wil ik ook kijken...maar Metallica gaat voorquote:Op zondag 5 juli 2009 23:36 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft gezapt naar NED3 voor MetMichiel naar... Glastonbury.
Best een aardig programma. en Michiel doet het goed als presentator.
Jammer dat David St. Hubbins hem niet in elkaar ging slaan, dat had ik wel willen zien!quote:Op zondag 5 juli 2009 23:36 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf heeft gezapt naar NED3 voor MetMichiel naar... Glastonbury.
Best een aardig programma. en Michiel doet het goed als presentator.
Noem eens voorbeelden, ik bak popcorn.quote:Op maandag 6 juli 2009 00:09 schreef Sersjee het volgende:
Ik wil trouwens geen kritiek meer horen op de festivalverslaggeving van 3FM in combinatie met loftuitingen richting StuBru, want die Belgen maken er een potje van.
tussendoor andere liedjes draaien enzoquote:Op maandag 6 juli 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden, ik bak popcorn.
Stel, je mag het hele concert van Metallica live uitzenden. Wat doe je dan als beetje slimme zendgemachtigde? Dan zend je het hele concert uit!quote:Op maandag 6 juli 2009 00:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Noem eens voorbeelden, ik bak popcorn.
daar is niet goed overnagedachtquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Stel, je mag het hele concert van Metallica live uitzenden. Wat doe je dan als beetje slimme zendgemachtigde? Dan zend je het hele concert uit!
Wat doet StuBru? Switchen tussen Milk Inc. en Metallica, beetje ouwehoeren tussendoor, persoonlijke hoogtepunten bespreken... Elk vooroordeel wordt weer bevestigd.
Voor Def P was het best okequote:Op maandag 6 juli 2009 08:36 schreef EdvandeBerg het volgende:
Def P, hou je bek.
Muziek was wel goed trouwens.
Hmquote:Op maandag 6 juli 2009 00:16 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Stel, je mag het hele concert van Metallica live uitzenden. Wat doe je dan als beetje slimme zendgemachtigde? Dan zend je het hele concert uit!
Wat doet StuBru? Switchen tussen Milk Inc. en Metallica, beetje ouwehoeren tussendoor, persoonlijke hoogtepunten bespreken... Elk vooroordeel wordt weer bevestigd.
Diverse stations zonden het uit, waarom de een wel en de ander nietquote:Op maandag 6 juli 2009 08:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm. Maar mochten ze echt het héle concert live uitzenden? Meestal mag een aantal nummers niet worden uitgezonden omdat je anders wel een erg perfecte live-opname hebt...
Welke andere dan nog? Zou alleen StuBru en eventueel 3FM verwachten die iets van Werchter zouden uitzenden?quote:Op maandag 6 juli 2009 09:06 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Diverse stations zonden het uit, waarom de een wel en de ander niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |