Hee lieven

Statusupdate, helaas zonder foto's want ik heb niet alleen geen internet, maar ook geen camera

Ga het deze week nog wel regelen hoor!
Verder heet Gert nu Simon, naar Vinkenoog (vink-één-oog) - mijn familie heeft een historie met het vernoemen van katten naar dode artiesten, en ik vond het ook echt bij 'm passen. En daarnaast deed hijzelf met een oogknipper ook toestemmen

Ik heb in de trein Simon gewoon uit z'n bakding gehad, we hebben lekker zitten spelen die anderhalf uur, was echt super om elkaar zo te leren kennen enzo. Eenmaal thuis ging hij meteen alles ontdekken en besnuffelen, en hoewel hij eerst wat schrok van mijn lengte als ik rechtop stond, was hij al snel niet meer bij m'n voeten weg te slaan - ik natuurlijk als de dood dat ik hem per ongeluk zou schoppen ofzo

Vannacht wilde hij nog het liefst óp mijn hoofd slapen, maar dat ging natuurlijk niet - dus ik heb nauwelijks geslapen en hij sliep met zijn koppie op mijn nek - wat een plek ook. Hij wilt zelfs met me mee naar de wc, en hij klimt overal op - inclusief mij, via m'n benen. Hij kwam nog best hoog, en m'n benen waren daar niet zo heel blij mee

Wel iets waar ik me een beetje zorgen om maak, vanmorgen was zijn dichte oog een heel klein beetje open, maar ik belde zonet het asiel en zij zeiden dat het niet zo erg was - dan kan het vuil eruit, ofzo. Ik hou 'm in de smiezen!
Verder speelt hij als een malle met alles op z'n pad, en ben ik blij dat ik nog geen gordijnen heb, want die zouden waarschijnlijk al vergaan zijn nu. Het is een heerlijke wildebras!
Eten en drinken gaat goed, hij heeft ook al netjes van z'n kattenbak gebruik gemaakt, en hij spint ongeveer 24/7.
Nog bedankt Loontjah, trouwens, superlief