De boeken zijn ook niet goed, wel vermakelijk.Dieboeken goed verfilmen is bijna onmogelijk,te veel informatie.En ja Tom Hanksquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind de boeken vaak ook beter. Maar ik vind Tom Hanks ook drie keer niks.
Dan zijn de verfilmingen van Dan Brown boeken best wel slecht. Maar inderdaad, ik moet nog een verfilming tegenkomen die beter is dan het boek.quote:
succesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Het gaat nog moeilijk worden voor mij.
Ik wil tot 7:00 wakker blijven, daarna wil ik om 14:00 naar Radio 1 overschakelen.
heul erg fijn iddquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg gaaf, die Sandstorm Michael Jackson Tribute Mix. http://tinyurl.com/lg2yvn
als je iets zingt / rapt doe het dan goed in niet vervelende stem om aan te horen. Dit ongeacht de taal waarin je het doetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Wat is er nou in godsnaam mis aan dat nummer? Het is lekker zomers,relax,simpele tekst.Ik heb afentoe echt het vermoeden dat nummers hier vaak afgekraakt worden omdat het nederlands talig is.
beter dan die van vorige weekquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg gaaf, die Sandstorm Michael Jackson Tribute Mix. http://tinyurl.com/lg2yvn
Shawshank redemptionquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan zijn de verfilmingen van Dan Brown boeken best wel slecht. Maar inderdaad, ik moet nog een verfilming tegenkomen die beter is dan het boek.
Een stel mannetjes die een flink stuk fietsen. Wat is daar nou zo interessant aan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:56 schreef 3FMaster het volgende:
En er zijn beelden op Nederland 1 van de Tour
En ook nog in HDquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:56 schreef 3FMaster het volgende:
En er zijn beelden op Nederland 1 van de Tour
Wat is er interessant aan het luisteren van een gast die wat zit te lullen en af en toe plaatjes draaitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een stel mannetjes die een flink stuk fietsen. Wat is daar nou zo interessant aan?
Ja, ik heb een hekel aan naar sport kijken.
Wat is het leuke aan een website in elkaar draaien ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een stel mannetjes die een flink stuk fietsen. Wat is daar nou zo interessant aan?
Ja, ik heb een hekel aan naar sport kijken.
quote:
Tijdrijders die ingehaald worden, spuiten en slikken, crashtestdummy's die zomaar aanvallen...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Het is radio.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:04 schreef gerbenp het volgende:
Waar blijft dat cam op de gang zetten verbod?
De brandweer.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijftien nieuwe binnenkomers van MJ in de Top 50.
ABP verdient er goed aanquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
Vijftien nieuwe binnenkomers van MJ in de Top 50.
Dioquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Derek010 het volgende:
Ik hoor net in het nieuws dat Dio een TMF-award heeft gewonnen voor zijn videoclip "Ajee".
Ja hoor.
Ach. Alain Clark is de 'beste man', beste vrouw is Esmee Denters, zelfs Chuckie heeft iets gewonnenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 23:02 schreef Derek010 het volgende:
Ik hoor net in het nieuws dat Dio een TMF-award heeft gewonnen voor zijn videoclip "Ajee".
Ja hoor.
Ach esmee, behalve dat de beroemdheid haar 10x boven haar hoofd is uit gestegen en ze nou ja irritant is met d'r fan gericht propaganda (probeert ze iig) is ze nog wel lekker genoeg om een avondje of een weekje mischien zelfs maandje mee door te brengenquote:
Echt welquote:Op zondag 5 juli 2009 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach esmee, behalve dat de beroemdheid haar 10x boven haar hoofd is uit gestegen en ze nou ja irritant is met d'r fan gericht propaganda (probeert ze iig) is ze nog wel lekker genoeg om een avondje of een weekje mischien zelfs maandje mee door te brengen. Verder is het idd weinig inhoud.
Ow sensation klinkt best lekker.
klinkt idd niet verkeerdquote:Op zondag 5 juli 2009 01:49 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ach esmee, behalve dat de beroemdheid haar 10x boven haar hoofd is uit gestegen en ze nou ja irritant is met d'r fan gericht propaganda (probeert ze iig) is ze nog wel lekker genoeg om een avondje of een weekje mischien zelfs maandje mee door te brengen. Verder is het idd weinig inhoud.
Ow sensation klinkt best lekker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |