Een kras op je scherm door het maken van foto'squote:Op dinsdag 28 juli 2009 00:45 schreef Saninl het volgende:
![]()
![]()
![]()
GOD*******
Ik ben dus echt fucking sjagie...
Ik heb godverdomme nog geen 10 foto's gemaakt en er zit zo een kutkras door mijn scherm...
Jaaa hoornu zal ik godverdomme in mijn pauze van me werk naar zo'n kutpunt van nokia moeten om die kuttelefoon godverdomme 3 weken lang te missen
Wat een enorme falende beschermlenshoesdinges
godver.
goede nacht,
Die zit inderdaad echt heel erg vast!quote:Op dinsdag 28 juli 2009 15:58 schreef INViCTuS het volgende:
Bij Vodafone.Not Branded overigens...
ligt het aan mij of zit die achterkant echt zo vast?
Bij Vodafone in me woonplaats hadden ze hem nog gewoon in de winkel liggen.quote:Op dinsdag 28 juli 2009 19:15 schreef -Menn0- het volgende:
Ok omdat ik nu al 3 weken op HI zit te wachten (eigenlijk veel langer maar sinds 3 weken is hij echt besteld). Met als reden dat hij OVERAL is uitverkocht. Toch lees ik steeds dat mensen hem "even gaan ophalen"
Idd, bij mij bij drie winkels ook gewoonquote:Op dinsdag 28 juli 2009 22:36 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Bij Vodafone in me woonplaats hadden ze hem nog gewoon in de winkel liggen.
annuleer je bestelling bij HI en ga hem ergens anders bestellen danquote:
al gekeken bij bijv www.2call.nl wat je daar kwijt zou zijn ? Daar hebben ze ze iig op voorraadquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:39 schreef -Menn0- het volgende:
Ja maar ik heb opzich wel een relaxed abbo met veel korting
Wow dat is echt heel erg goedkoopquote:Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef user_friendly het volgende:
Vandaag ook een n97 besteld via de vodafone winkel in groningen (heropeningsactie van vodafone groningen, 1 jarig 35 abbo met half jaar 50% korting , internet en 60 euro bijbetalen). Ik wou eigenlijk een htc hero maar die hadden ze daar niet. Aangezien mijn n95 8gb goed beviel toch maar voor deze gegaan. Wat ik het grootste irritatiepunt van de n95 vond was de tergend langzame usb transfer (voor bijv muziek en fotos) Hij doet soms een uur over 1 gig aan data, is dit bij de n97 ook zo traag? Anders duurt het wel lang voordat je de 32 gig vol hebt.
Oh wat relaxt met een 1 jarig abo zeg, ik kon bij Vodafone alleen zo'n zelfde soort actie vinden met een 2-jarig abonnement.quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef user_friendly het volgende:
Vandaag ook een n97 besteld via de vodafone winkel in groningen (heropeningsactie van vodafone groningen, 1 jarig 35 abbo met half jaar 50% korting , internet en 60 euro bijbetalen).
Maar dan issie branded neem ik aan?quote:Op woensdag 29 juli 2009 14:54 schreef user_friendly het volgende:
Vandaag ook een n97 besteld via de vodafone winkel in groningen (heropeningsactie van vodafone groningen, 1 jarig 35 abbo met half jaar 50% korting , internet en 60 euro bijbetalen). Ik wou eigenlijk een htc hero maar die hadden ze daar niet. Aangezien mijn n95 8gb goed beviel toch maar voor deze gegaan. Wat ik het grootste irritatiepunt van de n95 vond was de tergend langzame usb transfer (voor bijv muziek en fotos) Hij doet soms een uur over 1 gig aan data, is dit bij de n97 ook zo traag? Anders duurt het wel lang voordat je de 32 gig vol hebt.
quote:Op woensdag 29 juli 2009 18:19 schreef Biogarde het volgende:
Geen zin om alles te lezen. Klopt het dat je er een jaar gratis navigeren bij krijgt? Heb er hier 1 liggen waarbij ik Nederland (maps) erop gooide en hij registreerde voor een jaar. Klopt dat?
Ik zit niet op Tweakers toch? *Om zich heen kijkt..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |