Niet per se hoor, ligt er maar net aan waar je zweet! Maar met lopen/ spinnen heb ik nog weleens zo'n bezweet hoofd dat het echt langs m'n gezicht loopt... Auquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wowies Kwakje! Zou niet zeggen dat jij daar zoveel last van hebt, je hebt altijd zo'n mooi gaaf koppie!![]()
Sporten maakt het erger? Ik heb woensdag en donderdag flink gezweet in de sportschool, misschien dat het daarom wel uitbreidde...Zou kunnen.
Ligt er maar net aan waar je heengaatquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef P.F het volgende:
Met uit eten kun je toch juist gezond en lekker eten?
Dank jequote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Is die eigenlijk strapless?
Wat cuuuuute!Waar gekauft?
@Vik, betere foto! Enige jurk!
Ja, en dan is 'ie eigenlijk nog véél leuker. Misschien moet ik net als Vik een keer een tweede foto makenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:48 schreef Greys het volgende:
[..]
Is die eigenlijk strapless?
Wat cuuuuute!Waar gekauft?
@Vik, betere foto! Enige jurk!
Te weinig, denk ik zo!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:16 schreef Viking84 het volgende:
Lijstje:
O: beschuitje met frambozen aardbeien
T: nada
L: flinke bak yoghurt met frambozen
T: weet nog niet, boterham met pindakaas ofzo
D: lasagne met ricotta (uit de vriezer gehaald)
T: rosébiertje ofzo
Weet ik, maar de afgelopen dagen was het teveel en ik moet morgen ook al uit eten, dus ik wil nu even rustig aan doen. M'n buikje moet weer even slinken.quote:
Mooi! Morgenochtend gaat Meneer mee zwemmen, had ik bedachtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 13:17 schreef P.F het volgende:
CF jij sport echt vaak! Dus 1x minder maakt nit ausss!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |