik zou het mezelf kwalijk nemen als ik er geen op zou doen en dan krassen op me scherm zou hebbenquote:Op vrijdag 17 juli 2009 10:03 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik heb inmiddels een hoesje. Screen protector is zonde omdat het de gevoeligheid wegneemt.
Hi is echt IRRITANT langzaam als je veel gebruikt maakt van mobiel internet. De reden ook dat ik mijn abo opgezegd heb en naar Vodafone ga (verder was ik super tevreden over hi)quote:Op zaterdag 18 juli 2009 23:12 schreef Saninl het volgende:
EDIT: ik zit trouwens met een probleem, ik kan het toestel met abo van Hi 100 euro goedkoper krijgen. Is het zo dat de snelheid echt te laag is? (voor 100euro meer dus het snelle Vodafone). En kan ik met Hi wel youtube ed kijken (streamen)?
Hoe snel is Telfort dan? Vodafone is een tientje duurder dan Telfort, en dat vind ik een beetje er veel. Weet je of YouPorn wel wat sneller gaat, of is dat net zo traag?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hi is echt IRRITANT langzaam als je veel gebruikt maakt van mobiel internet. De reden ook dat ik mijn abo opgezegd heb en naar Vodafone ga (verder was ik super tevreden over hi)
Garmin Mobile XT werkt ook met versie 5.00.50quote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef error_404 het volgende:
Iemand ervaringen met navigatie via N97? (or iPhone for that matter)
hmm, dat is wel echt klote.. Kan je wel streamen?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hi is echt IRRITANT langzaam als je veel gebruikt maakt van mobiel internet. De reden ook dat ik mijn abo opgezegd heb en naar Vodafone ga (verder was ik super tevreden over hi)
heb wel Youtube op mijn N97 hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 13:03 schreef Saninl het volgende:
Idd, en geen mogelijkheden voor youtube ed
Ja, maar met hi blijft ie bufferen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef Maureentje het volgende:
[..]
heb wel Youtube op mijn N97 hoorhttp://www.youtube.com/mobile
En dat valt buiten de bundel van hiquote:Op maandag 20 juli 2009 13:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, maar met hi blijft ie bufferen.
Wat ja?quote:
als ik naar m.youtube.com/app ga zegt ie dat mn device niet supported is?!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef Maureentje het volgende:
[..]
heb wel Youtube op mijn N97 hoorhttp://www.youtube.com/mobile
Het valt er NIET buiten. Omg.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:29 schreef Saninl het volgende:
Nee?! Dat valt er buiten. En alleen als je het via een programma op mijn N97 afspeelt kost het (misschien) niets?!
da kan je wel...quote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
als ik naar m.youtube.com/app ga zegt ie dat mn device niet supported is?!
overigens kan ik ook niet streamen, en heb gewoon een onbeperkt vodafone internet abbo. In opera mini kan ik m wel goed streamen, maar dan is de kwaliteit kut en de speler ook (haat aan flash)...
Ff een link dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:41 schreef Kremers het volgende:
Nee, niet meerTijdje terug was het zo dat streaming media apart verrenkend werd maar volgens mij heb ik een artikel op tweakers.net voorbie zien komen waar in HI aangeeft hiermee te gaan stoppen.
Dat zou ook wel compleet belachelijk zijn... betalen om een YouTube filmpje te kunnen kijken
quote:Op maandag 20 juli 2009 16:41 schreef Kremers het volgende:
Nee, niet meerTijdje terug was het zo dat streaming media apart verrenkend werd maar volgens mij heb ik een artikel op tweakers.net voorbie zien komen waar in HI aangeeft hiermee te gaan stoppen.
Dat zou ook wel compleet belachelijk zijn... betalen om een YouTube filmpje te kunnen kijken
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Met een slimme setting hoefde je er nooit voor te betalen, maar sinds 1 februari valt streaming ook gewoon in de Eindeloos Online bundel.
Ik heb ook vodafone en zodra ik 3g heb is het wel te doen. Zonder 3g niet, maar dat is ook wel te verklarenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:16 schreef INViCTuS het volgende:
Ik heb mijn abbo bij Vodafone verlengd maar heb het toestel nog niet omdat ie ook nie op voorrad is. Als het goed is heb ik um volgende week.
M´n internet heb ik al wel en dat heb ik nu op de N73 en ik vind het zelf goed te doen en dat op de N73. Internet heeft Vodafone wel goed voor mekaar volgens mij.
Ja heb de N97 en nee internet is niet sloomquote:Op maandag 20 juli 2009 17:00 schreef Saninl het volgende:
Inderdaad gelijk, vanaf 1 Februari zit streamen erbij.![]()
Maureeentje en Kikooo, hebben jullie ook de N97?
Zoja, willen jullie dan aub even zeggen of het internet sloom is?! Want dat is dan nog het enige wat me zou tegenhouden... Vodafone is in theorie veeel sneller.
Maar kan iemand toelichten of dat in de praktijk ook zo is?
Ga dan nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef -Menn0- het volgende:
Jezus wat een bullshit heeft de HI winkel in Amsterdam geen telefoonnummerWat een wimpiewampies! Nu moet ik dus een uur heen en een uur terug met het OV voor een toestel wat misschien niet eens op voorraad is
De dichtstbijzijnde Hi winkel is op 'n uur van je huis?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef -Menn0- het volgende:
Jezus wat een bullshit heeft de HI winkel in Amsterdam geen telefoonnummerWat een wimpiewampies! Nu moet ik dus een uur heen en een uur terug met het OV voor een toestel wat misschien niet eens op voorraad is
Je moet sowiso geen Hi pakken, kutsloom internet..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde Hi winkel is op 'n uur van je huis?
Zit in Amsterdam en ik ga niet met de auto naar Amsterdam want dan betaal je de hoofdprijs. Met OV doe ik er dan een uur over jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde Hi winkel is op 'n uur van je huis?
Ben op de bank in slaap gevallen dus ben inderdaad niet gegaanquote:Ga dan niet![]()
Ohja: Wimpiewampies
Zo heb het hoesje binnen. Voelt stevig aan. Zit alleen nog wel wat strak, is nieuwigheid denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:38 schreef Hardrebel het volgende:
Een primafoon winkel of KPN winkel kan ook gewoon hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zit in Amsterdam en ik ga niet met de auto naar Amsterdam want dan betaal je de hoofdprijs. Met OV doe ik er dan een uur over ja
[..]
Ben op de bank in slaap gevallen dus ben inderdaad niet gegaan![]()
fijn hoesje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:55 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Zo heb het hoesje binnen. Voelt stevig aan. Zit alleen nog wel wat strak, is nieuwigheid denk ik.
Zekrs. Voelt stevig aan, ook al is het van stof. Staat NOKIA Nseries op.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef soulfly1983 het volgende:
[..]
fijn hoesje?
ik zoek er ook nog 1
Je hebt dat ding nog maar net, maar is het niet een stofvanger? Aangezien het geen leer-achtige stof is, lijkt me dat wel een mogelijk vervelende eigenschap.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:41 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Zekrs. Voelt stevig aan, ook al is het van stof. Staat NOKIA Nseries op.
Niet vergeleken met T-Mobile in ieder geval. Dat is echt rete traag.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:08 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb er geen, maar kan uit ervaring zeggen dat hi echt ontzettend traag is. Zeker in vergelijking met andere providers. Dat is ook de reden dat ik mijn hi abo opgezegd heb.
T-Mobile is toch juist heel snel? Zij waren de eerste met HSUPA. Weet iemand of Telfort een beetje rap is?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet vergeleken met T-Mobile in ieder geval. Dat is echt rete traag.
Ik heb gewoon T-Mobile Web 'n Walk ofzo. Dat schiet niet echt op hoor. Kan geen streaming video kijken in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
T-Mobile is toch juist heel snel? Zij waren de eerste met HSUPA. Weet iemand of Telfort een beetje rap is?
KPN en HI winkels hebben gewoon een telefoonnummer hoor, alleen zijn ze niet openbaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:17 schreef -Menn0- het volgende:
Zelfs KPN winkels hebben geen telefoonnummer
via 0900-0244 geven ze geen telefoonnummers van de winkels en ze kunnen daar ook niet de voorraden checken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Hardrebel het volgende:
0900-0244. Telefoongids?
Laat je toch doorverbinden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
KPN en HI winkels hebben gewoon een telefoonnummer hoor, alleen zijn ze niet openbaar![]()
Winkels krijgen wel elke week maar 1 N97 binnen omdat KPN de inkoopprijs te hoog vindtGrote kans dus dat als je naar wat winkels gaat ze de telefoon niet meer hebben.
[..]
via 0900-0244 geven ze geen telefoonnummers van de winkels en ze kunnen daar ook niet de voorraden checken.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Grote kans dus dat als je naar wat winkels gaat ze de telefoon niet meer hebben.
En dat dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:15 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
klantenservice verbindt niet door naar winkels
500 euro is inderdaad niet veel voor een mobiel internetcommunicatieapparaatcomputergadgetquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:44 schreef D.Duck het volgende:
afgelopen maandag mijn n97 besteld en dinsdag (gisteren) binnen gekregen. en wat een juweeltje.
ben altijd nokia fan geweesy en heb qua N series zelf de n80 en n95 gehad, allebij tot volle tevredenheid, toen kwam de SE xperia x1 uit, prachtige telefoon, maar best onhandig als je grote vingers hebt plus ben uiteindelijk niet zo happy met windows mobile, dus na een half jaar toch maar weer terug naar m'n oude liefde.
er is wellicht niet zoveel software voor symbian (zeker als touch) als voor WM en de iphone maar wat een heerlijk toestel, doet alles wat je er van verlangt en heb overal g3.5 waar ik met m`n x1 vaak gewoon bijna geen bereik had.
ps heb het toestel voor ¤500 euro nieuw en uit de winkel zonder abbo, dus zo'n verschrikkelijk duur toestel is het nu ook weer niet, toch
Daar boven op met Sim only abbo. Is het misschien wel goedkoper over 2 jaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
500 euro is inderdaad niet veel voor een mobiel internetcommunicatieapparaatcomputergadget
Serieus, of het duur is bepaalt degene die het uitgeeft. de een geeft het met liefde uit, de ander zou er nog geen tientje aan spenderen
Ik heb vorige week maandag het toestel besteld maar ik heb nog niks ontvangenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:44 schreef D.Duck het volgende:
afgelopen maandag mijn n97 besteld en dinsdag (gisteren) binnen gekregen. en wat een juweeltje.
ben altijd nokia fan geweesy en heb qua N series zelf de n80 en n95 gehad, allebij tot volle tevredenheid, toen kwam de SE xperia x1 uit, prachtige telefoon, maar best onhandig als je grote vingers hebt plus ben uiteindelijk niet zo happy met windows mobile, dus na een half jaar toch maar weer terug naar m'n oude liefde.
er is wellicht niet zoveel software voor symbian (zeker als touch) als voor WM en de iphone maar wat een heerlijk toestel, doet alles wat je er van verlangt en heb overal g3.5 waar ik met m`n x1 vaak gewoon bijna geen bereik had.
ps heb het toestel voor ¤500 euro nieuw en uit de winkel zonder abbo, dus zo'n verschrikkelijk duur toestel is het nu ook weer niet, toch
Ik weet dat als je de mail voor de eerste keer insteld je het kan aangeven. Misschien even de mail uit je telefoon gooien en opnieuw aanmaken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:40 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Misschien dat iemand me hier kan helpen met een klein probleempje. Ik heb zelf overal al gezocht, maar nog geen oplossing gevonden.
Als ik (onderweg) mijn mail ophaal op mijn N97, dan worden de mailtjes verwijderd van de server (van de provider)
Dit wil ik echter niet. Ik wil gewoon mijn emails kunnen lezen en dan later thuis op de pc (met outlook) de mails ophalen.
Het probleem nu is dat ik een gedeelte van de mailtjes én op miin foon heb én een gedeelte in Outlook.
Is er een optie om bij het ophalen van de mail via de N97 de mailtjes gewoon te laten staan, zodat ik ze later wel weer kan ophalen via Outlook?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Thanks ik zal het eens proberen, ik laat wel even weten of het gewerkt heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:00 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik weet dat als je de mail voor de eerste keer insteld je het kan aangeven. Misschien even de mail uit je telefoon gooien en opnieuw aanmaken.
Ik heb het wel moeten aanvinken bij Gmail.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:20 schreef IceDustbin2 het volgende:
6 uur later, we wachten in spanning af
overigens, ik heb dat probleem niet bij mn gmail account? kan me ook niet herinneren dat ik het ergens heb aangevinkt?
overigens nog mensen met een vodafone die WEL kunnen opdaten naar firmware 11?
V 11.0.021 ??quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:20 schreef IceDustbin2 het volgende:
6 uur later, we wachten in spanning af
overigens, ik heb dat probleem niet bij mn gmail account? kan me ook niet herinneren dat ik het ergens heb aangevinkt?
overigens nog mensen met een vodafone die WEL kunnen opdaten naar firmware 11?
Oh, bij mij wel hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef KreKkeR het volgende:
Zijn er trouwens mensen die het automatisch laten draaien van het beeldscherm in NIET-uitgeklapte modus goed werkend hebben?
Ik heb het automatisch draaien in het instellingen menu nu aangezet... de eerste keer draaide het scherm netjes mee, daarna niet meer...
Je bedoelt aangeven als in 'automatisch draaien' aanvinken in de instellingen? Want dat heb ik gedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:26 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh, bij mij wel hoor
Je moet het inderdaad ff aangeven, en als je heel vaak achter elkaar het doet is het voor de telefoon wel erg lastig (en idd soms doet hij het niet) maar eigenlijk altijd wel goed hoor
Hmm, nee.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je bedoelt aangeven als in 'automatisch draaien' aanvinken in de instellingen? Want dat heb ik gedaan.
Ik zie nu trouwens dat hij het heel soms weer wel doet, met vertraging van ong. 15 seconden. Maar hij doet het vaker helemaal niet dan wel.
Moet ik misschien ergens anders ook nog wat instellingen wijzigen of aanpassen?
Zo had ik het ook gedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hmm, nee.
>Instellingen > telefoon > sensorinstellingen > automatisch draaien
Zo heb ik het gedaan. En eigenlijk doet hij het dus gewoon altijd. Alleen heel soms gewoon helemaal niet. (alleen als hij aan mijn computer is verbonden eigenlijk). Ik heb zeker nooit vertraging van 15 seconden
Nou, nog een dagje wachten en hij doet het vast perfectquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zo had ik het ook gedaan.
Heel apart trouwens, het lijkt het nu na verloop van tijd steeds beter te doen(duurt ong. 2 seconden wel)
soms moet je gewoon een keer schudden als ie niet mee draait. Let ook wel, hij draait maar 2 kanten op! niet zoals de iPrut 4 kanten op..quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hmm, nee.
>Instellingen > telefoon > sensorinstellingen > automatisch draaien
Zo heb ik het gedaan. En eigenlijk doet hij het dus gewoon altijd. Alleen heel soms gewoon helemaal niet. (alleen als hij aan mijn computer is verbonden eigenlijk). Ik heb zeker nooit vertraging van 15 seconden
ja die.. als ik via *#0000# kijk dan zijn er geen updates. En ook de nokia update manager zegt dat er niks niews is. En ja, ik draai nog v 10.x (6-5-2009)..quote:
quote:N97 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:53:
Beste Tweakers,
Na jaren leesgenot is het nu tijd geworden om ook maar een GoT accountje aan te maken.
Nog 2 dagen voordat mijn N97 door de brievenbus word gepropt... yay!
Maar ik lees hier en op de rest van het internets over krassen op de camera/flitser glas die worden veroorzaak door het klepje/kussentje. Wat duidelijk een productiefout is en aangezien ik veelvuldig foto's maak is de kans zeer hoog dat ik binnenkort exact dezelfde problemen heb.
Ik heb een mailtje gestuurd naar Nokia Nederland met de vraag of ik niet langs een Nokia Care Point kan gaan om het kussentje van het klepje vakkundig af te slopen.
Reactie van Nokia.
Geachte Heer, Mevrouw,
Bedankt voor het contacteren van Nokia Dienst Na Verkoop
Deze problemen zijn ondertussen opgelost in de volgende productielijnen , mocht desondanks u een toestel ontvangen van de eerste productielijn dan kan u terecht bij een van onze Nokia Care Points in uw buurt, zij kunnen de klep ter plaatse vervangen .
Met vriendelijke groeten,
Marieke
Nokia Dienst Na Verkoop Nederland
0900/202,60,55,
Nokiacare.backofficeNL@nokia.com
[THREAD ID:1-3H4JQRZ]
Mail Reactie van een Nokia Care Point in Den Haag:
Indien de drukte het toelaat en het onderdeel is op voorraad is de reparatie dezelfde dag klaar.
Dus trotse pioneers van de N97, als de wiedeweer naar je Nokia Care Point om het klepje te vervangen.
http://gathering.tweakers(...)ge/32304764#32304764
Hangt helemaal van jouw eigen voorkeuren af.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:56 schreef pekel het volgende:
Zit erg te twijfelen tussen deze en de N86. N86 heeft geen touchscreen, en dat vind ik persoonlijk gezien fijner. De N86 heeft ook een 8 mp-camera, stukken beter dus dan de N97.
Heeft de N97 verder "grote" voordelen tov de N86?
Mn 3 megapixel fotocamera schiet nog betere foto's als een phone. MP zegt dus niet alles.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:56 schreef pekel het volgende:
Zit erg te twijfelen tussen deze en de N86. N86 heeft geen touchscreen, en dat vind ik persoonlijk gezien fijner. De N86 heeft ook een 8 mp-camera, stukken beter dus dan de N97.
Ik zat zelf met hetzelfde "probleem". Ik heb nu een Nokia N97, en ik ben er nog steeds tevreden over. Ik heb er vooral voor gekozen omdat bij de N86 geen beter flitser zit dan bij de N97 (inderdaad, de aantal MP's maken echt niet zoveel uit als je ze niet op een enorme poster laat drukken). En het standaard telefoon toetsenbord wat ik altijd gewent was (en ook op de N86 zit) zit ook op de N97 (wel met touch), maar het werkt gewoon top.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:56 schreef pekel het volgende:
Ik vind m'n N95 ook nog zo mooi, mede omdat hij meer vierkant is. De N97 heeft meer ronde hoeken, maar das ook het enige minpuntje dan vind ik nuquote:Op donderdag 16 juli 2009 22:53 schreef Djeez het volgende:
Een toestel met enkel en alleen touchscreen, nee bedanktquote:Op zaterdag 4 juli 2009 18:03 schreef leolinedance het volgende:
Als ik jullie was ging ik mooi voor een 5800 XpressMusic voor minder dan de helft!![]()
Toesenbord is handig wanneer je rustig ergens zit te surfen op het internet.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
Wat ik me afvroeg, als je nou jarenlang altijd gewone toetsen gewend bent en dus razendsnel kan typen met 1 vinger, is dan het qwerty-toetsenbord niet veel onhandiger, omdat je dan minder snel bent (ervan uitgaand dat je maar 1 hand vrij hebt)? Of leer je snel genoeg op dat toetsenbord ook met 1 vinger typen?
En heb je eigenlijk nog dat woordenboek/woordherkenning (of hoe het ook heet)?
Mij lijkt het toetsenbord echt heel relaxt, alleen zoveel langzamer en ook onhandiger als je bv onderweg bent en maar 1 hand vrij hebt... Dan kun je op de fiets nog snel een sms typen, iets dat met de N97 me niet zo makkelijk lijkt
Met 2 handen typ je uiteraard net zo vlug als op je pc/laptop, maar ik gebruik het sms'en vooral als ik onderweg ben en meestal weer maar 1 hand vrij hebt, vandaar de vraag.
quote:Op vrijdag 24 juli 2009 16:48 schreef Droathoah het volgende:
Mensen die een N97 hebben aangeschaft nog steeds tevreden?
kijk eens bijv op www.2call.nl daar heb ik mijn abo (T-mobile) verlengd en was daar stukken goedkoper uit als dat ik bij T-mobile zelf had verlengdquote:Op vrijdag 24 juli 2009 22:17 schreef pekel het volgende:
Hmmz. Wil wel de N97 aanschaffen. Hi heeft hem echter niet in de online shop staan?M'n abbo loopt binnen maand af, en wil graag verlengen.
het gaat hard achteruit als je hem veel gebruikt, volgens mij is het licht gewoon veel te vel. Het is ook niet relaxt om hem in het donker aan te hebben, knalt veel te hard op je af qua lichtsterkte naar mijn mening.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:13 schreef KreKkeR het volgende:
accu is trouwens wel echt een minpunt. Zit nu is de bus, had em net nog opgeladen en alweer een streepje eraf
Oke! Wat raar trouwens.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:04 schreef Maureentje het volgende:
[..]
kijk eens bijv op www.2call.nl daar heb ik mijn abo (T-mobile) verlengd en was daar stukken goedkoper uit als dat ik bij T-mobile zelf had verlengd
Waarom is de camera van de n86 beter? Door de extra megapixels worden de foto's alleen veel groter, zegt niks over de kwaliteit.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 12:56 schreef pekel het volgende:
Ah oke, ik wist niet of er nog een onscreen toetsenbord was. Thanks voor je antwoordquote:Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Toesenbord is handig wanneer je rustig ergens zit te surfen op het internet.
Wanneer je op straat loopt en een sms aan het sturen bent (sowieso niet super handig :p) kun je ook het onscreen toetsenbord gebruiken. Dit itt bij de iphone e.d. geen qwerty toetsenbord, maar een [abc, def] toetsenbord. T9 kun je ergens in de instellingen wel aanzetten. Geen idee of het ook met een druk op de knop kan.
Zit er AC3/Dolby Digital op de N97 en wordt dat via een transmitter doorgegeven?quote:Op vrijdag 24 juli 2009 23:50 schreef Paxlie het volgende:
Vandaag wezen klussen in mijn huis. Heb een zooi livesets op mijn telefoon dus eentje aangeknald, FM zender aangezet en bij de radio + 5.1 set gelegd. Was best goed vertoeven
Vreemde site o.a.quote:
Omdat de minder grote minder geld vragen. Bij bv T-mobile kun je 200 euro bijbetalen (quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:17 schreef pekel het volgende:
Vreemde site o.a.. Waarom is het bij 2call goedkoper dan bij Hi?
Ik heb mijn N97 ook bij 2.call vandaan. Ook mijn vorige twee telefoons komen daarvandaan. Prima service, mail wordt vaak binnen half uurtje beantwoord.quote:
joh, als jij liever naar de hi winkel gaat, dan doe je dat toch.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Vreemde site o.a.. Waarom is het bij 2call goedkoper dan bij Hi?
En hoe zit het met de service e.d.? Ik kan daar gewoon verlengen met heb abbo wat ik nu heb? En waarom is het daar goedkoper?
Hier maak ik me nu een beetje zorgen over, want ik zit vaak in het schemer als ik s'avonds/s'nachts onderweg ben (auto bv), zelfs als ik s'nachts net in bed lig surf ik nog een uurtje in het donker...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het gaat hard achteruit als je hem veel gebruikt, volgens mij is het licht gewoon veel te vel. Het is ook niet relaxt om hem in het donker aan te hebben, knalt veel te hard op je af qua lichtsterkte naar mijn mening.
Dat zeg ik toch heul niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
joh, als jij liever naar de hi winkel gaat, dan doe je dat toch.
Pas het licht dan aanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het gaat hard achteruit als je hem veel gebruikt, volgens mij is het licht gewoon veel te vel. Het is ook niet relaxt om hem in het donker aan te hebben, knalt veel te hard op je af qua lichtsterkte naar mijn mening.
Het scheelde mij 110 euro en heb ook nog eens verlengd met een goedkoper aboquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat de minder grote minder geld vragen. Bij bv T-mobile kun je 200 euro bijbetalen () in combi met nummerbehoud. Bij veel shops kun je voor een klein bedrag het toestel bestellen.
Vodafone heeft gelukkig wél een mooie aanbieding, dus ik ben ws overstag![]()
kthnxquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Pas het licht dan aanInstellingen - telefoon - weergave - lichtsensor
hehe alsjequote:Op zondag 26 juli 2009 00:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
kthnx
* Paxlie starts feeling like an idiot now
okee, ik zal 't noteren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:41 schreef trance40 het volgende:
Heb vandaag de TNT gemist, anders had ik vandaag ook mijn N97 gehad.. Nu is het even afwachten tot hij maandag weer komt.
NSPtje bezoeken.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef FortunaHome het volgende:
Mijne is al kapot. Telefoon wil met geen mogelijkheid meer aan. Heb hem al 24 uur aan de lader hangen en niks hoor.
Verder dan het witte nokia scherm komt ie niet want dan valt ie weer uit
Netjes. Het was een NSP? Daar heb ik ook nog nooit gezeik mee gehad.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:03 schreef FortunaHome het volgende:
Hij is al "gemaakt"
De batterij was dood... nieuwe batterij gekregen en klaar... Vreemd zaakje maar prima service wederom van Nokia
Een kras op je scherm door het maken van foto'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:45 schreef Saninl het volgende:
![]()
![]()
![]()
GOD*******
Ik ben dus echt fucking sjagie...
Ik heb godverdomme nog geen 10 foto's gemaakt en er zit zo een kutkras door mijn scherm...
Jaaa hoornu zal ik godverdomme in mijn pauze van me werk naar zo'n kutpunt van nokia moeten om die kuttelefoon godverdomme 3 weken lang te missen
Wat een enorme falende beschermlenshoesdinges
godver.
goede nacht,
Die zit inderdaad echt heel erg vast!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:58 schreef INViCTuS het volgende:
Bij Vodafone.Not Branded overigens...
ligt het aan mij of zit die achterkant echt zo vast?
Bij Vodafone in me woonplaats hadden ze hem nog gewoon in de winkel liggen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ok omdat ik nu al 3 weken op HI zit te wachten (eigenlijk veel langer maar sinds 3 weken is hij echt besteld). Met als reden dat hij OVERAL is uitverkocht. Toch lees ik steeds dat mensen hem "even gaan ophalen"
Idd, bij mij bij drie winkels ook gewoonquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:36 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Bij Vodafone in me woonplaats hadden ze hem nog gewoon in de winkel liggen.
annuleer je bestelling bij HI en ga hem ergens anders bestellen danquote:
al gekeken bij bijv www.2call.nl wat je daar kwijt zou zijn ? Daar hebben ze ze iig op voorraadquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:39 schreef -Menn0- het volgende:
Ja maar ik heb opzich wel een relaxed abbo met veel korting
Wow dat is echt heel erg goedkoopquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef user_friendly het volgende:
Vandaag ook een n97 besteld via de vodafone winkel in groningen (heropeningsactie van vodafone groningen, 1 jarig 35 abbo met half jaar 50% korting , internet en 60 euro bijbetalen). Ik wou eigenlijk een htc hero maar die hadden ze daar niet. Aangezien mijn n95 8gb goed beviel toch maar voor deze gegaan. Wat ik het grootste irritatiepunt van de n95 vond was de tergend langzame usb transfer (voor bijv muziek en fotos) Hij doet soms een uur over 1 gig aan data, is dit bij de n97 ook zo traag? Anders duurt het wel lang voordat je de 32 gig vol hebt.
Oh wat relaxt met een 1 jarig abo zeg, ik kon bij Vodafone alleen zo'n zelfde soort actie vinden met een 2-jarig abonnement.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef user_friendly het volgende:
Vandaag ook een n97 besteld via de vodafone winkel in groningen (heropeningsactie van vodafone groningen, 1 jarig 35 abbo met half jaar 50% korting , internet en 60 euro bijbetalen).
Maar dan issie branded neem ik aan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef user_friendly het volgende:
Vandaag ook een n97 besteld via de vodafone winkel in groningen (heropeningsactie van vodafone groningen, 1 jarig 35 abbo met half jaar 50% korting , internet en 60 euro bijbetalen). Ik wou eigenlijk een htc hero maar die hadden ze daar niet. Aangezien mijn n95 8gb goed beviel toch maar voor deze gegaan. Wat ik het grootste irritatiepunt van de n95 vond was de tergend langzame usb transfer (voor bijv muziek en fotos) Hij doet soms een uur over 1 gig aan data, is dit bij de n97 ook zo traag? Anders duurt het wel lang voordat je de 32 gig vol hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:19 schreef Biogarde het volgende:
Geen zin om alles te lezen. Klopt het dat je er een jaar gratis navigeren bij krijgt? Heb er hier 1 liggen waarbij ik Nederland (maps) erop gooide en hij registreerde voor een jaar. Klopt dat?
Ik zit niet op Tweakers toch? *Om zich heen kijkt..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |