Nee, in principe weet ik er niets vanaf; de dierenambulance Helmond is een andere dan die van Eindhoven. Ik had niet het hele topic gelezen voordat reageerdequote:Op zaterdag 4 juli 2009 20:24 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Euhm weet jij dan iets meer? Zoja dan mag je het posten
Overigens heb ik 's morgens nog snel een foto kunnen nemen, duidelijk te zien dat de ontsteking is verergert, nu leek het ook ofdat hij er last van had![]()
[ afbeelding ]
de ontsteking of is de kitty nu een piraat?quote:Op vrijdag 10 juli 2009 18:08 schreef Soldier2000 het volgende:
Even een update:
Vandaag is het ontstoken oog operatief verwijdert bij het katje.
Nu moet er alleen nog een nieuw gezin voor het katje gezocht worden, ik weet niet of iemand er interesse in heeft?
Katje heeft nog maar 1 oogjequote:Op vrijdag 10 juli 2009 21:14 schreef midje het volgende:
[..]
de ontsteking of is de kitty nu een piraat?
quote:
Oui, wij hebben er ook 4 én nog een hond. En wonend in Ede, dus da's niet echt praktisch..quote:Op maandag 13 juli 2009 18:54 schreef RadioSlut het volgende:
Aaah wat een liefurdt
Doet me denken aan Piet, zij heeft ook één oogje
Helaas kan ik em niet adopteren, hier zitten er al vier en ik woon in Rotterdam
Je heet niet voor niks Pattyquote:Op dinsdag 14 juli 2009 17:40 schreef patty het volgende:
Ik ben een noob had nog niet het hele topic gelezen
Wij konden hem toen niet ophalen.quote:Op maandag 13 juli 2009 17:22 schreef Suusje-V het volgende:
Conflict en Biancavia zouden toch het katje adopteren?
Hoezo is dat niet doorgegaan?
Asielquote:Op dinsdag 14 juli 2009 20:18 schreef Sorella het volgende:
Zit de kat nu in het asiel of bij jou thuis soldier ?
Als je 'm echt wilt hebben en belooft er goed voor te zorgen, wil ik 'm voor je ophalen en langsbrengen!quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:08 schreef Ossi2k9 het volgende:
Het is dat jullie zo ver weg zijn, anders had ik m opgehaald.
Arrg heb een zwak voor die lieve beestjes
quote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je 'm echt wilt hebben en belooft er goed voor te zorgen, wil ik 'm voor je ophalen en langsbrengen!
Psssst.. Open eens een topic hier: Flora & Fauna Volgens mij is daar nog nooit een kitten niet geplaatst, en zeker niet zo'n bijzonder gevalletjequote:Op dinsdag 21 juli 2009 13:38 schreef Soldier2000 het volgende:
Ik heb nog steeds geen nieuw adres kunnen vinden
Weet wel dat ik helemaal in Groningen woonquote:Op dinsdag 21 juli 2009 14:39 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Als je 'm echt wilt hebben en belooft er goed voor te zorgen, wil ik 'm voor je ophalen en langsbrengen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |