Update
Simon is een beetje verkouden geworden, toen ik hem ophaalde van het asiel nieste hij al, en dat werd steeds erger. Was twee weken geleden met 'm naar de dierenarts geweest om naar z'n oogje te laten kijken (of de wond goed was enzo - en dat was allemaal ok), en die had z'n temperatuur genomen - was niet erg genoeg voor een antibiotica kuur, want niet lusteloos, geen diarree en ook geen verhoging.
Dit weekend werd zijn oogje echter ook vies, en dat is natuurlijk een beetje eng! Dus ik gisteren weer met 'm naar de DA, en nu een ab kuurtje meegekregen, en het gaat eigenlijk meteen beter. Kan placebo-effect ook bij katten?

DA merkte overigens op wat een leuk actief beestje het was, hij zag er goed uit zei 'ie. 970 gram, voor de geinteresseerden.
Verder is Simon nog steeds helemaal leuk, aanhankelijk en superspeels; hij rent uren achter propjes aan en valt graag mijn haren aan. Hij lijkt wel te begrijpen dat je wanneer je met mensenhanden speelt, je beter je nagels niet kan gebruiken, anders worden de mensen boos

Het is echt een kitten; van superwild naar half voor pampus op mijn schoot en me beschuldigend aankijken als ik op wil staan en eventjes niet zijn buikje kan aaien