ik begrijp je helemaalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb 2 minuten rondgehangen in dat subforum, beetje mee zitten te lezen. Wat een kutdeel is dat dan. Dan hoor ik wel in die 'prijsklasse,' maar dan ben ik (denk ik) toch een stukje volwassener
idd, krent, de broodjes die ik haal, mogen uit de kassaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:28 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik denk het niet (alleen ontbijt), maar ik denk dat ik iets bij de Kiosk ofzo haal, krijg ik 60% korting *aldus een krent*
Zoveel eet jij toch niet, behalve koekjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd, krent, de broodjes die ik haal, mogen uit de kassa
En perenijsjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoveel eet jij toch niet, behalve koekjes
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoveel eet jij toch niet, behalve koekjes
Dat zal een lege kassa zijn dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
En je collega die je minder vind ,oud bakken broodjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
neeh op zaterdag halen we verse broodjes bij de bakker
Hans poste meer dan jou maar die was teminste niet irritantquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
Echt, als je dan weer zo'n oud topic terugleestheul veel wit bij de UI van -Hans-
Oh, in dat geval...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans poste meer dan jou maar die was teminste niet irritant
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En je collega die je minder vind ,oud bakken broodjes
Hans is okequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
haha ja dat was nog wel het mooistequote:
quote:
Heul soms deed hij het volgende:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Soms deed hij het volgende:[insert foute band]
Alphabeat, volgens mij
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heul soms deed hij het volgende:[insert foute band]
Alphabeat, volgens mij
quote:
over fout gesproken komen de pfaffs vanavond eigenlijk wel op rtl4?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Alphabeat, volgens mij
ONE LOUDERquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Good old times....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Alphabeat, volgens mij
die is al heul lang wegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Good old times....
Waar is Hans! eigenlijk vanavond....
Pistoletje met paté? Kan dat? Maar dan zonder augurk (lust ik niet), verder mag er wel iets extra's op (mosterd, komkommer ofzo?)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat lust je? broodje gezond? ciabatta met rosbief? (mijn favo) sesamring met zalm.....naja verzin iets, ik haal rond 12-en broodjes, dan gaat die van jou in de koelkast
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
al meer dan een maand aan het afkickenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Good old times....
Waar is Hans! eigenlijk vanavond....
Fout en Pfaffsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
over fout gesproken komen de pfaffs vanavond eigenlijk wel op rtl4?
Was opzichzelf ook wel weer humorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
Begon me ook wel op mijn zenuwen te werken afentoe hoor![]()
-Hans- was me iets te enthousiast over alles.Als ik zo iemand in het echte leven om me heen zou hebben, zou ik heel erg geirriteerd raken.
Slaap kindje slaap,quote:
sabaticalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Echt, ok, dat is een domper: waarom?
Whehequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap,
daar buiten loopt een schaap,
een schaap met witte voetjes,
die drinkt zijn melk zo zoetjes,
slaap kindje slaap,
daar buiten loopt een schaap.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
Pistoletje met paté? Kan dat? Maar dan zonder augurk (lust ik niet), verder mag er wel iets extra's op (mosterd, komkommer ofzo?)
Hans was echt een spring in 't veld. Roel vind ik altijd zo negatief, ze moeten een setje vormenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
-Hans- was me iets te enthousiast over alles.Als ik zo iemand in het echte leven om me heen zou hebben, zou ik heel erg geirriteerd raken.
hehe dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Bah: ga eens weg rappert...
blijf van Eva af....
Ik ken zo iemand, die altijd vrolijk is, altijd a big smile. Ik vind d'r een enorme trut.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
cos en roel zijn samen altijd super om te lezen in een middag C&S ofzeuwquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Hans was echt een spring in 't veld. Roel vind ik altijd zo negatief, ze moeten een setje vormen
Ja, waarom is TIM weg?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe dat ben ik met je eens
Wie ik soms ook heel irritant vond was die kerel die steeds die gifjes van krezipposte tim en dan wat ofzo
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
er is er 1tje standaard met paté, sla en paprika stukjes.....zo iets?
Tim jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe dat ben ik met je eens
Wie ik soms ook heel irritant vond was die kerel die steeds die gifjes van krezipposte tim en dan wat ofzo
Dan zijn ze er juist toch niet , eveneens tussen 12-2 op vrijdagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
cos en roel zijn samen altijd super om te lezen in een middag C&S ofzeuw
Ik erger me meer aan de kneus van Rabbering eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
cos en roel zijn samen altijd super om te lezen in een middag C&S ofzeuw
altijd zo tering laat maar ik ga het sowieso zienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Fout en Pfaffs
Volgens het topic om half 12
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand, die altijd vrolijk is, altijd a big smile. Ik vind d'r een enorme trut.
iemand die bij giel komtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand, die altijd vrolijk is, altijd a big smile. Ik vind d'r een enorme trut.
Die zat volgens mij alleen tijdens zijn stageperiode te posten. Thuis heeft ie kennelijk geen pcquote:
Ja, heul kut van RTL. Dan ga ik maar nog naar seizoen 4 kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef themauster het volgende:
[..]
altijd zo tering laat maar ik ga het sowieso zien
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:Prodigy
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dan gaat het vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan zijn ze er juist toch niet , eveneens tussen 12-2 op vrijdag
Danku!quote:
Kiespijn, Diaree mis ik meerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iemand die bij giel komt![]()
en weg isnu echt
wat een rust heh
Nee, niet die Dorienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iemand die bij giel komt![]()
en weg isnu echt
wat een rust heh
Kijk, jij snapt hetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Kings of Leon, die hebben meer nummers dan Sex on Fire
RHCP![]()
Die Rabbering weet ook niets![]()
jij bezoekt nu veel meer dan dat je in NL deed of niet ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Twee weken geleden live gezien hier in Corkzooooooo gaaf!
Smack my Bitch up was geweldig, stond helemaal vooraan. tegen 1 van die band leden aan te kijken. Alles rockte!
Is er überhaupt iemand die bij Giel kan komen..?quote:
Als het goed is vanaf volgende week herhalingen van eerdere seizoenen las ik ergensquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, heul kut van RTL. Dan ga ik maar nog naar seizoen 4 kijken
Dat is na Bart Arends toch wel de ergste dj van 3fmquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de kneus van Rabbering eerlijk gezegd.
Bart Arends. Alleen de naam alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is na Bart Arends toch wel de ergste dj van 3fm
Niet echt, Veel minder zelfs. Maar wel twee hele goede dingen gezien! Killers + Prodigyquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bezoekt nu veel meer dan dat je in NL deed of niet ?
Sowieso, KoLquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan gaat het van
Kings of Leon, die hebben meer nummers dan Sex on Fire
RHCP![]()
Die Rabbering weet ook niets![]()
Barbara kan er ook aardig wat van, maar die gaat al wegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe, de Doctor Who versie van Gary Glitter op KX nu![]()
Ik ga morgen denk ik voor het eerst van mijn leven de mega top 50 luisterenquote:
Scherpquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
Is er überhaupt iemand die bij Giel kan komen..?
Paul kan ik persoonlijk goed verdragen, Bart niet. Neppe humor, kut jingles. Barbara (ik kijk nu toch ineens anders naar die naam: Rabarber Barbara bar barbarenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
nog n paar minutenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
sirolf mag comic sans van de 3fm site af
... gaan barbequenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Paul kan ik persoonlijk goed verdragen, Bart niet. Neppe humor, kut jingles. Barbara (ik kijk nu toch ineens anders naar die naam: Rabarber Barbara bar barbaren) was ook erg kut
Paul vond ik een jaar of vier geleden best aardig.Vier jaar verder is zijn show nog voor 90% hetzelfde en kan ik hem niet meer uitstaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Paul kan ik persoonlijk goed verdragen, Bart niet. Neppe humor, kut jingles. Barbara (ik kijk nu toch ineens anders naar die naam: Rabarber Barbara bar barbaren) was ook erg kut
Dat belachelijke happy hardcore-rondje moet ie een keertje schrappen. Wat een kleuter.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Paul vond ik een jaar of vier geleden best aardig.Vier jaar verder is zijn show nog voor 90% hetzelfde en kan ik hem niet meer uitstaan.
Veel meer onderdelen heeft hij toch niet? 4 jaar geleden had hij ook al de ujdt en met carnaval die carnaval versies en die dramatische vrijdagmiddagmixen.De regel die je raakt zal misschien 3 jaar oud zijn dus redelijk nieuwquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat belachelijke happy hardcore-rondje moet ie een keertje schrappen. Wat een kleuter.
Ahquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Vond ik even grappig bij Rabarberbarbabapapa passen![]()
schorsen is zo zinloos, gewoon dwingen te stoppenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Gelijk geschorst ook, tot een jaar na Vancouver zelfs
Niet dat het uitmaakt, maar Pechstein loopt al in de dertig toch ? Ik neem aan dat ze sowieso een einde aan haar carriere breit. Ik zou zo 1-2-3 niet veel andere schaatsers kunnen noemen die ooit positief zijn getest. Het gezichtsverlies is natuurlijk enorm.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
schorsen is zo zinloos, gewoon dwingen te stoppen
Ze had gewoon van dat spul af moeten blijven. Eigen schuld, dikke bult. Domme doos.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
schorsen is zo zinloos, gewoon dwingen te stoppen
wesley lommers komt bij mij bovendrijvenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet dat het uitmaakt, maar Pechstein loopt al in de dertig toch ? Ik neem aan dat ze sowieso een einde aan haar carriere breit. Ik zou zo 1-2-3 niet veel andere schaatsers kunnen noemen die ooit positief zijn getest. Het gezichtsverlies is natuurlijk enorm.
Jammer dat dit nummer nooit uitgebracht is hier.Was best wel een hit op KX maar blijkbaar niet goed genoeg om hier een single te wordenquote:
Ik heb al een boxershort.quote:
Ik ook een hotpantquote:
Het is inderdaad gigantisch aan het vertrutten... Zonde.quote:
Ik was nog wel van plan om weer naar Amsterdam te verhuizen, denk dat ik het maar niet doe.Zwolle e.o trekt me ook wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is inderdaad gigantisch aan het vertrutten... Zonde.
Die weet al helemaal niets van muziek.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Barbara kan er ook aardig wat van, maar die gaat al weg
Hopelijk is sander binnen een jaar van de radioquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tot zover de Comic Sans-dag. Vanaf nu is het weer tijd om het lettertype 364 dagen te verbannen van ons scherm!
Verdana en Arial zijn veel rustiger te lezen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tot zover de Comic Sans-dag. Vanaf nu is het weer tijd om het lettertype 364 dagen te verbannen van ons scherm!
Calibri is voor print ook mijn favo.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verdana en Arial zijn veel rustiger te lezen.
Zelf is mijn 'bedrijfslettertype' Calibri.
Zodra 3fm zich bemoeit met externe locatie Uitzendingen haak ik gelijk afquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:12 schreef TheZapster het volgende:
Sensation.Ik kan dus betijds naar bed.
Als je het over de duivel hebtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De volgende single is echt superleuk, als die ooit uit komt hier.Gloria is echt fantastisch
Ben er bang voor dat 3fm deze niet oppikt , misschien in de nacht requesten om hem naar de dag te pluggenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De volgende single is echt superleuk, als die ooit uit komt hier.Gloria is echt fantastisch
Op KX wordt die al dermate veel gedraaid dat ik het al zat ben voor de single uitkomt vrees ikquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben er bang voor dat 3fm deze niet oppikt , misschien in de nacht requesten om hem naar de dag te pluggen
quote:
Dat klinkt als een verstandig plan. Heb je de film al gezien ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:20 schreef Brennel het volgende:
M'n mond staat meer open dan dicht, dus ik ga m'n bekkie opfrissen en m'n mandje in![]()
(oke, eerst nog even lezen in Het Bernini Mysterie).
De film schijnt dramatisch te zijn toch? Net zo erg als de Davinci Code?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat klinkt als een verstandig plan. Heb je de film al gezien ?
Ik vind de boeken vaak ook beter. Maar ik vind Tom Hanks ook drie keer niks.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De film schijnt dramatisch te zijn toch? Net zo erg als de Davinci Code?
De boeken zijn ook niet goed, wel vermakelijk.Dieboeken goed verfilmen is bijna onmogelijk,te veel informatie.En ja Tom Hanksquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind de boeken vaak ook beter. Maar ik vind Tom Hanks ook drie keer niks.
Dan zijn de verfilmingen van Dan Brown boeken best wel slecht. Maar inderdaad, ik moet nog een verfilming tegenkomen die beter is dan het boek.quote:
succesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Het gaat nog moeilijk worden voor mij.
Ik wil tot 7:00 wakker blijven, daarna wil ik om 14:00 naar Radio 1 overschakelen.
heul erg fijn iddquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg gaaf, die Sandstorm Michael Jackson Tribute Mix. http://tinyurl.com/lg2yvn
als je iets zingt / rapt doe het dan goed in niet vervelende stem om aan te horen. Dit ongeacht de taal waarin je het doetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Wat is er nou in godsnaam mis aan dat nummer? Het is lekker zomers,relax,simpele tekst.Ik heb afentoe echt het vermoeden dat nummers hier vaak afgekraakt worden omdat het nederlands talig is.
beter dan die van vorige weekquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg gaaf, die Sandstorm Michael Jackson Tribute Mix. http://tinyurl.com/lg2yvn
Shawshank redemptionquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan zijn de verfilmingen van Dan Brown boeken best wel slecht. Maar inderdaad, ik moet nog een verfilming tegenkomen die beter is dan het boek.
Een stel mannetjes die een flink stuk fietsen. Wat is daar nou zo interessant aan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:56 schreef 3FMaster het volgende:
En er zijn beelden op Nederland 1 van de Tour
En ook nog in HDquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:56 schreef 3FMaster het volgende:
En er zijn beelden op Nederland 1 van de Tour
Wat is er interessant aan het luisteren van een gast die wat zit te lullen en af en toe plaatjes draaitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een stel mannetjes die een flink stuk fietsen. Wat is daar nou zo interessant aan?
Ja, ik heb een hekel aan naar sport kijken.
Wat is het leuke aan een website in elkaar draaien ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een stel mannetjes die een flink stuk fietsen. Wat is daar nou zo interessant aan?
Ja, ik heb een hekel aan naar sport kijken.
quote:
Tijdrijders die ingehaald worden, spuiten en slikken, crashtestdummy's die zomaar aanvallen...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is radio.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:04 schreef gerbenp het volgende:
Waar blijft dat cam op de gang zetten verbod?
De brandweer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijftien nieuwe binnenkomers van MJ in de Top 50.
ABP verdient er goed aanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijftien nieuwe binnenkomers van MJ in de Top 50.
Dioquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Derek010 het volgende:
Ik hoor net in het nieuws dat Dio een TMF-award heeft gewonnen voor zijn videoclip "Ajee".
Ja hoor.
Ach. Alain Clark is de 'beste man', beste vrouw is Esmee Denters, zelfs Chuckie heeft iets gewonnenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Derek010 het volgende:
Ik hoor net in het nieuws dat Dio een TMF-award heeft gewonnen voor zijn videoclip "Ajee".
Ja hoor.
Ach esmee, behalve dat de beroemdheid haar 10x boven haar hoofd is uit gestegen en ze nou ja irritant is met d'r fan gericht propaganda (probeert ze iig) is ze nog wel lekker genoeg om een avondje of een weekje mischien zelfs maandje mee door te brengenquote:
Echt welquote:Op zondag 5 juli 2009 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach esmee, behalve dat de beroemdheid haar 10x boven haar hoofd is uit gestegen en ze nou ja irritant is met d'r fan gericht propaganda (probeert ze iig) is ze nog wel lekker genoeg om een avondje of een weekje mischien zelfs maandje mee door te brengen. Verder is het idd weinig inhoud.
Ow sensation klinkt best lekker.
klinkt idd niet verkeerdquote:Op zondag 5 juli 2009 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach esmee, behalve dat de beroemdheid haar 10x boven haar hoofd is uit gestegen en ze nou ja irritant is met d'r fan gericht propaganda (probeert ze iig) is ze nog wel lekker genoeg om een avondje of een weekje mischien zelfs maandje mee door te brengen. Verder is het idd weinig inhoud.
Ow sensation klinkt best lekker.
hier momenteel volgens thermometer 25.6 en lichtblauwe luchtquote:Op zondag 5 juli 2009 10:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Moggel. Felle zon nog hier. (Groningen)
Weet je wat ik altijd doe met dit weer? Weinig. Heul, heul weinig.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit rondje rennen was enigszins afzien. 'Beetje' warm.
I had dat gepland ná het hardlopen, maar ik heb gemerkt dat ik daarmee beter de dag meteen had kunnen beginnenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet je wat ik altijd doe met dit weer? Weinig. Heul, heul weinig.
Straks lekker de wimbledonfinale kijken en TdF.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I had dat gepland ná het hardlopen, maar ik heb gemerkt dat ik daarmee beter de dag meteen had kunnen beginnen.
of de dag mee af te sluitenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I had dat gepland ná het hardlopen, maar ik heb gemerkt dat ik daarmee beter de dag meteen had kunnen beginnen.
Wat voor werk doe je ?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:51 schreef Gitaarmat het volgende:
De hele avond 3FM op het werk aan. Ze zijn daar allemaal 3FM aanhangers.
ik ookquote:Op zondag 5 juli 2009 13:49 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
* 3FMaster zit weer live de Tour te volgen
B&Gquote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Sam Sparro, die heb ik al lange tijd niet gehoord.
Ik had vandaag niet echt hele erge last van de hitte. Alleen telkens van die plakhanden.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
zijn er ook 3fm koeldoekjes verkrijgbaar *zweet * * zweet *
wil ik ook kijken...maar Metallica gaat voorquote:Op zondag 5 juli 2009 23:36 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft gezapt naar NED3 voor MetMichiel naar... Glastonbury.
Best een aardig programma. en Michiel doet het goed als presentator.
Jammer dat David St. Hubbins hem niet in elkaar ging slaan, dat had ik wel willen zien!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:36 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft gezapt naar NED3 voor MetMichiel naar... Glastonbury.
Best een aardig programma. en Michiel doet het goed als presentator.
Noem eens voorbeelden, ik bak popcorn.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:09 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil trouwens geen kritiek meer horen op de festivalverslaggeving van 3FM in combinatie met loftuitingen richting StuBru, want die Belgen maken er een potje van.
tussendoor andere liedjes draaien enzoquote:Op maandag 6 juli 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden, ik bak popcorn.
Stel, je mag het hele concert van Metallica live uitzenden. Wat doe je dan als beetje slimme zendgemachtigde? Dan zend je het hele concert uit!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden, ik bak popcorn.
daar is niet goed overnagedachtquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Stel, je mag het hele concert van Metallica live uitzenden. Wat doe je dan als beetje slimme zendgemachtigde? Dan zend je het hele concert uit!
Wat doet StuBru? Switchen tussen Milk Inc. en Metallica, beetje ouwehoeren tussendoor, persoonlijke hoogtepunten bespreken... Elk vooroordeel wordt weer bevestigd.
Voor Def P was het best okequote:Op maandag 6 juli 2009 08:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Def P, hou je bek.
Muziek was wel goed trouwens.
Hmquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Stel, je mag het hele concert van Metallica live uitzenden. Wat doe je dan als beetje slimme zendgemachtigde? Dan zend je het hele concert uit!
Wat doet StuBru? Switchen tussen Milk Inc. en Metallica, beetje ouwehoeren tussendoor, persoonlijke hoogtepunten bespreken... Elk vooroordeel wordt weer bevestigd.
Diverse stations zonden het uit, waarom de een wel en de ander nietquote:Op maandag 6 juli 2009 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm. Maar mochten ze echt het héle concert live uitzenden? Meestal mag een aantal nummers niet worden uitgezonden omdat je anders wel een erg perfecte live-opname hebt...
Welke andere dan nog? Zou alleen StuBru en eventueel 3FM verwachten die iets van Werchter zouden uitzenden?quote:Op maandag 6 juli 2009 09:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Diverse stations zonden het uit, waarom de een wel en de ander niet
Zonde van je auto manquote:Op maandag 6 juli 2009 09:20 schreef SilentChaos het volgende:
Goedemorgen![]()
Wat een bagger was dat net, reed bijna m'na uto de vangrail in...Coldplay en dan nog dramatisch live ook![]()
En dan ook nog eens de KoL...Mijn dag kan niet meer stuk, echt maandag met baggermuziek..
Al die fucking bands worden opgehemeld maar een Metallica nummertje van Werchter kan er weer niet van af...
Wie heb je als provider ?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:06 schreef muisje-eliza het volgende:
moguh....
mn pc hield er gister opeens mee opOf naja de internet verbinding. Na veel moeite en foutmeldingen weggeklikt doet ie het weer.
Noobie gaat proberen het op te lossen
t ligt aan een belangrijke windows update...sinds ik die gedaan heb, kunnen andere stuurprogramma's er niet mee overweg...maar hoe ik dat precies moet oplossen snap ik nietquote:
same here sinds ik gister in de oto heb gezeten met de airco op mn nek...quote:Op maandag 6 juli 2009 10:16 schreef themauster het volgende:
heerlijke muziek weer vanochtend. Alleen mijn nek zit harstikke vast kan hem amper bewegen erg klote
Airco OP je nek? Zat je achterstevoren in de 'oto' dan?quote:Op maandag 6 juli 2009 10:17 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
same here sinds ik gister in de oto heb gezeten met de airco op mn nek...
Dat zeiden ze wel. Ik had het idee dat ze, tot ik ben afgehaakt, wel praktisch alle nummers hebben laten horen, maar dan niet compleet. Kijk, als ze nou tussen nummers door een StuBru-promootje draaien, prima, logisch. Maar gaan ouwehoeren met je collega's waardoor je praktisch elk intro verneukt, neuh. En Milk Inc.! Modderfokkin' Milk Inc.! Dat ze er staan, prima. Dat je er wat van uitzendt, prima. Maar tijdens Metallica? Dan snap je het gewoon niet.quote:Op maandag 6 juli 2009 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm. Maar mochten ze echt het héle concert live uitzenden? Meestal mag een aantal nummers niet worden uitgezonden omdat je anders wel een erg perfecte live-opname hebt...
quote:Op maandag 6 juli 2009 10:26 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Boston - Don't look back, net op KX cossie
en steeds zeggen dat de fans van Milk inc ook niet ondergeschoven moeten worden, dat de fans van Metallica weten wat er verwacht word enz enz...naja ik vond het een aanfluitingquote:Op maandag 6 juli 2009 10:27 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Dat zeiden ze wel. Ik had het idee dat ze, tot ik ben afgehaakt, wel praktisch alle nummers hebben laten horen, maar dan niet compleet. Kijk, als ze nou tussen nummers door een StuBru-promootje draaien, prima, logisch. Maar gaan ouwehoeren met je collega's waardoor je praktisch elk intro verneukt, neuh. En Milk Inc.! Modderfokkin' Milk Inc.! Dat ze er staan, prima. Dat je er wat van uitzendt, prima. Maar tijdens Metallica? Dan snap je het gewoon niet.
[Muziekpolitie]quote:Op maandag 6 juli 2009 10:33 schreef SilentChaos het volgende:
Metallica zou sowieso meer aandacht moeten krijgen op de radio
Het is een band die net zoveel, al dan niet meer, heeft betekend dan U2, bestaat ongeveer net zo lang en geven dijken van optredens!
iddquote:Op maandag 6 juli 2009 10:36 schreef borisz het volgende:
[..]
[Muziekpolitie]
Nothing Else Matters kan je krijgen en af en toe One. De rest is te veel herrie voor op de radio[/muziekpolitie]![]()
Je hebt gelijk.
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |