Ben jij ook zo bang dat ze ineens zeggen 'Oh, die heeft al een baasje en is gister opgehaald!'?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Is er al contact met het asiel geweest?
Jaquote:Op maandag 27 juli 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben jij ook zo bang dat ze ineens zeggen 'Oh, die heeft al een baasje en is gister opgehaald!'?
Hoe heten ze nu danquote:Op maandag 27 juli 2009 11:42 schreef rickyszz het volgende:
Wolfje of Floris zo heetten mijn katten ook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Weet je nu al een definitieve naamquote:Op maandag 27 juli 2009 12:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Heb ze gemaild ja, op aanraden van telefonisch contact met de mevrouw van het pension in hetzelfde pand.
Heb nog niets van Loontjah gehoord alleen, maar ik ben ook weinig online
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal lang als roepnaam hoor
Niet je camera vergeten hoor!!quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:34 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil niet zeuren, maar er is met mij nog geen afspraak gemaakt.
Ik heb aangegeven dat Woensdag mij het beste uitkomt. Maar heb verder niks meer gehoord.
Wil geen roet in het eten gooien natuurlijk
?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Loontjah, woensdag is voor mij ook goed. Ik heb je m'n telefoonnummer al ge'pmd, als je me even kan bellen ofzo voor een verdere afspraak? Ze zijn alleen van 10 tot 12 open.
Ik heb nog geen definitieve naam, wacht even af welke naam Gert zelf leuk vindtMaar ik neem jullie suggesties uiteraard mee, keep 'em coming
Is wellicht niet per PM aan jou verstuurd?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Loontjah, woensdag is voor mij ook goed. Ik heb je m'n telefoonnummer al ge'pmd, als je me even kan bellen ofzo voor een verdere afspraak? Ze zijn alleen van 10 tot 12 open.
Ik heb nog geen definitieve naam, wacht even af welke naam Gert zelf leuk vindtMaar ik neem jullie suggesties uiteraard mee, keep 'em coming
Goede reis en veel (knuffel)plezier!quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:42 schreef Loontjah het volgende:
Ben al een tijdje wakker.
Rijd zo richting Helmond
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |