quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:45 schreef Greys het volgende:[..]
Goed zeg! Ziet er goed uit ook!

Hoe ging dat, dat meegaan met een weekendje weg? Was je naar een bungalowpark of bij mensen thuis? En had je hem aan een tuigje of gewoon binnen met de deur dicht? Kon ie meteen zijn kattenbak weer vinden enzo? (Ik zit er aan te denken om zoiets ook een keer met mijn kat te proberen, valt het op?

)
Ik ging naar m'n vriend, die woont ver, had Simons eigen korrels meegenomen, die heb ik daar in een kartonnen doos met een plastic zak erin gedaan (maar 1 kant open), en die heeft hij braaf als kattenbak gebruikt, nadat ik 'm er na binnenkomst meteen in heb gezet. Werkt natuurlijk maar een keer, je kan de korrels niet verschonen, maar goed, het is ook maar een paar dagen. Ging met de trein, dus kattenbak meenemen zou geen doen zijn geweest.
We hebben de deur dicht gehouden, hier bij mij kan hij ook niet naar buiten dus dat is wel okee. Wil uiteindelijk misschien proberen of hij daar echt kan wennen, want m'n vriend heeft wel een 'buiten' (wat heet, een heel bos voor de deur), en het lijkt me zo fijn voor Simon als hij af en toe kan rennen buiten. Maar denk dat hij nu nog te klein is om die reis vaak te maken, met de kou enzo.
De verplaatsing onderging hij goed, hij is de eerste dag wat onrustig geweest, maar niet verstoppen of kwaad zijn.
Weet niet hoe je van plan bent te reizen, maar ik kon 'm in de trein natuurlijk wel lekker veel aandacht geven (had 'm zelfs uit z'n reismand, ging harstikke goed, hij zat vanaf m'n schoot z'n oog uit te kijken), maar als je in je eentje een stuk moet rijden lijkt me lastiger.
Al met al ben ik nog niet zeker of het voor herhaling vatbaar is, vooral vanwege de reis. De trein was wel okee, maar ik moest ook een stukje met de bus, en dat vond 'ie zo erg, mauwen enzo... Ik voelde me echt een slechte moeder

Maar op de terugweg (toen hadden we opeens een touringcar ipv zo'n gemeentebus) ging dat al heel veel beter.
Vriend had wel een dagtaak aan Simon uit z'n planten houden, maar denk dat je daar in een bungalowpark geen last van hebt