Ben jij ook zo bang dat ze ineens zeggen 'Oh, die heeft al een baasje en is gister opgehaald!'?quote:Op maandag 27 juli 2009 12:23 schreef Harajuku. het volgende:
Is er al contact met het asiel geweest?
Jaquote:Op maandag 27 juli 2009 12:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Ben jij ook zo bang dat ze ineens zeggen 'Oh, die heeft al een baasje en is gister opgehaald!'?
Hoe heten ze nu danquote:Op maandag 27 juli 2009 11:42 schreef rickyszz het volgende:
Wolfje of Floris zo heetten mijn katten ook.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 20 april 2011 23:38 schreef luckass het volgende:
bazen zijn alleen vindbaar voor de chicks.
Weet je nu al een definitieve naamquote:Op maandag 27 juli 2009 12:38 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Heb ze gemaild ja, op aanraden van telefonisch contact met de mevrouw van het pension in hetzelfde pand.
Heb nog niets van Loontjah gehoord alleen, maar ik ben ook weinig online
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 14:36 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Dat vind ik nogal lang als roepnaam hoor
Niet je camera vergeten hoor!!quote:
quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:34 schreef Loontjah het volgende:
Ik wil niet zeuren, maar er is met mij nog geen afspraak gemaakt.
Ik heb aangegeven dat Woensdag mij het beste uitkomt. Maar heb verder niks meer gehoord.
Wil geen roet in het eten gooien natuurlijk
?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Loontjah, woensdag is voor mij ook goed. Ik heb je m'n telefoonnummer al ge'pmd, als je me even kan bellen ofzo voor een verdere afspraak? Ze zijn alleen van 10 tot 12 open.
Ik heb nog geen definitieve naam, wacht even af welke naam Gert zelf leuk vindtMaar ik neem jullie suggesties uiteraard mee, keep 'em coming
Is wellicht niet per PM aan jou verstuurd?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 13:39 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Loontjah, woensdag is voor mij ook goed. Ik heb je m'n telefoonnummer al ge'pmd, als je me even kan bellen ofzo voor een verdere afspraak? Ze zijn alleen van 10 tot 12 open.
Ik heb nog geen definitieve naam, wacht even af welke naam Gert zelf leuk vindtMaar ik neem jullie suggesties uiteraard mee, keep 'em coming
Goede reis en veel (knuffel)plezier!quote:Op woensdag 29 juli 2009 09:42 schreef Loontjah het volgende:
Ben al een tijdje wakker.
Rijd zo richting Helmond
Och wat een ontzettend dappere dodo is het!quote:
quote:
Mag er dan nu een TT change plaatsvinden? Prrrrlease?quote:Op woensdag 29 juli 2009 16:56 schreef ElisaB het volgende:
Liefjes, ik heb het een en ander gewist. Ik heb wel geprobeerd lopende lijntjes niet in de war te maken (het moest nog wel een beetje leesbaar blijven namelijk).
Een dikke kus voor jullie medewerking
Aaaaaahhhhhhh, zo herken ik hem ook nogquote:
Elisa pmde mij er al over, changeeeeeequote:Op woensdag 29 juli 2009 18:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Mag er dan nu een TT change plaatsvinden? Prrrrlease?
Donequote:Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef Soldier2000 het volgende:
Elisa pmde mij er al over, changeeeeee
Ik vind het voor jou ook zo tof dat ie nu een goed baasje heeft!quote:Op woensdag 29 juli 2009 21:16 schreef Soldier2000 het volgende:
[..]
Aaaaaahhhhhhh, zo herken ik hem ook nog![]()
![]()
![]()
F&F --> opschieten met verdere foto's & filmpjesen bedankt dat hij nu dankzij jou een fijn leven gaat krijgen
[..]
Elisa pmde mij er al over, changeeeeee
Wat heerlijk om te lezen dat hij van je houdt als zijn eigen blikopenerquote:
Volgens mij is hij je heel erg dankbaarquote:
Sweeeeeeeeeeeeeeetquote:Op vrijdag 31 juli 2009 13:58 schreef Guppyfriend het volgende:
*smelt*
zn ene oogje lijkt ook zo groot, omdat ie maar in zn eentje is
En dan vragen mensen zich nog af of een kat zich kan redden met één oogje.quote:
We hebben het nog steeds supergezellig, hij is nu gelukkig 's nachts wat rustiger en ligt dan gewoon naast/op me te slapen, of in het zitgedeelte van mijn kamer te klooien - rond 9 uur wordt 'ie ongedurig en worden random plekken op het dekbed opeens muisjes ofzoquote:Op zondag 2 augustus 2009 15:36 schreef Cat22 het volgende:
[..]
En dan vragen mensen zich nog af of een kat zich kan redden met één oogje.![]()
![]()
![]()
Vertel es, hebben jullie het gezellig samen? Eet en drinkt Simon goed en weet hij de kattebak nog steeds goed te vinden?
quote:Op zondag 2 augustus 2009 16:03 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Ik heb al een slang (een echte ja) dus dat zou al te verwarrend worden
Ja, was een youtube standaardquote:
Ik zit hier bijna te snotterenquote:Op woensdag 29 juli 2009 15:05 schreef Loontjah het volgende:
Hij is maar 30 gram gegroeid sinds de laatste video/foto.quote:Op dinsdag 18 augustus 2009 14:44 schreef Harajuku. het volgende:
Ik vind dit anders maar een stom topic, zo zonder beeldmateriaal.
Nee, is gewoon netjes dicht - alsof er nooit een oog wasquote:Op woensdag 28 oktober 2009 08:49 schreef Harajuku. het volgende:
Heeft ie ook helemaal geen problemen meer gehad met zn oog?
Ik zou zeggen 'waar heb je het overquote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nee, is gewoon netjes dicht - alsof er nooit een oog was![]()
Laatst wel met 'm op pad geweest (ik ging een weekendje weg en Simon mocht mee), en iedereen: OH! Wat is er met z'n oog?! Aan het begin was ik een beetje verbaasd, want het is voor mij al zo gewoon dat ik het bijna raar vind als katten twee ogen hebben
Goed zeg! Ziet er goed uit ook!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 11:16 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
[..]
Nee, is gewoon netjes dicht - alsof er nooit een oog was![]()
Laatst wel met 'm op pad geweest (ik ging een weekendje weg en Simon mocht mee), en iedereen: OH! Wat is er met z'n oog?! Aan het begin was ik een beetje verbaasd, want het is voor mij al zo gewoon dat ik het bijna raar vind als katten twee ogen hebben
Ik ging naar m'n vriend, die woont ver, had Simons eigen korrels meegenomen, die heb ik daar in een kartonnen doos met een plastic zak erin gedaan (maar 1 kant open), en die heeft hij braaf als kattenbak gebruikt, nadat ik 'm er na binnenkomst meteen in heb gezet. Werkt natuurlijk maar een keer, je kan de korrels niet verschonen, maar goed, het is ook maar een paar dagen. Ging met de trein, dus kattenbak meenemen zou geen doen zijn geweest.quote:Op woensdag 28 oktober 2009 16:45 schreef Greys het volgende:
[..]
Goed zeg! Ziet er goed uit ook!
Hoe ging dat, dat meegaan met een weekendje weg? Was je naar een bungalowpark of bij mensen thuis? En had je hem aan een tuigje of gewoon binnen met de deur dicht? Kon ie meteen zijn kattenbak weer vinden enzo? (Ik zit er aan te denken om zoiets ook een keer met mijn kat te proberen, valt het op?)
Hihihi!quote:Op woensdag 28 oktober 2009 17:16 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
....hij zat vanaf m'n schoot z'n oog uit te kijken...
Moet wel goedkomen dan denk ik tochquote:Op woensdag 28 oktober 2009 18:18 schreef Greys het volgende:
[..]
Hihihi!![]()
Bedankt voor je uitgebreide antwoord! Ik zou dan met de auto gaan, maar met kat op schoot, zou niet zelf rijden dan. Kat in doos heb ik al eens geprobeerd in de auto (vanuit het asiel naar huis) maar toen veranderde hij in een wild monster terwijl het normaal een sissy is![]()
Ik zal er nog eens over nadenken, goed idee, die eigen korrels mee!
Gewoon vasthouden jaquote:Op donderdag 29 oktober 2009 23:38 schreef -Mellow- het volgende:
Dat je dat durft trouwens F. de kat uit de mand halen in de trein. Ik zou bang zijn dat die van mij dan echt de hele coupé door zou rennen
Denk je? Vind het zo zielig...het is nog maar een klein menneke, en dan al jeweetwel.quote:Op donderdag 3 december 2009 23:55 schreef Cat22 het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
Met een maand of 6 kun je hem prima laten castreren. Beter wat sneller dan te lang wachten zodat het in huis plassen een gewoonte wordt.
Fritz is ook gecastreerd met 6 maanden. Hij heeft er geen moment last van gehad. Doen; hoe sneller je het doet, hoe eerder hij ervan af isquote:Op vrijdag 4 december 2009 00:01 schreef Fille.des.Fleurs het volgende:
Denk je? Vind het zo zielig...het is nog maar een klein menneke, en dan al jeweetwel.
Maar je hebt wel een goed punt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |