geen water spuiten!! water droogt je huid uit, en dan gaat eht erger jeuken. je kunt wel een handdoek (droog) met een coolpack erin ofzo op de juekende plekken leggen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:21 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Oh brrr, en met dit weer ookAnders een plantenspuit met water in de koelkast en sprayen bij jeuk? Hormoonzalf moet je echt niet vaker dan aangegeven gebruiken.
Ja, ik haat het echt, dat eczeem. Naast m'n ogen en bij m'n mond. En altijd op momenten dat ik er toch al k** uitzieVan die branderige, vuurrooie plekken
PF, wat een vreugdFijn dat je 'm gehaald hebt, zeker als je er zo hard voor hebt gewerkt!
Is ook waar! maar jeuk bij heet weer is echt een ramp.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:24 schreef kwakveense het volgende:
[..]
geen water spuiten!! water droogt je huid uit, en dan gaat eht erger jeuken. je kunt wel een handdoek (droog) met een coolpack erin ofzo op de juekende plekken leggen.
maar meestal helpt de hormoonzalf echt na de eerste dag al.
@CF: ik zie er ook de hele winter uit alsof ik enorm heb lopen huilen, door mn rode oogleden. en jeuken!!
jup. in de zomer als ik zweet heb ik echt extra last. vaak mn haar omhoog (t zit bij mij in nek, onder borsten, oksels, binnenkant elleboog, onder mn horloge en in de winter rondom mijn ogen. vroeger zat het achter mn oren (dat je oren zo een soort losscheurenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:28 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Is ook waar! maar jeuk bij heet weer is echt een ramp.
En: hé, een lotgenootBrr. Het rotst is nog dat het van sporten bij mij echt veel erger wordt. Zweten (spinnen/hardlopen) bijt echt enorm, en zwemmen is ook een ramp.
Make-up sla ik meestal maar over in die regionen, dan. Jij?
Gaat de warme daar ook echt weg van dan in dit geval?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:24 schreef laziness het volgende:
Het is hier helemaal bewolkt, het waait flink en er is al een spatje regen gevallen. Niks warmte hier meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
k heb alleens vaker uit de doeken gedaan dat ik stiekem eczeem en pukkels hebquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:44 schreef Goodbye het volgende:
Oei, wat een huidproblemen allemaal! Ik heb alleen een hele droge, trekkerige huid na het douchen.. Maar als dat alles is![]()
Ik zie het trouwens nooit aan jouw foto's Kwak, daarop heb je altijd zo'n mooi porseleinen huidje
Ik geloof je welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:45 schreef kwakveense het volgende:
[..]
k heb alleens vaker uit de doeken gedaan dat ik stiekem eczeem en pukkels hebmaar niemand lijkt me te geloven...
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:40 schreef Goodbye het volgende:
Jurkje
Is die eigenlijk strapless?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat cuuuuute!Waar gekauft?
@Vik, betere foto! Enige jurk!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
Dat kan ik thuis beter, hoorquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:47 schreef P.F het volgende:
Met uit eten kun je toch juist gezond en lekker eten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |