Ahquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:01 schreef Susi het volgende:
[..]
Vond ik even grappig bij Rabarberbarbabapapa passen![]()
schorsen is zo zinloos, gewoon dwingen te stoppenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:06 schreef Susi het volgende:
[..]
Gelijk geschorst ook, tot een jaar na Vancouver zelfs
Niet dat het uitmaakt, maar Pechstein loopt al in de dertig toch ? Ik neem aan dat ze sowieso een einde aan haar carriere breit. Ik zou zo 1-2-3 niet veel andere schaatsers kunnen noemen die ooit positief zijn getest. Het gezichtsverlies is natuurlijk enorm.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
schorsen is zo zinloos, gewoon dwingen te stoppen
Ze had gewoon van dat spul af moeten blijven. Eigen schuld, dikke bult. Domme doos.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
schorsen is zo zinloos, gewoon dwingen te stoppen
wesley lommers komt bij mij bovendrijvenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:10 schreef Susi het volgende:
[..]
Niet dat het uitmaakt, maar Pechstein loopt al in de dertig toch ? Ik neem aan dat ze sowieso een einde aan haar carriere breit. Ik zou zo 1-2-3 niet veel andere schaatsers kunnen noemen die ooit positief zijn getest. Het gezichtsverlies is natuurlijk enorm.
Jammer dat dit nummer nooit uitgebracht is hier.Was best wel een hit op KX maar blijkbaar niet goed genoeg om hier een single te wordenquote:
Ik heb al een boxershort.quote:
Ik ook een hotpantquote:
Het is inderdaad gigantisch aan het vertrutten... Zonde.quote:
Ik was nog wel van plan om weer naar Amsterdam te verhuizen, denk dat ik het maar niet doe.Zwolle e.o trekt me ook wel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:37 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Het is inderdaad gigantisch aan het vertrutten... Zonde.
Die weet al helemaal niets van muziek.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Barbara kan er ook aardig wat van, maar die gaat al weg
Hopelijk is sander binnen een jaar van de radioquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tot zover de Comic Sans-dag. Vanaf nu is het weer tijd om het lettertype 364 dagen te verbannen van ons scherm!
Verdana en Arial zijn veel rustiger te lezen.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:05 schreef Sirolf het volgende:
Zo, tot zover de Comic Sans-dag. Vanaf nu is het weer tijd om het lettertype 364 dagen te verbannen van ons scherm!
Calibri is voor print ook mijn favo.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:07 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Verdana en Arial zijn veel rustiger te lezen.
Zelf is mijn 'bedrijfslettertype' Calibri.
Zodra 3fm zich bemoeit met externe locatie Uitzendingen haak ik gelijk afquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:12 schreef TheZapster het volgende:
Sensation.Ik kan dus betijds naar bed.
Als je het over de duivel hebtquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De volgende single is echt superleuk, als die ooit uit komt hier.Gloria is echt fantastisch
Ben er bang voor dat 3fm deze niet oppikt , misschien in de nacht requesten om hem naar de dag te pluggenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:14 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De volgende single is echt superleuk, als die ooit uit komt hier.Gloria is echt fantastisch
Op KX wordt die al dermate veel gedraaid dat ik het al zat ben voor de single uitkomt vrees ikquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben er bang voor dat 3fm deze niet oppikt , misschien in de nacht requesten om hem naar de dag te pluggen
quote:
Dat klinkt als een verstandig plan. Heb je de film al gezien ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:20 schreef Brennel het volgende:
M'n mond staat meer open dan dicht, dus ik ga m'n bekkie opfrissen en m'n mandje in![]()
(oke, eerst nog even lezen in Het Bernini Mysterie).
De film schijnt dramatisch te zijn toch? Net zo erg als de Davinci Code?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:26 schreef Susi het volgende:
[..]
Dat klinkt als een verstandig plan. Heb je de film al gezien ?
Ik vind de boeken vaak ook beter. Maar ik vind Tom Hanks ook drie keer niks.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:30 schreef TheZapster het volgende:
[..]
De film schijnt dramatisch te zijn toch? Net zo erg als de Davinci Code?
De boeken zijn ook niet goed, wel vermakelijk.Dieboeken goed verfilmen is bijna onmogelijk,te veel informatie.En ja Tom Hanksquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:31 schreef Susi het volgende:
[..]
Ik vind de boeken vaak ook beter. Maar ik vind Tom Hanks ook drie keer niks.
Dan zijn de verfilmingen van Dan Brown boeken best wel slecht. Maar inderdaad, ik moet nog een verfilming tegenkomen die beter is dan het boek.quote:
succesquote:Op zaterdag 4 juli 2009 01:00 schreef Ofyles2 het volgende:
Het gaat nog moeilijk worden voor mij.
Ik wil tot 7:00 wakker blijven, daarna wil ik om 14:00 naar Radio 1 overschakelen.
heul erg fijn iddquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg gaaf, die Sandstorm Michael Jackson Tribute Mix. http://tinyurl.com/lg2yvn
als je iets zingt / rapt doe het dan goed in niet vervelende stem om aan te horen. Dit ongeacht de taal waarin je het doetquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:21 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
Wat is er nou in godsnaam mis aan dat nummer? Het is lekker zomers,relax,simpele tekst.Ik heb afentoe echt het vermoeden dat nummers hier vaak afgekraakt worden omdat het nederlands talig is.
beter dan die van vorige weekquote:Op zaterdag 4 juli 2009 11:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
Erg gaaf, die Sandstorm Michael Jackson Tribute Mix. http://tinyurl.com/lg2yvn
Shawshank redemptionquote:Op zaterdag 4 juli 2009 00:36 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dan zijn de verfilmingen van Dan Brown boeken best wel slecht. Maar inderdaad, ik moet nog een verfilming tegenkomen die beter is dan het boek.
Een stel mannetjes die een flink stuk fietsen. Wat is daar nou zo interessant aan?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:56 schreef 3FMaster het volgende:
En er zijn beelden op Nederland 1 van de Tour
En ook nog in HDquote:Op zaterdag 4 juli 2009 15:56 schreef 3FMaster het volgende:
En er zijn beelden op Nederland 1 van de Tour
Wat is er interessant aan het luisteren van een gast die wat zit te lullen en af en toe plaatjes draaitquote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een stel mannetjes die een flink stuk fietsen. Wat is daar nou zo interessant aan?
Ja, ik heb een hekel aan naar sport kijken.
Wat is het leuke aan een website in elkaar draaien ?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Een stel mannetjes die een flink stuk fietsen. Wat is daar nou zo interessant aan?
Ja, ik heb een hekel aan naar sport kijken.
quote:
Tijdrijders die ingehaald worden, spuiten en slikken, crashtestdummy's die zomaar aanvallen...quote:Op zaterdag 4 juli 2009 16:08 schreef Sirolf het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |