Oh, die tweede niet hoor, want ik vond hem wel heel leuk.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Suggesties:
Slank #795 - Met Goodbye's Retardkitty en Zombiekikkers
Slank #795 - waar Justin T. in een gingerbreadmanpak niet voldoet![]()
Gelukkig maarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:28 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Oh, die tweede niet hoor, want ik vond hem wel heel leuk.
Als je een klein autootje neemt, is de verzekering ook niet zo duur. Of een oudje, die kan vaak in de klassieker verzekering. Sommige verzekeraars zijn heel coulant, er zijn ook verzekeraars die vrouwen korting geven.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:05 schreef P.F het volgende:
Hoe zal ik het aanpakken?
Hoi papa, mag ik je auto hebben?
Of nee ik bedoel lenen voor altijd dat ik er gewoon altijd in mag rijden en zo! En dat hij bij mij voor de deur staat.
Ok?
Misschien moet ik het morgen vragen met bezoek er bij dan is hij altijd aardiger
-edit-
O dit klinkt echt heel hebberigMaar toch
Autoverzekering etc. is tot je 24e toch veel te duur om zelf te betalen..
Ik ga vanavond even wokken.. Lekker makkelijk, want mijn ouders gaan op vakantie. Ze zouden om 18.00 uur weggaan, maar nu moeten nog 2 van de 3 mensen nog douchen dus ik denk dat ze het niet gaan reddenquote:
Ik wil misschien wel een old timer. Een vriend van mij heeft een super leuke oldtimer. 5000 euro en nog iets van 100 per jaar. Z'n broertje gaat er vandaag ook een kopen, maar dan goedkoper. Als ik dezelfde koop kunnen we onderdelen uitwisselen. Ooit, als ik geld hebquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:49 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je een klein autootje neemt, is de verzekering ook niet zo duur. Of een oudje, die kan vaak in de klassieker verzekering. Sommige verzekeraars zijn heel coulant, er zijn ook verzekeraars die vrouwen korting geven.
Voordeel van nu beginnen met verzekeren (mits je geen schade rijdt) is, dat je als je gaat werken en een duurder auto wilt verzekeren, je een hogere no-claim korting hebt opgebouwd.
Ik heb mazzel, de KNMV bestond ooit 100 jaar en toen ik daar m'n motor verzekerde, kreeg ik als actie 80% korting voor alles wat ik daar verzeker.
Eerst komt de 125cc, dan de 250cc en als laatste pas de 'koningsklasse'. Meestal zijn het ruim 20 rondjes, een rondje duurt (afhankelijk van het circuit) minder dan 2 minuten. Tussendoor wordt er wat gehuldigd. Deze race is toch in de VS?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:28 schreef P.F het volgende:
Dus zondag om 23:00 is die race? Hm......... En duurt dat meestal een half uurtje? Of langer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |