Nee serieus nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is zelf te lam om voor z'n kitten te zorgen en probeert via zo'n omweg ze van de hand te doen.
Nee zo zit het dus niet in elkaarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:28 schreef MdMa98 het volgende:
TVP, Best zielig, of wil je gewoon van je kitten af ivm aankomende kosten voor de DA?
Heb je 'm wel in huis nu?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:27 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nee serieus niet![]()
Er is helaas hier geen plek voor, en de huisdieren die we al hebben vinden dit katje al helemaal niets
[..]
Nee zo zit het dus niet in elkaarHij is serieus hier gewoon gedropt
![]()
Nee dit is bij mijn ouders thuis en die willen hem echt niet in huis hebben, verder is er binnen ook een hond die er totaal niet van gediend is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Heb je 'm wel in huis nu?
Maak nog eens wat foto's (van het oogje)
Da's emotionele chantage.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:38 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nee dit is bij mijn ouders thuis en die willen hem echt niet in huis hebben, verder is er binnen ook een hond die er totaal niet van gediend is.
Dus dat is nu een beetje problematisch, want zijn overlevingskans is dermate klein als er niet iemand voor dat katje zorgt.
Dat is de natuur. Op de laatste foto staan duiven. Die mogelijk zijn aangevallen door een kat. Denk dat jij met wat problemen zit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:44 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Dat is geen troll meer maar iemand met psychische problemen. Dat hij zulke plaatjes in bezit heeft zegt al genoeg.
En TS: Ik zou sowieso wat Antibiotica halen bij de dierenarts voor dat oog als ik jou was
ik denk eerder dat de persoon bedoelde dat het nogal ziekelijk is om op zulke plaatjes te geilenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:48 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dat is de natuur. Op de laatste foto staan duiven. Die mogelijk zijn aangevallen door een kat. Denk dat jij met wat problemen zit.
We kunnen 'm zondag halen, anders mag je 'm brengenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:56 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Kan deze user geen IP ban krijgen?
Verder waren er per PM vragen gesteld of dit een vrouwtje/mannetje was, ik heb zojuist gekeken en volgens mij is het een katertje
Het beestje moet sowieso nagekeken worden met dat oog. Maar daar kan Conflict en Biancavia ook voor zorgen als ze het katje echt nemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef ElisaB het volgende:
En als je nou eens gewoon de dierenambulance belt
True, dat gaat niet goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dat beestje zo niet nog twee dagen laten zitten
Die tip kreeg ik zojuist van iemand anders, morgen om 09.00 word hij opgehaaldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef ElisaB het volgende:
En als je nou eens gewoon de dierenambulance belt
opgehaald ? zn echte baasjes ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:34 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik zojuist van iemand anders, morgen om 09.00 word hij opgehaald
En zolang zit hij buiten dan vannacht? Kan hij niet in een doos met een dekentje en een bakje water in de schuur ofzo?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:34 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik zojuist van iemand anders, morgen om 09.00 word hij opgehaald
Ik had hem al wat eten en drinken gegeven, waar hij pas na 4 uur mee is begonnen, maar ik voorzorg wel dat hij vannacht een beschermd plekje krijgtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geef je 'm ondertussen wel even wat te eten en te drinken? Zet 'm desnoods in je schuur, zodat ie beschermd is.
Nee de dierenambulancequote:
Je biobak is helemaal vies!!! 11quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik had hem al wat eten en drinken gegeven, waar hij pas na 4 uur mee is begonnen, maar ik voorzorg wel dat hij vannacht een beschermd plekje krijgt![]()
[ afbeelding ]
Poezzie zal blij met je zijn!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik had hem al wat eten en drinken gegeven, waar hij pas na 4 uur mee is begonnen, maar ik voorzorg wel dat hij vannacht een beschermd plekje krijgt![]()
Yes, ze gaan nu eerst kijken wat ze met dat oog moeten doen want dat zag er vanmorgen zelfs nog iets slechter uit dan gisterenquote:
Hebben ze iets gezegd over wat het gaat kosten?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:51 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Yes, ze gaan nu eerst kijken wat ze met dat oog moeten doen want dat zag er vanmorgen zelfs nog iets slechter uit dan gisteren![]()
Ze denken dat een zalfje niet voldoende is en er geopereerd moet worden maar daarvoor moeten ze eerst toestemming aan de gemeente vragen vanwege de bijkomende kosten.
En die uitslag was pas woensdag/donderdag bekend, maar ik weet niet zeker of ze dat ook nog aan mij laten weten.
Maarja leuke eigenaars en een katertje, en een oog wat veel kan gaan kosten dus weg ermee![]()
Informeer eens, anders kan je misschien het rekeningnummer van de dierenambulance hier neerzetten. Er zijn denk ik zat fokkers die wat willen overmaken hiervoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:51 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
En die uitslag was pas woensdag/donderdag bekend, maar ik weet niet zeker of ze dat ook nog aan mij laten weten.
Zou nog best een leuk initiatief zijn!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:59 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Informeer eens, anders kan je misschien het rekeningnummer van de dierenambulance hier neerzetten. Er zijn denk ik zat fokkers die wat willen overmaken hiervoor.
Ja hoor informeren was ik sowieso al van plan, ben wel benieuwt hoe het aflooptquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:59 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Informeer eens, anders kan je misschien het rekeningnummer van de dierenambulance hier neerzetten. Er zijn denk ik zat fokkers die wat willen overmaken hiervoor.
TS.. PM me even je nummerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:24 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ja hoor informeren was ik sowieso al van plan, ben wel benieuwt hoe het afloopt
En ik heb ook geen idee wat het gaat kosten (maar ik vermoed dat dit nog behoorlijk kan uitvallen), maar er moeten toch wel erg veel fokkers een donatie willen doen als de gemeente nee zegt.
Euhm weet jij dan iets meer? Zoja dan mag je het postenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:13 schreef Poeke het volgende:
[..]
TS.. PM me even je nummer
ik ben van de dierenambulance Eindhoven
EDIT: Nevermind; het is al geregeld..
Nee, in principe weet ik er niets vanaf; de dierenambulance Helmond is een andere dan die van Eindhoven. Ik had niet het hele topic gelezen voordat reageerdequote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:24 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Euhm weet jij dan iets meer? Zoja dan mag je het posten
Overigens heb ik 's morgens nog snel een foto kunnen nemen, duidelijk te zien dat de ontsteking is verergert, nu leek het ook ofdat hij er last van had![]()
[ afbeelding ]
de ontsteking of is de kitty nu een piraat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Even een update:
Vandaag is het ontstoken oog operatief verwijdert bij het katje.
Nu moet er alleen nog een nieuw gezin voor het katje gezocht worden, ik weet niet of iemand er interesse in heeft?
Katje heeft nog maar 1 oogjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:14 schreef midje het volgende:
[..]
de ontsteking of is de kitty nu een piraat?
quote:
Oui, wij hebben er ook 4 én nog een hond. En wonend in Ede, dus da's niet echt praktisch..quote:Op maandag 13 juli 2009 18:54 schreef RadioSlut het volgende:
Aaah wat een liefurdt
Doet me denken aan Piet, zij heeft ook één oogje
Helaas kan ik em niet adopteren, hier zitten er al vier en ik woon in Rotterdam
Je heet niet voor niks Pattyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:40 schreef patty het volgende:
Ik ben een noob had nog niet het hele topic gelezen
Wij konden hem toen niet ophalen.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:22 schreef Suusje-V het volgende:
Conflict en Biancavia zouden toch het katje adopteren?
Hoezo is dat niet doorgegaan?
Asielquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:18 schreef Sorella het volgende:
Zit de kat nu in het asiel of bij jou thuis soldier ?
Als je 'm echt wilt hebben en belooft er goed voor te zorgen, wil ik 'm voor je ophalen en langsbrengen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:08 schreef Ossi2k9 het volgende:
Het is dat jullie zo ver weg zijn, anders had ik m opgehaald.
Arrg heb een zwak voor die lieve beestjes
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je 'm echt wilt hebben en belooft er goed voor te zorgen, wil ik 'm voor je ophalen en langsbrengen!
Psssst.. Open eens een topic hier: Flora & Fauna Volgens mij is daar nog nooit een kitten niet geplaatst, en zeker niet zo'n bijzonder gevalletjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb nog steeds geen nieuw adres kunnen vinden
Weet wel dat ik helemaal in Groningen woonquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je 'm echt wilt hebben en belooft er goed voor te zorgen, wil ik 'm voor je ophalen en langsbrengen!
Oke dat is inderdaad beter, maar wel dat het duidelijk is dat hij op dit moment in het asiel zit en niet meer bij mijquote:Op woensdag 22 juli 2009 10:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Done!
Zullen we een stukje extra tekst in de OP plaatsen? Dat jij 'm opgevangen hebt en dat ie inmiddels geopereerd is en op zoek is naar een nieuw baasje? Zullen we ook de TT veranderen dan maar?
Beestje gaat van onzijdig (wat begrijpelijk is) naar vrouwlijk naar mannelijk?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:25 schreef Soldier2000 het volgende:
Voor je verderleest even een dienstmededeling (uiteraard in overleg met Soldier2000):
Soldier vond het katje in de buurt en heeft het een nacht opgevangen. Daarna is het door de Dierenambulance opgehaald. Inmiddels is het zieke oogje verwijderd en gaat het weer prima met poes! Hij zoekt alleen nog een nieuw baasje. In afwachting daarvan woont hij in het asiel.
Grtz,
ElisaB
http://www.voorstegrootel.nl/quote:Op woensdag 22 juli 2009 13:21 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Aangepast; katertje it is!
In welk asiel zit ie?
Nee het is niet Fluffy, heb net een mailtje van hun ontvangen dat ze het katje op de site gaan plaatsen omdat hij niet bij mij terecht kan.quote:Op woensdag 22 juli 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
Ik ga morgen even bellen of het echt Fluffy is
Of wil jij dat ff doen Soldier? Tis tenslotte jouw vondeling
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:03 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, ik kan het niet meer aanzien; ik neem 'm!
Soldier, kan het al zover jij weet?
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:31 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Tenzij er nog iemand anders voor komt (want wij hebben er ook al 4), maar daar laten zitten kan ik niet aanzien
quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:36 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik zou hem/haar (nog niet helemaal bijgelezen) heel graag willen, maar ik zit wel helemaal in Amsterdam... Denken we dat 'ie een reis in de trein aankan?
Ja, ik wacht nog even op de juiste naamquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:45 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Neem even contact op met het asiel maar ik denk dat het geen probleem moet zijn.
Elisa en Fille.des.Fleurs !quote:Op donderdag 23 juli 2009 15:03 schreef ElisaB het volgende:
Owkee, ik kan het niet meer aanzien; ik neem 'm!
Soldier, kan het al zover jij weet?
Zeker weten; een diepequote:Op donderdag 23 juli 2009 16:42 schreef Greys het volgende:
En nog even een enorme![]()
voor Soldier, die er voor gezorgd heeft dat poezie goed terecht gaat komen!
Wel nog een keer even dit... Want dat zou me echt heel erg schelen. Of een liftje heen en weerquote:Op donderdag 23 juli 2009 15:49 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Overigens, als er iemand uit de omgeving zo vriendelijk kan zijn het beestje naar station Helmond te brengen, zou dat heeeeeeeeeeeel erg fijn zijn; volgens 9292ov moet ik anders namelijk nog een half uur lopen vanaf de dichtstbijzijnde bushalte...
Wanneer wil je het beestje ophalen ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:30 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wel nog een keer even dit... Want dat zou me echt heel erg schelen. Of een liftje heen en weer
Ik kom uit Milheeze.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef Moja het volgende:
Soldier waar kom je vandaan? Het katje komt me zo bekend voor.
Van waar ie nu zit naar Amsterdam. En de dame / heer (sorry) die 'm komt ophalen, komt met de trein. En hij / zij moet dan van station Helmond naar het asiel en terug naar het station. En dat is best ver lopen volgens 9292-OV infoquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:40 schreef Loontjah het volgende:
Ik kom uit Deurne, en heb nog eventjes vakantie.
Wat is de route die het katje moet afleggen ?
Ah kijk!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:40 schreef Loontjah het volgende:
Ik kom uit Deurne, en heb nog eventjes vakantie.
Wat is de route die het katje moet afleggen ?
Mag ik ook zo'n tagje?, of wat moet je daarvoor doenquote:
Normaal word je groen als je meedoet aan de lopende actie voor Stichting Dierenthuis, waar asieldieren die niet of amper te plaatsen zijn een permanent plaatsje krijgen in een prachtige omgeving met bos en meertje, ipv de rest van hun leven achter de tralies te moeten zitten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:46 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Mag ik ook zo'n tagje?, of wat moet je daarvoor doen
Niet dat ik daarvoor dit heb gedaan maar die tagjes vallen me nu ineens op
Owww thanks, dan heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:54 schreef Cat22 het volgende:
Kijk eens hier: Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #14
Ik heb het vervoer al geregeld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 07:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit Gertje nu in Bakel of in Helmond asiel? Ik wil best rijden ligt er alleen aan wanneer je hem komt halen. Onze ene auto is nl overleden dus hebben we er nog maar 1 die vriendlief volgende week natuurlijk opeist voor zijn werk. Ik heb trouwens gisteren dierenasiel Helmond ook maar even gemaild over de vele zwerfkatten die rondlopen bij ons in het centrum. Vorig jaar was er een nestje waarvan ik er eentje plat op de weg tegen kwam. En dat vind ik toch zielig.
Bijnaquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:20 schreef Cat22 het volgende:
Wanneer mag de OP gewijzigd worden in 'Gedumpt katje HEEFT nieuw baasje'?
Dank jequote:Op donderdag 23 juli 2009 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Normaal word je groen als je meedoet aan de lopende actie voor Stichting Dierenthuis, waar asieldieren die niet of amper te plaatsen zijn een permanent plaatsje krijgen in een prachtige omgeving met bos en meertje, ipv de rest van hun leven achter de tralies te moeten zitten.
Zie het topic: Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #14
Maar omdat jij een held was dat je Gertje hebt gered en er voor gezorgd hebt dat Gertje nu een goed tehuis krijgt, krijg jij ook een tagje, net als Loontjah. Jullie zijn de uitzonderingen, Loontjah, Filles.des.Fleurs en jij mogen wat mij betreft allemaal groen. Anders was Gertje misschien in Dierenthuis terecht gekomen namelijk
Oooooooh wat ben jijquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:23 schreef ElisaB het volgende:
En ik heb gedoneerd voor jullie (zonder dat jullie het wisten) om de reden die Greys hierboven geeft. Soldier om zijn moeite, Loontjah om de moeite en filles voor het bieden van een goed huis. Daar word ik blij van; drie pakketjes extra voor Dierenthuis!
Vandaaromdus
Ik heb het asiel al verwittigd dat er een adres voor Gertje is gevonden, ik denk dat ze dit nooit hadden verwachtquote:Op vrijdag 24 juli 2009 08:47 schreef oh-oh het volgende:
Is het nou eigenlijk ook al akkoord met het asiel dat het katje (Gertje) naar Filles gaat?
Wat een heerlijk groen topic is dit ook al zeg
En Elisa
Euhm ik heb ze gisteravond meteen gemaild en daarop hebben ze nog niet gereageerd, maar dat zal vandaag wel gebeuren. Maar ik zie geen reden waarom het asiel niet akkoord zou gaan omdat ze vorige week al contact met mij hebben gezocht om Gertje bij mij te plaatsenquote:Op vrijdag 24 juli 2009 10:45 schreef oh-oh het volgende:Dus het asiel is al akkoord?
Oeh wat gaaf, wanneer gaat ze m halen???
Ze hebben zich bedacht denk ikquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:49 schreef Soldier2000 het volgende:
Hmm zie het nu ook staan, ze hadden toch echt Gertje gemaild, naja typ foutje dan
Yes yesquote:Op vrijdag 24 juli 2009 17:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ze hebben zich bedacht denk ik
Maar ze weten dat er een baasje is en het baasje weet dat er hulp bij het vervoer beschikbaar is. Toch?!
Dankjewelquote:Op donderdag 23 juli 2009 22:52 schreef tirannetje24 het volgende:
Ok, Loontjah regelt dus het vervoer? THNX!!
Dan zal ik iets minder frequent dit topic F5'en
Mocht ik nou alsnog nodig zijn. Geef maar een gil via PM. Dat valt me wrs sneller op!!
Fille.des.Fleurs heel veel plezier met je nieuwe kamergenoot
En we verwachten af en toe wel een spammetje natuurlijk!!
Ik denk dat je ook beter wel meteen het asiel kan bellen om het echt even vast te leggen hoorquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:18 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Ik lees het nu, wat heerlijk![]()
Ik heb net Loontjah mijn msn gegeven, zodat we wat kunnen regelen. Heb zelf nog niet het asiel gebeld, doe dat zodra ik een datum heb
Ik zal ze zo inderdaad wel even bellen om Gerdje te 'reserveren', maar ik denk dat ik eerder met Loontjah moet gaan plannen dan met het asiel, zij zijn volgens mij gewoon iedere dag open.quote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:31 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik denk dat je ook beter wel meteen het asiel kan bellen om het echt even vast te leggen hoor
Ja, dat laatste was een beetje mijn plan ja. Ze hebben nu middagpauzequote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:39 schreef nieslief het volgende:
Als je hem nou alvast reserveert en dan afspreekt dat ze jou bellen zodra hij weg mag of dat jij belt zodra je vervoer hebt van station naar hun komt dat vast wel goed.
En wat vind je van Cyclopsquote:Op zaterdag 25 juli 2009 12:26 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
DankjewelGaat vast lukken. Ik zal uiteraard fotootjes plaatsen van Gert/Gerdje/Sjon (want die had ik eigenlijk bedacht, ivm eenogige piraat - Johnny Depp enzo
) in zijn nieuwe habitat.
Of Jack van Jack Sparrowquote:
Ben jij ook zo bang dat ze ineens zeggen 'Oh, die heeft al een baasje en is gister opgehaald!'?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Is er al contact met het asiel geweest?
Jaquote:Op maandag 27 juli 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben jij ook zo bang dat ze ineens zeggen 'Oh, die heeft al een baasje en is gister opgehaald!'?
Hoe heten ze nu danquote:Op maandag 27 juli 2009 11:42 schreef rickyszz het volgende:
Wolfje of Floris zo heetten mijn katten ook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Weet je nu al een definitieve naamquote:Op maandag 27 juli 2009 12:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Heb ze gemaild ja, op aanraden van telefonisch contact met de mevrouw van het pension in hetzelfde pand.
Heb nog niets van Loontjah gehoord alleen, maar ik ben ook weinig online
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal lang als roepnaam hoor
Niet je camera vergeten hoor!!quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:34 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil niet zeuren, maar er is met mij nog geen afspraak gemaakt.
Ik heb aangegeven dat Woensdag mij het beste uitkomt. Maar heb verder niks meer gehoord.
Wil geen roet in het eten gooien natuurlijk
?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Loontjah, woensdag is voor mij ook goed. Ik heb je m'n telefoonnummer al ge'pmd, als je me even kan bellen ofzo voor een verdere afspraak? Ze zijn alleen van 10 tot 12 open.
Ik heb nog geen definitieve naam, wacht even af welke naam Gert zelf leuk vindtMaar ik neem jullie suggesties uiteraard mee, keep 'em coming
Is wellicht niet per PM aan jou verstuurd?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Loontjah, woensdag is voor mij ook goed. Ik heb je m'n telefoonnummer al ge'pmd, als je me even kan bellen ofzo voor een verdere afspraak? Ze zijn alleen van 10 tot 12 open.
Ik heb nog geen definitieve naam, wacht even af welke naam Gert zelf leuk vindtMaar ik neem jullie suggesties uiteraard mee, keep 'em coming
Goede reis en veel (knuffel)plezier!quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:42 schreef Loontjah het volgende:
Ben al een tijdje wakker.
Rijd zo richting Helmond
Och wat een ontzettend dappere dodo is het!quote:
quote:
Mag er dan nu een TT change plaatsvinden? Prrrrlease?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, ik heb het een en ander gewist. Ik heb wel geprobeerd lopende lijntjes niet in de war te maken (het moest nog wel een beetje leesbaar blijven namelijk).
Een dikke kus voor jullie medewerking
Aaaaaahhhhhhh, zo herken ik hem ook nogquote:
Elisa pmde mij er al over, changeeeeeequote:Op woensdag 29 juli 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag er dan nu een TT change plaatsvinden? Prrrrlease?
Donequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef Soldier2000 het volgende:
Elisa pmde mij er al over, changeeeeee
Ik vind het voor jou ook zo tof dat ie nu een goed baasje heeft!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Aaaaaahhhhhhh, zo herken ik hem ook nog![]()
![]()
![]()
F&F --> opschieten met verdere foto's & filmpjesen bedankt dat hij nu dankzij jou een fijn leven gaat krijgen
[..]
Elisa pmde mij er al over, changeeeeee
Wat heerlijk om te lezen dat hij van je houdt als zijn eigen blikopenerquote:
Volgens mij is hij je heel erg dankbaarquote:
Sweeeeeeeeeeeeeeetquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Guppyfriend het volgende:
*smelt*
zn ene oogje lijkt ook zo groot, omdat ie maar in zn eentje is
En dan vragen mensen zich nog af of een kat zich kan redden met één oogje.quote:
We hebben het nog steeds supergezellig, hij is nu gelukkig 's nachts wat rustiger en ligt dan gewoon naast/op me te slapen, of in het zitgedeelte van mijn kamer te klooien - rond 9 uur wordt 'ie ongedurig en worden random plekken op het dekbed opeens muisjes ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan vragen mensen zich nog af of een kat zich kan redden met één oogje.![]()
![]()
![]()
Vertel es, hebben jullie het gezellig samen? Eet en drinkt Simon goed en weet hij de kattebak nog steeds goed te vinden?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik heb al een slang (een echte ja) dus dat zou al te verwarrend worden
Ja, was een youtube standaardquote:
Ik zit hier bijna te snotterenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:05 schreef Loontjah het volgende:
Hij is maar 30 gram gegroeid sinds de laatste video/foto.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dit anders maar een stom topic, zo zonder beeldmateriaal.
Nee, is gewoon netjes dicht - alsof er nooit een oog wasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:49 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft ie ook helemaal geen problemen meer gehad met zn oog?
Ik zou zeggen 'waar heb je het overquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nee, is gewoon netjes dicht - alsof er nooit een oog was![]()
Laatst wel met 'm op pad geweest (ik ging een weekendje weg en Simon mocht mee), en iedereen: OH! Wat is er met z'n oog?! Aan het begin was ik een beetje verbaasd, want het is voor mij al zo gewoon dat ik het bijna raar vind als katten twee ogen hebben
Goed zeg! Ziet er goed uit ook!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nee, is gewoon netjes dicht - alsof er nooit een oog was![]()
Laatst wel met 'm op pad geweest (ik ging een weekendje weg en Simon mocht mee), en iedereen: OH! Wat is er met z'n oog?! Aan het begin was ik een beetje verbaasd, want het is voor mij al zo gewoon dat ik het bijna raar vind als katten twee ogen hebben
Ik ging naar m'n vriend, die woont ver, had Simons eigen korrels meegenomen, die heb ik daar in een kartonnen doos met een plastic zak erin gedaan (maar 1 kant open), en die heeft hij braaf als kattenbak gebruikt, nadat ik 'm er na binnenkomst meteen in heb gezet. Werkt natuurlijk maar een keer, je kan de korrels niet verschonen, maar goed, het is ook maar een paar dagen. Ging met de trein, dus kattenbak meenemen zou geen doen zijn geweest.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zeg! Ziet er goed uit ook!
Hoe ging dat, dat meegaan met een weekendje weg? Was je naar een bungalowpark of bij mensen thuis? En had je hem aan een tuigje of gewoon binnen met de deur dicht? Kon ie meteen zijn kattenbak weer vinden enzo? (Ik zit er aan te denken om zoiets ook een keer met mijn kat te proberen, valt het op?)
Hihihi!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:16 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
....hij zat vanaf m'n schoot z'n oog uit te kijken...
Moet wel goedkomen dan denk ik tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi!![]()
Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik zou dan met de auto gaan, maar met kat op schoot, zou niet zelf rijden dan. Kat in doos heb ik al eens geprobeerd in de auto (vanuit het asiel naar huis) maar toen veranderde hij in een wild monster terwijl het normaal een sissy is![]()
Ik zal er nog eens over nadenken, goed idee, die eigen korrels mee!
Gewoon vasthouden jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef -Mellow- het volgende:
Dat je dat durft trouwens F. de kat uit de mand halen in de trein. Ik zou bang zijn dat die van mij dan echt de hele coupé door zou rennen
Denk je? Vind het zo zielig...het is nog maar een klein menneke, en dan al jeweetwel.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een maand of 6 kun je hem prima laten castreren. Beter wat sneller dan te lang wachten zodat het in huis plassen een gewoonte wordt.
Fritz is ook gecastreerd met 6 maanden. Hij heeft er geen moment last van gehad. Doen; hoe sneller je het doet, hoe eerder hij ervan af isquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Denk je? Vind het zo zielig...het is nog maar een klein menneke, en dan al jeweetwel.
Maar je hebt wel een goed punt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |