Die muffins zijn echt razend toll! Lekker witte-chococrème maken en roze kleuren en dan de figuurtjes met marsepein of fondant?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:23 schreef P.F het volgende:
Ik wil die varkentjes maken! En allemaal!
M'n vader is morgen jarig, zou dat lukken? Wat heb ik nodig? Kun je in Amsterdam ook gewoon muffin papiertjes kopen want ik wil ze morgen al maken?
Of moet ik voor een CF recept gaan?
Bij Brucequote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Die muffins zijn echt razend toll! Lekker witte-chococrème maken en roze kleuren en dan de figuurtjes met marsepein of fondant?
Waar is DaD als je haar nodig hebt?
Ik ga, als ik blauwe kleurstof kan vinden, dit weekend een poging wagen met die koekiemonsterdingenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:38 schreef kwakveense het volgende:
ik wil ook cakejes bakken. ik heb prinsessenglazuur en prinsessenversierselsmaar ik moet even bedenken wanneer ik ze dan kan voeren aan anderen, anders eet ik ze zelf en dat is nie goed nie.
Leukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik ga, als ik blauwe kleurstof kan vinden, dit weekend een poging wagen met die koekiemonsterdingenEn dan maar hopen dat mijn collega's honger hebben
quote:
Ik heb uitgebreid gebrainstormdquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Leuk
Ik ga over 2 weekjes maar eens een paar cupcakes m aken
Vandaag geen tijd (tentamens ftw) en morgen hele dag weg en vanaf maandag tentamensquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:06 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ga vanavond naar Almere en heb nog heel veel klerenDus weet niet of je morgen oid tijd hebt?
Of vanavond, maar dan moet ik wel opschieten met m'n IKEA verhaal.
Komt wel goed!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:09 schreef Goodbye het volgende:
Ik eet vanmiddag of vanavond ook nog wel iets denk ik, maar dat kan ik me nu nog even niet voorstellen. Heb er inderdaad moeite mee in de warmte.
Ik wacht rustig jouw resultaat af, voordat ik zelf beginquote:Op vrijdag 3 juli 2009 14:55 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik heb uitgebreid gebrainstormdcupcakejes insmeren met wite-chococrème met blauwe kleurstof (die crème is zooo lekker
), kokos wrs eerst wellen in kleurstof en dan drogen in de oven(?), voor de ogen van die witte chocopastilles die ze hier wel utdelen met geboortes, pupillen met extra-pure choco (smeren, stempelen?). Mond ofwel insnijden en omhoog duwen, of helemaal uitsnijden.
Ik ben benieuwd. Eens zien of ik de koekjes ook nog zelf ga bakken
Suggesties:quote:Op vrijdag 3 juli 2009 15:23 schreef Goodbye het volgende:
Ik wil toch wel op zijn minst een naamtopic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |