Garmin Mobile XT werkt ook met versie 5.00.50quote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef error_404 het volgende:
Iemand ervaringen met navigatie via N97? (or iPhone for that matter)

hmm, dat is wel echt klote.. Kan je wel streamen?quote:Op zondag 19 juli 2009 18:57 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Hi is echt IRRITANT langzaam als je veel gebruikt maakt van mobiel internet. De reden ook dat ik mijn abo opgezegd heb en naar Vodafone ga (verder was ik super tevreden over hi)

heb wel Youtube op mijn N97 hoorquote:Op maandag 20 juli 2009 13:03 schreef Saninl het volgende:
Idd, en geen mogelijkheden voor youtube ed

Ja, maar met hi blijft ie bufferen.quote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef Maureentje het volgende:
[..]
heb wel Youtube op mijn N97 hoorhttp://www.youtube.com/mobile

En dat valt buiten de bundel van hiquote:Op maandag 20 juli 2009 13:55 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Ja, maar met hi blijft ie bufferen.

Wat ja?quote:

als ik naar m.youtube.com/app ga zegt ie dat mn device niet supported is?!quote:Op maandag 20 juli 2009 13:05 schreef Maureentje het volgende:
[..]
heb wel Youtube op mijn N97 hoorhttp://www.youtube.com/mobile

Het valt er NIET buiten. Omg.quote:Op maandag 20 juli 2009 15:29 schreef Saninl het volgende:
Nee?! Dat valt er buiten. En alleen als je het via een programma op mijn N97 afspeelt kost het (misschien) niets?!

da kan je wel...quote:Op maandag 20 juli 2009 15:37 schreef IceDustbin2 het volgende:
[..]
als ik naar m.youtube.com/app ga zegt ie dat mn device niet supported is?!
overigens kan ik ook niet streamen, en heb gewoon een onbeperkt vodafone internet abbo. In opera mini kan ik m wel goed streamen, maar dan is de kwaliteit kut en de speler ook (haat aan flash)...

Ff een link dan?quote:Op maandag 20 juli 2009 16:41 schreef Kremers het volgende:
Nee, niet meerTijdje terug was het zo dat streaming media apart verrenkend werd maar volgens mij heb ik een artikel op tweakers.net voorbie zien komen waar in HI aangeeft hiermee te gaan stoppen.
Dat zou ook wel compleet belachelijk zijn... betalen om een YouTube filmpje te kunnen kijken

quote:Op maandag 20 juli 2009 16:41 schreef Kremers het volgende:
Nee, niet meerTijdje terug was het zo dat streaming media apart verrenkend werd maar volgens mij heb ik een artikel op tweakers.net voorbie zien komen waar in HI aangeeft hiermee te gaan stoppen.
Dat zou ook wel compleet belachelijk zijn... betalen om een YouTube filmpje te kunnen kijken
quote:Op maandag 20 juli 2009 15:15 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Met een slimme setting hoefde je er nooit voor te betalen, maar sinds 1 februari valt streaming ook gewoon in de Eindeloos Online bundel.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |