abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70637369

INTERACTIEVE DEMO
HIGH QUALITY FOTO'S VAN DE N97

TECHNISCH
  • Gewicht: 150g. (inclusief batterij)
  • Processor: ARM11-core 434MHz,
  • Display: 3.5 inch TFT met maximaal 16 miljoen kleuren met een resolutie van 640 x 360 pixels (16:9)
  • Batterij: Nokia Battery BP-4L, 1500 mAh
    ›Praat tijd: tot 320 min (3G)
    ›Standby tijd: tot 400 uur (3G)
    ›Video playback: tot 4,5 uur (offline mode)
    ›Music playback: tot 37 uur (offline mode)
  • Besturingssysteem: Symbian S60 5th
  • Afmetingen: 55.3 x 117.2 x 18.25 mm

MEDIA
  • Geheugen: MicroSDHC
    › Intern 32GB
    › Extern Maximaal uit te breiden met 16GB (totaal dus 42GB!)
  • Camera:
    › Foto's : 5 megapixel (2584 x 1938) met Dual LED flits. (CMOS sensor) 1 x optische zoom , JPEG
    › Video's : 3GPP, MPEG4 - 640x480 pixels , 30frame/sec

VERBINDINGEN
  • GPS: ingebouwde GPS ontvanger met ondersteuning voor A-GPS.
  • INTERNET: WLAN (Wi-Fi), Micro-USB, Bluetooth.
    OVERIG
  • Text Input: Full Qwerty toetsenbord, Full On-screen Qwerty, T9, mini full Qwerty.

• Release datum Nederland: Begin juli 2009
  • Prijs Los Toestel: 689 euro

wijzigen van deze OP gaan in overleg met raaavi .

quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 21:32 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Heb ff op gsmweb gekeken Daar zou ik 11 euro meer betalen voor t toestel en dan nog 8 euro verzendkosten (had ik nu dus niet) Krijg ook nog een bluetooth-headset erbij van 2call,maar dat is bijzaak
    Bevalt de N97 jou ? Wat ik tot nu toe heb gezien,vind ik t een erg leuk toestel
    Al positieve of negatieve dingen die je kunt melden?

[ Bericht 56% gewijzigd door Poepsjaars op 05-07-2009 12:11:38 ]
  • pi_70638549
    Nokia n97:O dit hoort bij klaagbank
    None
      zaterdag 4 juli 2009 @ 13:51:41 #3
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_70640336
    tvp
    Op dinsdag 21 december 2010 13:44 schreef Houniet het volgende:
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_70640369
    tvp
    pi_70641080
    tvp
    None
      FOK!fotograaf zaterdag 4 juli 2009 @ 16:19:09 #6
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_70643677
    Ik wil 'm in m'n handen hebben gehad voor dat ik 'm bestel/
    ,,/
    pi_70644828
    quote:
    Op vrijdag 3 juli 2009 12:37 schreef raaavi het volgende:
    De N97 heeft een ingebouwde FM transmitter, en geen kabel nodig voor het ontvangst? klopt dat
    Wil ik ook weten.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 17:09:35 #8
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_70645223
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 16:19 schreef -Menn0- het volgende:
    Ik wil 'm in m'n handen hebben gehad voor dat ik 'm bestel/
    Ik heb um vanmiddag in m´n handen gehad. Nog niet besteld overigens want de aanbieding die belcompany had vond ik te duur.Het leek me best een degelijk ding en opzich ook wel stevig.
    Never Stop Exploring!
    Life begins at the end of your comfort zone!
    Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
      FOK!fotograaf zaterdag 4 juli 2009 @ 17:34:21 #9
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_70645907
    Ik wil eerst weten of lekker werkt Hij zal opzich prima zijn qua stevigheid enzo maar werkt het ook nog leuk
    ,,/
    pi_70645977
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 11:36 schreef Poepsjaars het volgende:
    Had jij de OP raavi?
    Yes
    http://wiki.fok.nl/index.php?title=OP/nokian97

[ Bericht 14% gewijzigd door raaavi op 04-07-2009 18:05:26 ]
      zaterdag 4 juli 2009 @ 18:03:30 #11
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_70646729
    Hij schijnt (zoals al verwacht werd) niet al te best te zijn. En ook nog eens VEEL te duur. Als ik jullie was ging ik mooi voor een 5800 XpressMusic voor minder dan de helft! Het verschil tussen 250 euro en 550 euro is natuurlijk te idioot voor woorden.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 18:12:20 #12
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_70646992
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 18:03 schreef leolinedance het volgende:
    Hij schijnt (zoals al verwacht werd) niet al te best te zijn. En ook nog eens VEEL te duur. Als ik jullie was ging ik mooi voor een 5800 XpressMusic voor minder dan de helft! Het verschil tussen 250 euro en 550 euro is natuurlijk te idioot voor woorden.
    Goede argumenten breng je
    Ik hoef 154 euro bij te betalen
    Vind ik persoonlijk niet belachelijk veel.

Had hem vandaag al kunnen hebben, maar Vodafone heeft de actie met 50% korting op het eerste jaar abo pas vanaf maandag
    Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
    Praten over mma? Kom naar #mma
      zaterdag 4 juli 2009 @ 18:28:16 #13
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_70647416
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 18:12 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Goede argumenten breng je
    Ik hoef 154 euro bij te betalen
    Vind ik persoonlijk niet belachelijk veel.

Had hem vandaag al kunnen hebben, maar Vodafone heeft de actie met 50% korting op het eerste jaar abo pas vanaf maandag
    Ik denk dat je zelf wel kunt lezen, filmpjes kunt kijken op youtube en prijzen kunt vinden? Niet zo'n onzin praten dus, de feiten liggen er gewoon. Dat jij het misschien niet wil zien is iets anders... En lees het vorige topic even doo. En dat bijbetalen is ook onzin, want dan betaal je een aardig bedrag per maand en waarschijnlijk ook twee jaar lang. Je kunt vaak beter je telefoon los kopen en een sim-only erin doen. Je bent met de N97 sowieso (te) duur uit, hoe je het ook wendt of keert. Bereken het maar eens over twee jaar, dan zul je ervan schrikken wat je kwijt bent.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 18:49:40 #14
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_70647987
    Wat zijn nou de echte negatieve kanten dan?

Met het abbo dat Vodafone in de aanbieding heeft zou ik over 2 jaar gezien 740 euro kwijt zijn en betaal ik nu 20 bij.

Zijn er mensen die telefoons bij de provider via internet hebben besteld of bij vodafone in dit geval? Ik wil weten hoe nadelig het dan is als je een update moet doen en je zit met bepaalde provider software...
    Never Stop Exploring!
    Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
    pi_70648586
    Hallo allemaal,

Ik heb nog niet eerder gepost in het N97 forum (zelfs weinig op het fok forum) maar ik heb het topic wel goed bijgehouden. Sinds vanmiddag heb ik de N97 White en ik vind het wel een gaaf dingetje. Hij ligt lekker in de hand en het qwerty toetsenbord werkt erg goed, zelfs als je eerst een HTC Touch Pro gewend was qua toetsenbord. Wel is de plek van de spatie even wennen maar dit heb ik nu al redelijk onder de knie.

Ook is het toestel minder traag dan ik had verwacht. Het duurt wel even als je de telefoon kantelt en het beeldscherm mee draait maar dit duurt max. een seconde. Voor de rest vind ik het toetsel gewoon snel genoeg.

Het menu vind ik wel iets minder. Je moet soms een hele lange weg nemen om op een bepaald stukje van het menu te komen. Dit is wel even wennen na Windows mobile.

Wel heb ik al 1 echt minpuntje kunnen ontdekken en dat is aan de achterkant. Het schuifje van de camera is bij mij nu al een paar keer open gegaan tijdens het typen met het toetsenbord. Dit vind ik niet heel erg prettig.

Voor nu kan ik verder geen commentaar geven daarvoor heb ik de telefoon te kort, maar ik zal waarschijnlijk nog wel eens posten over mijn bevindingen van het toestel.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 19:25:52 #16
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_70648895
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:13 schreef Ronaldicus het volgende:
    Hallo allemaal,

Ik heb nog niet eerder gepost in het N97 forum (zelfs weinig op het fok forum) maar ik heb het topic wel goed bijgehouden. Sinds vanmiddag heb ik de N97 White en ik vind het wel een gaaf dingetje. Hij ligt lekker in de hand en het qwerty toetsenbord werkt erg goed, zelfs als je eerst een HTC Touch Pro gewend was qua toetsenbord. Wel is de plek van de spatie even wennen maar dit heb ik nu al redelijk onder de knie.

Ook is het toestel minder traag dan ik had verwacht. Het duurt wel even als je de telefoon kantelt en het beeldscherm mee draait maar dit duurt max. een seconde. Voor de rest vind ik het toetsel gewoon snel genoeg.

Het menu vind ik wel iets minder. Je moet soms een hele lange weg nemen om op een bepaald stukje van het menu te komen. Dit is wel even wennen na Windows mobile.

Wel heb ik al 1 echt minpuntje kunnen ontdekken en dat is aan de achterkant. Het schuifje van de camera is bij mij nu al een paar keer open gegaan tijdens het typen met het toetsenbord. Dit vind ik niet heel erg prettig.

Voor nu kan ik verder geen commentaar geven daarvoor heb ik de telefoon te kort, maar ik zal waarschijnlijk nog wel eens posten over mijn bevindingen van het toestel.
    Dank je. Kun je de telefoon nog omruilen voor een andere in de winkel? Waarom heb je deze gekocht eigenlijk en niet de veel goedkopere Nokia 5800 of een ander toestel?
    pi_70648955
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Dank je. Kun je de telefoon nog omruilen voor een andere in de winkel? Waarom heb je deze gekocht eigenlijk en niet de veel goedkopere Nokia 5800 of een ander toestel?
    Jij bent ook een raar type, je bent echt een N97 hater, maar geen Nokia hater want je raad die 5800 aan
      zaterdag 4 juli 2009 @ 19:30:19 #18
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_70649016
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 18:28 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik denk dat je zelf wel kunt lezen, filmpjes kunt kijken op youtube en prijzen kunt vinden? Niet zo'n onzin praten dus, de feiten liggen er gewoon. Dat jij het misschien niet wil zien is iets anders... En lees het vorige topic even doo. En dat bijbetalen is ook onzin, want dan betaal je een aardig bedrag per maand en waarschijnlijk ook twee jaar lang. Je kunt vaak beter je telefoon los kopen en een sim-only erin doen. Je bent met de N97 sowieso (te) duur uit, hoe je het ook wendt of keert. Bereken het maar eens over twee jaar, dan zul je ervan schrikken wat je kwijt bent.
    Ik kan inderdaad lezen en ik lees er genoeg positieve dingen over. Ik vind het ook niet erg als jet met argumenten aankomt om een telefoon onderuit te halen, maar ik zie jou alleen maar zeiken dat het een kuttelefoon is zonder met argumenten aan te komen. Je laatste post ook weer. Leuk dat je het een kuttelefoon vind, we weten het. Ga nu maar fijn positieve dingen posten in het topic over de telefoon die je wel tof vind of kom met argumenten waarom je de N97 niet goed vind. Alleen klagen heeft namelijk helemaal niemand wat aan
      zaterdag 4 juli 2009 @ 19:31:05 #19
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_70649031
    firefox crash + fok = epic fail
    pi_70649137
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:25 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Waarom zou ik hem inruilen? Ik ben er tot nu toe erg blij mee en ik heb bewust voor dit toestel gekozen ipv de 5800. Als je eenmaal met een qwerty toetsenbord gewerkt hebt wil je niets anders meer (ik niet althans). Ik ben dan ook meer een smser dan een beller en ik zit regelmatig in de trein. Om dan snel even te mailen/msnen is het verdomd handig om zo'n qwerty toetsenbord te hebben.

Misschien is het wel makkelijk als ik er bij vermeld dat mijn HTC Touch Pro stuk was en niet gemaakt kon worden. Van de verzekering mocht ik een nieuwe uitkiezen en dus heb ik voor deze gekozen en heb 50 euro bij moeten betalen. Ook heb ik twee HTC toestellen gehad (Tytn II en Touch Pro) en die vielen me beide eigenlijk erg tegen.
    pi_70649562
    http://www.iphoneclub.nl/(...)leerde-vergelijking/

Voor de twijfelaars: Een vergelijking tussen de N97 en de iPhone.
    pi_70649665
    Heeft deze alles wat de N96 heeft (of meer?) en loopt deze wel goed? In dat geval ga ik hem kopen
    Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
    "Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
    61% van alle statistieken zijn nutteloos.
    Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
    pi_70649980
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:59 schreef delano.888 het volgende:
    Heeft deze alles wat de N96 heeft (of meer?) en loopt deze wel goed? In dat geval ga ik hem kopen
    De N97 heeft ook touchscreen en volledig qwerty toetsenbord, doe zelf ook is wat research lazyboy
    pi_70650391
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 20:13 schreef raaavi het volgende:

[..]

De N97 heeft ook touchscreen en volledig qwerty toetsenbord, doe zelf ook is wat research lazyboy
    Nee echt? Dat had ik ook echt nog niet gevonden zeg
    pi_70650478
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 20:31 schreef delano.888 het volgende:

[..]

Nee echt? Dat had ik ook echt nog niet gevonden zeg
    stel dan niet van die simpele vragen
    pi_70650602
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 20:35 schreef raaavi het volgende:

[..]

stel dan niet van die simpele vragen
    Mijn vraag is meer hoe hij runt, aangezien de N96 gewoon kut runt. Maar heb al een youtube comparisment gezien tussen 97 & iphone 3gs, gaat denkik toch de laatste worden
      zaterdag 4 juli 2009 @ 21:38:58 #27
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_70651677
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:28 schreef raaavi het volgende:

[..]

Jij bent ook een raar type, je bent echt een N97 hater, maar geen Nokia hater want je raad die 5800 aan
    Niet echt een hater hoor. Vraag me gewoon af wat iemand ertoe brengt om redelijk toestel te kopen voor veel geld als er ook goedkopere alternatieven zijn. Misschien is daar wel een goede reden voor, en dat wil ik graag weten.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 21:46:46 #28
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_70651848
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:30 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ik kan inderdaad lezen en ik lees er genoeg positieve dingen over. Ik vind het ook niet erg als jet met argumenten aankomt om een telefoon onderuit te halen, maar ik zie jou alleen maar zeiken dat het een kuttelefoon is zonder met argumenten aan te komen. Je laatste post ook weer. Leuk dat je het een kuttelefoon vind, we weten het. Ga nu maar fijn positieve dingen posten in het topic over de telefoon die je wel tof vind of kom met argumenten waarom je de N97 niet goed vind. Alleen klagen heeft namelijk helemaal niemand wat aan
    Ik vind de n97 niet zo kut hoor. Alleen zijn geld niet waard. En de argumenten zijn wel te vinden in de reviews, het lijkt me niet nodig deze te herhalen.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 21:52:28 #29
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_70651971
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:35 schreef Ronaldicus het volgende:

[..]

Waarom zou ik hem inruilen? Ik ben er tot nu toe erg blij mee en ik heb bewust voor dit toestel gekozen ipv de 5800. Als je eenmaal met een qwerty toetsenbord gewerkt hebt wil je niets anders meer (ik niet althans). Ik ben dan ook meer een smser dan een beller en ik zit regelmatig in de trein. Om dan snel even te mailen/msnen is het verdomd handig om zo'n qwerty toetsenbord te hebben.

Misschien is het wel makkelijk als ik er bij vermeld dat mijn HTC Touch Pro stuk was en niet gemaakt kon worden. Van de verzekering mocht ik een nieuwe uitkiezen en dus heb ik voor deze gekozen en heb 50 euro bij moeten betalen. Ook heb ik twee HTC toestellen gehad (Tytn II en Touch Pro) en die vielen me beide eigenlijk erg tegen.
    aha prima. Ik dacht uit je post op te kunnen maken dat je niet heel erg tevreden was. Ik heb zelf geen telefoon met qwerty toetsenbord dus kan er niet over oordelen. Weet wel dat ik tegenwoordig onderhand net zo snel type op een gewoon telefoon toetsenbord als op een mini laptop.
    pi_70652041
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 19:54 schreef Kremers het volgende:
    http://www.iphoneclub.nl/(...)leerde-vergelijking/

Voor de twijfelaars: Een vergelijking tussen de N97 en de iPhone.
    Lekker objectief zeg.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 22:05:43 #31
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_70652360
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 21:55 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Lekker objectief zeg.
    Dat had ik al door toen ik zag 'iphoneclub.nl"
    Je hebt gelijk Fen.
      zaterdag 4 juli 2009 @ 22:10:05 #32
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_70652473
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 21:55 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Lekker objectief zeg.
    Ik heb niet eens gekeken
    pi_70653984
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 22:05 schreef Fendy het volgende:

[..]

Dat had ik al door toen ik zag 'iphoneclub.nl"
    De video is niet eens gemaakt door iphoneclub Er staat toch ook onder "zijn de mening van Michael zelf".
      zondag 5 juli 2009 @ 10:50:58 #34
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_70661381
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 23:12 schreef Kremers het volgende:

[..]

De video is niet eens gemaakt door iphoneclub Er staat toch ook onder "zijn de mening van Michael zelf".
    En die is niet gekleurd?
    Je hebt gelijk Fen.
      Moderator zondag 5 juli 2009 @ 11:33:44 #35
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_70662095
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 22:10 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Ik heb niet eens gekeken
    Ik wel. En nu wil ik een Iphone !!!!!!

Die dude gebruikt zelf de Iphone (heeft er allemaal berichten in staan e.d.)
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
    pi_70662128
    Waar zie je mij dat zeggen? Ik post de video alleen maar omdat het een item is over twee telefoons waar veel mensen tussen twijfelen. Wat je er verder mee doet moet iedereen voor zichzelf weten. Of bepaal jij dat voor anderen?...

Er staat duidelijk onder het artikel dat het de mening van de reviewer is waardoor je weet waar je aan toe bent.
    pi_70696636
    Dan nog even dit voor de mensen die graag een Nokia willen kopen, maar geen Symbian willen: http://tweakers.net/nieuw(...)stel-uitbrengen.html
    pi_70697423
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 12:43 schreef Kremers het volgende:
    Dan nog even dit voor de mensen die graag een Nokia willen kopen, maar geen Symbian willen: http://tweakers.net/nieuw(...)stel-uitbrengen.html
    Niet dus
    http://www.reuters.com/ar(...)idUSL613838520090706
    pi_70698152
    quote:
    In de update van tweakers staat ook al dat het niet waar is.
    pi_70698348
    Oké Beetje jammere beslissing van Nokia vind ik het zelf, maar zoals ik begrijp hebben ze nogal wat geïnvesteerd in het open-source maken van Symbian.

Ik vraag mij af wat er met de nummer 1 positie van Nokia op de smartphone markt zal gebeuren als ze vast blijven houden aan Symbian terwijl anderen met Android gaan komen.
    pi_70707067
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 13:34 schreef Kremers het volgende:
    Oké Beetje jammere beslissing van Nokia vind ik het zelf, maar zoals ik begrijp hebben ze nogal wat geïnvesteerd in het open-source maken van Symbian.

Ik vraag mij af wat er met de nummer 1 positie van Nokia op de smartphone markt zal gebeuren als ze vast blijven houden aan Symbian terwijl anderen met Android gaan komen.
    Weinig. Een standaard consument zal het een worst wezen. Als het maar goed werkt.
    pi_70707156
    Ja, maar dat is dus juist het punt Symbian is vergeleken met de wat meer moderne OS'en minder goed te bedienen. Waarom denk je dat de iPhone zo populair is? Uit een recent Brits onderzoek kwam namelijk naar voren dat 60% van de gebruikers zijn of haar smartphone te moeilijk in het dagelijks gebruik vinden.
    pi_70707260
    Iemand al de nieuwe firmware erop kunnen zetten? 11.0.021? Mijn sofware updater zegt dat 10.0.012 al de nieuwste is???
    pi_70707517
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:24 schreef FortunaHome het volgende:
    Iemand al de nieuwe firmware erop kunnen zetten? 11.0.021? Mijn sofware updater zegt dat 10.0.012 al de nieuwste is???
    Ik moet zeggen dat het echt goed werkt. De eerste indruk is echt super.
    pi_70734843
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 21:38 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Niet echt een hater hoor. Vraag me gewoon af wat iemand ertoe brengt om redelijk toestel te kopen voor veel geld als er ook goedkopere alternatieven zijn. Misschien is daar wel een goede reden voor, en dat wil ik graag weten.
    Welke raad jij dan aan? En waarschijnlijk willen de meeste die hier voor de N97 zijn, een fysiek toetsenbord.
    Jij vindt het een redelijk toestel, anderen vinden het een zeer compleet toestel die voldoet aan hun eisen. Ik wil een fysiek toetsenbord, een groot scherm, veel geheugen, apps er op zetten (genoeg Symbian apps, niet afgaan op Ovi). Ik zie op dit moment alleen de HTC TP2. En die vind ik afgrijselijk om te zien.

We weten nu wel dat jij er geen fan van bent, maar dat hoef je niet om de post te zeggen.
      dinsdag 7 juli 2009 @ 12:38:39 #46
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_70735151
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:24 schreef FortunaHome het volgende:
    Ligt er een beetje aan of je een branded toestel hebt, meestal zijn providers later met firmware updates dan wanneer je een unbranded toestel hebt. Zodoende kan 10.0.012 voor jouw provider de meest recente zijn.
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_70737398
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 13:34 schreef Kremers het volgende:

Weinig denk ik. Nokia is nou eenmaal erg populair en Symbian is op zich prima, heb het zelf ook. Desnoods gooien ze er een schil omheen net zoals Sense en kan het weer een tijd mee.
    pi_70739173
    quote:
    Op maandag 6 juli 2009 17:21 schreef Kremers het volgende:
    Ja, maar dat is dus juist het punt Symbian is vergeleken met de wat meer moderne OS'en minder goed te bedienen. Waarom denk je dat de iPhone zo populair is? Uit een recent Brits onderzoek kwam namelijk naar voren dat 60% van de gebruikers zijn of haar smartphone te moeilijk in het dagelijks gebruik vinden.
    Als je de n97 moeilijk vind de bedienen ben je echt een ultieme faalhaas. Het is erg simpel namelijk ik weet niet waar jij die info vandaan haalt dat het slecht zou zijn? bij de apple/htc fanboys ofzo?
      dinsdag 7 juli 2009 @ 14:41:00 #49
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_70739542
    Hoe zit dat met een branded toestel? ik heb Vodafone en via de website bestellen of telefonisch vie vodafone is de goedkoopste optie voor mij om de N97 te krijgen maar dan krijg je wat ik hoorde wel een "vodafone" toestel met zooi van hun erop ( dan niet simlock vrij volgens mij ) ook al is ie verder hetzelfde. Ik hoorde dat dat met updates niet makkelijk is en je je telefoon dan moet opsturen?! Ik kan het ook mis hebben en wellicht is er een makkelijke manier...
    Never Stop Exploring!
    pi_70746659
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 14:41 schreef INViCTuS het volgende:
    Hoe zit dat met een branded toestel? ik heb Vodafone en via de website bestellen of telefonisch vie vodafone is de goedkoopste optie voor mij om de N97 te krijgen maar dan krijg je wat ik hoorde wel een "vodafone" toestel met zooi van hun erop ( dan niet simlock vrij volgens mij ) ook al is ie verder hetzelfde. Ik hoorde dat dat met updates niet makkelijk is en je je telefoon dan moet opsturen?! Ik kan het ook mis hebben en wellicht is er een makkelijke manier...
    Ze zijn branded inderdaad, en sommige firmware updates pakt die dan niet. Je kunt voor een update altijd naar een NSP gaan. Kleine moeite.
    KLAAS JAN HUNTELAAR
    pi_70748926
    Ik heb hem besteld via GSMweb. Mijn toestel blijkt simlock vrij en non branded.
      dinsdag 7 juli 2009 @ 18:35:36 #52
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_70749464
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef Elberrie het volgende:

[..]

Welke raad jij dan aan? En waarschijnlijk willen de meeste die hier voor de N97 zijn, een fysiek toetsenbord.
    Jij vindt het een redelijk toestel, anderen vinden het een zeer compleet toestel die voldoet aan hun eisen. Ik wil een fysiek toetsenbord, een groot scherm, veel geheugen, apps er op zetten (genoeg Symbian apps, niet afgaan op Ovi). Ik zie op dit moment alleen de HTC TP2. En die vind ik afgrijselijk om te zien.

We weten nu wel dat jij er geen fan van bent, maar dat hoef je niet om de post te zeggen.
    Ach jij vindt het 'haten', ik vind het kritisch benaderen. Ik wil het graag in de gaten houden want ik ben benieuwd hoe hij de mensen gaat bevallen, vooral omdat de eerste reviews niet zo denderend waren. Ik raad overigens niks aan, ik zou zelf de Nokia 5800 kopen als ik een Nokia zou willen a la N97. Puur door het extreme prijsverschil. Het toetsenbord zou ik moeten testen, een telefoon toetsenbord is tegenwoordig doorgaans erg goed te bedienen vind ik. Snel genoeg voor mij althans.

Maar ik hou het in de gaten.
    pi_70749686
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef Hardrebel het volgende:
    Ik heb hem besteld via GSMweb. Mijn toestel blijkt simlock vrij en non branded.
    Dat is wel fijn idd, voor de eventuele verkoop ervan.
    KLAAS JAN HUNTELAAR
      dinsdag 7 juli 2009 @ 19:47:12 #54
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_70752489
    Ik heb m vanmiddag ook maar besteld. na een aantal keer in handen te hebben gehad en op internet en in een aantal winkels de prijzen en aanbiedingen te hebben vergeleken ben ik toch echt het goedkoopst uit bij m'n eigen provider. Heb gelijk gevraagd of ie branded is en of er een simlock op zit. Dit is dus NIET MEER het geval bij Vodafone, voorheen deden ze dat wel maar nu niet meer. Toen was de keus snel gemaakt.

Ik heb um genomen met een abbo 35 p/m waarvan ik het eerste jaar 17.50 betaal en met internet 9.50 p/m zo kom ik op een bedrag van 27 euro per maand in het eerste jaar. het 2e jaar dan 44 euro p/m en daarbij heb ik elke maand 300 minuten/sms. Korting op internet kreeg ik niet maar kreeg wel extra 100 euro toestel korting. Ik betaal nu 8 euro voor het toestel extra bij dat leek me nog wel te doen.

Uiteindelijk is een los toestel dan wel 200 euro goedkoper maar ik kan nu niet ff 600 euro uit m'n mouw schudden en ik vind, al is het nog een aardig bedrag dat ik qua aanbieding geen slechte deal heb.
    Never Stop Exploring!
    pi_70788216
    quote:
    Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef INViCTuS het volgende:
    Ik heb m vanmiddag ook maar besteld. na een aantal keer in handen te hebben gehad en op internet en in een aantal winkels de prijzen en aanbiedingen te hebben vergeleken ben ik toch echt het goedkoopst uit bij m'n eigen provider. Heb gelijk gevraagd of ie branded is en of er een simlock op zit. Dit is dus NIET MEER het geval bij Vodafone, voorheen deden ze dat wel maar nu niet meer. Toen was de keus snel gemaakt.

Ik heb um genomen met een abbo 35 p/m waarvan ik het eerste jaar 17.50 betaal en met internet 9.50 p/m zo kom ik op een bedrag van 27 euro per maand in het eerste jaar. het 2e jaar dan 44 euro p/m en daarbij heb ik elke maand 300 minuten/sms. Korting op internet kreeg ik niet maar kreeg wel extra 100 euro toestel korting. Ik betaal nu 8 euro voor het toestel extra bij dat leek me nog wel te doen.

Uiteindelijk is een los toestel dan wel 200 euro goedkoper maar ik kan nu niet ff 600 euro uit m'n mouw schudden en ik vind, al is het nog een aardig bedrag dat ik qua aanbieding geen slechte deal heb.
    Ook jij mag je ervaringen natuurlijk hier delen.

Al mensen die het toestel al hebben en die klachten o.i.d hebben?
    pi_70807133
    Als iemand nog een nokia hoesje zoekt dan kan ik die bestellen vanuit china. kost ongeveer 10 euro.

Heb er zelf net eentje besteld.
    pi_70807753
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 11:38 schreef Hardrebel het volgende:
    Als iemand nog een nokia hoesje zoekt dan kan ik die bestellen vanuit china. [ afbeelding ] kost ongeveer 10 euro.

Lijkt me opzich wel handig ja, moet alleen eerst de N97 nog hebben
    KLAAS JAN HUNTELAAR
    pi_70808726
    Ik heb hem dinsdag opgehaald in de vodafone winkel. T was de laatste in breda schijnbaar! Nu dus een bezitter van een zwarte N97. Toestel kostte me niks bij een 50 euro abbonnement (eerste jaar 25) met internet (eerste 6 maanden 5 euro geloof ik, daarna 10) en 6 euro verzekering tegen alles.

wat een prachttoestel

1 klein ding dat ik heb gevonden. Soms gaat de backlight van mn screen niet aan. Zie ik dus bijvoorbeeld niet wie er belt en moet ik even t scherm open en dicht klappen.. niet zeker of dat dit hoort, voor wat voor reden dan ook, of dat het firmware iets is (draai nog wel op 10.x.x.x.x.)
    Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
    pi_70809056
    links zit een schuif knopje.
    pi_70814488
    quote:
    Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef Poepsjaars het volgende:

[..]

Ook jij mag je ervaringen natuurlijk hier delen.

Al mensen die het toestel al hebben en die klachten o.i.d hebben?
    Heb hem nu bijna een week en vind het een super toestel dus nee geen klachten
    pi_70821352
    Tvp.
    pi_70823455
    Morgen komtie
    pi_70827300
    Is de N97 trouwens geen verschrikkelijk groot apparaat? Ik heb nu de N95, mr eigenlijk wil ik niet echt iets dat groter is
    pi_70829108
    Is het wennen een qwerty toetsenbord? Of pak je dat net zo snel op als bijv. t9 als je dat voorheen nooit deed

Kan je op het touchscreen ook gewoon woorden e.d. tikken of moet je altijd alles met het qwerty toetsenbord doen?
    Kan t online niet vinden.
    Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
    pi_70829232
    ? Je computer heeft toch ook een QWERTY toetsenbord Valt niet veel aan te wennen dus, alleen zijn de knoppen iets kleiner.
    pi_70831616
    Ok Ok

Wen je snel aan de kleine knopjes dan????
      † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 23:00:21 #67
    196778 PeterNB
    AIVD agent met magnetron...
    pi_70831897
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 21:06 schreef LoggedIn het volgende:
    Is de N97 trouwens geen verschrikkelijk groot apparaat? Ik heb nu de N95, mr eigenlijk wil ik niet echt iets dat groter is
    Hij is natuurlijk groter maar.....................hij gaat je ontzettend meevallen
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef zonnestraal2338 het volgende:
    Ok Ok

Je went er snel aan ja. Ik ratel al hele emails weg, dat was met een n95 wel anders
      vrijdag 10 juli 2009 @ 00:12:08 #68
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_70834371
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef zonnestraal2338 het volgende:
    Ok Ok

ja, ik heb big-ass vingers maar ik heb absoluut geen problemen met het toetsenbord
    pi_70835338
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 23:00 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Hij is natuurlijk groter maar.....................hij gaat je ontzettend meevallen
    [..]

Je went er snel aan ja. Ik ratel al hele emails weg, dat was met een n95 wel anders
    Hmm.. Ik weet t nog niet, ik wil em toch wel eens een keer vasthouden
    pi_70837147
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 01:05 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Hmm.. Ik weet t nog niet, ik wil em toch wel eens een keer vasthouden
    Ga langs de winkel zou ik zeggen.
      vrijdag 10 juli 2009 @ 13:09:21 #71
    105262 Peder
    Pardon my French,Im Dutch
    pi_70845934
    N97 gister gehaald..
    40 euries bij lappen bij een HI 35 abbo...!!!
    Wil geen Iphone...(wil ook zeker niet op een wachtlijst voor een telefoon staan!!)
    Ben er reuze blij mee!
    Voelt degelijk...touchscreen reageerd erg goed..
    GPS lock is erg snel (Had een N78 wat een baggerding...)
    Ga r zeker erg veel plezier van hebben!
    The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
    Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
    pi_70854046
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 13:09 schreef Peder het volgende:
    N97 gister gehaald..
    40 euries bij lappen bij een HI 35 abbo...!!!
    Wil geen Iphone...(wil ook zeker niet op een wachtlijst voor een telefoon staan!!)
    Ben er reuze blij mee!
    Voelt degelijk...touchscreen reageerd erg goed..
    GPS lock is erg snel (Had een N78 wat een baggerding...)
    Ga r zeker erg veel plezier van hebben!
    Internet erbij?
    pi_70854121
    ALs je wat aankloot dan is de accu wel snel leeg vind ik. (doe verwoede pogingen om Mcguider er op te zetten (ziet nog steeds geen kaarten). 7.71 is touch.

Edit: Alles werkt. met kaarten van west europa.

[ Bericht 15% gewijzigd door Hardrebel op 10-07-2009 17:41:56 ]
    pi_70865522
    quote:
    Op vrijdag 10 juli 2009 07:08 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Ga langs de winkel zou ik zeggen.
    mjah..met een paar maanden mag ik mn abbo verlengen,tegen die tijd eens wat dingen checken
    pi_70875609
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 12:35 schreef Hardrebel het volgende:
    links zit een schuif knopje.
    dat is niet het probleem, hij reageert namelijk wel.. Alleen t licht is uit dus is vrij lastig besturen
    t schuifje kan wel, maar dan gaat ie dus eerst naar lock, en dan naar unlock. Daarna gaat idd wel het licht aan. zelfde idee als scherm open/dicht klappen dus. Maar t lijkt mij dat zodra ik mn scherm openklap (en dus mn telefoon unlocked is) dat ook het licht aan moet gaan?

overigens, mn internet abbo gaat volgende maand pas in, en hoewel mn wifi als default staat gebruikt ie voor maps nog altijd gprs.. gps doet t prima, maar mappen inladen duurt dus lang (en is duur!).. Is er een manier om die maps erop te krijgen via wifi? Ik wil wel mn gps gebruiken.. of raden jullie een andere manier aan voor gps?

Ice
      FOK!fotograaf zaterdag 11 juli 2009 @ 16:29:45 #76
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_70878669
    Maandag hoor ik of ik 'm gratis krijg bij 1 jarige verlenging
    ,,/
      zaterdag 11 juli 2009 @ 17:50:00 #77
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_70880878
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 16:29 schreef -Menn0- het volgende:
    Maandag hoor ik of ik 'm gratis krijg bij 1 jarige verlenging
    Lijkt me niet of je moet VEEL bellen.
    pi_70889403
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 17:50 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Duurste abbo misschien

[ Bericht 0% gewijzigd door zonnestraal2338 op 11-07-2009 23:12:19 (spelfoutje) ]
      zondag 12 juli 2009 @ 00:46:27 #79
    50237 dribbel79
    My username for over a decade
    pi_70891641
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 16:57 schreef its_me_ het volgende:

[..]

Wil ik ook weten.
    "sluit headset aan", nee dus
    FM radio kan wel via de speakers, maar de headset (antenne) moet je wel aansluiten
    "Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
      zondag 12 juli 2009 @ 01:05:35 #80
    50237 dribbel79
    pi_70891940
    Ik heb er één via onze afdeling automatisering besteld, nadat mijn Renoir was wezen zwemmen. Gister gekregen en een dagje mee aan het pielen, nu de CD geïnstalleerd en een aantal updates gedaan...alles bevalt prima, alleen zie ik bij bekende contacten geen naam als ze me sms'en, maar alleen het nummer...weet iemand hoe dit kan (en what to do)?
      FOK!fotograaf zondag 12 juli 2009 @ 07:26:31 #81
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_70894061
    quote:
    Op zaterdag 11 juli 2009 17:50 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Ben al 8 jaar klant en ik heb een mondelinge overeenkomst met een van de medewerkers van HI (via klantenservice dus mischien is het ook nog opgenomen) dus eigenlijk ga ik er gewoon van uit, als ze me inderdaad zo willen houden als klant zoals ze zeggen. En anders stop ik gewoon mn abbo.
    ,,/
    pi_70895176
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 07:26 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Ben al 8 jaar klant en ik heb een mondelinge overeenkomst met een van de medewerkers van HI (via klantenservice dus mischien is het ook nog opgenomen) dus eigenlijk ga ik er gewoon van uit, als ze me inderdaad zo willen houden als klant zoals ze zeggen. En anders stop ik gewoon mn abbo.
    Een mondelinge overeenkomst zeg niet zoveel hoor

Welk abonnement heb je?
    pi_70895191
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 01:05 schreef dribbel79 het volgende:
    Ik heb er één via onze afdeling automatisering besteld, nadat mijn Renoir was wezen zwemmen. Gister gekregen en een dagje mee aan het pielen, nu de CD geïnstalleerd en een aantal updates gedaan...alles bevalt prima, alleen zie ik bij bekende contacten geen naam als ze me sms'en, maar alleen het nummer...weet iemand hoe dit kan (en what to do)?
    Misschien moet je de nummers van je Simkaart kopieren naar je contactpersonen op je telefoon?
      zondag 12 juli 2009 @ 14:09:21 #84
    50237 dribbel79
    pi_70899989
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 10:45 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Misschien moet je de nummers van je Simkaart kopieren naar je contactpersonen op je telefoon?
    Hey, topper...verplaatsen, dat was het
    Ik denk dat het bij kopiëren voor verwarring zorgt...ik heb alle nrs. verplaatst en actief geheugen op "telefoon" gezet..

Thnx!
    pi_70900134
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 14:09 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Hey, topper...verplaatsen, dat was het
    Ik denk dat het bij kopiëren voor verwarring zorgt...ik heb alle nrs. verplaatst en actief geheugen op "telefoon" gezet..

Thnx!
    Your welcome.
      FOK!fotograaf zondag 12 juli 2009 @ 15:42:04 #86
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_70902870
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 10:44 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Een mondelinge overeenkomst zeg niet zoveel hoor

Welk abonnement heb je?
    Nou prima dan ga ik weg bij HI, ze roepen de hele tijd dat ik zooooooooo'n hoge klant waarde heb (heb een abbo van 30 per maand maar rekeningen van 80 tot 100 euro) dus ben benieuwd hoe graag ze me willen houden.
    ,,/
    pi_70902897
    quote:
    Op zondag 12 juli 2009 15:42 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Nou prima dan ga ik weg bij HI, ze roepen de hele tijd dat ik zooooooooo'n hoge klant waarde heb (heb een abbo van 30 per maand maar rekeningen van 80 tot 100 euro) dus ben benieuwd hoe graag ze me willen houden.
    Uiteindelijk zullen ze je toch wel behouden.
      FOK!fotograaf zondag 12 juli 2009 @ 16:09:21 #88
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_70903875
    Hoe bedoel je? Een iPhone staat ook hoog op het verlanglijstje en die hebben ze niet.
    ,,/
      maandag 13 juli 2009 @ 00:40:52 #89
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_70921086
    quote:
    Op donderdag 9 juli 2009 21:06 schreef LoggedIn het volgende:
    Zelfde dilemma had ik ook. Maar om de een of andere reden lijkt de N97 helemaal niet groot. Denk doordat hij erg smal is.

Zat ook nog een tijd te denken aan de HTC touch pro 2. Maar toen ik dat ding in de winkel zag ben ik meteen afgehaakt, wat een lomp groot ding voor het oog. Werkelijke afmetingen schelen gek genoeg niet veel van de N97, maar wat ik al zei, door het design en dunne formaat lijkt de N97 dus helemaal niet zo groot .

Heb 'm nu 3 dagen, bevalt tot nu toe perfect. Echt heel blij dat ik niet voor die HTC ben gegaan. De N97 is precies wat verwacht had. Kan nagenoeg alles wat de N95 kan, alleen dan wat beter, met toetsenbord en beter design. En die widgets zijn ook echt handig

Enige minpunt: het geluid dat uit de speakers komt is echt stukken slechter dan het geluid v/d N95. Een stuk minder bas lijkt het.
    Krekker is de bom!
    pi_70923747
    Hoe is de bediening met 1 hand? Is het bijv. erg makkelijk om een smsje te sturen met 1 hand?
      maandag 13 juli 2009 @ 08:19:57 #91
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_70924477
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 04:26 schreef LoggedIn het volgende:
    Hoe is de bediening met 1 hand? Is het bijv. erg makkelijk om een smsje te sturen met 1 hand?
    Nog niet echt geprobeerd eigenlijk. Heb 'm tot nu toe steeds uitgeschoven ivm qwerty toetsenbord voor sms. En dan heb je wel beide handen nodig.

Ben het nu even aan het proberen, met 1 hand sms-intypen lukt best goed. Alleen niet als de telefoon uitgeschoven is. Voor het met 1 hand sms'en zal je de touchscreen met een oldskool (abc, def, ghi) toetsenbord moeten gebruiken.
    Krekker is de bom!
      maandag 13 juli 2009 @ 08:54:31 #92
    50237 dribbel79
    pi_70924892
    quote:
    Als iemand nog een nokia hoesje zoekt dan kan ik die bestellen vanuit china. [ afbeelding ] kost ongeveer 10 euro.

Laat even weten wat je er van vindt als je 'm binnen hebt
      maandag 13 juli 2009 @ 08:54:56 #93
    50237 dribbel79
    pi_70924898
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 04:26 schreef LoggedIn het volgende:
    Vrijwel onmogelijk
      maandag 13 juli 2009 @ 09:17:17 #94
    50237 dribbel79
    pi_70925195
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 08:19 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Nog niet echt geprobeerd eigenlijk. Heb 'm tot nu toe steeds uitgeschoven ivm qwerty toetsenbord voor sms. En dan heb je wel beide handen nodig.

Ben het nu even aan het proberen, met 1 hand sms-intypen lukt best goed. Alleen niet als de telefoon uitgeschoven is. Voor het met 1 hand sms'en zal je de touchscreen met een oldskool (abc, def, ghi) toetsenbord moeten gebruiken.
    kan je dat nog aanpassen trouwens? IPV ABC DEF etc, naar qwerty oid??
      maandag 13 juli 2009 @ 09:18:59 #95
    50237 dribbel79
    pi_70925221
    Dan nu: heb een video op "massageheugen" gezet, maar is een .avi, deze speelt ie blijkbaar niet af (wel mp4 hoop ik)...ik kan de video nu niet meer verwijderen...iemand een tip?
      maandag 13 juli 2009 @ 10:41:50 #96
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_70926933
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:17 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

kan je dat nog aanpassen trouwens? IPV ABC DEF etc, naar qwerty oid??
    Niet zo heel lang geprobeerd, maar volgens mij niet. Je kan wel switchen naar handschrift
    Krekker is de bom!
      maandag 13 juli 2009 @ 10:47:17 #97
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_70927090
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 09:18 schreef dribbel79 het volgende:
    Dan nu: heb een video op "massageheugen" gezet, maar is een .avi, deze speelt ie blijkbaar niet af (wel mp4 hoop ik)...ik kan de video nu niet meer verwijderen...iemand een tip?
    Zijn waarschijnljik meerdere manieren.

Wanneer je het videobestand kan zien in 'Mijn video's' zie je een prullenbak. In andere menu's heb je trouwens ook vaak de mogelijkheid om linksonder op opties te klikken om zo een bestand te verwijderen.

Beste manier vind ik:
    Toepassingen==> Kantoor==> Bestands Beheer==> Massageh in E:

Dan het bestandje opzoeken in de juiste map, rechtsonder klikken op opties ==> verwijderen
    Krekker is de bom!
      maandag 13 juli 2009 @ 11:20:11 #98
    50237 dribbel79
    pi_70928082
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 10:47 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zijn waarschijnljik meerdere manieren.
    Wanneer je het videobestand kan zien in 'Mijn video's' zie je een prullenbak. In andere menu's heb je trouwens ook vaak de mogelijkheid om linksonder op opties te klikken om zo een bestand te verwijderen.
    Beste manier vind ik:
    Toepassingen==> Kantoor==> Bestands Beheer==> Massageh in E:
    Dan het bestandje opzoeken in de juiste map, rechtsonder klikken op opties ==> verwijderen
    Uiteraard had ik de beide verwijder opties geprobeerd, maar kreeg de mlding dat de bestanden "in gebrui waren"
    Heb het nu via Toepassingen==> Kantoor==> Bestands Beheer==> Massageh in E: gedaan en heb de bestanden succesvol verwijderd...bedankt voor je tip!!
    pi_70928980
    Als je een toepassing hebt gestart en je sluit af met de rode knop kom je weerin het hoofdmenu maar wat blijkt de applicatie blijft gewoon draaien. Wat is de goede manier om een applicatie te killen???. slurp ook accu op dus.
      maandag 13 juli 2009 @ 12:04:41 #100
    50237 dribbel79
    pi_70929493
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 11:49 schreef Hardrebel het volgende:
    Als je een toepassing hebt gestart en je sluit af met de rode knop kom je weerin het hoofdmenu maar wat blijkt de applicatie blijft gewoon draaien. Wat is de goede manier om een applicatie te killen???. slurp ook accu op dus.
    Dat is dus "multi tasking"

Als je iets hebt draaien, ga je naar "opties" (links onder) en "afsluiten" om de appl. af te sluiten..
      maandag 13 juli 2009 @ 12:05:29 #101
    50237 dribbel79
    pi_70929515
    Zo, ik merk dat de N97 een hekel heeft aan m'n parrot CK3100...(en vice versa)
    Iemand hier al mee gestoeid?
      maandag 13 juli 2009 @ 12:06:47 #102
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_70929551
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 11:49 schreef Hardrebel het volgende:
    Door die ' menu-knop' (de enige knop die je echt fysiek kan indrukken, direct naast de groene opneemknop) langer ingedrukt te houden krijg je te zien welke programma's je nog hebt draaien. Enigszins vergelijkbaar met alt+tab in windows.

Selecteer een draaiend programma en sluit het op de normale manier af.

Waar ik wel benieuwd naar ben is een soort van alt+ctrl+del achtige manier om een programma af te sluiten wanneer dit niet op de normale manier kan.
    Krekker is de bom!
    pi_70932379
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 12:04 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

Dat is dus "multi tasking"

Als je iets hebt draaien, ga je naar "opties" (links onder) en "afsluiten" om de appl. af te sluiten..
    Het is wel onhandig dat je die knop niet gewoon als snelknop kan gebruiken.. Ik zat laatst ff te internetten en toen moest ik weg, maar dat ding was echt niet vooruit te branden Dus ik gwn die rooie knop aantikken zodat die zooi weg was, was savonds mn accu leeg die ik de dag ervoor nog had opgeladen
    pi_70934160
    Weet iemand hoe je de macro functie moet aanzetten om wat scherpere foto's te krijgen?
    pi_70935656
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 14:49 schreef Hardrebel het volgende:
    Weet iemand hoe je de macro functie moet aanzetten om wat scherpere foto's te krijgen?
    Optie scenemodus
      maandag 13 juli 2009 @ 15:46:53 #106
    245626 error_404
    nee, toch niet...
    pi_70935986
    Dikke vette tvp,
    ga vanavond alles eens rustig doorlezen. Twijfel een beetje tussen iPhone en N97, iPhone is mij iets te veel "kijk mij eens..."
    Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
    hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
    hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
    pi_70936311
    Of je nu gaat lopen zwaaien met een iPhone of een N97, effect is hetzelfde Oftwel: Dat ligt aan jezelf en niet aan de telefoon.
    pi_70938107
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef Kremers het volgende:
    Of je nu gaat lopen zwaaien met een iPhone of een N97, effect is hetzelfde Oftwel: Dat ligt aan jezelf en niet aan de telefoon.
    Automatisch werkt echt slecht zeg.

Als ik close-up selecteer dan gaat ie pas goed. Jammer dat ie dit zelf niet kan zien.
      maandag 13 juli 2009 @ 16:53:52 #109
    245626 error_404
    nee, toch niet...
    pi_70938207
    Iemand ervaringen met navigatie via N97? (or iPhone for that matter)
    Op vrijdag 4 september 2009 schreef MarkyMarkx het volgende: Held _O_
    hier schreef tong80 het volgende: _O_ :P
    hier schreef stevenmac26 het volgende: :D
    pi_70938276
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef error_404 het volgende:
    Alleen tom tom 6 kan er op zonder touch. Daarom heb ik Sygic mobile 2009 (*touch) erop gezet met europa. Werkt als een trein. Pm me maar voor hoe en wat. GPS lock is echt super snel.
      dinsdag 14 juli 2009 @ 09:53:13 #111
    50237 dribbel79
    pi_70958347
    OK, gister een back-up gemaakt, sindsdien is een probleempje of 2:

- al mijn berichten zijn weg :S
    - Er is iets gebeurd met "contactpersonen", ik krijg 2 meldingen: "kan opgeslagen contacten in dienstnummers niet openen" en "kan opgeslagen contacten in SIM geheugen niet openen"
      FOK!fotograaf dinsdag 14 juli 2009 @ 12:56:30 #112
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_70963566
    Gratis

Moet alleen nog even wachten tot hij weer op voorraad is.....
    ,,/
      dinsdag 14 juli 2009 @ 13:24:48 #113
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_70964458
    Vodafone heeft um ook niet meer op voorraad. Wel knaak want nu moet ik langer wachten...
    Never Stop Exploring!
      FOK!fotograaf dinsdag 14 juli 2009 @ 13:37:17 #114
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_70964882
    Ze zeiden hopelijk einde van week dan halen ze 'm bij nokia uit het magazijn.
    ,,/
      dinsdag 14 juli 2009 @ 13:42:36 #115
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_70965085
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef INViCTuS het volgende:
    Vodafone heeft um ook niet meer op voorraad. Wel knaak want nu moet ik langer wachten...
    Knaak?
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_70965296
    quote:
    Op dinsdag 14 juli 2009 13:42 schreef Fendy het volgende:

[..]

Knaak?
    Knaak
    pi_70972002
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 12:05 schreef dribbel79 het volgende:
    Zo, ik merk dat de N97 een hekel heeft aan m'n parrot CK3100...(en vice versa)
    Iemand hier al mee gestoeid?
    Op de 3400 werkt hier ook niet.
    pi_71028757
    Elke keer als ik maps opstart, of mn camera wil gebruiken dan vraagt mn n97 me welk device ik wil gebruiken, en laat een lijst zien met bluetooth apparaten.. Maar die heb ik toch helemaal niet nodig als ik een foto wil maken?!

Bij camera gaat ie weg zodra ik op cancel druk, maar bij Maps blijft ie terug komen, maps is dus niet te gebruiken, hij blijft knipperen... iemand hier ook last van? en evt een oplossing? Ga binnenkort op vakantie en wil natuurlijk wel de GPS gebruiken

het probleem is overigens verholpen als ik bluetooth uitzet, dan hoef ik bij beide programma's (camera en Maps) maar 1x op cancel te drukken (wat natuurlijk nog steeds apart is volgens mij...)
    zodra ie zn gps lock kwijt is (zit atm gewoon binnen), word er weer vrolijk geknipperd met bluetooth apparaten
    probleem daarbij is dan weer dat ik OOK bluetooth nodig heb.. (net iets minder ruis op de radio dan met de fm transmitter:P)

Volgende; Updaten is niet mogelijk. PC suite op laptop (al jaren, ivm N73) en werkt ook naar behoren, maar zodra ik de update manager start, kan ie geen verbonden telefoon vinden, terwijl hij wel zichtbaar is in de suite..

Overigens heb ik ook nog steeds het probleem dat mn backlight soms niet aan gaat zodra ik mn telefoon open schuif/klap..

Nog meer; Ik kan me niet registreren bij My Nokia. telefoonnummer en e-mail adres zijn onbekend, maar als ik een nieuw account aan wil maken en ik moet t serienummer van mn toestel invullen dan geeft de site me 'dit serienummer is al geregistreerd'... t gaat allemaal niet goed vandaag xD

allemaal kleine dingetjes, maar wel verekkes irritant xD
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef KreKkeR het volgende:
    [..]
    <knip>
    Waar ik wel benieuwd naar ben is een soort van alt+ctrl+del achtige manier om een programma af te sluiten wanneer dit niet op de normale manier kan.
    Als je via de alt-tab manier langer opeen icoon drukt, krijg je de optie exit.. Dit lijkt me een soort 'proces beeindigen' zoals je in windows ziet

[ Bericht 11% gewijzigd door IceDustbin2 op 16-07-2009 22:33:26 ]
      FOK!fotograaf donderdag 16 juli 2009 @ 12:41:50 #119
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71030294
    Ik moet nog wachten tot hij weer op voorraad is, dat is nog veel kutter...
    ,,/
      Redactie Frontpage donderdag 16 juli 2009 @ 22:53:04 #120
    3926 crew  Djeez
    Orde van de Paarsgepunte Lans
    pi_71048941
    Tvp. Ik zit er hard over na te denken deze te nemen. Eind deze maand mag ik abo verlengen, en deze lijkt me echt tof. Ik heb nu nog een N95, de mooiste GSm die ik ooit heb gehad. Zal moeilijk worden die te overtreffen.
    Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
      vrijdag 17 juli 2009 @ 00:18:36 #121
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71051604
    Ik heb even al mijn opties op een rij gezet. Waarschijnlijk wordt het Vodafone 27,50 + int.

Vodafone 22,50 16,875 p/m 150-300 + 9,95 int. toestel 200
    Vodafone 27,50 20,625 p/m 200-400 + 9,95 int. toestel 141 gsm.nl

Vodafone 22,50 16,875 p/m 150-300 +9,95 int toestel 192
    Vodafone 27,50 20,625 p/m 200-400 +9,95 int toestel: 132 telefoonkopen.nl

Vodafone 22,50 toestel: 259
    Vodafone 27,50 toestel: 199 smartphoneshop.nl

Vodafone 22,50 toestel: 155
    Vodafone 27,50 toestel: 95 smartphonestunt.nl

Vodafone 22,50 toestel: 105
    Vodafone 27.50 toestel: 33 studentmobiel.nl

Vodafone 22,50 toestel: 169,99
    Vodafone 27,50 toestel: 109,99 vodafone.nl

Vodafone 22,50 toestel: 149
    Vodafone 27,50 toestel: 79 belnu.nl

Vodafone 22,50 toestel: 200
    Vodafone 27,50 toestel: 140 gsmweb.nl

Hi 25 19,95 p/m p/m 175-350 + 6,25 int toestel: 27
    Hi 30 24,95 p/m p/m 240-480 + 6,25 int toestel: 51 studentmobiel.nl

Hi 25 toestel: 219,95
    Hi 30 toestel: 149,95 hi.nl

Ik betaal nu 10,- Blox sms. + 2,- belminuten p/m.

dus 12 x 24 = 288,-

en stel ik pak de goedkoopste van stundentmobiel (vodafone 27,50 + int). dan kom ik uit op:

200/400 bel/sms + mobiel int. = 20,625 x 24 (1st jaar 50%) 495,- + 9,95 x 24 (internet) = 238.8 + 495 =

733.8 + 33,- (toestel) = 766.8 ,- in het totaal 24 mnden.

Misschien voor andere fokkers ook een leuk overzichtje
      Moderator vrijdag 17 juli 2009 @ 00:21:20 #122
    72712 crew  Rene
    Dabadee dabadaa
    pi_71051654
    Hi 25 (>20 euro) + internet is me een verdomd hendig mooi aanbiedinkje
     | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
      vrijdag 17 juli 2009 @ 00:43:07 #123
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71052116
    Btw: Gebruiken de gebruikers van de N97 een screenprotector? En een case/hoesje? Of een van die 2?
    pi_71057702
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Door die ' menu-knop' (de enige knop die je echt fysiek kan indrukken, direct naast de groene opneemknop) langer ingedrukt te houden krijg je te zien welke programma's je nog hebt draaien. Enigszins vergelijkbaar met alt+tab in windows.

Selecteer een draaiend programma en sluit het op de normale manier af.

Hoe sluit je een navigatie programma op de normale manier af? Ja juist. uit doen. Ik snap niet dat ik het gewoon kan afsluiten het blijft gewoon draaien. Misschien dat er nog ooit een goede Nav komt voor een mobiel.
    pi_71057725
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 00:43 schreef Saninl het volgende:
    Btw: Gebruiken de gebruikers van de N97 een screenprotector? En een case/hoesje? Of een van die 2?
    Ik heb inmiddels een hoesje. Screen protector is zonde omdat het de gevoeligheid wegneemt.
    pi_71057740
    quote:
    Op donderdag 16 juli 2009 22:53 schreef Djeez het volgende:
    Tvp. Ik zit er hard over na te denken deze te nemen. Eind deze maand mag ik abo verlengen, en deze lijkt me echt tof. Ik heb nu nog een N95, de mooiste GSm die ik ooit heb gehad. Zal moeilijk worden die te overtreffen.
    Dat lukt dus echt wel. N97 rules.
    pi_71063195
    ik heb een nokia n97 en gebruik ovi om bestanden over te zetten van mijn pc naar mijn telefoon.
    het probleem waar ik tegen aan loop is dat de bestanden ( in dit geval foto's ) wel op de telefoon gezet worden, maar niet onder de map foto's terecht komen.

ze staan in een aangemaakte map in het geheugen wat alleen te vinden is via bestands beheer op de n97.
    van daar uit kan ik ze openen.
    maar het is handiger als deze onder de directe knop foto's in het menu terug te vinden zijn.
    weet iemand hoe ik dit voor elkaar kan krijgen?

het volgende probleem wat ik heb is met video.
    divx converteren naar ????
    welk formaat kan ik het beste nemen?
    en ook hier komen ze weer terecht in het geheugen dat alleen via bestands beheer is te vinden.
    en niet onder video.

wie kan mij hiermee helpen?
    bvd
    NEC TEMERE, NEC TIMIDE
      vrijdag 17 juli 2009 @ 12:57:57 #128
    50237 dribbel79
    pi_71063412
    mp4
    pi_71063466
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 12:57 schreef dribbel79 het volgende:
    mp4
    met welke res?
    ik heb format factory en heb keuze zat ( eigenlijk te veel, iets met bomen en bos niet meer zien )
    NEC TEMERE, NEC TIMIDE
      vrijdag 17 juli 2009 @ 13:00:28 #130
    50237 dribbel79
    pi_71063499
    gewoon alle bagger uit "movies, handheld" binnenhalen van TPB, dan ben je klaar...
    pi_71064558
    Hoe is de snelheid mensen? Ben heel benieuwd hoe jullie dat ervaren

Van te voren was al bekend dat de processor niet denderend zou zijn (langzamer dan die van de N95 8GB toch?)
    pi_71064658
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 13:24 schreef kikoooooo het volgende:

Van te voren was al bekend dat de processor niet denderend zou zijn (langzamer dan die van de N95 8GB toch?)
    Ik merk er niets van dat de telefoon langzaam zou moeten zijn.
      vrijdag 17 juli 2009 @ 13:32:44 #133
    196855 IceDustbin2
    Rent-a-Kill
    pi_71064878
    quote:
    waar twijfel je nog over? Ik ben namelijk reuze blij met mn keuze ^^
    helemaal als ik op tweakers lees over Symbian^2 enzo
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 13:24 schreef kikoooooo het volgende:

Tis niet te vergelijken.. N95 en N97 schelen toch wel nogal veel qua software enzo. Ik zelf kom af van een N73, dus alles wat minder dan 1 minuut duurt om op te starten is al snel xD
    ik heb iig niet zoiets dat ik elke keer moet wachten als ik iets opstart ofzo hij reageer gewoon goed en snel
    pi_71065519
    Ik twijfel nog steeds tussen deze en de N86 namelijk
    pi_71067034
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 13:47 schreef kikoooooo het volgende:
    Ik snap niet dat je twijfelt. N 8 serie is niet de vlaggenschip serie. Moet wel toegeven dat de N86 een betere camera heeft. 8 MP.
      vrijdag 17 juli 2009 @ 15:05:14 #136
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71068176
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 13:47 schreef kikoooooo het volgende:
    Ik ook
    pi_71068295
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 14:30 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Ik snap niet dat je twijfelt. N 8 serie is niet de vlaggenschip serie. Moet wel toegeven dat de N86 een betere camera heeft. 8 MP.
    Hoezo niet de vlaggenschip serie? De hele Nserie is het vlaggenship van Nokia.

Ik heb nu een n95 8GB, de beste telefoon ooit (imho). Twijfel dus heel erg om hem in te ruilen voor een N97 of N86.

De n86 is een iets snellere, uitgebreidere en compactere n95, eigenlijk precies wat ik zoek. De n97 heeft touchscreen, en is groot... Iets wat ik eigenlijk niet zoek.

Vind hem wel heel erg mooi, dat wel.
    pi_71069381
    De N97 bevalt mij enorm goed. Kom van een N73, ook nooit problemen mee gehad.

Btw, wel een witte nemen natuurlijk
      vrijdag 17 juli 2009 @ 16:36:06 #140
    196855 IceDustbin2
    Rent-a-Kill
    pi_71071518
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef snellejelle het volgende:
    ieeeeeeeeee.... die's lelijk doe mij maar een zwarte
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 13:00 schreef dribbel79 het volgende:
    gewoon alle bagger uit "movies, handheld" binnenhalen van TPB, dan ben je klaar...
    Probleem is dat de meeste files daar .m4v zijn. Deze zijn niet afspeelbaar op de N97. er moet dus geconvert worden en ik heb nog niet de ideale manier gevonden

[ Bericht 32% gewijzigd door IceDustbin2 op 17-07-2009 17:24:20 ]
      Redactie Frontpage vrijdag 17 juli 2009 @ 17:50:17 #141
    3926 crew  Djeez
    pi_71073584
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 16:36 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

ieeeeeeeeee.... die's lelijk doe mij maar een zwarte
    [..]

Probleem is dat de meeste files daar .m4v zijn. Deze zijn niet afspeelbaar op de N97. er moet dus geconvert worden en ik heb nog niet de ideale manier gevonden
    Gewoon video's via Google Video neerhalen. Zo heb ik Flodder 2 en 3 op mijn N95 gedumpt
    Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
    pi_71076433
    voor video converten gebruik in format factory.
    gratis programma, en er zit een standaard optie op voor n97 convertie.
    met deze optie heb ik zelf niet echt geweldige resultaten gehad, ik gebruik nu de mp4 hd 640x360 mpeg4 breedbeeld mode.
    bitrate op 1024 en fps op 25.

de films zijn prima te bekijken.

ik ben nu de optie ondertiteling toevoegen aan het uit proberen.
    srt bestand zet hij dan tijdens het converteren in de film.

je kan meerdere films toevoegen die hij dan allemaal bij langs gaat.
    en een optie afsluiten pc na voltooien.
    ideaal als je je pc laat draaien als je weg gaat en wil dat hij uit gaat als het werk erop zit.
    NEC TEMERE, NEC TIMIDE
    pi_71086220
    quote:
    Ik had ook de N95 maar nu ik de N97 heb ,vind ik de N95 niet echt mooi meer Hij is vele keren mooier en sneller ook nog
    pi_71086260
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 15:08 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Hoezo niet de vlaggenschip serie? De hele Nserie is het vlaggenship van Nokia.

Ik heb nu een n95 8GB, de beste telefoon ooit (imho). Twijfel dus heel erg om hem in te ruilen voor een N97 of N86.

De n86 is een iets snellere, uitgebreidere en compactere n95, eigenlijk precies wat ik zoek. De n97 heeft touchscreen, en is groot... Iets wat ik eigenlijk niet zoek.

Vind hem wel heel erg mooi, dat wel.
    Heb ze nu naast elkaar liggen ,scheelt misschien een 1cm qua lengte. Je hebt daarvoor wel stuk groter scherm De N95 ziet er eik best wel lomp uit als je ze vergelijkt
    Ga anders eens naar een winkel en vergelijk ze zelf
    pi_71086268
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 15:38 schreef snellejelle het volgende:
    De N97 bevalt mij enorm goed. Kom van een N73, ook nooit problemen mee gehad.

zwarte is mooier
      zaterdag 18 juli 2009 @ 23:12:15 #146
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71105792
    quote:
    Op vrijdag 17 juli 2009 10:03 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Ik heb inmiddels een hoesje. Screen protector is zonde omdat het de gevoeligheid wegneemt.
    Nou, volgens mij werkt het Touchscreen dan nog steeds goed hoor.. Ik zou het mezelf kwalijk nemen als ik er geen op zou doen en dan krassen op me scherm zou hebben

overigens koop ik ook wel een hoesje voor in me broekzak ik hoop dat ik dan de ringtones ed nog wel hoor

EDIT: ik zit trouwens met een probleem, ik kan het toestel met abo van Hi 100 euro goedkoper krijgen. Is het zo dat de snelheid echt te laag is? (voor 100euro meer dus het snelle Vodafone). En kan ik met Hi wel youtube ed kijken (streamen)?

[ Bericht 12% gewijzigd door Saninl op 19-07-2009 00:46:05 ]
      Redactie Frontpage zondag 19 juli 2009 @ 14:23:40 #147
    3926 crew  Djeez
    pi_71117921
    Ik heb hem inmiddels besteld bij Belnu.nl. I.c.m. Telfort 300 abo, deze is het goedkoopst. Nu maar afwachten hoe lang het gaat duren voor hij er is.
      zondag 19 juli 2009 @ 18:53:25 #148
    196855 IceDustbin2
    Rent-a-Kill
    pi_71126944
    Zijn er meer mensen die een vodafone abbo erbij hebben, en nog niet kunnen updaten naar firmware 11.x? Ik wil van dat backlight probleem af e.d., en dat zit in die firmware. Maar ik kan m nog niet downloaden >_>

en 4 euro ervoor betalen om mn firmware non-branded te maken vind ik overbodig...
    pi_71127058
    quote:
    Op zaterdag 18 juli 2009 23:12 schreef Saninl het volgende:

EDIT: ik zit trouwens met een probleem, ik kan het toestel met abo van Hi 100 euro goedkoper krijgen. Is het zo dat de snelheid echt te laag is? (voor 100euro meer dus het snelle Vodafone). En kan ik met Hi wel youtube ed kijken (streamen)?
    Hi is echt IRRITANT langzaam als je veel gebruikt maakt van mobiel internet. De reden ook dat ik mijn abo opgezegd heb en naar Vodafone ga (verder was ik super tevreden over hi)
      Redactie Frontpage zondag 19 juli 2009 @ 19:06:19 #150
    3926 crew  Djeez
    pi_71127342
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 18:57 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Hi is echt IRRITANT langzaam als je veel gebruikt maakt van mobiel internet. De reden ook dat ik mijn abo opgezegd heb en naar Vodafone ga (verder was ik super tevreden over hi)
    Hoe snel is Telfort dan? Vodafone is een tientje duurder dan Telfort, en dat vind ik een beetje er veel. Weet je of YouPorn wel wat sneller gaat, of is dat net zo traag?
      zondag 19 juli 2009 @ 20:02:37 #151
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_71129336
    quote:
    Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef error_404 het volgende:
    Garmin Mobile XT werkt ook met versie 5.00.50
    Je hebt gelijk Fen.
      zondag 19 juli 2009 @ 20:18:05 #152
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71129818
    quote:
    Op zondag 19 juli 2009 18:57 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

hmm, dat is wel echt klote.. Kan je wel streamen?
      maandag 20 juli 2009 @ 00:13:51 #153
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_71137280
    Op mijn Nokia werkt McGuider overigens prima als navigatie! Echt een fijn programma. Nu is de GPS fix van mijn telefoon best wel klote dus gebruik ik het niet vaak. Maar als je een goede GPS ontvanger in de N97 hebt zitten zou ik dit programma zeker aanraden!
      maandag 20 juli 2009 @ 12:20:22 #154
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71145107
    Oke, ik ben eruit. Ik ga voor de Nokia N97 met een Vodafone E27,50 basis abonnement. Daarbij (natuurlijk) mobiel internet (wat is eigenlijk te prijzig vind ).

Ik betaal het eerste half jaar: E23.70 per maand (E13,75 + E9,95).
    Ik betaal het tweede half jaar: E37.45 per maand (E27,50 + E9,95).

Ik heb dan het snelle internet en 200 belminuten of 400 sms berichten.

Ik zat nog erg te twijfelen met het (in het totaal in 24 maanden) ongeveer E100 goedkopere Hi, maar ik heb er toch vanaf gezien omdat ik het niet zie zitten ivm alle beperkingen qua internet.

Ik ga het vanavond afsluiten.
      FOK!fotograaf maandag 20 juli 2009 @ 12:24:53 #155
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71145257
    Beperkingen van internet?
    ,,/
    pi_71145789
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 12:24 schreef -Menn0- het volgende:
    Beperkingen van internet?
    Hi is gecapt op een snelheid die niet meer van deze tijd is.
      maandag 20 juli 2009 @ 13:03:40 #157
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71146553
    Idd, en geen mogelijkheden voor youtube ed
    pi_71146610
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 13:03 schreef Saninl het volgende:
    Idd, en geen mogelijkheden voor youtube ed
    heb wel Youtube op mijn N97 hoor http://www.youtube.com/mobile
    pi_71148253
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ja, maar met hi blijft ie bufferen.
      maandag 20 juli 2009 @ 14:37:26 #160
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71149640
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 13:55 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Ja, maar met hi blijft ie bufferen.
    En dat valt buiten de bundel van hi
    pi_71149679
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 14:37 schreef Saninl het volgende:

[..]

En dat valt buiten de bundel van hi
    Neen
    pi_71150612
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 14:38 schreef kikoooooo het volgende:

[..]

Neen
    ja
    pi_71150869
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 15:08 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

ja
    Wat ja?

Met een slimme setting hoefde je er nooit voor te betalen, maar sinds 1 februari valt streaming ook gewoon in de Eindeloos Online bundel.
      maandag 20 juli 2009 @ 15:29:43 #164
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71151327
    Nee?! Dat valt er buiten. En alleen als je het via een programma op mijn N97 afspeelt kost het (misschien) niets?!
    pi_71151368
    Ach ik zie het wel op mijn rekening.
      maandag 20 juli 2009 @ 15:37:28 #166
    196855 IceDustbin2
    Rent-a-Kill
    pi_71151534
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef Maureentje het volgende:

[..]

als ik naar m.youtube.com/app ga zegt ie dat mn device niet supported is?!

overigens kan ik ook niet streamen, en heb gewoon een onbeperkt vodafone internet abbo. In opera mini kan ik m wel goed streamen, maar dan is de kwaliteit kut en de speler ook (haat aan flash)...
    pi_71152390
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 15:29 schreef Saninl het volgende:
    Nee?! Dat valt er buiten. En alleen als je het via een programma op mijn N97 afspeelt kost het (misschien) niets?!
    Het valt er NIET buiten. Omg.
      maandag 20 juli 2009 @ 16:35:36 #168
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71153409
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef IceDustbin2 het volgende:

[..]

als ik naar m.youtube.com/app ga zegt ie dat mn device niet supported is?!

overigens kan ik ook niet streamen, en heb gewoon een onbeperkt vodafone internet abbo. In opera mini kan ik m wel goed streamen, maar dan is de kwaliteit kut en de speler ook (haat aan flash)...
    da kan je wel...
    pi_71153585
    Nee, niet meer Tijdje terug was het zo dat streaming media apart verrenkend werd maar volgens mij heb ik een artikel op tweakers.net voorbie zien komen waar in HI aangeeft hiermee te gaan stoppen.

Dat zou ook wel compleet belachelijk zijn... betalen om een YouTube filmpje te kunnen kijken
      maandag 20 juli 2009 @ 16:49:35 #170
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71153838
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 16:41 schreef Kremers het volgende:
    Nee, niet meer Tijdje terug was het zo dat streaming media apart verrenkend werd maar volgens mij heb ik een artikel op tweakers.net voorbie zien komen waar in HI aangeeft hiermee te gaan stoppen.

Dat zou ook wel compleet belachelijk zijn... betalen om een YouTube filmpje te kunnen kijken
    Ff een link dan?
    pi_71153871
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 16:41 schreef Kremers het volgende:

quote:
    Op maandag 20 juli 2009 15:15 schreef kikoooooo het volgende:

[..]
    Met een slimme setting hoefde je er nooit voor te betalen, maar sinds 1 februari valt streaming ook gewoon in de Eindeloos Online bundel.
    pi_71153899
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 16:49 schreef Saninl het volgende:

[..]

Ff een link dan?
    Waarom post jij niet even de link van de hi site waar staat dat je er WEL voor moet betalen?
      maandag 20 juli 2009 @ 17:00:50 #173
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71154224
    Inderdaad gelijk, vanaf 1 Februari zit streamen erbij.

Maureeentje en Kikooo, hebben jullie ook de N97?

Zoja, willen jullie dan aub even zeggen of het internet sloom is?! Want dat is dan nog het enige wat me zou tegenhouden... Vodafone is in theorie veeel sneller.

Maar kan iemand toelichten of dat in de praktijk ook zo is?
    pi_71154501
    Ik heb er geen, maar kan uit ervaring zeggen dat hi echt ontzettend traag is. Zeker in vergelijking met andere providers. Dat is ook de reden dat ik mijn hi abo opgezegd heb.
      FOK!fotograaf maandag 20 juli 2009 @ 17:12:43 #175
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71154620
    Ik zit nu al een week te wachten tot ze me smsen dat hij weer op voorraad is, word er helemaal leip van
    ,,/
      maandag 20 juli 2009 @ 17:16:57 #176
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_71154742
    Ik heb mijn abbo bij Vodafone verlengd maar heb het toestel nog niet omdat ie ook nie op voorrad is. Als het goed is heb ik um volgende week.

M´n internet heb ik al wel en dat heb ik nu op de N73 en ik vind het zelf goed te doen en dat op de N73. Internet heeft Vodafone wel goed voor mekaar volgens mij.
    Never Stop Exploring!
    pi_71154816
    Je kunt met vodafone gewoon torrents binnenhalen met 300KB/s als je wilt. Dus zeker goed voor elkaar.
      FOK!fotograaf maandag 20 juli 2009 @ 18:19:08 #178
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71156152
    Nu mag ik van HI het toestel ophalen bij een HI winkel. Lekker dan als hij overal uitverkocht is
    ,,/
      maandag 20 juli 2009 @ 19:49:48 #179
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_71158239
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 17:16 schreef INViCTuS het volgende:
    Ik heb mijn abbo bij Vodafone verlengd maar heb het toestel nog niet omdat ie ook nie op voorrad is. Als het goed is heb ik um volgende week.

M´n internet heb ik al wel en dat heb ik nu op de N73 en ik vind het zelf goed te doen en dat op de N73. Internet heeft Vodafone wel goed voor mekaar volgens mij.
    Ik heb ook vodafone en zodra ik 3g heb is het wel te doen. Zonder 3g niet, maar dat is ook wel te verklaren
    Sowieso gaat internetten veel rapper dan ik had verwacht
      maandag 20 juli 2009 @ 20:05:05 #180
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_71158680
    3.5G is de shit, dan gaat het echt rap
    Je hebt gelijk Fen.
      Redactie Frontpage maandag 20 juli 2009 @ 20:56:38 #181
    3926 crew  Djeez
    pi_71160193
    T-Mobile, Vodafone en KPN hebben inmiddels HSUPA (3.75G). Ik heb straks een Telfort-abo, dat een dochter is van KPN. Gaat Telfort ook via HSUPA dan of niet?
    pi_71161107
    tvp

zou eerst voor de nokia E90 gaan, maar omdat die al 4 jaar oud is ga ik nu voor de N97 binnenkort.
    Op zondag 9 augustus 2009 00:52 schreef yvonne het volgende:
    @remake zet je jezelf er even bij op je banlijstje?
    Op zondag 9 augustus 2009 00:53 schreef Remake het volgende:
    Nee.
    pi_71169486
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 17:00 schreef Saninl het volgende:
    Inderdaad gelijk, vanaf 1 Februari zit streamen erbij.

Maureeentje en Kikooo, hebben jullie ook de N97?

Zoja, willen jullie dan aub even zeggen of het internet sloom is?! Want dat is dan nog het enige wat me zou tegenhouden... Vodafone is in theorie veeel sneller.

Maar kan iemand toelichten of dat in de praktijk ook zo is?
    Ja heb de N97 en nee internet is niet sloom Heb T-mobile
      FOK!fotograaf dinsdag 21 juli 2009 @ 12:38:29 #184
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71176221
    Jezus wat een bullshit heeft de HI winkel in Amsterdam geen telefoonnummer Wat een wimpiewampies! Nu moet ik dus een uur heen en een uur terug met het OV voor een toestel wat misschien niet eens op voorraad is
    ,,/
      dinsdag 21 juli 2009 @ 13:01:51 #185
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71176947
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef -Menn0- het volgende:
    Jezus wat een bullshit heeft de HI winkel in Amsterdam geen telefoonnummer Wat een wimpiewampies! Nu moet ik dus een uur heen en een uur terug met het OV voor een toestel wat misschien niet eens op voorraad is
    Ga dan niet

Ohja: Wimpiewampies
    pi_71177290
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef -Menn0- het volgende:
    De dichtstbijzijnde Hi winkel is op 'n uur van je huis?
      dinsdag 21 juli 2009 @ 14:24:32 #187
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71179693
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 13:11 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Je moet sowiso geen Hi pakken, kutsloom internet..
      FOK!fotograaf dinsdag 21 juli 2009 @ 17:25:03 #188
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71186543
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 13:11 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Zit in Amsterdam en ik ga niet met de auto naar Amsterdam want dan betaal je de hoofdprijs. Met OV doe ik er dan een uur over ja
    quote:
    Ga dan niet

Ohja: Wimpiewampies
    Ben op de bank in slaap gevallen dus ben inderdaad niet gegaan

[ Bericht 13% gewijzigd door -Menn0- op 21-07-2009 17:30:18 ]
    ,,/
    pi_71187617
    quote:

Zo heb het hoesje binnen. Voelt stevig aan. Zit alleen nog wel wat strak, is nieuwigheid denk ik.
    pi_71187651
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 17:25 schreef -Menn0- het volgende:

[..]

Zit in Amsterdam en ik ga niet met de auto naar Amsterdam want dan betaal je de hoofdprijs. Met OV doe ik er dan een uur over ja
    [..]

Ben op de bank in slaap gevallen dus ben inderdaad niet gegaan
    Een primafoon winkel of KPN winkel kan ook gewoon hoor.
      FOK!fotograaf dinsdag 21 juli 2009 @ 18:52:05 #191
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71189228
    Morgen dan maar even bellen met een paar winkels
    ,,/
      dinsdag 21 juli 2009 @ 20:12:27 #192
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71191905
    Ik heb hem ook gekocht
    pi_71192758
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 17:55 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Zo heb het hoesje binnen. Voelt stevig aan. Zit alleen nog wel wat strak, is nieuwigheid denk ik.
    fijn hoesje?
    ik zoek er ook nog 1
    NEC TEMERE, NEC TIMIDE
    pi_71193116
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef soulfly1983 het volgende:

[..]

fijn hoesje?
    ik zoek er ook nog 1
    Zekrs. Voelt stevig aan, ook al is het van stof. Staat NOKIA Nseries op.
    pi_71195347
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 20:41 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Zekrs. Voelt stevig aan, ook al is het van stof. Staat NOKIA Nseries op.
    Je hebt dat ding nog maar net, maar is het niet een stofvanger? Aangezien het geen leer-achtige stof is, lijkt me dat wel een mogelijk vervelende eigenschap.
    Het liefst ga ik voor één die van de zijkant er uit te schuiven is, zoals die er voor de E75 ook zijn. Maar aangezien de telefoon ook niet binnen is, kan ik nog wel even wachten
      dinsdag 21 juli 2009 @ 21:42:13 #196
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_71195423
    quote:
    Op maandag 20 juli 2009 17:08 schreef kikoooooo het volgende:
    Ik heb er geen, maar kan uit ervaring zeggen dat hi echt ontzettend traag is. Zeker in vergelijking met andere providers. Dat is ook de reden dat ik mijn hi abo opgezegd heb.
    Niet vergeleken met T-Mobile in ieder geval. Dat is echt rete traag.
      Redactie Frontpage dinsdag 21 juli 2009 @ 21:45:57 #197
    3926 crew  Djeez
    pi_71195575
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Niet vergeleken met T-Mobile in ieder geval. Dat is echt rete traag.
    T-Mobile is toch juist heel snel? Zij waren de eerste met HSUPA. Weet iemand of Telfort een beetje rap is?
      dinsdag 21 juli 2009 @ 21:49:10 #198
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_71195702
    quote:
    Op dinsdag 21 juli 2009 21:45 schreef Djeez het volgende:

[..]

T-Mobile is toch juist heel snel? Zij waren de eerste met HSUPA. Weet iemand of Telfort een beetje rap is?
    Ik heb gewoon T-Mobile Web 'n Walk ofzo. Dat schiet niet echt op hoor. Kan geen streaming video kijken in ieder geval.
      woensdag 22 juli 2009 @ 01:39:43 #199
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71202980
    Waarom een hoesje ed? Ik heb gewoon een verzekering, als er iets aan de hand is (ook eigen schuld) heb ik voor 30,- een nieuwe N97
      FOK!fotograaf woensdag 22 juli 2009 @ 13:17:26 #200
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71212111
    Zelfs KPN winkels hebben geen telefoonnummer
    ,,/
    pi_71212409
    0900-0244. Telefoongids?
    pi_71218209
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 13:17 schreef -Menn0- het volgende:
    Zelfs KPN winkels hebben geen telefoonnummer
    KPN en HI winkels hebben gewoon een telefoonnummer hoor, alleen zijn ze niet openbaar
    Winkels krijgen wel elke week maar 1 N97 binnen omdat KPN de inkoopprijs te hoog vindt Grote kans dus dat als je naar wat winkels gaat ze de telefoon niet meer hebben.
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Hardrebel het volgende:
    0900-0244. Telefoongids?
    via 0900-0244 geven ze geen telefoonnummers van de winkels en ze kunnen daar ook niet de voorraden checken.
    hmmmm....WAT???
    pi_71218416
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

KPN en HI winkels hebben gewoon een telefoonnummer hoor, alleen zijn ze niet openbaar
    Winkels krijgen wel elke week maar 1 N97 binnen omdat KPN de inkoopprijs te hoog vindt Grote kans dus dat als je naar wat winkels gaat ze de telefoon niet meer hebben.
    [..]

via 0900-0244 geven ze geen telefoonnummers van de winkels en ze kunnen daar ook niet de voorraden checken.
    Laat je toch doorverbinden.
    pi_71218654
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 16:09 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Laat je toch doorverbinden.
    klantenservice verbindt niet door naar winkels
    hmmmm....WAT???
      FOK!fotograaf woensdag 22 juli 2009 @ 16:56:40 #205
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71220242
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]
    Grote kans dus dat als je naar wat winkels gaat ze de telefoon niet meer hebben.
    Inderdaad
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 16:15 schreef Vitamine_C het volgende:

[..]

klantenservice verbindt niet door naar winkels
    En dat dus
    ,,/
      woensdag 22 juli 2009 @ 17:44:23 #206
    200768 D.Duck
    12 Ambachten, 13 Ongelukken
    pi_71221846
    afgelopen maandag mijn n97 besteld en dinsdag (gisteren) binnen gekregen. en wat een juweeltje.
    ben altijd nokia fan geweesy en heb qua N series zelf de n80 en n95 gehad, allebij tot volle tevredenheid, toen kwam de SE xperia x1 uit, prachtige telefoon, maar best onhandig als je grote vingers hebt plus ben uiteindelijk niet zo happy met windows mobile, dus na een half jaar toch maar weer terug naar m'n oude liefde.

er is wellicht niet zoveel software voor symbian (zeker als touch) als voor WM en de iphone maar wat een heerlijk toestel, doet alles wat je er van verlangt en heb overal g3.5 waar ik met m`n x1 vaak gewoon bijna geen bereik had.

ps heb het toestel voor ¤500 euro nieuw en uit de winkel zonder abbo, dus zo'n verschrikkelijk duur toestel is het nu ook weer niet, toch
    In theory, there is no difference between theory and practice. But in practice, there is
      woensdag 22 juli 2009 @ 18:21:39 #207
    19529 Fendy
    True Spirit
    pi_71222948
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 17:44 schreef D.Duck het volgende:
    afgelopen maandag mijn n97 besteld en dinsdag (gisteren) binnen gekregen. en wat een juweeltje.
    ben altijd nokia fan geweesy en heb qua N series zelf de n80 en n95 gehad, allebij tot volle tevredenheid, toen kwam de SE xperia x1 uit, prachtige telefoon, maar best onhandig als je grote vingers hebt plus ben uiteindelijk niet zo happy met windows mobile, dus na een half jaar toch maar weer terug naar m'n oude liefde.

er is wellicht niet zoveel software voor symbian (zeker als touch) als voor WM en de iphone maar wat een heerlijk toestel, doet alles wat je er van verlangt en heb overal g3.5 waar ik met m`n x1 vaak gewoon bijna geen bereik had.

ps heb het toestel voor ¤500 euro nieuw en uit de winkel zonder abbo, dus zo'n verschrikkelijk duur toestel is het nu ook weer niet, toch
    500 euro is inderdaad niet veel voor een mobiel internetcommunicatieapparaatcomputergadget

Serieus, of het duur is bepaalt degene die het uitgeeft. de een geeft het met liefde uit, de ander zou er nog geen tientje aan spenderen
    Je hebt gelijk Fen.
    pi_71240603
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 18:21 schreef Fendy het volgende:

[..]

500 euro is inderdaad niet veel voor een mobiel internetcommunicatieapparaatcomputergadget

Serieus, of het duur is bepaalt degene die het uitgeeft. de een geeft het met liefde uit, de ander zou er nog geen tientje aan spenderen
    Daar boven op met Sim only abbo. Is het misschien wel goedkoper over 2 jaar.
      FOK!fotograaf donderdag 23 juli 2009 @ 09:23:11 #209
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71240768
    quote:
    Op woensdag 22 juli 2009 17:44 schreef D.Duck het volgende:

Ik heb vorige week maandag het toestel besteld maar ik heb nog niks ontvangen
    ,,/
      donderdag 23 juli 2009 @ 09:40:38 #210
    69753 Maximus.Proximus
    Veni Vidi Foetsie
    pi_71241103
    Misschien dat iemand me hier kan helpen met een klein probleempje. Ik heb zelf overal al gezocht, maar nog geen oplossing gevonden.

Als ik (onderweg) mijn mail ophaal op mijn N97, dan worden de mailtjes verwijderd van de server (van de provider)
    Dit wil ik echter niet. Ik wil gewoon mijn emails kunnen lezen en dan later thuis op de pc (met outlook) de mails ophalen.
    Het probleem nu is dat ik een gedeelte van de mailtjes én op miin foon heb én een gedeelte in Outlook.

Is er een optie om bij het ophalen van de mail via de N97 de mailtjes gewoon te laten staan, zodat ik ze later wel weer kan ophalen via Outlook?

Alvast bedankt voor jullie reacties

[ Bericht 0% gewijzigd door Maximus.Proximus op 23-07-2009 09:41:23 (typo) ]
    Ik kwam, Ik zag en kneep er tussenuit
      FOK!fotograaf donderdag 23 juli 2009 @ 09:46:27 #211
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71241243
    Dat deed mijn vorige Nokia ook
    ,,/
    pi_71241665
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 09:40 schreef Maximus.Proximus het volgende:
    Misschien dat iemand me hier kan helpen met een klein probleempje. Ik heb zelf overal al gezocht, maar nog geen oplossing gevonden.

Als ik (onderweg) mijn mail ophaal op mijn N97, dan worden de mailtjes verwijderd van de server (van de provider)
    Dit wil ik echter niet. Ik wil gewoon mijn emails kunnen lezen en dan later thuis op de pc (met outlook) de mails ophalen.
    Het probleem nu is dat ik een gedeelte van de mailtjes én op miin foon heb én een gedeelte in Outlook.

Is er een optie om bij het ophalen van de mail via de N97 de mailtjes gewoon te laten staan, zodat ik ze later wel weer kan ophalen via Outlook?

Alvast bedankt voor jullie reacties
    Ik weet dat als je de mail voor de eerste keer insteld je het kan aangeven. Misschien even de mail uit je telefoon gooien en opnieuw aanmaken.
      donderdag 23 juli 2009 @ 10:08:03 #213
    69753 Maximus.Proximus
    Veni Vidi Foetsie
    pi_71241833
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 10:00 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Ik weet dat als je de mail voor de eerste keer insteld je het kan aangeven. Misschien even de mail uit je telefoon gooien en opnieuw aanmaken.
    Thanks ik zal het eens proberen, ik laat wel even weten of het gewerkt heeft.
    Ik kwam, Ik zag en kneep er tussenuit
    pi_71254264
    6 uur later, we wachten in spanning af

overigens, ik heb dat probleem niet bij mn gmail account? kan me ook niet herinneren dat ik het ergens heb aangevinkt?

overigens nog mensen met een vodafone die WEL kunnen opdaten naar firmware 11?
    pi_71254494
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 16:20 schreef IceDustbin2 het volgende:

overigens, ik heb dat probleem niet bij mn gmail account? kan me ook niet herinneren dat ik het ergens heb aangevinkt?

Ik heb het wel moeten aanvinken bij Gmail.
      donderdag 23 juli 2009 @ 16:49:40 #216
    50237 dribbel79
    pi_71255230
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 16:20 schreef IceDustbin2 het volgende:

V 11.0.021 ??
      donderdag 23 juli 2009 @ 17:02:44 #217
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_71255748
    Ben ik trouwens de enige die het geluid dat uit de speakers komt echt bagger vindt? Zeker in vergelijking met de N95?

Vind het niet super belangrijk, aangezien ik het alleen zo nu en dan gebruik wanneer ik een film/serie kijk op de telefoon (voor muziek gebruik ik wel de headset), maar het valt me wel op.

De schelle tonen doen soms gewoon pijn aan m'n oren. En het ligt echt aan de speakers, want ik kan met de equalizer veranderen wat ik wil, de kwaliteit blijft slecht.
    Krekker is de bom!
      donderdag 23 juli 2009 @ 18:50:37 #218
    134803 Deacon_Tigra
    Final Fantasy Fanboy
    pi_71258989
    met mijn gmail ook no problemo

blijven na kijken in mijn phone en gmail server staan
    5800 btw, maar is hetzelfde
    Psn online ID Tec-Deacon
    ---------------------------------
    オランダ語男狂った人の日本のゲームがプレイ
      donderdag 23 juli 2009 @ 22:18:21 #219
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_71265812
    Zijn er trouwens mensen die het automatisch laten draaien van het beeldscherm in NIET-uitgeklapte modus goed werkend hebben?

Ik heb het automatisch draaien in het instellingen menu nu aangezet... de eerste keer draaide het scherm netjes mee, daarna niet meer...
    Krekker is de bom!
      donderdag 23 juli 2009 @ 22:26:04 #220
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71266120
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef KreKkeR het volgende:
    Zijn er trouwens mensen die het automatisch laten draaien van het beeldscherm in NIET-uitgeklapte modus goed werkend hebben?

Ik heb het automatisch draaien in het instellingen menu nu aangezet... de eerste keer draaide het scherm netjes mee, daarna niet meer...
    Oh, bij mij wel hoor

Je moet het inderdaad ff aangeven, en als je heel vaak achter elkaar het doet is het voor de telefoon wel erg lastig (en idd soms doet hij het niet) maar eigenlijk altijd wel goed hoor
      donderdag 23 juli 2009 @ 22:34:25 #221
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_71266430
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 22:26 schreef Saninl het volgende:

[..]

Oh, bij mij wel hoor

Je moet het inderdaad ff aangeven, en als je heel vaak achter elkaar het doet is het voor de telefoon wel erg lastig (en idd soms doet hij het niet) maar eigenlijk altijd wel goed hoor
    Je bedoelt aangeven als in 'automatisch draaien' aanvinken in de instellingen? Want dat heb ik gedaan.

Ik zie nu trouwens dat hij het heel soms weer wel doet, met vertraging van ong. 15 seconden. Maar hij doet het vaker helemaal niet dan wel.

Moet ik misschien ergens anders ook nog wat instellingen wijzigen of aanpassen?
    Krekker is de bom!
      donderdag 23 juli 2009 @ 23:52:33 #222
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71269726
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 22:34 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Je bedoelt aangeven als in 'automatisch draaien' aanvinken in de instellingen? Want dat heb ik gedaan.

Ik zie nu trouwens dat hij het heel soms weer wel doet, met vertraging van ong. 15 seconden. Maar hij doet het vaker helemaal niet dan wel.

Moet ik misschien ergens anders ook nog wat instellingen wijzigen of aanpassen?
    Hmm, nee.

>Instellingen > telefoon > sensorinstellingen > automatisch draaien

Zo heb ik het gedaan. En eigenlijk doet hij het dus gewoon altijd. Alleen heel soms gewoon helemaal niet. (alleen als hij aan mijn computer is verbonden eigenlijk ). Ik heb zeker nooit vertraging van 15 seconden
      donderdag 23 juli 2009 @ 23:58:41 #223
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_71269960
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef Saninl het volgende:

[..]

Hmm, nee.

Zo heb ik het gedaan. En eigenlijk doet hij het dus gewoon altijd. Alleen heel soms gewoon helemaal niet. (alleen als hij aan mijn computer is verbonden eigenlijk ). Ik heb zeker nooit vertraging van 15 seconden
    Zo had ik het ook gedaan.

Heel apart trouwens, het lijkt het nu na verloop van tijd steeds beter te doen (duurt ong. 2 seconden wel)
    Krekker is de bom!
      vrijdag 24 juli 2009 @ 00:14:56 #224
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71270617
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 23:58 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Zo had ik het ook gedaan.

Heel apart trouwens, het lijkt het nu na verloop van tijd steeds beter te doen (duurt ong. 2 seconden wel)
    Nou, nog een dagje wachten en hij doet het vast perfect
      vrijdag 24 juli 2009 @ 01:07:00 #225
    196855 IceDustbin2
    Rent-a-Kill
    pi_71272131
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef Saninl het volgende:

[..]

Hmm, nee.

soms moet je gewoon een keer schudden als ie niet mee draait. Let ook wel, hij draait maar 2 kanten op! niet zoals de iPrut 4 kanten op..
    quote:
    Op donderdag 23 juli 2009 16:49 schreef dribbel79 het volgende:

[..]

V 11.0.021 ??
    ja die.. als ik via *#0000# kijk dan zijn er geen updates. En ook de nokia update manager zegt dat er niks niews is. En ja, ik draai nog v 10.x (6-5-2009)..
      vrijdag 24 juli 2009 @ 01:41:20 #226
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_71272725
    Iemand trouwens enig idee hoe je kan zien welke uit welke (productie)lichting een aangeschafte N97 komt?

Ik las namelijk het volgende op GoT:
    quote:
    N97 schreef op donderdag 23 juli 2009 @ 17:53:
    Beste Tweakers,
    Na jaren leesgenot is het nu tijd geworden om ook maar een GoT accountje aan te maken.
    Nog 2 dagen voordat mijn N97 door de brievenbus word gepropt... yay!
    Maar ik lees hier en op de rest van het internets over krassen op de camera/flitser glas die worden veroorzaak door het klepje/kussentje. Wat duidelijk een productiefout is en aangezien ik veelvuldig foto's maak is de kans zeer hoog dat ik binnenkort exact dezelfde problemen heb.

Ik heb een mailtje gestuurd naar Nokia Nederland met de vraag of ik niet langs een Nokia Care Point kan gaan om het kussentje van het klepje vakkundig af te slopen.

Reactie van Nokia.
    Geachte Heer, Mevrouw,
    Bedankt voor het contacteren van Nokia Dienst Na Verkoop
    Deze problemen zijn ondertussen opgelost in de volgende productielijnen , mocht desondanks u een toestel ontvangen van de eerste productielijn dan kan u terecht bij een van onze Nokia Care Points in uw buurt, zij kunnen de klep ter plaatse vervangen .
    Met vriendelijke groeten,
    Marieke
    Nokia Dienst Na Verkoop Nederland
    0900/202,60,55,
    Nokiacare.backofficeNL@nokia.com
    [THREAD ID:1-3H4JQRZ]

Mail Reactie van een Nokia Care Point in Den Haag:
    Indien de drukte het toelaat en het onderdeel is op voorraad is de reparatie dezelfde dag klaar.

Dus trotse pioneers van de N97, als de wiedeweer naar je Nokia Care Point om het klepje te vervangen.

http://gathering.tweakers(...)ge/32304764#32304764
    Krekker is de bom!
      vrijdag 24 juli 2009 @ 12:12:44 #227
    196855 IceDustbin2
    Rent-a-Kill
    pi_71280977
    ik maak geregeld foto's met dat ding. heb nergens last van tot nu toe klepje gaat ook zeer soepel open, niet schurend ofzo..
    pi_71281757
    Kom je toch pas achter als er al een kras op zit. Kunnen ze de lens ook vervangen.
    pi_71282535
    Zit erg te twijfelen tussen deze en de N86. N86 heeft geen touchscreen, en dat vind ik persoonlijk gezien fijner. De N86 heeft ook een 8 mp-camera, stukken beter dus dan de N97.

Heeft de N97 verder "grote" voordelen tov de N86?
    Hoi.
      vrijdag 24 juli 2009 @ 14:13:30 #230
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_71285733
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 12:56 schreef pekel het volgende:
    Zit erg te twijfelen tussen deze en de N86. N86 heeft geen touchscreen, en dat vind ik persoonlijk gezien fijner. De N86 heeft ook een 8 mp-camera, stukken beter dus dan de N97.

Hangt helemaal van jouw eigen voorkeuren af.

Ik heb me niet echt verdiept in de N86, aangezien ik soweiso een slidetelefoon met fysiek qwerty toetsenbord wilde, dus voor mij is het fysiek qwerty toetsenbord van de N97 een groot voordeel. Ook omdat ik veel gebruik maak v/d Internet functie. Daarnaast heeft de N97 ook een groter beeldscherm, ook handig voor het Internetten.

Is voor jou de camera belangrijker, wellicht dat dan de 8mp camera zwaarder weegt (al zegt het aantal megapixels volgens mij ook niet altijd alles, maar heb daar niet zo heel veel verstand van).

Wil je heel veel muziek of data opslaan, op de N97 past standaard 32gig, uitbreidbaar uiteraard. Op de N86 standaard 8 gig (wel uitbreidbaar).

Voor de mensen die vaak onderweg zijn en een navigatiesysteem in hun foon willen, beiden hebben GPS.

Ik vind de N86 trouwens zeer lelijk qua design, ik zou persoonlijk dus 100% zeker voor de N97 gaan. Maar wat ik al zei, het hangt helemaal af van die aspecten v/d de foon waar jij waarde aan hecht.
    Krekker is de bom!
    pi_71285911
    quote:

Mn 3 megapixel fotocamera schiet nog betere foto's als een phone. MP zegt dus niet alles.
    pi_71290995
    Mensen die een N97 hebben aangeschaft nog steeds tevreden?
      vrijdag 24 juli 2009 @ 17:02:12 #233
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71291479
    quote:

Ik zat zelf met hetzelfde "probleem". Ik heb nu een Nokia N97, en ik ben er nog steeds tevreden over. Ik heb er vooral voor gekozen omdat bij de N86 geen beter flitser zit dan bij de N97 (inderdaad, de aantal MP's maken echt niet zoveel uit als je ze niet op een enorme poster laat drukken). En het standaard telefoon toetsenbord wat ik altijd gewent was (en ook op de N86 zit) zit ook op de N97 (wel met touch), maar het werkt gewoon top.
    pi_71299144
    quote:
    Ik vind m'n N95 ook nog zo mooi, mede omdat hij meer vierkant is. De N97 heeft meer ronde hoeken, maar das ook het enige minpuntje dan vind ik nu
    quote:
    Op zaterdag 4 juli 2009 18:03 schreef leolinedance het volgende:
    Als ik jullie was ging ik mooi voor een 5800 XpressMusic voor minder dan de helft!
    Een toestel met enkel en alleen touchscreen, nee bedankt
    Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
    Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
    pi_71299423
    Wat ik me afvroeg, als je nou jarenlang altijd gewone toetsen gewend bent en dus razendsnel kan typen met 1 vinger, is dan het qwerty-toetsenbord niet veel onhandiger, omdat je dan minder snel bent (ervan uitgaand dat je maar 1 hand vrij hebt)? Of leer je snel genoeg op dat toetsenbord ook met 1 vinger typen?
    En heb je eigenlijk nog dat woordenboek/woordherkenning (of hoe het ook heet )?

Mij lijkt het toetsenbord echt heel relaxt, alleen zoveel langzamer en ook onhandiger als je bv onderweg bent en maar 1 hand vrij hebt... Dan kun je op de fiets nog snel een sms typen, iets dat met de N97 me niet zo makkelijk lijkt
    Met 2 handen typ je uiteraard net zo vlug als op je pc/laptop, maar ik gebruik het sms'en vooral als ik onderweg ben en meestal weer maar 1 hand vrij hebt, vandaar de vraag.
      vrijdag 24 juli 2009 @ 21:44:10 #236
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_71299836
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 21:30 schreef Pisces29 het volgende:
    Wat ik me afvroeg, als je nou jarenlang altijd gewone toetsen gewend bent en dus razendsnel kan typen met 1 vinger, is dan het qwerty-toetsenbord niet veel onhandiger, omdat je dan minder snel bent (ervan uitgaand dat je maar 1 hand vrij hebt)? Of leer je snel genoeg op dat toetsenbord ook met 1 vinger typen?
    En heb je eigenlijk nog dat woordenboek/woordherkenning (of hoe het ook heet )?

Mij lijkt het toetsenbord echt heel relaxt, alleen zoveel langzamer en ook onhandiger als je bv onderweg bent en maar 1 hand vrij hebt... Dan kun je op de fiets nog snel een sms typen, iets dat met de N97 me niet zo makkelijk lijkt
    Met 2 handen typ je uiteraard net zo vlug als op je pc/laptop, maar ik gebruik het sms'en vooral als ik onderweg ben en meestal weer maar 1 hand vrij hebt, vandaar de vraag.
    Toesenbord is handig wanneer je rustig ergens zit te surfen op het internet.

Wanneer je op straat loopt en een sms aan het sturen bent (sowieso niet super handig :p) kun je ook het onscreen toetsenbord gebruiken. Dit itt bij de iphone e.d. geen qwerty toetsenbord, maar een [abc, def] toetsenbord. T9 kun je ergens in de instellingen wel aanzetten. Geen idee of het ook met een druk op de knop kan.
    Krekker is de bom!
    pi_71299850
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 16:48 schreef Droathoah het volgende:
    Mensen die een N97 hebben aangeschaft nog steeds tevreden?
    pi_71299906
    Ik dacht ik kijk even mee, begin van de pagina, gaat over kpn, klantenservice, winkels, en voorraad, nou ik werk bij de kpn dus dacht ik ga even ophelderen:

Klantenservice verbind niet door naar winkels.
    Klantenservice weet niks over voorraden.
    Het is niet zo makkelijk om aan het nummer van de winkel te komen, en in de winkel, waar ik werk, nemen we bijna nooit telefoon op, we nemen namelijk alleen op als we het nummer herkennen, of gewoon helemaal niks te doen hebben. De telefoon staat ook achter, en is dus niet te horen als we allemaal in de winkel zijn als het druk is.
    In mijn locatie hebben we de n97 nog niet 1x binnen gehad, alhoewel, had vandaag vrij, en misschien is hij nu toevallig binnen

[ Bericht 4% gewijzigd door DX11 op 24-07-2009 21:51:57 ]
      vrijdag 24 juli 2009 @ 21:47:14 #239
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_71299916
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Ja. Heel erg tevreden zelfs.
    Krekker is de bom!
    pi_71300922
    Hmmz. Wil wel de N97 aanschaffen. Hi heeft hem echter niet in de online shop staan? M'n abbo loopt binnen maand af, en wil graag verlengen.
    Hoi.
      vrijdag 24 juli 2009 @ 23:49:07 #241
    200768 D.Duck
    12 Ambachten, 13 Ongelukken
    pi_71304165
    ik ben uitermate tevreden, tot nu toe.

T9 is makkelijk aan en uit te zetten door in het touch nummer scherm op de abc (die aangeeft in welke modus, abc, Abc of 123) te drukken.
    In theory, there is no difference between theory and practice. But in practice, there is
      vrijdag 24 juli 2009 @ 23:50:16 #242
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_71304197
    Vandaag wezen klussen in mijn huis. Heb een zooi livesets op mijn telefoon dus eentje aangeknald, FM zender aangezet en bij de radio + 5.1 set gelegd. Was best goed vertoeven
    pi_71304618
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 22:17 schreef pekel het volgende:
    Hmmz. Wil wel de N97 aanschaffen. Hi heeft hem echter niet in de online shop staan? M'n abbo loopt binnen maand af, en wil graag verlengen.
    kijk eens bijv op www.2call.nl daar heb ik mijn abo (T-mobile) verlengd en was daar stukken goedkoper uit als dat ik bij T-mobile zelf had verlengd
      zaterdag 25 juli 2009 @ 00:13:39 #244
    13042 KreKkeR
    Waddap homie
    pi_71304860
    accu is trouwens wel echt een minpunt. Zit nu is de bus, had em net nog opgeladen en alweer een streepje eraf
    Krekker is de bom!
      zaterdag 25 juli 2009 @ 00:17:39 #245
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_71304949
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 00:13 schreef KreKkeR het volgende:
    accu is trouwens wel echt een minpunt. Zit nu is de bus, had em net nog opgeladen en alweer een streepje eraf
    het gaat hard achteruit als je hem veel gebruikt, volgens mij is het licht gewoon veel te vel. Het is ook niet relaxt om hem in het donker aan te hebben, knalt veel te hard op je af qua lichtsterkte naar mijn mening.
    pi_71307303
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 00:04 schreef Maureentje het volgende:

[..]

kijk eens bijv op www.2call.nl daar heb ik mijn abo (T-mobile) verlengd en was daar stukken goedkoper uit als dat ik bij T-mobile zelf had verlengd
    Oke! Wat raar trouwens. .
    Hoi.
    pi_71307424
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 02:38 schreef pekel het volgende:

[..]

en wat voeg je nu toe met je ?
      zaterdag 25 juli 2009 @ 10:47:28 #248
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_71309472
    quote:

Waarom is de camera van de n86 beter? Door de extra megapixels worden de foto's alleen veel groter, zegt niks over de kwaliteit.
    pi_71309688
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 21:44 schreef KreKkeR het volgende:

[..]

Toesenbord is handig wanneer je rustig ergens zit te surfen op het internet.

Wanneer je op straat loopt en een sms aan het sturen bent (sowieso niet super handig :p) kun je ook het onscreen toetsenbord gebruiken. Dit itt bij de iphone e.d. geen qwerty toetsenbord, maar een [abc, def] toetsenbord. T9 kun je ergens in de instellingen wel aanzetten. Geen idee of het ook met een druk op de knop kan.
    Ah oke, ik wist niet of er nog een onscreen toetsenbord was. Thanks voor je antwoord
      zaterdag 25 juli 2009 @ 11:42:36 #250
    73683 leolinedance
    Voor Rood-Wit gezongen
    pi_71310396
    quote:
    Op vrijdag 24 juli 2009 23:50 schreef Paxlie het volgende:
    Vandaag wezen klussen in mijn huis. Heb een zooi livesets op mijn telefoon dus eentje aangeknald, FM zender aangezet en bij de radio + 5.1 set gelegd. Was best goed vertoeven
    Zit er AC3/Dolby Digital op de N97 en wordt dat via een transmitter doorgegeven? Dat is dan wel weer érg vet Indien dat niet zo is kun je beter gewoon 2.1 luisteren, en nog beter gewoon met 2 fatsoenlijke luidsprekers
    pi_71311031
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 02:53 schreef Maureentje het volgende:

[..]

en wat voeg je nu toe met je ?
    Vreemde site o.a. . Waarom is het bij 2call goedkoper dan bij Hi?

En hoe zit het met de service e.d.? Ik kan daar gewoon verlengen met heb abbo wat ik nu heb? En waarom is het daar goedkoper?
    Hoi.
    pi_71311849
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 12:17 schreef pekel het volgende:

Omdat de minder grote minder geld vragen. Bij bv T-mobile kun je 200 euro bijbetalen ( ) in combi met nummerbehoud. Bij veel shops kun je voor een klein bedrag het toestel bestellen.

Vodafone heeft gelukkig wél een mooie aanbieding, dus ik ben ws overstag
    pi_71312561
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 02:38 schreef pekel het volgende:

[..]

Ik heb mijn N97 ook bij 2.call vandaan. Ook mijn vorige twee telefoons komen daarvandaan. Prima service, mail wordt vaak binnen half uurtje beantwoord.
    pi_71312735
    2call is echt geen vreemd bedrijf hoor.
    pi_71313062
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 12:17 schreef pekel het volgende:

[..]

En hoe zit het met de service e.d.? Ik kan daar gewoon verlengen met heb abbo wat ik nu heb? En waarom is het daar goedkoper?
    joh, als jij liever naar de hi winkel gaat, dan doe je dat toch.
    pi_71314004
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 00:17 schreef Paxlie het volgende:

[..]

het gaat hard achteruit als je hem veel gebruikt, volgens mij is het licht gewoon veel te vel. Het is ook niet relaxt om hem in het donker aan te hebben, knalt veel te hard op je af qua lichtsterkte naar mijn mening.
    Hier maak ik me nu een beetje zorgen over, want ik zit vaak in het schemer als ik s'avonds/s'nachts onderweg ben (auto bv), zelfs als ik s'nachts net in bed lig surf ik nog een uurtje in het donker...
    Zó erg kan het toch niet zijn?
    pi_71314563
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 13:52 schreef snellejelle het volgende:

[..]

joh, als jij liever naar de hi winkel gaat, dan doe je dat toch.
    Dat zeg ik toch heul niet. . Relax.

Prijzen zijn daar bijzonder aardig.
    Hoi.
    pi_71320076
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 00:17 schreef Paxlie het volgende:

[..]

Pas het licht dan aan Instellingen - telefoon - weergave - lichtsensor
    pi_71320373
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 12:57 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Omdat de minder grote minder geld vragen. Bij bv T-mobile kun je 200 euro bijbetalen ( ) in combi met nummerbehoud. Bij veel shops kun je voor een klein bedrag het toestel bestellen.

Vodafone heeft gelukkig wél een mooie aanbieding, dus ik ben ws overstag
    Het scheelde mij 110 euro en heb ook nog eens verlengd met een goedkoper abo
    pi_71320497
    Ik wil 'm wel hebben, maar ik sms eigenlijk alleen maar.. En een Vodafone 35 is me dus te duur als ik dan 2 bundels erbij neem. En als je een lager abonnement neemt is hij opeen stukken duurder. Iemand een advies voor me?
    pi_71321246
    Zo..heb 'm hier ook binnen gekregen vandaag. wel een übergeil dingetje hoor. Standaard screenprotector laat ik er mooi op zitten.
    Nu druk in de weer met software....
    Ik heb 'm trouwens bij Smartphonestunts.nl gehaald.
      zaterdag 25 juli 2009 @ 23:41:54 #262
    12647 trance40
    It's just a freakin name
    pi_71328948
    Heb vandaag de TNT gemist, anders had ik vandaag ook mijn N97 gehad.. Nu is het even afwachten tot hij maandag weer komt.
      zondag 26 juli 2009 @ 00:03:28 #263
    21082 Paxlie
    Ies best bro
    pi_71329652
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 17:57 schreef Maureentje het volgende:

[..]

Pas het licht dan aan Instellingen - telefoon - weergave - lichtsensor
    kthnx

* Paxlie starts feeling like an idiot now
    pi_71330319
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 00:03 schreef Paxlie het volgende:

[..]

kthnx

* Paxlie starts feeling like an idiot now
    hehe alsje
      zondag 26 juli 2009 @ 01:12:57 #265
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71331397
    waar kan ik adobe flash player voor mijn nokia n97 downloaden?

een aantal sites vragen erom..
    pi_71333598
    quote:
    Op zaterdag 25 juli 2009 23:41 schreef trance40 het volgende:
    Heb vandaag de TNT gemist, anders had ik vandaag ook mijn N97 gehad.. Nu is het even afwachten tot hij maandag weer komt.
    okee, ik zal 't noteren.
    pi_71334152
    Oke, ik ben overtuigd. Bestel 'm bij Studentmobiel. .
    Hoi.
    pi_71353445
    Mijne is al kapot. Telefoon wil met geen mogelijkheid meer aan. Heb hem al 24 uur aan de lader hangen en niks hoor.

Verder dan het witte nokia scherm komt ie niet want dan valt ie weer uit
    pi_71356662
    quote:
    Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef FortunaHome het volgende:
    Mijne is al kapot. Telefoon wil met geen mogelijkheid meer aan. Heb hem al 24 uur aan de lader hangen en niks hoor.

Verder dan het witte nokia scherm komt ie niet want dan valt ie weer uit
    NSPtje bezoeken.
    pi_71358073
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 08:02 schreef Droathoah het volgende:

[..]

NSPtje bezoeken.
    Gelukkig een jaar garantie toch?
    pi_71370210
    Heb hem net maar ff weggebracht...
    Klote toch.. maarja ik heb mijn good old N95 nog

prima dingetje
    pi_71370336
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 10:09 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Gelukkig een jaar garantie toch?
    Minimaal 2
    pi_71372936
    Hij is al "gemaakt"

De batterij was dood... nieuwe batterij gekregen en klaar... Vreemd zaakje maar prima service wederom van Nokia
    pi_71374957
    quote:
    Op maandag 27 juli 2009 19:03 schreef FortunaHome het volgende:
    Hij is al "gemaakt"

De batterij was dood... nieuwe batterij gekregen en klaar... Vreemd zaakje maar prima service wederom van Nokia
    Netjes. Het was een NSP? Daar heb ik ook nog nooit gezeik mee gehad.
      dinsdag 28 juli 2009 @ 00:45:04 #275
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71383420

GOD*******

Ik ben dus echt fucking sjagie...

Ik heb godverdomme nog geen 10 foto's gemaakt en er zit zo een kutkras door mijn scherm...

Jaaa hoor nu zal ik godverdomme in mijn pauze van me werk naar zo'n kutpunt van nokia moeten om die kuttelefoon godverdomme 3 weken lang te missen

Wat een enorme falende beschermlenshoesdinges

godver.

goede nacht,
    pi_71386325
    Een kras op de lens.. lekker is dat. Early adaptors he
      dinsdag 28 juli 2009 @ 12:01:01 #277
    50237 dribbel79
    pi_71390622
    Er zit stof op mijn lens (buitenkant) en als ik het bescherm kapje heen en weer schuif, zit het stof er nog steeds...geen krassen dus
    pi_71391158
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 00:45 schreef Saninl het volgende:

GOD*******

Ik ben dus echt fucking sjagie...

Ik heb godverdomme nog geen 10 foto's gemaakt en er zit zo een kutkras door mijn scherm...

Jaaa hoor nu zal ik godverdomme in mijn pauze van me werk naar zo'n kutpunt van nokia moeten om die kuttelefoon godverdomme 3 weken lang te missen

Wat een enorme falende beschermlenshoesdinges

godver.

goede nacht,
    Een kras op je scherm door het maken van foto's

pi_71393771
    Nee door dat lompe kussentje wat men heeft gemaakt als je hem open schuift...
    schijnt groot probleem te zijn...
      dinsdag 28 juli 2009 @ 14:26:54 #280
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_71395633
    Ik ga hem nu ophalen. 7 july besteld maar was nie op voorraad, zou 3 augustus pas komen maar gelukkig nu want ben dan op vakantie.
    Never Stop Exploring!
      FOK!fotograaf dinsdag 28 juli 2009 @ 14:33:09 #281
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71395852
    Waar ga je em ophalen?
    ,,/
      dinsdag 28 juli 2009 @ 14:39:16 #282
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_71396099
    Postkantoor vanochtend kwam het TNT busje maar was er niemand thuis dus nu moet ik um zelf ophalen.
    Never Stop Exploring!
      FOK!fotograaf dinsdag 28 juli 2009 @ 14:48:46 #283
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71396527
    Ok laat ik m'n vraag dan anders formuleren, bij welke provider? Of heb je simlock vrij gekocht?
    ,,/
      dinsdag 28 juli 2009 @ 15:58:08 #284
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_71398963
    Bij Vodafone.Not Branded overigens...

ligt het aan mij of zit die achterkant echt zo vast?
    Never Stop Exploring!
      dinsdag 28 juli 2009 @ 18:58:41 #285
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71404155
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 15:58 schreef INViCTuS het volgende:
    Bij Vodafone.Not Branded overigens...

ligt het aan mij of zit die achterkant echt zo vast?
    Die zit inderdaad echt heel erg vast!

Ik dacht ook dat het kapot ging als ik door bleef trekken..

Maar je moet echt enorme kracht zetten op dat plasticje
      FOK!fotograaf dinsdag 28 juli 2009 @ 19:15:00 #286
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71404610
    Ok omdat ik nu al 3 weken op HI zit te wachten (eigenlijk veel langer maar sinds 3 weken is hij echt besteld). Met als reden dat hij OVERAL is uitverkocht. Toch lees ik steeds dat mensen hem "even gaan ophalen"
    ,,/
      dinsdag 28 juli 2009 @ 22:13:38 #287
    83025 INViCTuS
    Mountains & Nature
    pi_71410706
    7 july had ik um besteld, zou er binnen 3/4 werkdagen zijn maar bij het moment van verzenden was ie er nie meer. Vandaag was ie er dus...
    Never Stop Exploring!
    pi_71411386
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef -Menn0- het volgende:
    Ok omdat ik nu al 3 weken op HI zit te wachten (eigenlijk veel langer maar sinds 3 weken is hij echt besteld). Met als reden dat hij OVERAL is uitverkocht. Toch lees ik steeds dat mensen hem "even gaan ophalen"
    Bij Vodafone in me woonplaats hadden ze hem nog gewoon in de winkel liggen.
      dinsdag 28 juli 2009 @ 23:03:34 #289
    217148 Saninl
    Kermit is gangstar!
    pi_71412293
    quote:
    Op dinsdag 28 juli 2009 22:36 schreef Droathoah het volgende:

[..]

Bij Vodafone in me woonplaats hadden ze hem nog gewoon in de winkel liggen.
    Idd, bij mij bij drie winkels ook gewoon
      FOK!fotograaf woensdag 29 juli 2009 @ 00:59:08 #290
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71415813
    Kut HI
    ,,/
    pi_71417549
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 00:59 schreef -Menn0- het volgende:
    Kut HI
    annuleer je bestelling bij HI en ga hem ergens anders bestellen dan (HI heeft ook sloom internet,dat wist je al ? Nog een reden om hem ergens anders te halen )
      FOK!fotograaf woensdag 29 juli 2009 @ 14:39:10 #292
    159915 -Menn0-
    MNO
    pi_71428712
    Ja maar ik heb opzich wel een relaxed abbo met veel korting
    ,,/
    pi_71429250
    Vandaag ook een n97 besteld via de vodafone winkel in groningen (heropeningsactie van vodafone groningen, 1 jarig 35 abbo met half jaar 50% korting , internet en 60 euro bijbetalen). Ik wou eigenlijk een htc hero maar die hadden ze daar niet. Aangezien mijn n95 8gb goed beviel toch maar voor deze gegaan. Wat ik het grootste irritatiepunt van de n95 vond was de tergend langzame usb transfer (voor bijv muziek en fotos) Hij doet soms een uur over 1 gig aan data, is dit bij de n97 ook zo traag? Anders duurt het wel lang voordat je de 32 gig vol hebt.
    pi_71429327
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 14:39 schreef -Menn0- het volgende:
    Ja maar ik heb opzich wel een relaxed abbo met veel korting
    al gekeken bij bijv www.2call.nl wat je daar kwijt zou zijn ? Daar hebben ze ze iig op voorraad
      woensdag 29 juli 2009 @ 18:19:07 #295
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_71435323
    Geen zin om alles te lezen. Klopt het dat je er een jaar gratis navigeren bij krijgt? Heb er hier 1 liggen waarbij ik Nederland (maps) erop gooide en hij registreerde voor een jaar. Klopt dat?
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
    pi_71435369
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef user_friendly het volgende:
    Vandaag ook een n97 besteld via de vodafone winkel in groningen (heropeningsactie van vodafone groningen, 1 jarig 35 abbo met half jaar 50% korting , internet en 60 euro bijbetalen). Ik wou eigenlijk een htc hero maar die hadden ze daar niet. Aangezien mijn n95 8gb goed beviel toch maar voor deze gegaan. Wat ik het grootste irritatiepunt van de n95 vond was de tergend langzame usb transfer (voor bijv muziek en fotos) Hij doet soms een uur over 1 gig aan data, is dit bij de n97 ook zo traag? Anders duurt het wel lang voordat je de 32 gig vol hebt.
    Wow dat is echt heel erg goedkoop

Geld die actie nog steeds?
    pi_71435415
    quote:
    Vandaag ook een n97 besteld via de vodafone winkel in groningen (heropeningsactie van vodafone groningen, 1 jarig 35 abbo met half jaar 50% korting , internet en 60 euro bijbetalen).
    Oh wat relaxt met een 1 jarig abo zeg, ik kon bij Vodafone alleen zo'n zelfde soort actie vinden met een 2-jarig abonnement.
    Ik wacht nog even een aantal weken tot ik m´n huidige abo op kan zeggen en dan ga ik rondkijken voor de N97
      woensdag 29 juli 2009 @ 18:23:58 #298
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_71435444
    quote:
    Maar dan issie branded neem ik aan?
    Bio is baas. Ik ben niet meer op straat. Ik rij alleen langs om te kijken hoe het gaat.
    pi_71435593
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 18:19 schreef Biogarde het volgende:
    Geen zin om alles te lezen. Klopt het dat je er een jaar gratis navigeren bij krijgt? Heb er hier 1 liggen waarbij ik Nederland (maps) erop gooide en hij registreerde voor een jaar. Klopt dat?
      woensdag 29 juli 2009 @ 18:31:28 #300
    132185 Biogarde
    Neef van Bassie.
    pi_71435642
    quote:
    Op woensdag 29 juli 2009 18:29 schreef snellejelle het volgende:

[..]

Ik zit niet op Tweakers toch? *Om zich heen kijkt..

Nee.
    pi_71438225
    Vrijdag ben ik aan de beurt. Liggen in de winkels de 1ste van de lichting of dat al niet? Want die zullen nog wel kleine kinderziekten aan boord hebben?
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')