Succesquote:Op donderdag 2 juli 2009 21:13 schreef Maureentje het volgende:
Heb hem vandaag besteldMorgen in huis,ben benieuwd
Dat is mooi pwnd.quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:13 schreef Maureentje het volgende:
Waar?quote:Op donderdag 2 juli 2009 21:13 schreef Maureentje het volgende:
Wat moest je bijbetalen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:50 schreef Hardrebel het volgende:
Vandaag krijg ik mijn N97 ook. Besteld bij GSMweb. Jaartje verlengt. Mocht ie tegenvallen is een jaar nog wel vol te houden haha.
Ik wacht even op de reacties van de Fok!ers die hem net hebben. Benieuwd wat hun reacties zullen zijn.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:33 schreef INViCTuS het volgende:
ik bel vandaag wel naar Vodafone toe en daarnaast ga ik maar ff naar een telecom zaak in de stad om te vragen of ze um al hebben maar waarschijnlijk pas volgende week. Ik wil um eerst ff in handen hebben gehad. Wellicht valt ie nu bij mensen tegen maar het is echt geen slechte telefoon en er zijn ook veeeel mindere. Ik denk dat het toestel best goed te doen is...
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:42 schreef Hardrebel het volgende:
[..]Opzich valt dat nog wel mee. Nieuw is hij dan rond de 150 denk ik met Hi30. Het probleem is alleen dat ik amper bel. Ik heb nu een Vodafone 35, maar ik krijg het nooit op! Ik sms alleen heel veel, maar daar heb ik de Zorgeloos sms voor, maar bellen doe ik weinig. Dus dat is dan ook zonde.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heb ff op gsmweb gekekenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 16:27 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Als ik hem daar had verlengt was ik bijna 100 euro duurder uit.
Nog geen punten die je opvallen? Negatief, positief?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 21:32 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Heb ff op gsmweb gekekenDaar zou ik 11 euro meer betalen voor t toestel en dan nog 8 euro verzendkosten (had ik nu dus niet) Krijg ook nog een bluetooth-headset erbij van 2call,maar dat is bijzaak
![]()
Bevalt de N97 jou ? Wat ik tot nu toe heb gezien,vind ik t een erg leuk toestel
Triest ventje ben je danquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:49 schreef raaavi het volgende:
Ik kreeg vandaag ook mensen in de winkel (wij verkopen voornamelijk simpele prepaids, en de rest andere consumenten electronica)
heb ze allemaal verteld dat de N97 kut is, en dat ze moeten wachten op de HTC Hero
quote:
dat is een heel ander verhaal sjaak, hier verkracht je die telefoon zonder argumenten. Als je dat ook in de winkel zou doen zou ik weglopen zonder te kijken naar een andere telefoonquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:00 schreef raaavi het volgende:
[..]
Ik blijf een verkoper. ook al zullen wij het product nooit hebben.
En ging ook wel een normaal gesprek met ze aan van, waarom zou je die willen etc. en ik vertelde ze de voordelen die ik zelf zag (zie het begin van dit topic) en de nadelen.
quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:02 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat is een heel ander verhaal sjaak, hier verkracht je die telefoon zonder argumenten. Als je dat ook in de winkel zou doen zou ik weglopen zonder te kijken naar een andere telefoon
Win Mobile? ik dacht te hopen dat er Andriod zou komen te staanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:04 schreef mickeyD het volgende:
toen ik hoorde dat ie uit zou komen wilde ik hem wel hebben, tot ik las dat ie op symbian draaide![]()
waarom nou niet op win mobile?
gemiste kans van nokia...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |