hier momenteel volgens thermometer 25.6 en lichtblauwe luchtquote:Op zondag 5 juli 2009 10:20 schreef Gitaarmat het volgende:
Moggel. Felle zon nog hier. (Groningen)
Weet je wat ik altijd doe met dit weer? Weinig. Heul, heul weinig.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:00 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dit rondje rennen was enigszins afzien. 'Beetje' warm.
I had dat gepland ná het hardlopen, maar ik heb gemerkt dat ik daarmee beter de dag meteen had kunnen beginnenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:10 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Weet je wat ik altijd doe met dit weer? Weinig. Heul, heul weinig.
Straks lekker de wimbledonfinale kijken en TdF.quote:Op zondag 5 juli 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I had dat gepland ná het hardlopen, maar ik heb gemerkt dat ik daarmee beter de dag meteen had kunnen beginnen.
of de dag mee af te sluitenquote:Op zondag 5 juli 2009 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
I had dat gepland ná het hardlopen, maar ik heb gemerkt dat ik daarmee beter de dag meteen had kunnen beginnen.
Wat voor werk doe je ?quote:Op zondag 5 juli 2009 12:51 schreef Gitaarmat het volgende:
De hele avond 3FM op het werk aan. Ze zijn daar allemaal 3FM aanhangers.
ik ookquote:Op zondag 5 juli 2009 13:49 schreef 3FMaster het volgende:
Middag
* 3FMaster zit weer live de Tour te volgen
B&Gquote:Op zondag 5 juli 2009 19:43 schreef Ofyles2 het volgende:
Sam Sparro, die heb ik al lange tijd niet gehoord.
Ik had vandaag niet echt hele erge last van de hitte. Alleen telkens van die plakhanden.quote:Op zondag 5 juli 2009 20:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
zijn er ook 3fm koeldoekjes verkrijgbaar *zweet * * zweet *
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |