abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70608128
Ja ik voel me zo een ei hè Dat ik zo blij kan zijn !
Bedankt allemaal! Maar ik ben er nog niet hoor
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:23:17 #152
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70608172
jeej voor PF!

Maria: ik heb ook eczeem, jeukend, en je mag altijd vette creme smeren, ter afwisseling met de hormoonzalf. dat helpt tegen jeuk, en zorgt dat t minder snel terugkomt.

ik smeer meestal een paar dagen hormoonzalf, tot t ergste ontsteking weg is (dat doen de hormonen - meestal corticosteroiden) dan gaat t over naar lichter rood en een beetje schilfers, en meestal ga ik dan over op vette creme smeren.

ik heb meestal vaseline/cetomacrogol mengcreme. gewoon bij de apotheek verkrijgbaar. bonnetjes wel bewaren enj van de belasting aftrekken als niet-vergoede medicatie voor een chonische aandoening, ofwel als huisapotheek.

doen hoor! die vetcreme helpt echt.

ik smeer het de hele winter op mn oogleden, zodat ik niet te vaak eczeem uitbarstingen daar heb.
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:24:11 #153
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70608191
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh brrr, en met dit weer ook Anders een plantenspuit met water in de koelkast en sprayen bij jeuk? Hormoonzalf moet je echt niet vaker dan aangegeven gebruiken.

Ja, ik haat het echt, dat eczeem. Naast m'n ogen en bij m'n mond. En altijd op momenten dat ik er toch al k** uitzie Van die branderige, vuurrooie plekken

PF, wat een vreugd Fijn dat je 'm gehaald hebt, zeker als je er zo hard voor hebt gewerkt!
geen water spuiten!! water droogt je huid uit, en dan gaat eht erger jeuken. je kunt wel een handdoek (droog) met een coolpack erin ofzo op de juekende plekken leggen.

maar meestal helpt de hormoonzalf echt na de eerste dag al.

@CF: ik zie er ook de hele winter uit alsof ik enorm heb lopen huilen, door mn rode oogleden. en jeuken!!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:24:18 #154
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_70608193
Het is hier helemaal bewolkt, het waait flink en er is al een spatje regen gevallen. Niks warmte hier meer.
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:24:58 #155
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70608209
hier steekt de wind ook op!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:25:41 #156
211002 Goodbye
Awesome!
pi_70608235
Echt joh? Hier is het echt bloody hot. Wel een goed excuus om mijn nieuwe jurkje te dragen
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70608246
Ik heb ook eczeem.. ( )
Bij mij helpt het om van clinique die DDML crème te smeren (vocht)
en daarna superdefense (voor droge huid)

En vocht en vet helpt echt heel goed..
pi_70608316
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:24 schreef kwakveense het volgende:

[..]

geen water spuiten!! water droogt je huid uit, en dan gaat eht erger jeuken. je kunt wel een handdoek (droog) met een coolpack erin ofzo op de juekende plekken leggen.

maar meestal helpt de hormoonzalf echt na de eerste dag al.

@CF: ik zie er ook de hele winter uit alsof ik enorm heb lopen huilen, door mn rode oogleden. en jeuken!!
Is ook waar! maar jeuk bij heet weer is echt een ramp.

En: hé, een lotgenoot Brr. Het rotst is nog dat het van sporten bij mij echt veel erger wordt. Zweten (spinnen/hardlopen) bijt echt enorm, en zwemmen is ook een ramp.
Make-up sla ik meestal maar over in die regionen, dan. Jij?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:33:40 #159
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70608492
Bedankt voor de tips! Ik ga zo'n pot vaseline/cetomacrogol erbij proberen te krijgen! Want momenteel zit ik iedere keer als ik even niet oplet onbewust te krabbelen of met mn armen over de leuningen van mn stoel te wrijven jeuuuuk.

Ik hoop dat het zich alleen niet verder gaat uitbreiden
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:34:53 #160
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70608513
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Is ook waar! maar jeuk bij heet weer is echt een ramp.

En: hé, een lotgenoot Brr. Het rotst is nog dat het van sporten bij mij echt veel erger wordt. Zweten (spinnen/hardlopen) bijt echt enorm, en zwemmen is ook een ramp.
Make-up sla ik meestal maar over in die regionen, dan. Jij?
jup. in de zomer als ik zweet heb ik echt extra last. vaak mn haar omhoog (t zit bij mij in nek, onder borsten, oksels, binnenkant elleboog, onder mn horloge en in de winter rondom mijn ogen. vroeger zat het achter mn oren (dat je oren zo een soort losscheuren ) en kreeg ik kloofjes naast mn ogen. nu zit t meer óp t ooglid)

en geen make up in de winter. plus echt elke keer als ik naar buiten ga vetcreme erop, en zodra ik binnenkom weer vetcreme erop...echt 8 keer per dag ofzo...

zwemmen maakt het meestal eerst iets erger, maar het ontsmet ook, dus als ik goed vet smeer na het zwemmen wordt het soms beter.

zout water bijt, maar helpt wel heel goed!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:36:29 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70608563
Wowies Kwakje! Zou niet zeggen dat jij daar zoveel last van hebt, je hebt altijd zo'n mooi gaaf koppie!

Sporten maakt het erger? Ik heb woensdag en donderdag flink gezweet in de sportschool, misschien dat het daarom wel uitbreidde... Zou kunnen.
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 12:38:58 #162
163650 Greys
pi_70608629
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:24 schreef laziness het volgende:
Het is hier helemaal bewolkt, het waait flink en er is al een spatje regen gevallen. Niks warmte hier meer.
Gaat de warme daar ook echt weg van dan in dit geval?
Want je hebt ook wel eens van die onweers/regenbuien waar het alleen maar nóg benauwder van wordt.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_70608668
Ik heb er ook last van hoor, en dat gelooft nooit iemand
Ik heb het nu tussen m'n ogen, had het eerst op 1 ooglid
En in de winter heb ik allemaal vlekken eczeem op m'n kaak.. Maar m'n crème werkt altijd wel goed! Maar die gebruik ik liever niet.... Zee/strand vakantie werkt ook wel goed. Brandend zout
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:40:39 #164
211002 Goodbye
Awesome!
pi_70608679
Jurkje
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:41:35 #165
211002 Goodbye
Awesome!
pi_70608701
Oh eh, ja dat zwarte bandje zit te laag en ja ik heb mijn bh er gewoon onder aan. Kon de strapless even niet vinden.

vrijdag 3 juli 2009 @ 12:42:59 #166
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70608749
Pretty Goodbye Leuk jurkje! Blokjes
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:44:00 #167
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70608779
Koddig jurkje, Goodbye! .
voor PF, haske goed, meid! .
En voor zielige Miss_S.

Ik heb vanochtend ook nog even een foto gemaakt van mezelf in die zomerjurk. De vorige keer dat ik een foto postte stond ik er nogal ingezakt op, maar nu heb ik hem zelf gemaakt in de spiegel en het resultaat is dan ook een stuk beter.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:44:10 #168
211002 Goodbye
Awesome!
pi_70608786
Oei, wat een huidproblemen allemaal! Ik heb alleen een hele droge, trekkerige huid na het douchen.. Maar als dat alles is

Ik zie het trouwens nooit aan jouw foto's Kwak, daarop heb je altijd zo'n mooi porseleinen huidje
pi_70608791
Leuk jurkje!

Mijn poes houdt juist van deze hitte! Dan gaat ie lekker bakken in de zon
En anders gaat ie gewoon naar binnen want daar is het wel 16-20 graden oid.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:45:21 #170
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_70608821
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:44 schreef Goodbye het volgende:
Oei, wat een huidproblemen allemaal! Ik heb alleen een hele droge, trekkerige huid na het douchen.. Maar als dat alles is

Ik zie het trouwens nooit aan jouw foto's Kwak, daarop heb je altijd zo'n mooi porseleinen huidje
k heb alleens vaker uit de doeken gedaan dat ik stiekem eczeem en pukkels heb maar niemand lijkt me te geloven...
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:46:50 #171
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70608867
O God, wat een ellende . Ik moet vandaag én morgen uit eten, terwijl deze week al redelijk bagger was qua eten .
Niet meer actief op Fok!
pi_70608873
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:45 schreef kwakveense het volgende:

[..]

k heb alleens vaker uit de doeken gedaan dat ik stiekem eczeem en pukkels heb maar niemand lijkt me te geloven...
Ik geloof je wel Eczeem zie je sowieso meestal niet zo goed, al doet het wel meer pijn . Ik heb namelijk jouw make up nu ook en daarmee zie ik er echt uit als een supermodel ook al heb ik pukkels, dus je hide ze gewoon
pi_70608882
Met uit eten kun je toch juist gezond en lekker eten?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 3 juli 2009 @ 12:48:21 #174
163650 Greys
pi_70608911
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:40 schreef Goodbye het volgende:
Jurkje
SPOILER
Is die eigenlijk strapless?
Wat cuuuuute! Waar gekauft?

@Vik, betere foto! Enige jurk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:49:08 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_70608939
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef P.F het volgende:
Met uit eten kun je toch juist gezond en lekker eten?
Dat kan ik thuis beter, hoor . Gelukkig heb ik Mark wel soort van overgehaald om niet naar Van der Valk te gaan morgen (we gaan met z'n pa vieren dat Mark z'n bachelor gehaald heeft ), dus dat scheelt hopelijk weer .
Niet meer actief op Fok!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')