ik begrijp je helemaalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:32 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik heb 2 minuten rondgehangen in dat subforum, beetje mee zitten te lezen. Wat een kutdeel is dat dan. Dan hoor ik wel in die 'prijsklasse,' maar dan ben ik (denk ik) toch een stukje volwassener
idd, krent, de broodjes die ik haal, mogen uit de kassaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:28 schreef Brennel het volgende:
[..]
Ik denk het niet (alleen ontbijt), maar ik denk dat ik iets bij de Kiosk ofzo haal, krijg ik 60% korting *aldus een krent*
Zoveel eet jij toch niet, behalve koekjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
idd, krent, de broodjes die ik haal, mogen uit de kassa
En perenijsjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoveel eet jij toch niet, behalve koekjes
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:35 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zoveel eet jij toch niet, behalve koekjes
Dat zal een lege kassa zijn dus.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
En je collega die je minder vind ,oud bakken broodjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
![]()
![]()
neeh op zaterdag halen we verse broodjes bij de bakker
Hans poste meer dan jou maar die was teminste niet irritantquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef naatje_1 het volgende:
Echt, als je dan weer zo'n oud topic terugleestheul veel wit bij de UI van -Hans-
Oh, in dat geval...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:34 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Hans poste meer dan jou maar die was teminste niet irritant
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En je collega die je minder vind ,oud bakken broodjes
Hans is okequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
haha ja dat was nog wel het mooistequote:
quote:
Heul soms deed hij het volgende:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Soms deed hij het volgende:[insert foute band]
Alphabeat, volgens mij
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Heul soms deed hij het volgende:[insert foute band]
Alphabeat, volgens mij
quote:
over fout gesproken komen de pfaffs vanavond eigenlijk wel op rtl4?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Alphabeat, volgens mij
ONE LOUDERquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
Good old times....quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:39 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Alphabeat, volgens mij
die is al heul lang wegquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Good old times....
Waar is Hans! eigenlijk vanavond....
Pistoletje met paté? Kan dat? Maar dan zonder augurk (lust ik niet), verder mag er wel iets extra's op (mosterd, komkommer ofzo?)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
wat lust je? broodje gezond? ciabatta met rosbief? (mijn favo) sesamring met zalm.....naja verzin iets, ik haal rond 12-en broodjes, dan gaat die van jou in de koelkast
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:37 schreef themauster het volgende:
[..]
al meer dan een maand aan het afkickenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Good old times....
Waar is Hans! eigenlijk vanavond....
Fout en Pfaffsquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:41 schreef themauster het volgende:
[..]
over fout gesproken komen de pfaffs vanavond eigenlijk wel op rtl4?
Was opzichzelf ook wel weer humorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
![]()
Begon me ook wel op mijn zenuwen te werken afentoe hoor![]()
-Hans- was me iets te enthousiast over alles.Als ik zo iemand in het echte leven om me heen zou hebben, zou ik heel erg geirriteerd raken.
Slaap kindje slaap,quote:
sabaticalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:43 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Echt, ok, dat is een domper: waarom?
Whehequote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:43 schreef Brennel het volgende:
[..]
Slaap kindje slaap,
daar buiten loopt een schaap,
een schaap met witte voetjes,
die drinkt zijn melk zo zoetjes,
slaap kindje slaap,
daar buiten loopt een schaap.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
Pistoletje met paté? Kan dat? Maar dan zonder augurk (lust ik niet), verder mag er wel iets extra's op (mosterd, komkommer ofzo?)
Hans was echt een spring in 't veld. Roel vind ik altijd zo negatief, ze moeten een setje vormenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
-Hans- was me iets te enthousiast over alles.Als ik zo iemand in het echte leven om me heen zou hebben, zou ik heel erg geirriteerd raken.
hehe dat ben ik met je eensquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
Preciesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:44 schreef Litton-Lane het volgende:
Bah: ga eens weg rappert...
blijf van Eva af....
Ik ken zo iemand, die altijd vrolijk is, altijd a big smile. Ik vind d'r een enorme trut.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:42 schreef TheZapster het volgende:
[..]
![]()
![]()
cos en roel zijn samen altijd super om te lezen in een middag C&S ofzeuwquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef Susi het volgende:
[..]
Hans was echt een spring in 't veld. Roel vind ik altijd zo negatief, ze moeten een setje vormen
Ja, waarom is TIM weg?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe dat ben ik met je eens
Wie ik soms ook heel irritant vond was die kerel die steeds die gifjes van krezipposte tim en dan wat ofzo
Klinkt goedquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
er is er 1tje standaard met paté, sla en paprika stukjes.....zo iets?
Tim jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef themauster het volgende:
[..]
hehe dat ben ik met je eens
Wie ik soms ook heel irritant vond was die kerel die steeds die gifjes van krezipposte tim en dan wat ofzo
Dan zijn ze er juist toch niet , eveneens tussen 12-2 op vrijdagquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
cos en roel zijn samen altijd super om te lezen in een middag C&S ofzeuw
Ik erger me meer aan de kneus van Rabbering eerlijk gezegd.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
cos en roel zijn samen altijd super om te lezen in een middag C&S ofzeuw
altijd zo tering laat maar ik ga het sowieso zienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Fout en Pfaffs
Volgens het topic om half 12
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand, die altijd vrolijk is, altijd a big smile. Ik vind d'r een enorme trut.
iemand die bij giel komtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:45 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik ken zo iemand, die altijd vrolijk is, altijd a big smile. Ik vind d'r een enorme trut.
Die zat volgens mij alleen tijdens zijn stageperiode te posten. Thuis heeft ie kennelijk geen pcquote:
Ja, heul kut van RTL. Dan ga ik maar nog naar seizoen 4 kijkenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef themauster het volgende:
[..]
altijd zo tering laat maar ik ga het sowieso zien
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef Litton-Lane het volgende:Prodigy
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
Dan gaat het vanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan zijn ze er juist toch niet , eveneens tussen 12-2 op vrijdag
Danku!quote:
Kiespijn, Diaree mis ik meerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iemand die bij giel komt![]()
en weg isnu echt
wat een rust heh
Nee, niet die Dorienquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
iemand die bij giel komt![]()
en weg isnu echt
wat een rust heh
Kijk, jij snapt hetquote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:48 schreef Susi het volgende:
[..]
Kings of Leon, die hebben meer nummers dan Sex on Fire
RHCP![]()
Die Rabbering weet ook niets![]()
jij bezoekt nu veel meer dan dat je in NL deed of niet ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 22:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Twee weken geleden live gezien hier in Corkzooooooo gaaf!
Smack my Bitch up was geweldig, stond helemaal vooraan. tegen 1 van die band leden aan te kijken. Alles rockte!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |