heul erg fijn iddquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg gaaf, die Sandstorm Michael Jackson Tribute Mix. http://tinyurl.com/lg2yvn
als je iets zingt / rapt doe het dan goed in niet vervelende stem om aan te horen. Dit ongeacht de taal waarin je het doetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Wat is er nou in godsnaam mis aan dat nummer? Het is lekker zomers,relax,simpele tekst.Ik heb afentoe echt het vermoeden dat nummers hier vaak afgekraakt worden omdat het nederlands talig is.
beter dan die van vorige weekquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg gaaf, die Sandstorm Michael Jackson Tribute Mix. http://tinyurl.com/lg2yvn
Shawshank redemptionquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan zijn de verfilmingen van Dan Brown boeken best wel slecht. Maar inderdaad, ik moet nog een verfilming tegenkomen die beter is dan het boek.
Een stel mannetjes die een flink stuk fietsen. Wat is daar nou zo interessant aan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:56 schreef 3FMaster het volgende:
En er zijn beelden op Nederland 1 van de Tour
En ook nog in HDquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:56 schreef 3FMaster het volgende:
En er zijn beelden op Nederland 1 van de Tour
Wat is er interessant aan het luisteren van een gast die wat zit te lullen en af en toe plaatjes draaitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een stel mannetjes die een flink stuk fietsen. Wat is daar nou zo interessant aan?
Ja, ik heb een hekel aan naar sport kijken.
Wat is het leuke aan een website in elkaar draaien ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een stel mannetjes die een flink stuk fietsen. Wat is daar nou zo interessant aan?
Ja, ik heb een hekel aan naar sport kijken.
quote:
Tijdrijders die ingehaald worden, spuiten en slikken, crashtestdummy's die zomaar aanvallen...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |