cos en roel zijn samen altijd super om te lezen in een middag C&S ofzeuwquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Hans was echt een spring in 't veld. Roel vind ik altijd zo negatief, ze moeten een setje vormen
Ja, waarom is TIM weg?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe dat ben ik met je eens
Wie ik soms ook heel irritant vond was die kerel die steeds die gifjes van krezipposte tim en dan wat ofzo
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
er is er 1tje standaard met paté, sla en paprika stukjes.....zo iets?
Tim jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe dat ben ik met je eens
Wie ik soms ook heel irritant vond was die kerel die steeds die gifjes van krezipposte tim en dan wat ofzo
Dan zijn ze er juist toch niet , eveneens tussen 12-2 op vrijdagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
cos en roel zijn samen altijd super om te lezen in een middag C&S ofzeuw
Ik erger me meer aan de kneus van Rabbering eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
cos en roel zijn samen altijd super om te lezen in een middag C&S ofzeuw
altijd zo tering laat maar ik ga het sowieso zienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Fout en Pfaffs
Volgens het topic om half 12
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand, die altijd vrolijk is, altijd a big smile. Ik vind d'r een enorme trut.
iemand die bij giel komtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand, die altijd vrolijk is, altijd a big smile. Ik vind d'r een enorme trut.
Die zat volgens mij alleen tijdens zijn stageperiode te posten. Thuis heeft ie kennelijk geen pcquote:
Ja, heul kut van RTL. Dan ga ik maar nog naar seizoen 4 kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef themauster het volgende:
[..]
altijd zo tering laat maar ik ga het sowieso zien
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:Prodigy
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dan gaat het vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan zijn ze er juist toch niet , eveneens tussen 12-2 op vrijdag
Danku!quote:
Kiespijn, Diaree mis ik meerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iemand die bij giel komt![]()
en weg isnu echt
wat een rust heh
Nee, niet die Dorienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iemand die bij giel komt![]()
en weg isnu echt
wat een rust heh
Kijk, jij snapt hetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Kings of Leon, die hebben meer nummers dan Sex on Fire
RHCP![]()
Die Rabbering weet ook niets![]()
jij bezoekt nu veel meer dan dat je in NL deed of niet ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Twee weken geleden live gezien hier in Corkzooooooo gaaf!
Smack my Bitch up was geweldig, stond helemaal vooraan. tegen 1 van die band leden aan te kijken. Alles rockte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |