Ho ho, jij mag de slankheid, maar als er boezem uitgedeeld kan worden, ben ik eerst aan de beurtquote:Op donderdag 2 juli 2009 23:50 schreef Greys het volgende:
Trusten Chico-met-het-mooie-cijfer!
Loveli, jij wat van mijn boezem, ik wat van jouw slankheid? It's a deal!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:54 schreef loveli het volgende:
ElisaB, je bent best aardig hoor, maar hou je er even buiten, Greys en ik zijn aan het handelen.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:59 schreef Merel het volgende:
Co is terug!
En loveli moet hier wegwezen want die is al slank![]()
Geven we allebei wat boezem weg!quote:Op donderdag 2 juli 2009 23:52 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Ho ho, jij mag de slankheid, maar als er boezem uitgedeeld kan worden, ben ik eerst aan de beurt
Aaaaaaahquote:
Het is ook veel te vies warm om te slapenquote:
Geen idee, maar ik merk dat ik ook zwaarder ben nu. Hoop het dus welquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:15 schreef Aventura het volgende:
Snel vraagje vanaf mobiel: de weegschaal gaf vanmorgen 2 kilo meer aan dan normaal. Kan dat door het weer komen?
Kan heel goed. Ik was gister een kg afgevallen (dag ervoor gesport, veel zweten) en vandaag weer een kg aangekomen. Mensen houden vocht vast met dit weerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:15 schreef Aventura het volgende:
Snel vraagje vanaf mobiel: de weegschaal gaf vanmorgen 2 kilo meer aan dan normaal. Kan dat door het weer komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het is hier binnen nog 28 graden en ik moet eens gaan opschieten als ik weg wil voordat ik gebraden ga worden in m'n auto waar de ramen niet van open kunnen
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Vind ik wel verstandig! Ik zat al te denken toen ik las dat je er nog last van had vanochtend: Zou je niet voor de zekerheid even langs de dokter gaan?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:54 schreef Miss_S het volgende:
Toch maar even een afspraak gemaakt bij de huisarts voor mijn oog.
Kon om 10 uur alweer terecht
Normaal ga ik niet zo snel maar je ogen zijn toch redelijk belangrijk......
Ik kan nogal slecht tegen oogdruppels of smeerseltjes dus heb eigenlijk niet veel zin om te gaan.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:04 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Vind ik wel verstandig! Ik zat al te denken toen ik las dat je er nog last van had vanochtend: Zou je niet voor de zekerheid even langs de dokter gaan?Ik heb een half jaar geleden ook een beschadiging op m'n oog gehad en toen is er voor de zekerheid wat antibiotica in gedruppeld. Maar bij mij deed het alleen pijn, geen last met zicht gelukkig. Dat lijkt me best eng!
Die druppels waren niet echt prettig neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 09:07 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik kan nogal slecht tegen oogdruppels of smeerseltjes dus heb eigenlijk niet veel zin om te gaan.
Maar het moet
Hopelijk kan ik dit vandaag en komend weekend nog wel even leren, anders gaat het niet goed met mijn tentamens (gelukkig ben ik toch al een week bezig met leren).
Bink met d'r oude hartje trekt het echt amper meer en ik kan het bijna niet meer aanzien, ik vind het zó zielig. Ze zoekt de hele tijd in huis haast in paniek plekjes om het koeler te krijgen. En ik maar met sponsjes water in de weer om haar wat af te koelen, maar ja, dat helpt ook maar 2 seconden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:46 schreef Goodbye het volgende:
Ik heb ook slecht geslapen, inderdaad. Ik ben vrij en was gewoon om kwart voor acht er al uit![]()
En voor de beessies vind ik het nog wel het meest zielig ja, heeft boris er geen last van dan Greys? Mijn kat is echt enorm loom en gaat het liefst op de grond liggen (want koeler). Gister probeerde ze nog een emmer water, maar dat was weer iets te nat naar mevrouws smaak (nadat de emmer al om was natuurlijk![]()
).
Sneu he? Wij gaan vanavond weer naar het (hét!) strandje, kan ze even plonzen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 08:48 schreef Lastpost het volgende:
Hier is het zelfs zo erg dat ik de mat bij de kruipkelder eruit gehaald heb zodat ze op het beton kan liggen, beest zie je de hele dag alleen maar bij de voordeur liggen nu.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |