Garmin Mobile XT werkt ook met versie 5.00.50quote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef error_404 het volgende:
Iemand ervaringen met navigatie via N97? (or iPhone for that matter)

hmm, dat is wel echt klote.. Kan je wel streamen?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hi is echt IRRITANT langzaam als je veel gebruikt maakt van mobiel internet. De reden ook dat ik mijn abo opgezegd heb en naar Vodafone ga (verder was ik super tevreden over hi)

heb wel Youtube op mijn N97 hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 13:03 schreef Saninl het volgende:
Idd, en geen mogelijkheden voor youtube ed

Ja, maar met hi blijft ie bufferen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef Maureentje het volgende:
[..]
heb wel Youtube op mijn N97 hoorhttp://www.youtube.com/mobile

En dat valt buiten de bundel van hiquote:Op maandag 20 juli 2009 13:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, maar met hi blijft ie bufferen.

Wat ja?quote:

als ik naar m.youtube.com/app ga zegt ie dat mn device niet supported is?!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef Maureentje het volgende:
[..]
heb wel Youtube op mijn N97 hoorhttp://www.youtube.com/mobile

Het valt er NIET buiten. Omg.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:29 schreef Saninl het volgende:
Nee?! Dat valt er buiten. En alleen als je het via een programma op mijn N97 afspeelt kost het (misschien) niets?!

da kan je wel...quote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
als ik naar m.youtube.com/app ga zegt ie dat mn device niet supported is?!
overigens kan ik ook niet streamen, en heb gewoon een onbeperkt vodafone internet abbo. In opera mini kan ik m wel goed streamen, maar dan is de kwaliteit kut en de speler ook (haat aan flash)...

Ff een link dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:41 schreef Kremers het volgende:
Nee, niet meerTijdje terug was het zo dat streaming media apart verrenkend werd maar volgens mij heb ik een artikel op tweakers.net voorbie zien komen waar in HI aangeeft hiermee te gaan stoppen.
Dat zou ook wel compleet belachelijk zijn... betalen om een YouTube filmpje te kunnen kijken

quote:Op maandag 20 juli 2009 16:41 schreef Kremers het volgende:
Nee, niet meerTijdje terug was het zo dat streaming media apart verrenkend werd maar volgens mij heb ik een artikel op tweakers.net voorbie zien komen waar in HI aangeeft hiermee te gaan stoppen.
Dat zou ook wel compleet belachelijk zijn... betalen om een YouTube filmpje te kunnen kijken
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Met een slimme setting hoefde je er nooit voor te betalen, maar sinds 1 februari valt streaming ook gewoon in de Eindeloos Online bundel.

Ik heb ook vodafone en zodra ik 3g heb is het wel te doen. Zonder 3g niet, maar dat is ook wel te verklarenquote:Op maandag 20 juli 2009 17:16 schreef INViCTuS het volgende:
Ik heb mijn abbo bij Vodafone verlengd maar heb het toestel nog niet omdat ie ook nie op voorrad is. Als het goed is heb ik um volgende week.
M´n internet heb ik al wel en dat heb ik nu op de N73 en ik vind het zelf goed te doen en dat op de N73. Internet heeft Vodafone wel goed voor mekaar volgens mij.

Ja heb de N97 en nee internet is niet sloomquote:Op maandag 20 juli 2009 17:00 schreef Saninl het volgende:
Inderdaad gelijk, vanaf 1 Februari zit streamen erbij.![]()
Maureeentje en Kikooo, hebben jullie ook de N97?
Zoja, willen jullie dan aub even zeggen of het internet sloom is?! Want dat is dan nog het enige wat me zou tegenhouden... Vodafone is in theorie veeel sneller.
Maar kan iemand toelichten of dat in de praktijk ook zo is?

Ga dan nietquote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef -Menn0- het volgende:
Jezus wat een bullshit heeft de HI winkel in Amsterdam geen telefoonnummerWat een wimpiewampies! Nu moet ik dus een uur heen en een uur terug met het OV voor een toestel wat misschien niet eens op voorraad is

De dichtstbijzijnde Hi winkel is op 'n uur van je huis?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 12:38 schreef -Menn0- het volgende:
Jezus wat een bullshit heeft de HI winkel in Amsterdam geen telefoonnummerWat een wimpiewampies! Nu moet ik dus een uur heen en een uur terug met het OV voor een toestel wat misschien niet eens op voorraad is

Je moet sowiso geen Hi pakken, kutsloom internet..quote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde Hi winkel is op 'n uur van je huis?

Zit in Amsterdam en ik ga niet met de auto naar Amsterdam want dan betaal je de hoofdprijs. Met OV doe ik er dan een uur over jaquote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:11 schreef snellejelle het volgende:
[..]
De dichtstbijzijnde Hi winkel is op 'n uur van je huis?
Ben op de bank in slaap gevallen dus ben inderdaad niet gegaanquote:Ga dan niet![]()
Ohja: Wimpiewampies

Zo heb het hoesje binnen. Voelt stevig aan. Zit alleen nog wel wat strak, is nieuwigheid denk ik.quote:Op donderdag 9 juli 2009 11:38 schreef Hardrebel het volgende:
Als iemand nog een nokia hoesje zoekt dan kan ik die bestellen vanuit china. [ afbeelding ] kost ongeveer 10 euro.
Heb er zelf net eentje besteld.

Een primafoon winkel of KPN winkel kan ook gewoon hoor.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:25 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Zit in Amsterdam en ik ga niet met de auto naar Amsterdam want dan betaal je de hoofdprijs. Met OV doe ik er dan een uur over ja
[..]
Ben op de bank in slaap gevallen dus ben inderdaad niet gegaan![]()

fijn hoesje?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 17:55 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Zo heb het hoesje binnen. Voelt stevig aan. Zit alleen nog wel wat strak, is nieuwigheid denk ik.

Zekrs. Voelt stevig aan, ook al is het van stof. Staat NOKIA Nseries op.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:33 schreef soulfly1983 het volgende:
[..]
fijn hoesje?
ik zoek er ook nog 1

Je hebt dat ding nog maar net, maar is het niet een stofvanger? Aangezien het geen leer-achtige stof is, lijkt me dat wel een mogelijk vervelende eigenschap.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 20:41 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Zekrs. Voelt stevig aan, ook al is het van stof. Staat NOKIA Nseries op.

Niet vergeleken met T-Mobile in ieder geval. Dat is echt rete traag.quote:Op maandag 20 juli 2009 17:08 schreef kikoooooo het volgende:
Ik heb er geen, maar kan uit ervaring zeggen dat hi echt ontzettend traag is. Zeker in vergelijking met andere providers. Dat is ook de reden dat ik mijn hi abo opgezegd heb.

T-Mobile is toch juist heel snel? Zij waren de eerste met HSUPA. Weet iemand of Telfort een beetje rap is?quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:42 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Niet vergeleken met T-Mobile in ieder geval. Dat is echt rete traag.

Ik heb gewoon T-Mobile Web 'n Walk ofzo. Dat schiet niet echt op hoor. Kan geen streaming video kijken in ieder geval.quote:Op dinsdag 21 juli 2009 21:45 schreef Djeez het volgende:
[..]
T-Mobile is toch juist heel snel? Zij waren de eerste met HSUPA. Weet iemand of Telfort een beetje rap is?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |