Door die ' menu-knop' (de enige knop die je echt fysiek kan indrukken, direct naast de groene opneemknop) langer ingedrukt te houden krijg je te zien welke programma's je nog hebt draaien. Enigszins vergelijkbaar met alt+tab in windows.quote:Op maandag 13 juli 2009 11:49 schreef Hardrebel het volgende:
Als je een toepassing hebt gestart en je sluit af met de rode knop kom je weerin het hoofdmenu maar wat blijkt de applicatie blijft gewoon draaien. Wat is de goede manier om een applicatie te killen???. slurp ook accu op dus.
Het is wel onhandig dat je die knop niet gewoon als snelknop kan gebruiken.. Ik zat laatst ff te internetten en toen moest ik weg, maar dat ding was echt niet vooruit te brandenquote:Op maandag 13 juli 2009 12:04 schreef dribbel79 het volgende:
[..]
Dat is dus "multi tasking"
Als je iets hebt draaien, ga je naar "opties" (links onder) en "afsluiten" om de appl. af te sluiten..
Optie scenemodusquote:Op maandag 13 juli 2009 14:49 schreef Hardrebel het volgende:
Weet iemand hoe je de macro functie moet aanzetten om wat scherpere foto's te krijgen?
Automatisch werkt echt slecht zeg.quote:Op maandag 13 juli 2009 15:56 schreef Kremers het volgende:
Of je nu gaat lopen zwaaien met een iPhone of een N97, effect is hetzelfdeOftwel: Dat ligt aan jezelf en niet aan de telefoon.
Alleen tom tom 6 kan er op zonder touch. Daarom heb ik Sygic mobile 2009 (*touch) erop gezet met europa. Werkt als een trein. Pm me maar voor hoe en wat. GPS lock is echt super snel.quote:Op maandag 13 juli 2009 16:53 schreef error_404 het volgende:
Iemand ervaringen met navigatie via N97? (or iPhone for that matter)
Knaak?quote:Op dinsdag 14 juli 2009 13:24 schreef INViCTuS het volgende:
Vodafone heeft um ook niet meer op voorraad. Wel knaak want nu moet ik langer wachten...
Op de 3400 werkt hier ook niet.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:05 schreef dribbel79 het volgende:
Zo, ik merk dat de N97 een hekel heeft aan m'n parrot CK3100...(en vice versa)
Iemand hier al mee gestoeid?
Als je via de alt-tab manier langer opeen icoon drukt, krijg je de optie exit.. Dit lijkt me een soort 'proces beeindigen' zoals je in windows zietquote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
<knip>
Waar ik wel benieuwd naar ben is een soort van alt+ctrl+del achtige manier om een programma af te sluiten wanneer dit niet op de normale manier kan.
Hoe sluit je een navigatie programma op de normale manier af? Ja juist. uit doen. Ik snap niet dat ik het gewoon kan afsluiten het blijft gewoon draaien. Misschien dat er nog ooit een goede Nav komt voor een mobiel.quote:Op maandag 13 juli 2009 12:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Door die ' menu-knop' (de enige knop die je echt fysiek kan indrukken, direct naast de groene opneemknop) langer ingedrukt te houden krijg je te zien welke programma's je nog hebt draaien. Enigszins vergelijkbaar met alt+tab in windows.
Selecteer een draaiend programma en sluit het op de normale manier af.
Waar ik wel benieuwd naar ben is een soort van alt+ctrl+del achtige manier om een programma af te sluiten wanneer dit niet op de normale manier kan.
Ik heb inmiddels een hoesje. Screen protector is zonde omdat het de gevoeligheid wegneemt.quote:Op vrijdag 17 juli 2009 00:43 schreef Saninl het volgende:
Btw: Gebruiken de gebruikers van de N97 een screenprotector? En een case/hoesje? Of een van die 2?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |