KPN en HI winkels hebben gewoon een telefoonnummer hoor, alleen zijn ze niet openbaarquote:Op woensdag 22 juli 2009 13:17 schreef -Menn0- het volgende:
Zelfs KPN winkels hebben geen telefoonnummer
via 0900-0244 geven ze geen telefoonnummers van de winkels en ze kunnen daar ook niet de voorraden checken.quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:26 schreef Hardrebel het volgende:
0900-0244. Telefoongids?
Laat je toch doorverbinden.quote:Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
KPN en HI winkels hebben gewoon een telefoonnummer hoor, alleen zijn ze niet openbaar![]()
Winkels krijgen wel elke week maar 1 N97 binnen omdat KPN de inkoopprijs te hoog vindtGrote kans dus dat als je naar wat winkels gaat ze de telefoon niet meer hebben.
[..]
via 0900-0244 geven ze geen telefoonnummers van de winkels en ze kunnen daar ook niet de voorraden checken.
Inderdaadquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:04 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
Grote kans dus dat als je naar wat winkels gaat ze de telefoon niet meer hebben.
En dat dusquote:Op woensdag 22 juli 2009 16:15 schreef Vitamine_C het volgende:
[..]
klantenservice verbindt niet door naar winkels
500 euro is inderdaad niet veel voor een mobiel internetcommunicatieapparaatcomputergadgetquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:44 schreef D.Duck het volgende:
afgelopen maandag mijn n97 besteld en dinsdag (gisteren) binnen gekregen. en wat een juweeltje.
ben altijd nokia fan geweesy en heb qua N series zelf de n80 en n95 gehad, allebij tot volle tevredenheid, toen kwam de SE xperia x1 uit, prachtige telefoon, maar best onhandig als je grote vingers hebt plus ben uiteindelijk niet zo happy met windows mobile, dus na een half jaar toch maar weer terug naar m'n oude liefde.
er is wellicht niet zoveel software voor symbian (zeker als touch) als voor WM en de iphone maar wat een heerlijk toestel, doet alles wat je er van verlangt en heb overal g3.5 waar ik met m`n x1 vaak gewoon bijna geen bereik had.
ps heb het toestel voor ¤500 euro nieuw en uit de winkel zonder abbo, dus zo'n verschrikkelijk duur toestel is het nu ook weer niet, toch
Daar boven op met Sim only abbo. Is het misschien wel goedkoper over 2 jaar.quote:Op woensdag 22 juli 2009 18:21 schreef Fendy het volgende:
[..]
500 euro is inderdaad niet veel voor een mobiel internetcommunicatieapparaatcomputergadget
Serieus, of het duur is bepaalt degene die het uitgeeft. de een geeft het met liefde uit, de ander zou er nog geen tientje aan spenderen
Ik heb vorige week maandag het toestel besteld maar ik heb nog niks ontvangenquote:Op woensdag 22 juli 2009 17:44 schreef D.Duck het volgende:
afgelopen maandag mijn n97 besteld en dinsdag (gisteren) binnen gekregen. en wat een juweeltje.
ben altijd nokia fan geweesy en heb qua N series zelf de n80 en n95 gehad, allebij tot volle tevredenheid, toen kwam de SE xperia x1 uit, prachtige telefoon, maar best onhandig als je grote vingers hebt plus ben uiteindelijk niet zo happy met windows mobile, dus na een half jaar toch maar weer terug naar m'n oude liefde.
er is wellicht niet zoveel software voor symbian (zeker als touch) als voor WM en de iphone maar wat een heerlijk toestel, doet alles wat je er van verlangt en heb overal g3.5 waar ik met m`n x1 vaak gewoon bijna geen bereik had.
ps heb het toestel voor ¤500 euro nieuw en uit de winkel zonder abbo, dus zo'n verschrikkelijk duur toestel is het nu ook weer niet, toch
Ik weet dat als je de mail voor de eerste keer insteld je het kan aangeven. Misschien even de mail uit je telefoon gooien en opnieuw aanmaken.quote:Op donderdag 23 juli 2009 09:40 schreef Maximus.Proximus het volgende:
Misschien dat iemand me hier kan helpen met een klein probleempje. Ik heb zelf overal al gezocht, maar nog geen oplossing gevonden.
Als ik (onderweg) mijn mail ophaal op mijn N97, dan worden de mailtjes verwijderd van de server (van de provider)
Dit wil ik echter niet. Ik wil gewoon mijn emails kunnen lezen en dan later thuis op de pc (met outlook) de mails ophalen.
Het probleem nu is dat ik een gedeelte van de mailtjes én op miin foon heb én een gedeelte in Outlook.
Is er een optie om bij het ophalen van de mail via de N97 de mailtjes gewoon te laten staan, zodat ik ze later wel weer kan ophalen via Outlook?
Alvast bedankt voor jullie reacties
Thanks ik zal het eens proberen, ik laat wel even weten of het gewerkt heeft.quote:Op donderdag 23 juli 2009 10:00 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik weet dat als je de mail voor de eerste keer insteld je het kan aangeven. Misschien even de mail uit je telefoon gooien en opnieuw aanmaken.
Ik heb het wel moeten aanvinken bij Gmail.quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:20 schreef IceDustbin2 het volgende:
6 uur later, we wachten in spanning af
overigens, ik heb dat probleem niet bij mn gmail account? kan me ook niet herinneren dat ik het ergens heb aangevinkt?
overigens nog mensen met een vodafone die WEL kunnen opdaten naar firmware 11?
V 11.0.021 ??quote:Op donderdag 23 juli 2009 16:20 schreef IceDustbin2 het volgende:
6 uur later, we wachten in spanning af
overigens, ik heb dat probleem niet bij mn gmail account? kan me ook niet herinneren dat ik het ergens heb aangevinkt?
overigens nog mensen met een vodafone die WEL kunnen opdaten naar firmware 11?
Oh, bij mij wel hoorquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:18 schreef KreKkeR het volgende:
Zijn er trouwens mensen die het automatisch laten draaien van het beeldscherm in NIET-uitgeklapte modus goed werkend hebben?
Ik heb het automatisch draaien in het instellingen menu nu aangezet... de eerste keer draaide het scherm netjes mee, daarna niet meer...
Je bedoelt aangeven als in 'automatisch draaien' aanvinken in de instellingen? Want dat heb ik gedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:26 schreef Saninl het volgende:
[..]
Oh, bij mij wel hoor
Je moet het inderdaad ff aangeven, en als je heel vaak achter elkaar het doet is het voor de telefoon wel erg lastig (en idd soms doet hij het niet) maar eigenlijk altijd wel goed hoor
Hmm, nee.quote:Op donderdag 23 juli 2009 22:34 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Je bedoelt aangeven als in 'automatisch draaien' aanvinken in de instellingen? Want dat heb ik gedaan.
Ik zie nu trouwens dat hij het heel soms weer wel doet, met vertraging van ong. 15 seconden. Maar hij doet het vaker helemaal niet dan wel.
Moet ik misschien ergens anders ook nog wat instellingen wijzigen of aanpassen?
Zo had ik het ook gedaan.quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hmm, nee.
>Instellingen > telefoon > sensorinstellingen > automatisch draaien
Zo heb ik het gedaan. En eigenlijk doet hij het dus gewoon altijd. Alleen heel soms gewoon helemaal niet. (alleen als hij aan mijn computer is verbonden eigenlijk). Ik heb zeker nooit vertraging van 15 seconden
Nou, nog een dagje wachten en hij doet het vast perfectquote:Op donderdag 23 juli 2009 23:58 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zo had ik het ook gedaan.
Heel apart trouwens, het lijkt het nu na verloop van tijd steeds beter te doen(duurt ong. 2 seconden wel)
soms moet je gewoon een keer schudden als ie niet mee draait. Let ook wel, hij draait maar 2 kanten op! niet zoals de iPrut 4 kanten op..quote:Op donderdag 23 juli 2009 23:52 schreef Saninl het volgende:
[..]
Hmm, nee.
>Instellingen > telefoon > sensorinstellingen > automatisch draaien
Zo heb ik het gedaan. En eigenlijk doet hij het dus gewoon altijd. Alleen heel soms gewoon helemaal niet. (alleen als hij aan mijn computer is verbonden eigenlijk). Ik heb zeker nooit vertraging van 15 seconden
ja die.. als ik via *#0000# kijk dan zijn er geen updates. En ook de nokia update manager zegt dat er niks niews is. En ja, ik draai nog v 10.x (6-5-2009)..quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |