abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70605934
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:12 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Wanneer zijn die dan? Je had toch al geleerd, dan komt het vast wel goed.
Als je nou morgen tentamen had en alles voor je uit had geschoven tot vandaag... Wat ik meestal deed...
Ma/Di/Woe heb ik tentamens
en ik heb alle stof nu 1x doorgenomen maar wou nog 1x echt goed verbanden gaan leggen
Maar inderdaad geluk dat ik deze keer wel eerder ben begonnen
pi_70606003
Avocado/guacamole met lekker vers brood is ook goed te doen. Of misschien bij een Mexicaanse salade?
Are you pondering what I'm pondering?
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:17:47 #128
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_70606043
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:13 schreef motorbloempje het volgende:
aw

iemand trouwens nog tips? Ik heb spontaan zin in guacamole en nu gaat dat natuurlijk samen met nacho's enzo, maar kan dat nog ergens anders als dip bij (behalve bleekselderij ofzo )

als ik straks bij de super een rijpe avocado vind neem ik m gewoon mee
Kan ook goed bij mexicaanse wraps of chili. Of wat mini zegt, op brood.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_70606056
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:14 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ma/Di/Woe heb ik tentamens
en ik heb alle stof nu 1x doorgenomen maar wou nog 1x echt goed verbanden gaan leggen
Maar inderdaad geluk dat ik deze keer wel eerder ben begonnen
Drie achter elkaar? Da's veel.
Maar goed, je hebt het hele weekend nog en je hebt alles in elk geval gezien dus ik zou me geen zorgen maken. Als je het even laat bezinken in je hoofd komen die verbanden soms ook al.

*flauwe grap over dokters en verbanden leggen inslikt*
pi_70606067
ow, ter verduidelijking: als snack dus vanavond? Dus misschien iets van groente ofzo? Met paprika ofzo? Kan dat?
Ja doei.
pi_70606123
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Drie achter elkaar? Da's veel.
Maar goed, je hebt het hele weekend nog en je hebt alles in elk geval gezien dus ik zou me geen zorgen maken. Als je het even laat bezinken in je hoofd komen die verbanden soms ook al.

Thanks
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 11:21:14 #132
70532 loveli
N
pi_70606153
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:18 schreef Mini_rulez het volgende:
idem
crap in = crap out
pi_70606158
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:18 schreef motorbloempje het volgende:
ow, ter verduidelijking: als snack dus vanavond? Dus misschien iets van groente ofzo? Met paprika ofzo? Kan dat?
Nooit geprobeerd, maar het zou best lekker kunnen zijn ja. Kwestie van proberen.
pi_70606564
nou, op naar de rijpe avocado's dan maar
Ja doei.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 11:34:35 #135
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70606596
Aaw arm oogje!

Ik heb eczeem En schijnbaar aanleg. Joooy! Dus nu mag ik met hormoonzalf gaan smeren en hopen dat het met een weekje weg is En de zalf zou ook tegen jeuk moeten helpen.
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70607251
Hoooooi ! Ik ben er weer!
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:44 schreef Greys het volgende:

[..]

Even advies gevraagd... mijn donkerbruine haar is momenteel nogal flets en nietszeggend.
Nu zat ik net met mijn telefoon te prutsen op kantoor en een foto van mijn collega en mij te maken. Op die foto leek het (door verkeerde instellingen ) ineens of mijn haar rood-achtig was. En ik vond het best wel staan. Zal ik het furrufuh? Ik moet het tóch verven omdat ik steeds meer grijze haren vind maar misschien dan keer in een knalkleur? Zie spoiler voor de eigenlijk mislukte foto, maar waardoor ik het idee kreeg.
Uiteraard wist ik ook weer niet hoe ik die foto van foon naar computer moest krijgen, maar dat is na wat geklooi gelukt
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die foto heel mooi! Maarrr jij hebt best een bruin hoofd toch? Dan staat het rode misschien wat minder mooi..
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:18 schreef Syrena het volgende:
Oh en PieEffe, je rokjes zijn Echt zo jammer dat mijn pootjes te dik zijn van boven (en ik voor de rest te oud). Hoewel, als ik er twee koop, kan ik van twee 1 maken, maar dan langer

(als ik zou kunnen naaien that is )
Dank je wel!! Maaarrr ik heb best lange benen en het zijn echt mini maatjes (34)
Ik denk dat hij bij de meeste mensen wel tot de knie zou komen, denk ik. Maar het risico is bij een grotere maat dat het echt zo een super wijd luchtballon rokje wordt
quote:
Op woensdag 1 juli 2009 16:03 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ja! echt!

na 10-15 minuten is het gevoel weg. ik zweer. heb het een aantal keren meegemaakt en op een gegeven mometn kreeg ik door dat het echt zo was. en als ik weet dat ik me over 10 min uten beter zal voelen is t makkelijker om me even af te leiden gedurende die tien minuten.

heb dus ook weleens om ruzie te voorkomen gewoon de telefoon met mn moeder opgehangen en gezegd dat ik over 10 minuten zou terugbellen. anders hadden we bijvoorbeeld heel erg ruzie gekregen.

maar dat hysterische gevoel...dat is naar he? maar echt, het gaat weg.
O dat is wel echt een goed idee. Ik ga voortaan benoemen dat ik nu heel boos ben en dat scheelt waarschijnlijk de helft. Ik hang ook heel vaak op in een gesprek als het mij allemaal even te veel wordt of zo.
pi_70607311
@MoBlo, guacamole op een wrap als lunch?

Miss_S, het ziet er wel koddig uit! Balen, wel. Maar in het algemeen genezen dat soort dingen toch vrij snel?

Maria, eczeem is ook balen! Bij lage weerstand krijg ik eczeem in m'n gezicht, dat is echt ontzettend k**. Heb je ook van die lanette-vaselinecrème gekregen? Hormoonzalf is best agressief spul, dus dat kun je er niet elke keer als het jeukt opsmeren.
pi_70607377
Wow ik zie dat ik nog 3 topics bij moet lezen Nevermind!
pi_70607460
ik ga maar 's richting werk
Ja doei.
pi_70607697
Damn... verse meloen is heerlijk maar nu zit alles onder het sap.
pi_70607796
Ik heb de aller aller aller moeilijkste toets OOIT gehaald waar ik totaal echt 5 weken voor heb geleerd. Met een 6.3
En nu moet ik bijna huilen

Maar goed
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:10:04 #142
211002 Goodbye
Awesome!
pi_70607802
Even buiten gestaan om mijn haar te 'fohnen'. Het is al bijna droog
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:11:10 #143
211002 Goodbye
Awesome!
pi_70607838
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:09 schreef P.F het volgende:
Ik heb de aller aller aller moeilijkste toets OOIT gehaald waar ik totaal echt 5 weken voor heb geleerd. Met een 6.3
En nu moet ik bijna huilen

Maar goed
Jaaaaa, wat goed van je PF!!! Hard werken loont en je hebt het verdiend!!
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_70607861
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:11 schreef Goodbye het volgende:

[..]

Jaaaaa, wat goed van je PF!!! Hard werken loont en je hebt het verdiend!!
SPOILER
SPOILER
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:12:35 #145
171890 Chicolate
Chemicals
pi_70607877
Wat goed PF dat je hem gehaald hebt!
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:12:49 #146
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70607886
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 11:55 schreef ColdFeet het volgende:
@MoBlo, guacamole op een wrap als lunch?

Miss_S, het ziet er wel koddig uit! Balen, wel. Maar in het algemeen genezen dat soort dingen toch vrij snel?

Maria, eczeem is ook balen! Bij lage weerstand krijg ik eczeem in m'n gezicht, dat is echt ontzettend k**. Heb je ook van die lanette-vaselinecrème gekregen? Hormoonzalf is best agressief spul, dus dat kun je er niet elke keer als het jeukt opsmeren.
Ik heb de jeukende variant, aldus de dokter Best balen, vooral gezien het feit dat het zich de afgelopen dagen alleen maar uitgebreid heeft Dus hopelijk doet die zalf wat. Ik heb alleen hormoonzalf voorgeschreven gekregen, die mag ik dan 2 keer per dag smeren. Verder gewoon even doorbijten en niet krabben methinks

Het spul heet trouwens Triamcinolonacetonide zalf

In je gezicht Dat lijkt me ook naar zeg
  vrijdag 3 juli 2009 @ 12:13:20 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70607901
Een 6,3! Go PF!
pi_70607928
Wat goed PF! Weer eentje binnen.
pi_70608038
Miss_S lijkt me vervelend, sterkte

En P.F. wat enorm goed...

Ik zit het hele weekend in engeland bij een broer van mijn vriend, we gaan zo naar huis spullen pakken en weg wezen, dus allemaal een prettig weekend
"Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
pi_70608117
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 12:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik heb de jeukende variant, aldus de dokter Best balen, vooral gezien het feit dat het zich de afgelopen dagen alleen maar uitgebreid heeft Dus hopelijk doet die zalf wat. Ik heb alleen hormoonzalf voorgeschreven gekregen, die mag ik dan 2 keer per dag smeren. Verder gewoon even doorbijten en niet krabben methinks

Het spul heet trouwens Triamcinolonacetonide zalf

In je gezicht Dat lijkt me ook naar zeg
Oh brrr, en met dit weer ook Anders een plantenspuit met water in de koelkast en sprayen bij jeuk? Hormoonzalf moet je echt niet vaker dan aangegeven gebruiken.

Ja, ik haat het echt, dat eczeem. Naast m'n ogen en bij m'n mond. En altijd op momenten dat ik er toch al k** uitzie Van die branderige, vuurrooie plekken

PF, wat een vreugd Fijn dat je 'm gehaald hebt, zeker als je er zo hard voor hebt gewerkt!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')