abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70748926
Ik heb hem besteld via GSMweb. Mijn toestel blijkt simlock vrij en non branded.
  dinsdag 7 juli 2009 @ 18:35:36 #52
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_70749464
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 12:28 schreef Elberrie het volgende:

[..]

Welke raad jij dan aan? En waarschijnlijk willen de meeste die hier voor de N97 zijn, een fysiek toetsenbord.
Jij vindt het een redelijk toestel, anderen vinden het een zeer compleet toestel die voldoet aan hun eisen. Ik wil een fysiek toetsenbord, een groot scherm, veel geheugen, apps er op zetten (genoeg Symbian apps, niet afgaan op Ovi). Ik zie op dit moment alleen de HTC TP2. En die vind ik afgrijselijk om te zien.

We weten nu wel dat jij er geen fan van bent, maar dat hoef je niet om de post te zeggen.
Ach jij vindt het 'haten', ik vind het kritisch benaderen. Ik wil het graag in de gaten houden want ik ben benieuwd hoe hij de mensen gaat bevallen, vooral omdat de eerste reviews niet zo denderend waren. Ik raad overigens niks aan, ik zou zelf de Nokia 5800 kopen als ik een Nokia zou willen a la N97. Puur door het extreme prijsverschil. Het toetsenbord zou ik moeten testen, een telefoon toetsenbord is tegenwoordig doorgaans erg goed te bedienen vind ik. Snel genoeg voor mij althans.

Maar ik hou het in de gaten.
pi_70749686
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 18:20 schreef Hardrebel het volgende:
Ik heb hem besteld via GSMweb. Mijn toestel blijkt simlock vrij en non branded.
Dat is wel fijn idd, voor de eventuele verkoop ervan.
KLAAS JAN HUNTELAAR
  dinsdag 7 juli 2009 @ 19:47:12 #54
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_70752489
Ik heb m vanmiddag ook maar besteld. na een aantal keer in handen te hebben gehad en op internet en in een aantal winkels de prijzen en aanbiedingen te hebben vergeleken ben ik toch echt het goedkoopst uit bij m'n eigen provider. Heb gelijk gevraagd of ie branded is en of er een simlock op zit. Dit is dus NIET MEER het geval bij Vodafone, voorheen deden ze dat wel maar nu niet meer. Toen was de keus snel gemaakt.

Ik heb um genomen met een abbo 35 p/m waarvan ik het eerste jaar 17.50 betaal en met internet 9.50 p/m zo kom ik op een bedrag van 27 euro per maand in het eerste jaar. het 2e jaar dan 44 euro p/m en daarbij heb ik elke maand 300 minuten/sms. Korting op internet kreeg ik niet maar kreeg wel extra 100 euro toestel korting. Ik betaal nu 8 euro voor het toestel extra bij dat leek me nog wel te doen.

Uiteindelijk is een los toestel dan wel 200 euro goedkoper maar ik kan nu niet ff 600 euro uit m'n mouw schudden en ik vind, al is het nog een aardig bedrag dat ik qua aanbieding geen slechte deal heb.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_70788216
quote:
Op dinsdag 7 juli 2009 19:47 schreef INViCTuS het volgende:
Ik heb m vanmiddag ook maar besteld. na een aantal keer in handen te hebben gehad en op internet en in een aantal winkels de prijzen en aanbiedingen te hebben vergeleken ben ik toch echt het goedkoopst uit bij m'n eigen provider. Heb gelijk gevraagd of ie branded is en of er een simlock op zit. Dit is dus NIET MEER het geval bij Vodafone, voorheen deden ze dat wel maar nu niet meer. Toen was de keus snel gemaakt.

Ik heb um genomen met een abbo 35 p/m waarvan ik het eerste jaar 17.50 betaal en met internet 9.50 p/m zo kom ik op een bedrag van 27 euro per maand in het eerste jaar. het 2e jaar dan 44 euro p/m en daarbij heb ik elke maand 300 minuten/sms. Korting op internet kreeg ik niet maar kreeg wel extra 100 euro toestel korting. Ik betaal nu 8 euro voor het toestel extra bij dat leek me nog wel te doen.

Uiteindelijk is een los toestel dan wel 200 euro goedkoper maar ik kan nu niet ff 600 euro uit m'n mouw schudden en ik vind, al is het nog een aardig bedrag dat ik qua aanbieding geen slechte deal heb.
Ook jij mag je ervaringen natuurlijk hier delen.

Al mensen die het toestel al hebben en die klachten o.i.d hebben?
pi_70807133
Als iemand nog een nokia hoesje zoekt dan kan ik die bestellen vanuit china. kost ongeveer 10 euro.

Heb er zelf net eentje besteld.
pi_70807753
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 11:38 schreef Hardrebel het volgende:
Als iemand nog een nokia hoesje zoekt dan kan ik die bestellen vanuit china. [ afbeelding ] kost ongeveer 10 euro.

Heb er zelf net eentje besteld.
Lijkt me opzich wel handig ja, moet alleen eerst de N97 nog hebben
KLAAS JAN HUNTELAAR
pi_70808726
Ik heb hem dinsdag opgehaald in de vodafone winkel. T was de laatste in breda schijnbaar! Nu dus een bezitter van een zwarte N97. Toestel kostte me niks bij een 50 euro abbonnement (eerste jaar 25) met internet (eerste 6 maanden 5 euro geloof ik, daarna 10) en 6 euro verzekering tegen alles.

wat een prachttoestel

1 klein ding dat ik heb gevonden. Soms gaat de backlight van mn screen niet aan. Zie ik dus bijvoorbeeld niet wie er belt en moet ik even t scherm open en dicht klappen.. niet zeker of dat dit hoort, voor wat voor reden dan ook, of dat het firmware iets is (draai nog wel op 10.x.x.x.x.)
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
pi_70809056
links zit een schuif knopje.
pi_70814488
quote:
Op woensdag 8 juli 2009 18:57 schreef Poepsjaars het volgende:

[..]

Ook jij mag je ervaringen natuurlijk hier delen.

Al mensen die het toestel al hebben en die klachten o.i.d hebben?
Heb hem nu bijna een week en vind het een super toestel dus nee geen klachten
pi_70821352
Tvp.
pi_70823455
Morgen komtie
pi_70827300
Is de N97 trouwens geen verschrikkelijk groot apparaat? Ik heb nu de N95, mr eigenlijk wil ik niet echt iets dat groter is
pi_70829108
Is het wennen een qwerty toetsenbord? Of pak je dat net zo snel op als bijv. t9 als je dat voorheen nooit deed

Kan je op het touchscreen ook gewoon woorden e.d. tikken of moet je altijd alles met het qwerty toetsenbord doen?
Kan t online niet vinden.
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
pi_70829232
? Je computer heeft toch ook een QWERTY toetsenbord Valt niet veel aan te wennen dus, alleen zijn de knoppen iets kleiner.
pi_70831616
Ok Ok

Wen je snel aan de kleine knopjes dan????
Liefs Zon mv Ryan & Caithlynn
  † In Memoriam † donderdag 9 juli 2009 @ 23:00:21 #67
196778 PeterNB
AIVD agent met magnetron...
pi_70831897
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 21:06 schreef LoggedIn het volgende:
Is de N97 trouwens geen verschrikkelijk groot apparaat? Ik heb nu de N95, mr eigenlijk wil ik niet echt iets dat groter is
Hij is natuurlijk groter maar.....................hij gaat je ontzettend meevallen
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Ok Ok

Je went er snel aan ja. Ik ratel al hele emails weg, dat was met een n95 wel anders
  vrijdag 10 juli 2009 @ 00:12:08 #68
21082 Paxlie
Ies best bro
pi_70834371
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 22:54 schreef zonnestraal2338 het volgende:
Ok Ok

ja, ik heb big-ass vingers maar ik heb absoluut geen problemen met het toetsenbord
Wie werd waar wanneer geboren en waarom werd hij door wie hoe genoemd?
Praten over mma? Kom naar #mma
pi_70835338
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 23:00 schreef PeterNB het volgende:

[..]

Hij is natuurlijk groter maar.....................hij gaat je ontzettend meevallen
[..]

Je went er snel aan ja. Ik ratel al hele emails weg, dat was met een n95 wel anders
Hmm.. Ik weet t nog niet, ik wil em toch wel eens een keer vasthouden
pi_70837147
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 01:05 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Hmm.. Ik weet t nog niet, ik wil em toch wel eens een keer vasthouden
Ga langs de winkel zou ik zeggen.
  vrijdag 10 juli 2009 @ 13:09:21 #71
105262 Peder
Pardon my French,Im Dutch
pi_70845934
N97 gister gehaald..
40 euries bij lappen bij een HI 35 abbo...!!!
Wil geen Iphone...(wil ook zeker niet op een wachtlijst voor een telefoon staan!!)
Ben er reuze blij mee!
Voelt degelijk...touchscreen reageerd erg goed..
GPS lock is erg snel (Had een N78 wat een baggerding...)
Ga r zeker erg veel plezier van hebben!
The best sex is suprise sex! ... unless you're in prison.
Definition of a slut: A girl who tries wearing a tampon, but it keeps falling out!
pi_70854046
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 13:09 schreef Peder het volgende:
N97 gister gehaald..
40 euries bij lappen bij een HI 35 abbo...!!!
Wil geen Iphone...(wil ook zeker niet op een wachtlijst voor een telefoon staan!!)
Ben er reuze blij mee!
Voelt degelijk...touchscreen reageerd erg goed..
GPS lock is erg snel (Had een N78 wat een baggerding...)
Ga r zeker erg veel plezier van hebben!
Internet erbij?
pi_70854121
ALs je wat aankloot dan is de accu wel snel leeg vind ik. (doe verwoede pogingen om Mcguider er op te zetten (ziet nog steeds geen kaarten). 7.71 is touch.

Edit: Alles werkt. met kaarten van west europa.

[ Bericht 15% gewijzigd door Hardrebel op 10-07-2009 17:41:56 ]
pi_70865522
quote:
Op vrijdag 10 juli 2009 07:08 schreef Hardrebel het volgende:

[..]

Ga langs de winkel zou ik zeggen.
mjah..met een paar maanden mag ik mn abbo verlengen,tegen die tijd eens wat dingen checken
pi_70875609
quote:
Op donderdag 9 juli 2009 12:35 schreef Hardrebel het volgende:
links zit een schuif knopje.
dat is niet het probleem, hij reageert namelijk wel.. Alleen t licht is uit dus is vrij lastig besturen
t schuifje kan wel, maar dan gaat ie dus eerst naar lock, en dan naar unlock. Daarna gaat idd wel het licht aan. zelfde idee als scherm open/dicht klappen dus. Maar t lijkt mij dat zodra ik mn scherm openklap (en dus mn telefoon unlocked is) dat ook het licht aan moet gaan?

overigens, mn internet abbo gaat volgende maand pas in, en hoewel mn wifi als default staat gebruikt ie voor maps nog altijd gprs.. gps doet t prima, maar mappen inladen duurt dus lang (en is duur!).. Is er een manier om die maps erop te krijgen via wifi? Ik wil wel mn gps gebruiken.. of raden jullie een andere manier aan voor gps?

Ice
Hiroshima '45, Chernobyl '86, Windows '95
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')