Vreemde site o.a.quote:
Omdat de minder grote minder geld vragen. Bij bv T-mobile kun je 200 euro bijbetalen (quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:17 schreef pekel het volgende:
Vreemde site o.a.. Waarom is het bij 2call goedkoper dan bij Hi?
Ik heb mijn N97 ook bij 2.call vandaan. Ook mijn vorige twee telefoons komen daarvandaan. Prima service, mail wordt vaak binnen half uurtje beantwoord.quote:
joh, als jij liever naar de hi winkel gaat, dan doe je dat toch.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:17 schreef pekel het volgende:
[..]
Vreemde site o.a.. Waarom is het bij 2call goedkoper dan bij Hi?
En hoe zit het met de service e.d.? Ik kan daar gewoon verlengen met heb abbo wat ik nu heb? En waarom is het daar goedkoper?
Hier maak ik me nu een beetje zorgen over, want ik zit vaak in het schemer als ik s'avonds/s'nachts onderweg ben (auto bv), zelfs als ik s'nachts net in bed lig surf ik nog een uurtje in het donker...quote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het gaat hard achteruit als je hem veel gebruikt, volgens mij is het licht gewoon veel te vel. Het is ook niet relaxt om hem in het donker aan te hebben, knalt veel te hard op je af qua lichtsterkte naar mijn mening.
Dat zeg ik toch heul niet.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 13:52 schreef snellejelle het volgende:
[..]
joh, als jij liever naar de hi winkel gaat, dan doe je dat toch.
Pas het licht dan aanquote:Op zaterdag 25 juli 2009 00:17 schreef Paxlie het volgende:
[..]
het gaat hard achteruit als je hem veel gebruikt, volgens mij is het licht gewoon veel te vel. Het is ook niet relaxt om hem in het donker aan te hebben, knalt veel te hard op je af qua lichtsterkte naar mijn mening.
Het scheelde mij 110 euro en heb ook nog eens verlengd met een goedkoper aboquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:57 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Omdat de minder grote minder geld vragen. Bij bv T-mobile kun je 200 euro bijbetalen () in combi met nummerbehoud. Bij veel shops kun je voor een klein bedrag het toestel bestellen.
Vodafone heeft gelukkig wél een mooie aanbieding, dus ik ben ws overstag![]()
kthnxquote:Op zaterdag 25 juli 2009 17:57 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Pas het licht dan aanInstellingen - telefoon - weergave - lichtsensor
hehe alsjequote:Op zondag 26 juli 2009 00:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
kthnx
* Paxlie starts feeling like an idiot now
okee, ik zal 't noteren.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 23:41 schreef trance40 het volgende:
Heb vandaag de TNT gemist, anders had ik vandaag ook mijn N97 gehad.. Nu is het even afwachten tot hij maandag weer komt.
NSPtje bezoeken.quote:Op zondag 26 juli 2009 23:40 schreef FortunaHome het volgende:
Mijne is al kapot. Telefoon wil met geen mogelijkheid meer aan. Heb hem al 24 uur aan de lader hangen en niks hoor.
Verder dan het witte nokia scherm komt ie niet want dan valt ie weer uit
Netjes. Het was een NSP? Daar heb ik ook nog nooit gezeik mee gehad.quote:Op maandag 27 juli 2009 19:03 schreef FortunaHome het volgende:
Hij is al "gemaakt"
De batterij was dood... nieuwe batterij gekregen en klaar... Vreemd zaakje maar prima service wederom van Nokia
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |