Wanneer wil je het beestje ophalen ?quote:Op donderdag 23 juli 2009 17:30 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Wel nog een keer even dit... Want dat zou me echt heel erg schelen. Of een liftje heen en weer
Ik kom uit Milheeze.quote:Op donderdag 23 juli 2009 19:07 schreef Moja het volgende:
Soldier waar kom je vandaan? Het katje komt me zo bekend voor.
Van waar ie nu zit naar Amsterdam. En de dame / heer (sorry) die 'm komt ophalen, komt met de trein. En hij / zij moet dan van station Helmond naar het asiel en terug naar het station. En dat is best ver lopen volgens 9292-OV infoquote:Op donderdag 23 juli 2009 20:40 schreef Loontjah het volgende:
Ik kom uit Deurne, en heb nog eventjes vakantie.
Wat is de route die het katje moet afleggen ?
Ah kijk!quote:Op donderdag 23 juli 2009 20:40 schreef Loontjah het volgende:
Ik kom uit Deurne, en heb nog eventjes vakantie.
Wat is de route die het katje moet afleggen ?
Mag ik ook zo'n tagje?, of wat moet je daarvoor doenquote:
Normaal word je groen als je meedoet aan de lopende actie voor Stichting Dierenthuis, waar asieldieren die niet of amper te plaatsen zijn een permanent plaatsje krijgen in een prachtige omgeving met bos en meertje, ipv de rest van hun leven achter de tralies te moeten zitten.quote:Op donderdag 23 juli 2009 21:46 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Mag ik ook zo'n tagje?, of wat moet je daarvoor doen
Niet dat ik daarvoor dit heb gedaan maar die tagjes vallen me nu ineens op
Owww thanks, dan heb ik niets gezegdquote:Op donderdag 23 juli 2009 21:54 schreef Cat22 het volgende:
Kijk eens hier: Asielactie 2009 Dierenthuis - Pensioen voor Piet Pootje #14
Ik heb het vervoer al geregeld.quote:Op vrijdag 24 juli 2009 07:36 schreef ferrari_rood het volgende:
Zit Gertje nu in Bakel of in Helmond asiel? Ik wil best rijden ligt er alleen aan wanneer je hem komt halen. Onze ene auto is nl overleden dus hebben we er nog maar 1 die vriendlief volgende week natuurlijk opeist voor zijn werk. Ik heb trouwens gisteren dierenasiel Helmond ook maar even gemaild over de vele zwerfkatten die rondlopen bij ons in het centrum. Vorig jaar was er een nestje waarvan ik er eentje plat op de weg tegen kwam. En dat vind ik toch zielig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |