Ho ho, jij mag de slankheid, maar als er boezem uitgedeeld kan worden, ben ik eerst aan de beurtquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
Trusten Chico-met-het-mooie-cijfer!
Loveli, jij wat van mijn boezem, ik wat van jouw slankheid? It's a deal!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:54 schreef loveli het volgende:
ElisaB, je bent best aardig hoor, maar hou je er even buiten, Greys en ik zijn aan het handelen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef Merel het volgende:
Co is terug!
En loveli moet hier wegwezen want die is al slank![]()
Geven we allebei wat boezem weg!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho, jij mag de slankheid, maar als er boezem uitgedeeld kan worden, ben ik eerst aan de beurt
Aaaaaaahquote:
Het is ook veel te vies warm om te slapenquote:
Geen idee, maar ik merk dat ik ook zwaarder ben nu. Hoop het dus welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:15 schreef Aventura het volgende:
Snel vraagje vanaf mobiel: de weegschaal gaf vanmorgen 2 kilo meer aan dan normaal. Kan dat door het weer komen?
Kan heel goed. Ik was gister een kg afgevallen (dag ervoor gesport, veel zweten) en vandaag weer een kg aangekomen. Mensen houden vocht vast met dit weerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:15 schreef Aventura het volgende:
Snel vraagje vanaf mobiel: de weegschaal gaf vanmorgen 2 kilo meer aan dan normaal. Kan dat door het weer komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hier binnen nog 28 graden en ik moet eens gaan opschieten als ik weg wil voordat ik gebraden ga worden in m'n auto waar de ramen niet van open kunnen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Vind ik wel verstandig! Ik zat al te denken toen ik las dat je er nog last van had vanochtend: Zou je niet voor de zekerheid even langs de dokter gaan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:54 schreef Miss_S het volgende:
Toch maar even een afspraak gemaakt bij de huisarts voor mijn oog.
Kon om 10 uur alweer terecht
Normaal ga ik niet zo snel maar je ogen zijn toch redelijk belangrijk......
Ik kan nogal slecht tegen oogdruppels of smeerseltjes dus heb eigenlijk niet veel zin om te gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vind ik wel verstandig! Ik zat al te denken toen ik las dat je er nog last van had vanochtend: Zou je niet voor de zekerheid even langs de dokter gaan?Ik heb een half jaar geleden ook een beschadiging op m'n oog gehad en toen is er voor de zekerheid wat antibiotica in gedruppeld. Maar bij mij deed het alleen pijn, geen last met zicht gelukkig. Dat lijkt me best eng!
Die druppels waren niet echt prettig neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik kan nogal slecht tegen oogdruppels of smeerseltjes dus heb eigenlijk niet veel zin om te gaan.
Maar het moet
Hopelijk kan ik dit vandaag en komend weekend nog wel even leren, anders gaat het niet goed met mijn tentamens (gelukkig ben ik toch al een week bezig met leren).
Bink met d'r oude hartje trekt het echt amper meer en ik kan het bijna niet meer aanzien, ik vind het zó zielig. Ze zoekt de hele tijd in huis haast in paniek plekjes om het koeler te krijgen. En ik maar met sponsjes water in de weer om haar wat af te koelen, maar ja, dat helpt ook maar 2 seconden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook slecht geslapen, inderdaad. Ik ben vrij en was gewoon om kwart voor acht er al uit![]()
En voor de beessies vind ik het nog wel het meest zielig ja, heeft boris er geen last van dan Greys? Mijn kat is echt enorm loom en gaat het liefst op de grond liggen (want koeler). Gister probeerde ze nog een emmer water, maar dat was weer iets te nat naar mevrouws smaak (nadat de emmer al om was natuurlijk![]()
).
Sneu he? Wij gaan vanavond weer naar het (hét!) strandje, kan ze even plonzen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:48 schreef Lastpost het volgende:
Hier is het zelfs zo erg dat ik de mat bij de kruipkelder eruit gehaald heb zodat ze op het beton kan liggen, beest zie je de hele dag alleen maar bij de voordeur liggen nu.![]()
Ik ook!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik merk dat ik ook zwaarder ben nu. Hoop het dus wel![]()
Arm beestje, je weet dan ook niet meer waar je 't met zoeken voor d'r natuurlijk. Maar goed nieuws voor je; de temperaturen zullen omlaag gaan! Vanaf vandaag/morgen al, volgensmij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink met d'r oude hartje trekt het echt amper meer en ik kan het bijna niet meer aanzien, ik vind het zó zielig. Ze zoekt de hele tijd in huis haast in paniek plekjes om het koeler te krijgen. En ik maar met sponsjes water in de weer om haar wat af te koelen, maar ja, dat helpt ook maar 2 seconden.
Vanmorgen was het in huis 27 graden, terwijl de rolluiken haast constant naar beneden zijn.
Boris is ook veel slomer dan anders, die lag gisteravond heel de avond op een stoel onder de tafel en als ik langsliep hoorde je af en toe Mieuw, heel anders dan dat ferme geblèr van hem anders
Nou ja, het moet echt snel over zijn want ik zit me gewoon rot te voelen op mijn werk nu, hoop maar dat ze het een beetje trekken thuisOver een paar uurtjes ga ik weer even kijken en misschien Bink even in het zwembadje zetten.
[..]
Sneu he? Wij gaan vanavond weer naar het (hét!) strandje, kan ze even plonzen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:19 schreef Greys het volgende:
Over een paar uurtjes ga ik weer even kijken en misschien Bink even in het zwembadje zetten.
[..]
Sneu he? Wij gaan vanavond weer naar het (hét!) strandje, kan ze even plonzen.
Ja, dat heb ik ook gezien! Zaterdagnacht. Hij is geweldig in vorm deze tour, dus dat komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb van de week op de BBC naar Springsteen in Glastonbury gekeken en dat was een prima optreden.![]()
Je gaat je vast geweldig vermaken.
Lekker koel geworden ja? Na een regenbui ofzo? Oh ik duim zo dat het hier ook gaat gebeuren!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:27 schreef Chicolate het volgende:
Woonde je maar in de buurt Greys, hier is het lekker koel geworden en ik vind het zo zielig voor Bink. Ga maar lekker plonzen vanavond ja!
Nee het heeft niet geregend ofzo, maar ik zit hier met het open raam en dr komt een fris briesje doorheen. En er zijn voor vandaag regenbuien voorspeld, hierna koelt het af tot dinsdag een graad of 19quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker koel geworden ja? Na een regenbui ofzo? Oh ik duim zo dat het hier ook gaat gebeuren!
Aww...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
Mini, Bink is al 13 jaar heel erg lief voor mij ook, dus dan maar de halve nacht in de weer met tripjes naar buiten en natte sponsjes. Da's wel het minste wat ik kan doen. Maar ben wel gebroken na een paar van die nachten! Hoezee voor een paar graadjes minder!Vannacht was het die paar uurtjes lekker, tussen twee en vijf ongeveer, toen ik onze enórme slaapkamerramen helemaal open had gezet, dan is bijna de hele muur open zeg maar. Bink lag daar in dat kleine beetje wind lekker te tukken op bed. Maar toen begonnen rond half zes de vogels enorm hard te tetteren (complete concerten in de tuin) en werd het licht en toen dacht Bink 'Jottem! Opstaan!'
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Aww...![]()
Volgens weer.nl komen er vanuit het zuidwesten regenbuien, dus dan zijn jullie snel aan de beurt.
Ach, daarna moet ik toch een volle trein in dus dan is die hitte ook niet alles.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ga eens op de buienradar loeren!
Hoop dat het voor jou meevalt rond vier uur, dat je geen (onweers?)bui op je hoofd krijgt!
Plaatje dat je laat zien is volgens mij van het afgelopen uur, 9.20-10.20quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:20 schreef Greys het volgende:
Kwak! Ik had ook met mijn gordijnen (van die doorzichtige voile dingen) gefabriekt tegen spinnen en muggen! Met haarelastiekjes enzo geknutseld
Ik zie voorlopig nog geen bui richting Rotjeknor komen![]()
[ afbeelding ]
Woeiiiiiiii, have fun!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, ik en mijn zenuwachtige lijf gaan naar het station! Tot morgen!.
Heel veel plezier!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
DaD, veel plezierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat beter!quote:
Oh mooiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat beter!ik heb gisteren de hele dag in de hangmat op het gras gehangen, in de schaduw, en dat heeft me veel goed gedaan. Ik moet nog 1 pil antibiotica vanmiddag en dan ben ik daar vanaf
en dan nog een paar daagjes de andere en dan ben ik daar ook vanaf! Ik ben alleen nog wel super zwak, lopen en schrijven etc. gaat heel sloom.
Fijn dat het weer de goede kant op gaat, doe maar lekker rustig aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat beter!ik heb gisteren de hele dag in de hangmat op het gras gehangen, in de schaduw, en dat heeft me veel goed gedaan. Ik moet nog 1 pil antibiotica vanmiddag en dan ben ik daar vanaf
en dan nog een paar daagjes de andere en dan ben ik daar ook vanaf! Ik ben alleen nog wel super zwak, lopen en schrijven etc. gaat heel sloom.
Fijn dat het wat beter gaat!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook last van rode bultjes? Ik heb echt het idee dat dat bij mij door de zon komtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tvp voor ik naar de huisarts ga (jeuk jeuk jeuk jeuk! aaaah) en dan ga ik zo terug lezen!
Hopelijk krijg ik iets waardoor men niet meer braille kan lezen op mn ellebogen, armen, stokje pols en vinger
- Chico heeft een 9,5 gehaald voor een projectquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:42 schreef Muis006 het volgende:
Dankuval! Maar wat heb ik nou allemaal gemist? Wie moet er gefeliciteerd, wie moet ik uitzwaaien, wie troosten, wie terug welkom heten?
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijn dat het weer de goede kant op gaat, doe maar lekker rustig aan
Um het begon met een rode plek met vochtbultjes op mn elleboog, die ging schilferen en ziet er nu echt práchtig uitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook last van rode bultjes? Ik heb echt het idee dat dat bij mij door de zon komt
Die kan ik nergens ophangenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef loveli het volgende:
Tip van oma: natte witte lakens voor de ramen. Iets meer werk dan airco, maar ook goedkoper. De hitte verdampt het water, niet de kamer erachter.
Chico en Mariaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
- Chico heeft een 9,5 gehaald voor een project![]()
- Maria heeft een 7 voor d'r MA-thesis![]()
- Huisdieren hebben nogal last van de warmte![]()
- Elisa heeft een wondje aan d'r elleboog
- Nynke is vertrokken naar Harare
- DaD naar Frankfurt voor Bruce
- de treinen van Mo hadden enorme vertraging dankzij de NS![]()
Vergeet ik nog iets?
Au! Balen!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:46 schreef Miss_S het volgende:
Nou er zat wel een snee in mijn oog![]()
Nu is ie afgeplakt en zit er zalf in.
Kan dus niet gaan werken vanmiddag (zou mijn laatste keer zijn en had een kleinigheidje voor de kids) en leren voor de tentamens gaat kut met een oog
Hoe kom je daár aan dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:46 schreef Miss_S het volgende:
Kan dus niet gaan werken vanmiddag (zou mijn laatste keer zijn en had een kleinigheidje voor de kids) en leren voor de tentamens gaat kut met een oog
Co is terug!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
- Chico heeft een 9,5 gehaald voor een project![]()
- Maria heeft een 7 voor d'r MA-thesis![]()
- Huisdieren hebben nogal last van de warmte![]()
- Elisa heeft een wondje aan d'r elleboog
- Nynke is vertrokken naar Harare
- DaD naar Frankfurt voor Bruce
- de treinen van Mo hadden enorme vertraging dankzij de NS![]()
Vergeet ik nog iets?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:46 schreef Miss_S het volgende:
Heb je ook geen gordijnen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kan ik nergens ophangen
Bovendien staat m'n tv/DVD-speler/Wii/digitennekastje voor het raam
Au!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:46 schreef Miss_S het volgende:
Dankjewel allemaalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Au! Balen!![]()
Kun je niet nog alleen even langsgaan om dat kleinigheidje af te geven?
Jawel, maar om die nou nat te gaan maken... (beetje apart stofje)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je ook geen gordijnen?
Hm ok, natte lakens + apparaten lijkt me geen geweldige combi.
Miss_S: een snee?Dat klinkt eng! Hoe kan dat nou?
Gelukkig maar een dag (word er nu al gek van) en dan moet het hopelijk goed zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Au!Hoe lang moet ie afgeplakt blijven?
Aan de buitenkant van het raam hangen, raam dicht doen (bvehalve als je nu net schaduw op je raam hebt).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kan ik nergens ophangen
Bovendien staat m'n tv/DVD-speler/Wii/digitennekastje voor het raam
Dat gaat niet lukken, ik kan de lakens nergens aan vastmaken. Bovendien is dat verboden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Aan de buitenkant van het raam hangen, raam dicht doen (bvehalve als je nu net schaduw op je raam hebt).
Ik bedoelde eigenlijk meer dat je de lakens aan de gordijnrail zou kunnen hangen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jawel, maar om die nou nat te gaan maken... (beetje apart stofje)
Ik bedenk me wel net dat ik wel koelelementen in de vriezer kan gooien, en die later in een bak met lakens ofzo kan doen, dan kunnen de beestjes daarin liggen.
Iieie, krijg rillingen als ik eraan denk. Beterschap!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel allemaal
Het is in een ander dorp en autorijden lukt nu niet, maar waarschijnlijk ergens in de komende weken ga ik het wel even afgeven
En hoe ik er aan kom? Een samenvatting op papier afgedrukt en tijdens het bladeren kwam het papier in mijn oog.
nogmaals: HOE!?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel allemaal
Het is in een ander dorp en autorijden lukt nu niet, maar waarschijnlijk ergens in de komende weken ga ik het wel even afgeven
En hoe ik er aan kom? Een samenvatting op papier afgedrukt en tijdens het bladeren kwam het papier in mijn oog.
Het idee is juist dat de lakens buiten hangenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat je de lakens aan de gordijnrail zou kunnen hangen.
Koelelementen is wel een goeie ja!
deed mn mama vroeger ook toen ik mijn kinderkamer in een dakkapel op t westen had (zon op mn dakkie van 11 tot 23). natte lakens op t dak vastmaken met stenen, en voor t raam langs en dan een paar keer per dag natspuiten met de tuinslang.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Het idee is juist dat de lakens buiten hangen
Maar als ze vast zitten aan de gordijnrail waaien ze niet weg. Dacht ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Het idee is juist dat de lakens buiten hangen
Neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:54 schreef kwakveense het volgende:
sterkte miss s, balen hoor... heb je wel een mooi plaatje op je pleister gekregen, net als vroegah de schele kindjes met hun afgeplakte ogen?
Aaahwquote:
Ach, als het morgen weer goed isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Aww Miss_S, het ziet er wel een beetje zielig uit.
Hopelijk is het na een dagje weer over.
Wanneer zijn die dan? Je had toch al geleerd, dan komt het vast wel goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ach, als het morgen weer goed is![]()
Ik kan er soms wel om lachen, ben alleen bang voor mijn tentamens
Ma/Di/Woe heb ik tentamensquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wanneer zijn die dan? Je had toch al geleerd, dan komt het vast wel goed.
Als je nou morgen tentamen had en alles voor je uit had geschoven tot vandaag...Wat ik meestal deed...
Kan ook goed bij mexicaanse wraps of chili. Of wat mini zegt, op brood.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
aw
iemand trouwens nog tips? Ik heb spontaan zin in guacamoleen nu gaat dat natuurlijk samen met nacho's enzo, maar kan dat nog ergens anders als dip bij (behalve bleekselderij ofzo
)
als ik straks bij de super een rijpe avocado vind neem ik m gewoon mee![]()
Drie achter elkaar? Da's veel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ma/Di/Woe heb ik tentamens
en ik heb alle stof nu 1x doorgenomen maar wou nog 1x echt goed verbanden gaan leggen
Maar inderdaad geluk dat ik deze keer wel eerder ben begonnen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Drie achter elkaar? Da's veel.
Maar goed, je hebt het hele weekend nog en je hebt alles in elk geval gezien dus ik zou me geen zorgen maken.Als je het even laat bezinken in je hoofd komen die verbanden soms ook al.
*flauwe grap over dokters en verbanden leggen inslikt*
idemquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
*flauwe grap over dokters en verbanden leggen inslikt*
Nooit geprobeerd, maar het zou best lekker kunnen zijn ja. Kwestie van proberen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
ow, ter verduidelijking: als snack dus vanavond? Dus misschien iets van groente ofzo? Met paprika ofzo? Kan dat?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Even advies gevraagd... mijn donkerbruine haar is momenteel nogal flets en nietszeggend.
Nu zat ik net met mijn telefoon te prutsen op kantoor en een foto van mijn collega en mij te maken. Op die foto leek het (door verkeerde instellingen) ineens of mijn haar rood-achtig was. En ik vond het best wel staan. Zal ik het furrufuh? Ik moet het tóch verven omdat ik steeds meer grijze haren vind maar misschien dan keer in een knalkleur?
Zie spoiler voor de eigenlijk mislukte foto, maar waardoor ik het idee kreeg.
Uiteraard wist ik ook weer niet hoe ik die foto van foon naar computer moest krijgen, maar dat is na wat geklooi gelukt
Ik vind die foto heel mooi! Maarrr jij hebt best een bruin hoofd toch? Dan staat het rode misschien wat minder mooi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wel!! Maaarrr ik heb best lange benen en het zijn echt mini maatjes (34)quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:18 schreef Syrena het volgende:
Oh en PieEffe, je rokjes zijnEcht zo jammer dat mijn pootjes te dik zijn van boven
(en ik voor de rest te oud). Hoewel, als ik er twee koop, kan ik van twee 1 maken, maar dan langer
![]()
(als ik zou kunnen naaien that is)
Ik denk dat hij bij de meeste mensen wel tot de knie zou komen, denk ik. Maar het risico is bij een grotere maat dat het echt zo een super wijd luchtballon rokje wordtO dat is wel echt een goed idee. Ik ga voortaan benoemen dat ik nu heel boos ben en dat scheelt waarschijnlijk de helft. Ik hang ook heel vaak op in een gesprek als het mij allemaal even te veel wordt of zo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja! echt!na 10-15 minuten is het gevoel weg. ik zweer. heb het een aantal keren meegemaakt en op een gegeven mometn kreeg ik door dat het echt zo was. en als ik weet dat ik me over 10 min uten beter zal voelen is t makkelijker om me even af te leiden gedurende die tien minuten.
heb dus ook weleens om ruzie te voorkomen gewoon de telefoon met mn moeder opgehangen en gezegd dat ik over 10 minuten zou terugbellen. anders hadden we bijvoorbeeld heel erg ruzie gekregen.
maar dat hysterische gevoel...dat is naar he? maar echt, het gaat weg.
Jaaaaa, wat goed van je PF!!! Hard werken loont en je hebt het verdiend!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:09 schreef P.F het volgende:
Ik heb de aller aller aller moeilijkste toets OOIT gehaald waar ik totaal echt 5 weken voor heb geleerd. Met een 6.3
En nu moet ik bijna huilen
Maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaa, wat goed van je PF!!! Hard werken loont en je hebt het verdiend!!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de jeukende variant, aldus de dokterquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
@MoBlo, guacamole op een wrap als lunch?
Miss_S, het ziet er wel koddig uit! Balen, wel. Maar in het algemeen genezen dat soort dingen toch vrij snel?
Maria, eczeem is ook balen! Bij lage weerstand krijg ik eczeem in m'n gezicht, dat is echt ontzettend k**. Heb je ook van die lanette-vaselinecrème gekregen? Hormoonzalf is best agressief spul, dus dat kun je er niet elke keer als het jeukt opsmeren.
Oh brrr, en met dit weer ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb de jeukende variant, aldus de dokterBest balen, vooral gezien het feit dat het zich de afgelopen dagen alleen maar uitgebreid heeft
Dus hopelijk doet die zalf wat. Ik heb alleen hormoonzalf voorgeschreven gekregen, die mag ik dan 2 keer per dag smeren. Verder gewoon even doorbijten en niet krabben methinks
Het spul heet trouwens Triamcinolonacetonide zalf
In je gezichtDat lijkt me ook naar zeg
geen water spuiten!! water droogt je huid uit, en dan gaat eht erger jeuken. je kunt wel een handdoek (droog) met een coolpack erin ofzo op de juekende plekken leggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh brrr, en met dit weer ookAnders een plantenspuit met water in de koelkast en sprayen bij jeuk? Hormoonzalf moet je echt niet vaker dan aangegeven gebruiken.
Ja, ik haat het echt, dat eczeem. Naast m'n ogen en bij m'n mond. En altijd op momenten dat ik er toch al k** uitzieVan die branderige, vuurrooie plekken
PF, wat een vreugdFijn dat je 'm gehaald hebt, zeker als je er zo hard voor hebt gewerkt!
Is ook waar! maar jeuk bij heet weer is echt een ramp.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
geen water spuiten!! water droogt je huid uit, en dan gaat eht erger jeuken. je kunt wel een handdoek (droog) met een coolpack erin ofzo op de juekende plekken leggen.
maar meestal helpt de hormoonzalf echt na de eerste dag al.
@CF: ik zie er ook de hele winter uit alsof ik enorm heb lopen huilen, door mn rode oogleden. en jeuken!!
jup. in de zomer als ik zweet heb ik echt extra last. vaak mn haar omhoog (t zit bij mij in nek, onder borsten, oksels, binnenkant elleboog, onder mn horloge en in de winter rondom mijn ogen. vroeger zat het achter mn oren (dat je oren zo een soort losscheurenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ook waar! maar jeuk bij heet weer is echt een ramp.
En: hé, een lotgenootBrr. Het rotst is nog dat het van sporten bij mij echt veel erger wordt. Zweten (spinnen/hardlopen) bijt echt enorm, en zwemmen is ook een ramp.
Make-up sla ik meestal maar over in die regionen, dan. Jij?
Gaat de warme daar ook echt weg van dan in dit geval?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:24 schreef laziness het volgende:
Het is hier helemaal bewolkt, het waait flink en er is al een spatje regen gevallen. Niks warmte hier meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
k heb alleens vaker uit de doeken gedaan dat ik stiekem eczeem en pukkels hebquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:44 schreef Goodbye het volgende:
Oei, wat een huidproblemen allemaal! Ik heb alleen een hele droge, trekkerige huid na het douchen.. Maar als dat alles is![]()
Ik zie het trouwens nooit aan jouw foto's Kwak, daarop heb je altijd zo'n mooi porseleinen huidje
Ik geloof je welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
k heb alleens vaker uit de doeken gedaan dat ik stiekem eczeem en pukkels hebmaar niemand lijkt me te geloven...
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:40 schreef Goodbye het volgende:
Jurkje
Is die eigenlijk strapless?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat cuuuuute!Waar gekauft?
@Vik, betere foto! Enige jurk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat kan ik thuis beter, hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef P.F het volgende:
Met uit eten kun je toch juist gezond en lekker eten?
Niet per se hoor, ligt er maar net aan waar je zweet! Maar met lopen/ spinnen heb ik nog weleens zo'n bezweet hoofd dat het echt langs m'n gezicht loopt... Auquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wowies Kwakje! Zou niet zeggen dat jij daar zoveel last van hebt, je hebt altijd zo'n mooi gaaf koppie!![]()
Sporten maakt het erger? Ik heb woensdag en donderdag flink gezweet in de sportschool, misschien dat het daarom wel uitbreidde...Zou kunnen.
Ligt er maar net aan waar je heengaatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef P.F het volgende:
Met uit eten kun je toch juist gezond en lekker eten?
Dank jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Is die eigenlijk strapless?
Ja, en dan is 'ie eigenlijk nog véél leuker. Misschien moet ik net als Vik een keer een tweede foto makenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Is die eigenlijk strapless?
Te weinig, denk ik zo!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:16 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: beschuitje met frambozen aardbeien
T: nada
L: flinke bak yoghurt met frambozen
T: weet nog niet, boterham met pindakaas ofzo
D: lasagne met ricotta (uit de vriezer gehaald)
T: rosébiertje ofzo
Weet ik, maar de afgelopen dagen was het teveel en ik moet morgen ook al uit eten, dus ik wil nu even rustig aan doen. M'n buikje moet weer even slinken.quote:
Mooi! Morgenochtend gaat Meneer mee zwemmen, had ik bedachtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:17 schreef P.F het volgende:
CF jij sport echt vaak! Dus 1x minder maakt nit ausss!
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:44 schreef Viking84 het volgende:
Ik heb vanochtend ook nog even een foto gemaakt van mezelf in die zomerjurk. De vorige keer dat ik een foto postte stond ik er nogal ingezakt op, maar nu heb ik hem zelf gemaakt in de spiegel en het resultaat is dan ook een stuk beter.Veel beter! Hij is leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
Haha, vind je dat?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:26 schreef Laureline het volgende:
Leuke jurkjes! En Goodbye heeft ook al zo'n imposante voorgevel![]()
Wb die eczeem: alle 'riskante' plekken goed vet houden met vaseline (of uierzalf, ook prima) voorkomt héél veel. Gewoon na het douchen even ellebogen, knieholtes, oogleden etc. een likje opsmeren. Ik heb nu al een jaar of wat nergens last meer van
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:30 schreef P.F het volgende:
[..]
Vind ik ook!
Helaas mag je niet houden wat je vindt.
Ik moet altijd zo lachen als jij het over je ouders hebt. Omdat jij meestal klinkt als de ouder en zij als de kinderen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:37 schreef P.F het volgende:
M'n ouders zijn echt verschrikkelijk. Ik heb ze woensdag gebeld maar terugbellen ho maar
knmi.nlquote:In een lijn rond Haarlem naar Maastricht ontstaan op het moment zware onweersbuien. Komende uren kunnen vooral noord van deze lijn ook andere buien ontstaan. Bij deze buien kunnen windstoten en ook hagel voorkomen. Plaatselijk is er kans op wateroverlast.
De temperatuur ligt landinwaarts rond 30 graden, in het zuidwesten is het reeds afgekoeld tot een graad of 20. De wind waait ten noorden van de genoemde lijn uit zuidelijke richting. Ten zuiden van deze lijn is de wind westelijk en meest matig, aan de kust (vrij) krachtig 5 of 6 Bft.
Vanavond zal het zwaartepunt van de onweersbuien vooral boven het (noord)oosten liggen. Komende nacht is er in de oostelijke helft nog steeds kans op een enkele (onweers)bui. De temperatuur daalt naar een graad of 16. Overdag ontstaan er in de oostelijke helft opnieuw enkele buien. De maximumtemperatuur komt uit op zo'n 20 graden aan zee en 25 graden in het oosten en zuidoosten. De wind is west tot noordwest en zwak tot matig, rond kracht 3.
Haha, nou valt op zich wel meequote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:56 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ik moet altijd zo lachen als jij het over je ouders hebt. Omdat jij meestal klinkt als de ouder en zij als de kinderen.
Ik ga vanavond naar Almere en heb nog heel veel klerenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:05 schreef Chicolate het volgende:
Wow opeens betrekt de hele lucht, donkere wolken, hoor in de verte gerommel, het waait hard en dr vallen een paar spetters. Het gaat zo echt storten. En mn broertjes en vader zijn net naar buiten
. Oh het storten is terwijl ik dit typ begonnen, even ramen controleren.
ah, fijn, ik krijg 't dus!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:58 schreef kwakveense het volgende:
gofter! we hebben t misgelopen! nu moet ik alsnog mn gras water gaan geven
[..]
knmi.nl
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:20 schreef P.F het volgende:
Muis, DaD, anderen
Kijk nou even op die blog![]()
http://www.ilovemuffins.es/
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
QP = qualificatiequote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:26 schreef P.F het volgende:
Heeft iemand verstand van motoren? MoBlo? Wanneer is DE wedstrijd?
MotoGP FP1 22:55 - 23:55
Saturday, 04 July 2009
MotoGP FP2 18:55 - 19:55
MotoGP QP 22:55 - 23:55
Sunday, 05 July 2009
MotoGP WUP 18:40 - 19:00
MotoGP RAC 23:00
Jaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
Aaw Goodbye! Jullie hebben wel een beetje een retard-kitty he
Met een stok eronderdoor vegen? Bezemstok ofzo?
het boeit me vrij weinig moet ik zeggen. In de motorbladen die we hebben sla ik dat deel altijd overquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:30 schreef P.F het volgende:
Ja hoe lang kan zo een rondje nou duren op zo een snelle motor zou je denken?
meest duurt een race uur anderhalf uur. Geloof ik!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:30 schreef P.F het volgende:
Ja hoe lang kan zo een rondje nou duren op zo een snelle motor zou je denken?
Pff! Nou dan moet m'n vriendje maar zorgen dat hij om 23:00 thuis isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:33 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
meest duurt een race uur anderhalf uur. Geloof ik!
Redt de kikker! Redt de kikker!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:37 schreef Goodbye het volgende:
OMG HIJ LEEFT NOGGGGGGGGG GASAAATATDVEEWRKSDFJVLKSV GATVERDAMME.
HOe?? hoe pak je zo'n bees top?quote:
Zoiets! of een potje, of zoiets! Iig buiten bereik van het katjequote:
Die muffins zijn echt razend toll! Lekker witte-chococrème maken en roze kleuren en dan de figuurtjes met marsepein of fondant?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:23 schreef P.F het volgende:
Ik wil die varkentjes maken! En allemaal!
M'n vader is morgen jarig, zou dat lukken? Wat heb ik nodig? Kun je in Amsterdam ook gewoon muffin papiertjes kopen want ik wil ze morgen al maken?
Of moet ik voor een CF recept gaan?
Bij Brucequote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die muffins zijn echt razend toll! Lekker witte-chococrème maken en roze kleuren en dan de figuurtjes met marsepein of fondant?
Waar is DaD als je haar nodig hebt?
Ik ga, als ik blauwe kleurstof kan vinden, dit weekend een poging wagen met die koekiemonsterdingenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef kwakveense het volgende:
ik wil ook cakejes bakken. ik heb prinsessenglazuur en prinsessenversierselsmaar ik moet even bedenken wanneer ik ze dan kan voeren aan anderen, anders eet ik ze zelf en dat is nie goed nie.
Leukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga, als ik blauwe kleurstof kan vinden, dit weekend een poging wagen met die koekiemonsterdingenEn dan maar hopen dat mijn collega's honger hebben
quote:
Ik heb uitgebreid gebrainstormdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Leuk
Ik ga over 2 weekjes maar eens een paar cupcakes m aken
Vandaag geen tijd (tentamens ftw) en morgen hele dag weg en vanaf maandag tentamensquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Almere en heb nog heel veel klerenDus weet niet of je morgen oid tijd hebt?
Of vanavond, maar dan moet ik wel opschieten met m'n IKEA verhaal.
Komt wel goed!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet vanmiddag of vanavond ook nog wel iets denk ik, maar dat kan ik me nu nog even niet voorstellen. Heb er inderdaad moeite mee in de warmte.
Ik wacht rustig jouw resultaat af, voordat ik zelf beginquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb uitgebreid gebrainstormdcupcakejes insmeren met wite-chococrème met blauwe kleurstof (die crème is zooo lekker
), kokos wrs eerst wellen in kleurstof en dan drogen in de oven(?), voor de ogen van die witte chocopastilles die ze hier wel utdelen met geboortes, pupillen met extra-pure choco (smeren, stempelen?). Mond ofwel insnijden en omhoog duwen, of helemaal uitsnijden.
Ik ben benieuwd. Eens zien of ik de koekjes ook nog zelf ga bakken
Suggesties:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil toch wel op zijn minst een naamtopic
Oh, die tweede niet hoor, want ik vond hem wel heel leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Suggesties:
Slank #795 - Met Goodbye's Retardkitty en Zombiekikkers
Slank #795 - waar Justin T. in een gingerbreadmanpak niet voldoet![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die tweede niet hoor, want ik vond hem wel heel leuk.
Als je een klein autootje neemt, is de verzekering ook niet zo duur. Of een oudje, die kan vaak in de klassieker verzekering. Sommige verzekeraars zijn heel coulant, er zijn ook verzekeraars die vrouwen korting geven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:05 schreef P.F het volgende:
Hoe zal ik het aanpakken?
Hoi papa, mag ik je auto hebben?
Of nee ik bedoel lenen voor altijd dat ik er gewoon altijd in mag rijden en zo! En dat hij bij mij voor de deur staat.
Ok?
Misschien moet ik het morgen vragen met bezoek er bij dan is hij altijd aardiger
-edit-
O dit klinkt echt heel hebberigMaar toch
Autoverzekering etc. is tot je 24e toch veel te duur om zelf te betalen..
Ik ga vanavond even wokken.. Lekker makkelijk, want mijn ouders gaan op vakantie. Ze zouden om 18.00 uur weggaan, maar nu moeten nog 2 van de 3 mensen nog douchen dus ik denk dat ze het niet gaan reddenquote:
Ik wil misschien wel een old timer. Een vriend van mij heeft een super leuke oldtimer. 5000 euro en nog iets van 100 per jaar. Z'n broertje gaat er vandaag ook een kopen, maar dan goedkoper. Als ik dezelfde koop kunnen we onderdelen uitwisselen. Ooit, als ik geld hebquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je een klein autootje neemt, is de verzekering ook niet zo duur. Of een oudje, die kan vaak in de klassieker verzekering. Sommige verzekeraars zijn heel coulant, er zijn ook verzekeraars die vrouwen korting geven.
Voordeel van nu beginnen met verzekeren (mits je geen schade rijdt) is, dat je als je gaat werken en een duurder auto wilt verzekeren, je een hogere no-claim korting hebt opgebouwd.
Ik heb mazzel, de KNMV bestond ooit 100 jaar en toen ik daar m'n motor verzekerde, kreeg ik als actie 80% korting voor alles wat ik daar verzeker.
Eerst komt de 125cc, dan de 250cc en als laatste pas de 'koningsklasse'. Meestal zijn het ruim 20 rondjes, een rondje duurt (afhankelijk van het circuit) minder dan 2 minuten. Tussendoor wordt er wat gehuldigd. Deze race is toch in de VS?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:28 schreef P.F het volgende:
Dus zondag om 23:00 is die race? Hm......... En duurt dat meestal een half uurtje? Of langer?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |