Is er überhaupt iemand die bij Giel kan komen..?quote:
Als het goed is vanaf volgende week herhalingen van eerdere seizoenen las ik ergensquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ja, heul kut van RTL. Dan ga ik maar nog naar seizoen 4 kijken
Dat is na Bart Arends toch wel de ergste dj van 3fmquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef cosmick het volgende:
[..]
Ik erger me meer aan de kneus van Rabbering eerlijk gezegd.
Bart Arends. Alleen de naam alquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Dat is na Bart Arends toch wel de ergste dj van 3fm
Niet echt, Veel minder zelfs. Maar wel twee hele goede dingen gezien! Killers + Prodigyquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
jij bezoekt nu veel meer dan dat je in NL deed of niet ?
Sowieso, KoLquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Dan gaat het van
Kings of Leon, die hebben meer nummers dan Sex on Fire
RHCP![]()
Die Rabbering weet ook niets![]()
Barbara kan er ook aardig wat van, maar die gaat al wegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Whehehe, de Doctor Who versie van Gary Glitter op KX nu![]()
Ik ga morgen denk ik voor het eerst van mijn leven de mega top 50 luisterenquote:
Scherpquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:50 schreef Brennel het volgende:
[..]
Is er überhaupt iemand die bij Giel kan komen..?
Paul kan ik persoonlijk goed verdragen, Bart niet. Neppe humor, kut jingles. Barbara (ik kijk nu toch ineens anders naar die naam: Rabarber Barbara bar barbarenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:50 schreef TheZapster het volgende:
[..]
nog n paar minutenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
sirolf mag comic sans van de 3fm site af
... gaan barbequenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Paul kan ik persoonlijk goed verdragen, Bart niet. Neppe humor, kut jingles. Barbara (ik kijk nu toch ineens anders naar die naam: Rabarber Barbara bar barbaren) was ook erg kut
Paul vond ik een jaar of vier geleden best aardig.Vier jaar verder is zijn show nog voor 90% hetzelfde en kan ik hem niet meer uitstaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:54 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Paul kan ik persoonlijk goed verdragen, Bart niet. Neppe humor, kut jingles. Barbara (ik kijk nu toch ineens anders naar die naam: Rabarber Barbara bar barbaren) was ook erg kut
Dat belachelijke happy hardcore-rondje moet ie een keertje schrappen. Wat een kleuter.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Paul vond ik een jaar of vier geleden best aardig.Vier jaar verder is zijn show nog voor 90% hetzelfde en kan ik hem niet meer uitstaan.
Veel meer onderdelen heeft hij toch niet? 4 jaar geleden had hij ook al de ujdt en met carnaval die carnaval versies en die dramatische vrijdagmiddagmixen.De regel die je raakt zal misschien 3 jaar oud zijn dus redelijk nieuwquote:Op vrijdag 3 juli 2009 23:00 schreef cosmick het volgende:
[..]
Dat belachelijke happy hardcore-rondje moet ie een keertje schrappen. Wat een kleuter.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |