Ma/Di/Woe heb ik tentamensquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:12 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wanneer zijn die dan? Je had toch al geleerd, dan komt het vast wel goed.
Als je nou morgen tentamen had en alles voor je uit had geschoven tot vandaag...Wat ik meestal deed...
Kan ook goed bij mexicaanse wraps of chili. Of wat mini zegt, op brood.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
aw
iemand trouwens nog tips? Ik heb spontaan zin in guacamoleen nu gaat dat natuurlijk samen met nacho's enzo, maar kan dat nog ergens anders als dip bij (behalve bleekselderij ofzo
)
als ik straks bij de super een rijpe avocado vind neem ik m gewoon mee![]()
Drie achter elkaar? Da's veel.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:14 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ma/Di/Woe heb ik tentamens
en ik heb alle stof nu 1x doorgenomen maar wou nog 1x echt goed verbanden gaan leggen
Maar inderdaad geluk dat ik deze keer wel eerder ben begonnen
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Drie achter elkaar? Da's veel.
Maar goed, je hebt het hele weekend nog en je hebt alles in elk geval gezien dus ik zou me geen zorgen maken.Als je het even laat bezinken in je hoofd komen die verbanden soms ook al.
*flauwe grap over dokters en verbanden leggen inslikt*
idemquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
*flauwe grap over dokters en verbanden leggen inslikt*
Nooit geprobeerd, maar het zou best lekker kunnen zijn ja. Kwestie van proberen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
ow, ter verduidelijking: als snack dus vanavond? Dus misschien iets van groente ofzo? Met paprika ofzo? Kan dat?
quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:44 schreef Greys het volgende:
[..]
Even advies gevraagd... mijn donkerbruine haar is momenteel nogal flets en nietszeggend.
Nu zat ik net met mijn telefoon te prutsen op kantoor en een foto van mijn collega en mij te maken. Op die foto leek het (door verkeerde instellingen) ineens of mijn haar rood-achtig was. En ik vond het best wel staan. Zal ik het furrufuh? Ik moet het tóch verven omdat ik steeds meer grijze haren vind maar misschien dan keer in een knalkleur?
Zie spoiler voor de eigenlijk mislukte foto, maar waardoor ik het idee kreeg.
Uiteraard wist ik ook weer niet hoe ik die foto van foon naar computer moest krijgen, maar dat is na wat geklooi gelukt
Ik vind die foto heel mooi! Maarrr jij hebt best een bruin hoofd toch? Dan staat het rode misschien wat minder mooi..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dank je wel!! Maaarrr ik heb best lange benen en het zijn echt mini maatjes (34)quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:18 schreef Syrena het volgende:
Oh en PieEffe, je rokjes zijnEcht zo jammer dat mijn pootjes te dik zijn van boven
(en ik voor de rest te oud). Hoewel, als ik er twee koop, kan ik van twee 1 maken, maar dan langer
![]()
(als ik zou kunnen naaien that is)
Ik denk dat hij bij de meeste mensen wel tot de knie zou komen, denk ik. Maar het risico is bij een grotere maat dat het echt zo een super wijd luchtballon rokje wordtO dat is wel echt een goed idee. Ik ga voortaan benoemen dat ik nu heel boos ben en dat scheelt waarschijnlijk de helft. Ik hang ook heel vaak op in een gesprek als het mij allemaal even te veel wordt of zo.quote:Op woensdag 1 juli 2009 16:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja! echt!na 10-15 minuten is het gevoel weg. ik zweer. heb het een aantal keren meegemaakt en op een gegeven mometn kreeg ik door dat het echt zo was. en als ik weet dat ik me over 10 min uten beter zal voelen is t makkelijker om me even af te leiden gedurende die tien minuten.
heb dus ook weleens om ruzie te voorkomen gewoon de telefoon met mn moeder opgehangen en gezegd dat ik over 10 minuten zou terugbellen. anders hadden we bijvoorbeeld heel erg ruzie gekregen.
maar dat hysterische gevoel...dat is naar he? maar echt, het gaat weg.
Jaaaaa, wat goed van je PF!!! Hard werken loont en je hebt het verdiend!!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:09 schreef P.F het volgende:
Ik heb de aller aller aller moeilijkste toets OOIT gehaald waar ik totaal echt 5 weken voor heb geleerd. Met een 6.3
En nu moet ik bijna huilen
Maar goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
quote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Jaaaaa, wat goed van je PF!!! Hard werken loont en je hebt het verdiend!!![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb de jeukende variant, aldus de dokterquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
@MoBlo, guacamole op een wrap als lunch?
Miss_S, het ziet er wel koddig uit! Balen, wel. Maar in het algemeen genezen dat soort dingen toch vrij snel?
Maria, eczeem is ook balen! Bij lage weerstand krijg ik eczeem in m'n gezicht, dat is echt ontzettend k**. Heb je ook van die lanette-vaselinecrème gekregen? Hormoonzalf is best agressief spul, dus dat kun je er niet elke keer als het jeukt opsmeren.
Oh brrr, en met dit weer ookquote:Op vrijdag 3 juli 2009 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb de jeukende variant, aldus de dokterBest balen, vooral gezien het feit dat het zich de afgelopen dagen alleen maar uitgebreid heeft
Dus hopelijk doet die zalf wat. Ik heb alleen hormoonzalf voorgeschreven gekregen, die mag ik dan 2 keer per dag smeren. Verder gewoon even doorbijten en niet krabben methinks
Het spul heet trouwens Triamcinolonacetonide zalf
In je gezichtDat lijkt me ook naar zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |