Nee serieus nietquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:26 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
TS is zelf te lam om voor z'n kitten te zorgen en probeert via zo'n omweg ze van de hand te doen.
Nee zo zit het dus niet in elkaarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:28 schreef MdMa98 het volgende:
TVP, Best zielig, of wil je gewoon van je kitten af ivm aankomende kosten voor de DA?
Heb je 'm wel in huis nu?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:27 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nee serieus niet![]()
Er is helaas hier geen plek voor, en de huisdieren die we al hebben vinden dit katje al helemaal niets
[..]
Nee zo zit het dus niet in elkaarHij is serieus hier gewoon gedropt
![]()
Nee dit is bij mijn ouders thuis en die willen hem echt niet in huis hebben, verder is er binnen ook een hond die er totaal niet van gediend is.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:34 schreef Conflict het volgende:
[..]
Heb je 'm wel in huis nu?
Maak nog eens wat foto's (van het oogje)
Da's emotionele chantage.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:38 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Nee dit is bij mijn ouders thuis en die willen hem echt niet in huis hebben, verder is er binnen ook een hond die er totaal niet van gediend is.
Dus dat is nu een beetje problematisch, want zijn overlevingskans is dermate klein als er niet iemand voor dat katje zorgt.
Dat is de natuur. Op de laatste foto staan duiven. Die mogelijk zijn aangevallen door een kat. Denk dat jij met wat problemen zit.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:44 schreef Muuyad het volgende:
[..]
Dat is geen troll meer maar iemand met psychische problemen. Dat hij zulke plaatjes in bezit heeft zegt al genoeg.
En TS: Ik zou sowieso wat Antibiotica halen bij de dierenarts voor dat oog als ik jou was
ik denk eerder dat de persoon bedoelde dat het nogal ziekelijk is om op zulke plaatjes te geilenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:48 schreef devl1nsect het volgende:
[..]
Dat is de natuur. Op de laatste foto staan duiven. Die mogelijk zijn aangevallen door een kat. Denk dat jij met wat problemen zit.
We kunnen 'm zondag halen, anders mag je 'm brengenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:56 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Kan deze user geen IP ban krijgen?
Verder waren er per PM vragen gesteld of dit een vrouwtje/mannetje was, ik heb zojuist gekeken en volgens mij is het een katertje
Het beestje moet sowieso nagekeken worden met dat oog. Maar daar kan Conflict en Biancavia ook voor zorgen als ze het katje echt nemen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef ElisaB het volgende:
En als je nou eens gewoon de dierenambulance belt
True, dat gaat niet goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:29 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ja, maar je moet dat beestje zo niet nog twee dagen laten zitten
Die tip kreeg ik zojuist van iemand anders, morgen om 09.00 word hij opgehaaldquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:26 schreef ElisaB het volgende:
En als je nou eens gewoon de dierenambulance belt
opgehaald ? zn echte baasjes ?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:34 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik zojuist van iemand anders, morgen om 09.00 word hij opgehaald
En zolang zit hij buiten dan vannacht? Kan hij niet in een doos met een dekentje en een bakje water in de schuur ofzo?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:34 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Die tip kreeg ik zojuist van iemand anders, morgen om 09.00 word hij opgehaald
Ik had hem al wat eten en drinken gegeven, waar hij pas na 4 uur mee is begonnen, maar ik voorzorg wel dat hij vannacht een beschermd plekje krijgtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:35 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Geef je 'm ondertussen wel even wat te eten en te drinken? Zet 'm desnoods in je schuur, zodat ie beschermd is.
Nee de dierenambulancequote:
Je biobak is helemaal vies!!! 11quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik had hem al wat eten en drinken gegeven, waar hij pas na 4 uur mee is begonnen, maar ik voorzorg wel dat hij vannacht een beschermd plekje krijgt![]()
[ afbeelding ]
Poezzie zal blij met je zijn!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 19:43 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ik had hem al wat eten en drinken gegeven, waar hij pas na 4 uur mee is begonnen, maar ik voorzorg wel dat hij vannacht een beschermd plekje krijgt![]()
Yes, ze gaan nu eerst kijken wat ze met dat oog moeten doen want dat zag er vanmorgen zelfs nog iets slechter uit dan gisterenquote:
Hebben ze iets gezegd over wat het gaat kosten?quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:51 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Yes, ze gaan nu eerst kijken wat ze met dat oog moeten doen want dat zag er vanmorgen zelfs nog iets slechter uit dan gisteren![]()
Ze denken dat een zalfje niet voldoende is en er geopereerd moet worden maar daarvoor moeten ze eerst toestemming aan de gemeente vragen vanwege de bijkomende kosten.
En die uitslag was pas woensdag/donderdag bekend, maar ik weet niet zeker of ze dat ook nog aan mij laten weten.
Maarja leuke eigenaars en een katertje, en een oog wat veel kan gaan kosten dus weg ermee![]()
Informeer eens, anders kan je misschien het rekeningnummer van de dierenambulance hier neerzetten. Er zijn denk ik zat fokkers die wat willen overmaken hiervoor.quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:51 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
En die uitslag was pas woensdag/donderdag bekend, maar ik weet niet zeker of ze dat ook nog aan mij laten weten.
Zou nog best een leuk initiatief zijn!quote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:59 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Informeer eens, anders kan je misschien het rekeningnummer van de dierenambulance hier neerzetten. Er zijn denk ik zat fokkers die wat willen overmaken hiervoor.
Ja hoor informeren was ik sowieso al van plan, ben wel benieuwt hoe het aflooptquote:Op zaterdag 4 juli 2009 17:59 schreef Rapaille het volgende:
[..]
Informeer eens, anders kan je misschien het rekeningnummer van de dierenambulance hier neerzetten. Er zijn denk ik zat fokkers die wat willen overmaken hiervoor.
TS.. PM me even je nummerquote:Op zaterdag 4 juli 2009 19:24 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Ja hoor informeren was ik sowieso al van plan, ben wel benieuwt hoe het afloopt
En ik heb ook geen idee wat het gaat kosten (maar ik vermoed dat dit nog behoorlijk kan uitvallen), maar er moeten toch wel erg veel fokkers een donatie willen doen als de gemeente nee zegt.
Euhm weet jij dan iets meer? Zoja dan mag je het postenquote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:13 schreef Poeke het volgende:
[..]
TS.. PM me even je nummer
ik ben van de dierenambulance Eindhoven
EDIT: Nevermind; het is al geregeld..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |