Ik ook!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:18 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Geen idee, maar ik merk dat ik ook zwaarder ben nu. Hoop het dus wel![]()
Arm beestje, je weet dan ook niet meer waar je 't met zoeken voor d'r natuurlijk. Maar goed nieuws voor je; de temperaturen zullen omlaag gaan! Vanaf vandaag/morgen al, volgensmij.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:19 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink met d'r oude hartje trekt het echt amper meer en ik kan het bijna niet meer aanzien, ik vind het zó zielig. Ze zoekt de hele tijd in huis haast in paniek plekjes om het koeler te krijgen. En ik maar met sponsjes water in de weer om haar wat af te koelen, maar ja, dat helpt ook maar 2 seconden.
Vanmorgen was het in huis 27 graden, terwijl de rolluiken haast constant naar beneden zijn.
Boris is ook veel slomer dan anders, die lag gisteravond heel de avond op een stoel onder de tafel en als ik langsliep hoorde je af en toe Mieuw, heel anders dan dat ferme geblèr van hem anders
Nou ja, het moet echt snel over zijn want ik zit me gewoon rot te voelen op mijn werk nu, hoop maar dat ze het een beetje trekken thuisOver een paar uurtjes ga ik weer even kijken en misschien Bink even in het zwembadje zetten.
[..]
Sneu he? Wij gaan vanavond weer naar het (hét!) strandje, kan ze even plonzen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:19 schreef Greys het volgende:
Over een paar uurtjes ga ik weer even kijken en misschien Bink even in het zwembadje zetten.
[..]
Sneu he? Wij gaan vanavond weer naar het (hét!) strandje, kan ze even plonzen.
Ja, dat heb ik ook gezien! Zaterdagnacht. Hij is geweldig in vorm deze tour, dus dat komt helemaal goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:37 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik heb van de week op de BBC naar Springsteen in Glastonbury gekeken en dat was een prima optreden.![]()
Je gaat je vast geweldig vermaken.
Lekker koel geworden ja? Na een regenbui ofzo? Oh ik duim zo dat het hier ook gaat gebeuren!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:27 schreef Chicolate het volgende:
Woonde je maar in de buurt Greys, hier is het lekker koel geworden en ik vind het zo zielig voor Bink. Ga maar lekker plonzen vanavond ja!
Nee het heeft niet geregend ofzo, maar ik zit hier met het open raam en dr komt een fris briesje doorheen. En er zijn voor vandaag regenbuien voorspeld, hierna koelt het af tot dinsdag een graad of 19quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:42 schreef Greys het volgende:
[..]
Lekker koel geworden ja? Na een regenbui ofzo? Oh ik duim zo dat het hier ook gaat gebeuren!
Aww...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:47 schreef Greys het volgende:
Mini, Bink is al 13 jaar heel erg lief voor mij ook, dus dan maar de halve nacht in de weer met tripjes naar buiten en natte sponsjes. Da's wel het minste wat ik kan doen. Maar ben wel gebroken na een paar van die nachten! Hoezee voor een paar graadjes minder!Vannacht was het die paar uurtjes lekker, tussen twee en vijf ongeveer, toen ik onze enórme slaapkamerramen helemaal open had gezet, dan is bijna de hele muur open zeg maar. Bink lag daar in dat kleine beetje wind lekker te tukken op bed. Maar toen begonnen rond half zes de vogels enorm hard te tetteren (complete concerten in de tuin) en werd het licht en toen dacht Bink 'Jottem! Opstaan!'
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:57 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Aww...![]()
Volgens weer.nl komen er vanuit het zuidwesten regenbuien, dus dan zijn jullie snel aan de beurt.
Ach, daarna moet ik toch een volle trein in dus dan is die hitte ook niet alles.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:00 schreef Greys het volgende:
[..]Ik ga eens op de buienradar loeren!
Hoop dat het voor jou meevalt rond vier uur, dat je geen (onweers?)bui op je hoofd krijgt!
Plaatje dat je laat zien is volgens mij van het afgelopen uur, 9.20-10.20quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:20 schreef Greys het volgende:
Kwak! Ik had ook met mijn gordijnen (van die doorzichtige voile dingen) gefabriekt tegen spinnen en muggen! Met haarelastiekjes enzo geknutseld
Ik zie voorlopig nog geen bui richting Rotjeknor komen![]()
[ afbeelding ]
Woeiiiiiiii, have fun!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dames, ik en mijn zenuwachtige lijf gaan naar het station! Tot morgen!.
Heel veel plezier!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
DaD, veel plezierquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:29 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat beter!quote:
Oh mooiquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat beter!ik heb gisteren de hele dag in de hangmat op het gras gehangen, in de schaduw, en dat heeft me veel goed gedaan. Ik moet nog 1 pil antibiotica vanmiddag en dan ben ik daar vanaf
en dan nog een paar daagjes de andere en dan ben ik daar ook vanaf! Ik ben alleen nog wel super zwak, lopen en schrijven etc. gaat heel sloom.
Fijn dat het weer de goede kant op gaat, doe maar lekker rustig aanquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Wat beter!ik heb gisteren de hele dag in de hangmat op het gras gehangen, in de schaduw, en dat heeft me veel goed gedaan. Ik moet nog 1 pil antibiotica vanmiddag en dan ben ik daar vanaf
en dan nog een paar daagjes de andere en dan ben ik daar ook vanaf! Ik ben alleen nog wel super zwak, lopen en schrijven etc. gaat heel sloom.
Fijn dat het wat beter gaat!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:38 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook last van rode bultjes? Ik heb echt het idee dat dat bij mij door de zon komtquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
Tvp voor ik naar de huisarts ga (jeuk jeuk jeuk jeuk! aaaah) en dan ga ik zo terug lezen!
Hopelijk krijg ik iets waardoor men niet meer braille kan lezen op mn ellebogen, armen, stokje pols en vinger
- Chico heeft een 9,5 gehaald voor een projectquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:42 schreef Muis006 het volgende:
Dankuval! Maar wat heb ik nou allemaal gemist? Wie moet er gefeliciteerd, wie moet ik uitzwaaien, wie troosten, wie terug welkom heten?
Wat zij zegt.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:40 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Fijn dat het weer de goede kant op gaat, doe maar lekker rustig aan
Um het begon met een rode plek met vochtbultjes op mn elleboog, die ging schilferen en ziet er nu echt práchtig uitquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:41 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Heb jij toevallig ook last van rode bultjes? Ik heb echt het idee dat dat bij mij door de zon komt
Die kan ik nergens ophangenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:44 schreef loveli het volgende:
Tip van oma: natte witte lakens voor de ramen. Iets meer werk dan airco, maar ook goedkoper. De hitte verdampt het water, niet de kamer erachter.
Chico en Mariaquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
- Chico heeft een 9,5 gehaald voor een project![]()
- Maria heeft een 7 voor d'r MA-thesis![]()
- Huisdieren hebben nogal last van de warmte![]()
- Elisa heeft een wondje aan d'r elleboog
- Nynke is vertrokken naar Harare
- DaD naar Frankfurt voor Bruce
- de treinen van Mo hadden enorme vertraging dankzij de NS![]()
Vergeet ik nog iets?
Au! Balen!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:46 schreef Miss_S het volgende:
Nou er zat wel een snee in mijn oog![]()
Nu is ie afgeplakt en zit er zalf in.
Kan dus niet gaan werken vanmiddag (zou mijn laatste keer zijn en had een kleinigheidje voor de kids) en leren voor de tentamens gaat kut met een oog
Hoe kom je daár aan dan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:46 schreef Miss_S het volgende:
Kan dus niet gaan werken vanmiddag (zou mijn laatste keer zijn en had een kleinigheidje voor de kids) en leren voor de tentamens gaat kut met een oog
Co is terug!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:43 schreef Ewelina het volgende:
[..]
- Chico heeft een 9,5 gehaald voor een project![]()
- Maria heeft een 7 voor d'r MA-thesis![]()
- Huisdieren hebben nogal last van de warmte![]()
- Elisa heeft een wondje aan d'r elleboog
- Nynke is vertrokken naar Harare
- DaD naar Frankfurt voor Bruce
- de treinen van Mo hadden enorme vertraging dankzij de NS![]()
Vergeet ik nog iets?
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:46 schreef Miss_S het volgende:
Heb je ook geen gordijnen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kan ik nergens ophangen
Bovendien staat m'n tv/DVD-speler/Wii/digitennekastje voor het raam
Au!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:46 schreef Miss_S het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |