abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_74132938
Noooooooooooooh pusooggie
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  dinsdag 27 oktober 2009 @ 23:00:03 #277
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_74132970
Wow
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_74133863
Wat goed om te lezen zeg!!!!

Helemaal verliefd
Sappig !!
  woensdag 28 oktober 2009 @ 08:49:25 #279
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_74138760
Heeft ie ook helemaal geen problemen meer gehad met zn oog?
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_74142691
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 08:49 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft ie ook helemaal geen problemen meer gehad met zn oog?
Nee, is gewoon netjes dicht - alsof er nooit een oog was

Laatst wel met 'm op pad geweest (ik ging een weekendje weg en Simon mocht mee), en iedereen: OH! Wat is er met z'n oog?! Aan het begin was ik een beetje verbaasd, want het is voor mij al zo gewoon dat ik het bijna raar vind als katten twee ogen hebben
  † In Memoriam † woensdag 28 oktober 2009 @ 13:40:16 #281
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_74148007
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Laatst wel met 'm op pad geweest (ik ging een weekendje weg en Simon mocht mee), en iedereen: OH! Wat is er met z'n oog?! Aan het begin was ik een beetje verbaasd, want het is voor mij al zo gewoon dat ik het bijna raar vind als katten twee ogen hebben
Ik zou zeggen 'waar heb je het over '
Simon is tof, ik vind hem ook mooi
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 oktober 2009 @ 16:45:46 #282
163650 Greys
pi_74154957
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

[..]

Goed zeg! Ziet er goed uit ook!

Hoe ging dat, dat meegaan met een weekendje weg? Was je naar een bungalowpark of bij mensen thuis? En had je hem aan een tuigje of gewoon binnen met de deur dicht? Kon ie meteen zijn kattenbak weer vinden enzo? (Ik zit er aan te denken om zoiets ook een keer met mijn kat te proberen, valt het op? )
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74155932
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 16:45 schreef Greys het volgende:

[..]

Goed zeg! Ziet er goed uit ook!

Hoe ging dat, dat meegaan met een weekendje weg? Was je naar een bungalowpark of bij mensen thuis? En had je hem aan een tuigje of gewoon binnen met de deur dicht? Kon ie meteen zijn kattenbak weer vinden enzo? (Ik zit er aan te denken om zoiets ook een keer met mijn kat te proberen, valt het op? )
Ik ging naar m'n vriend, die woont ver, had Simons eigen korrels meegenomen, die heb ik daar in een kartonnen doos met een plastic zak erin gedaan (maar 1 kant open), en die heeft hij braaf als kattenbak gebruikt, nadat ik 'm er na binnenkomst meteen in heb gezet. Werkt natuurlijk maar een keer, je kan de korrels niet verschonen, maar goed, het is ook maar een paar dagen. Ging met de trein, dus kattenbak meenemen zou geen doen zijn geweest.

We hebben de deur dicht gehouden, hier bij mij kan hij ook niet naar buiten dus dat is wel okee. Wil uiteindelijk misschien proberen of hij daar echt kan wennen, want m'n vriend heeft wel een 'buiten' (wat heet, een heel bos voor de deur), en het lijkt me zo fijn voor Simon als hij af en toe kan rennen buiten. Maar denk dat hij nu nog te klein is om die reis vaak te maken, met de kou enzo.

De verplaatsing onderging hij goed, hij is de eerste dag wat onrustig geweest, maar niet verstoppen of kwaad zijn.

Weet niet hoe je van plan bent te reizen, maar ik kon 'm in de trein natuurlijk wel lekker veel aandacht geven (had 'm zelfs uit z'n reismand, ging harstikke goed, hij zat vanaf m'n schoot z'n oog uit te kijken), maar als je in je eentje een stuk moet rijden lijkt me lastiger.

Al met al ben ik nog niet zeker of het voor herhaling vatbaar is, vooral vanwege de reis. De trein was wel okee, maar ik moest ook een stukje met de bus, en dat vond 'ie zo erg, mauwen enzo... Ik voelde me echt een slechte moeder Maar op de terugweg (toen hadden we opeens een touringcar ipv zo'n gemeentebus) ging dat al heel veel beter.

Vriend had wel een dagtaak aan Simon uit z'n planten houden, maar denk dat je daar in een bungalowpark geen last van hebt
  Eurovisie Songfestival Queen woensdag 28 oktober 2009 @ 18:18:01 #284
163650 Greys
pi_74157853
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 17:16 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:

....hij zat vanaf m'n schoot z'n oog uit te kijken...
Hihihi!

Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik zou dan met de auto gaan, maar met kat op schoot, zou niet zelf rijden dan. Kat in doos heb ik al eens geprobeerd in de auto (vanuit het asiel naar huis) maar toen veranderde hij in een wild monster terwijl het normaal een sissy is
Ik zal er nog eens over nadenken, goed idee, die eigen korrels mee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_74159638
quote:
Op woensdag 28 oktober 2009 18:18 schreef Greys het volgende:

[..]

Hihihi!

Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik zou dan met de auto gaan, maar met kat op schoot, zou niet zelf rijden dan. Kat in doos heb ik al eens geprobeerd in de auto (vanuit het asiel naar huis) maar toen veranderde hij in een wild monster terwijl het normaal een sissy is
Ik zal er nog eens over nadenken, goed idee, die eigen korrels mee!
Moet wel goedkomen dan denk ik toch
pi_74173292
Wakker worden en een simon in je hanenkam vinden.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_74202554
Wat doet hij het lekker!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_74202577
wat?
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:37:48 #289
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_74208862
Wat een leukerd
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
  donderdag 29 oktober 2009 @ 23:38:36 #290
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_74208896
Dat je dat durft trouwens F. de kat uit de mand halen in de trein. Ik zou bang zijn dat die van mij dan echt de hele coupé door zou rennen
'If the doors of perception were cleansed everything would appear to man as it is, infinite.'
pi_74209586
quote:
Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef -Mellow- het volgende:
Dat je dat durft trouwens F. de kat uit de mand halen in de trein. Ik zou bang zijn dat die van mij dan echt de hele coupé door zou rennen
Gewoon vasthouden ja

Het is sowieso best wel een schootkat, op z'n 'gekke uurtjes' na.
pi_74210135
wat een lieffie
pi_74378981
Leuk om te lezen dat ie het zo goed doet
pi_75259145
Maandelijkse update met brakke telefoonfootage:

Bekijk deze YouTube-video

Laatste is Simon in zijn favoriete houding; op mijn arm. En ja, dat is ongemakkelijk, en nee, hij ligt er dan ook nooit erg lang maar hij 'slaapt' altijd meteen - ik wed dat 'ie het doet zodat ik me lullig voel als ik m'n arm verplaats.

Verder gaat alles nog z'n gangetje, hoewel hij de laatste paar weken al een paar keer in huis heeft geplast terwijl ie dat voorheen nooit deed. Ik denk dat ik 'm binnenkort maar moet laten 'helpen', volgens de da kan dat na 7 maanden, hij is er nu waarschijnlijk 6.

Mijn handen zijn ook al een week of wat krasvrij
pi_75267888

Met een maand of 6 kun je hem prima laten castreren. Beter wat sneller dan te lang wachten zodat het in huis plassen een gewoonte wordt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_75268027
haha helemaal op het einde, HAL9000 met dat ene rode oog
pi_75268078
quote:
Op donderdag 3 december 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:

Met een maand of 6 kun je hem prima laten castreren. Beter wat sneller dan te lang wachten zodat het in huis plassen een gewoonte wordt.
Denk je? Vind het zo zielig...het is nog maar een klein menneke, en dan al jeweetwel.

Maar je hebt wel een goed punt natuurlijk.
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:23:32 #298
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_75268804
quote:
Op vrijdag 4 december 2009 00:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Denk je? Vind het zo zielig...het is nog maar een klein menneke, en dan al jeweetwel.

Maar je hebt wel een goed punt natuurlijk.
Fritz is ook gecastreerd met 6 maanden. Hij heeft er geen moment last van gehad. Doen; hoe sneller je het doet, hoe eerder hij ervan af is

En verder:
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
  vrijdag 4 december 2009 @ 00:42:36 #299
57571 -Mellow-
Hobo on the loose
pi_75269316
Wat is ie groot! Dikke staart en dikke poten enzo. Zo'n leuke flinke knuffelkater
pi_75269539
Bekijk deze YouTube-video
Hier ook nog top secret footage van mijn slang die een muisje eet en Simon die zowel dat als de camera nogal interessant vindt.
Niet kijken als je niet tegen dooie muisjes kan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')