abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_70619874
Het vorige deel: Slank #794 - check je paspoort

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
  vrijdag 3 juli 2009 @ 17:57:34 #2
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_70619885
Mooie TT

Tevens FIPO!
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 17:58:52 #3
70532 loveli
N
pi_70619916
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:51 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik wil misschien wel een old timer. Een vriend van mij heeft een super leuke oldtimer. 5000 euro en nog iets van 100 per jaar. Z'n broertje gaat er vandaag ook een kopen, maar dan goedkoper. Als ik dezelfde koop kunnen we onderdelen uitwisselen. Ooit, als ik geld heb
5000 voor een oldtimer, da's veul voor een student. De mijne kostte indertijd minder dan 5% daarvan en doetut nog steeds
crap in = crap out
pi_70619922
TVP
Maar ik ga weer offline, relaxen in bad
pi_70619940
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:53 schreef loveli het volgende:

[..]

Eerst komt de 125cc, dan de 250cc en als laatste pas de 'koningsklasse'. Meestal zijn het ruim 20 rondjes, een rondje duurt (afhankelijk van het circuit) minder dan 2 minuten. Tussendoor wordt er wat gehuldigd. Deze race is toch in de VS?
Hm.... Ik heb er niet zoveel verstand van.. Maar ik geloof dat vriendje naar de kwalificatie en de echte wedstrijd wil kijken van de beste motoren. Dat moet dan maar

Kent iemand hier Enchanted? Die had hij in de bios gezien. En die hebben we gister nog een keer gekeken. Hij vond hem zo leuk namelijk
pi_70619972
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 17:58 schreef loveli het volgende:

[..]

5000 voor een oldtimer, da's veul voor een student. De mijne kostte indertijd minder dan 5% daarvan en doetut nog steeds
Ja, die jongen heeft een vast inkomen.. Vandaar..
M'n vriendje heeft ook veel te veel geld aan z'n auto uitgegeven.. Ik heb niet echt goede voorbeelden om mij heen Oja.. Misschien een nissan micra? Maar die heb ik al heel vaak heel hard uitgelachen Dus daar durf ik niet in te rijden..
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:02:51 #7
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70620021
Whaha PF hield de TT erin

Enchanted is geniaal! GISELLE!! *bijt op vuist*

Prince Edward is de bom
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
pi_70620033
Kijk wat een lief kindje
pi_70620037
TT
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:04:10 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70620055
Shiloh Pitt Waddissemooi

En hier dan nog maar es Edward Zomaar. Voor de leuk.
pi_70620061
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whaha PF hield de TT erin

Enchanted is geniaal! GISELLE!! *bijt op vuist*

Prince Edward is de bom
Whehe. Vriendje vond dat ik Giselle was.. "Ja zo loop jij ook altijd door Amsterdam."
pi_70620064
Oh mijn auto kostte trouwens 550 euro, inclusief APK die op dezelfde dag nog gedaan was
pi_70620089
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiloh Pitt Waddissemooi

En hier dan nog maar es Edward Zomaar. Voor de leuk.
[ afbeelding ]
Whehehe. Aan het begin vond ik Edward echt ge-wel-dig. En op het einde was hij echt suf
M'n vriendje zei dat hij vooral die andere man was maar natuurlijk ook een beetje de prins.
Of doen jullie nooit de rollen in een film verdelen
  vrijdag 3 juli 2009 @ 18:05:37 #14
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_70620090
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef P.F het volgende:

[..]

Whehe. Vriendje vond dat ik Giselle was.. "Ja zo loop jij ook altijd door Amsterdam."
Jij houdt ook straatartiesten met djembe's aan om daarmee "How Does She Know" te gaan zingen en te dansen? Zo ja, dan moet ie foto's maken en die op fok komen posten
pi_70620112
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Jij houdt ook straatartiesten met djembe's aan om daarmee "How Does She Know" te gaan zingen en te dansen? Zo ja, dan moet ie foto's maken en die op fok komen posten
Nou meer het gedeelte van overreden worden door het verkeer
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 18:14:39 #17
70532 loveli
N
pi_70620314
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:00 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja, die jongen heeft een vast inkomen.. Vandaar..
M'n vriendje heeft ook veel te veel geld aan z'n auto uitgegeven.. Ik heb niet echt goede voorbeelden om mij heen Oja.. Misschien een nissan micra? Maar die heb ik al heel vaak heel hard uitgelachen Dus daar durf ik niet in te rijden..
Zo'n ding waar ik in rijd kost minder dan 1000 euro en is niet duur in onderhoud. Toyota Starlet of een Micra zijn goedkoop, maar zelf zou ik ook nog niet dood aangetroffen willen worden in een Micra. Toen ik nog belasting moest betalen had ik maandelijks 30 euro aan belasting, evenveel aan verzekering en afhankelijk van m'n kilometers een euro of 100 aan benzine.

Bij de BBC duurt de uitzending een uur, dus na middernacht komt 'ie een keer thuis.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 18:16:33 #18
70532 loveli
N
pi_70620358
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn auto kostte trouwens 550 euro, inclusief APK die op dezelfde dag nog gedaan was
Toen ik de mijne kocht waren er nog geen euro's, maar het getal was ongeveer hetzelfde
crap in = crap out
pi_70620373
Oh en lijstje van gisteren:

O: cruesli met melk
T: cupacoup tomaat, water, thee
L: witte pistolet met tartaar, ei, beetje mayo en ui, bruine boterham met boter en vlokken, vitalinea perzik
T: water, thee
D: twee glazen cassis, sneetje stokbrood met kruidenboter, zeewolf met wokgroenten (tauge, peultjes enzo) met sausje, chocoladefantasie toe (chocolademousse, kersenbonbon zonder alcohol, klein chococakeje met warme chocoladesaus aan de binnenkant, bolletje straciatellaijs)
S: 30 minuten stevig doorwandelen

Vandaag:

O: twee bruine boterhammen met hagelslag, glas thee
T: cupasoup helder, water
L: 3 bruine boterhammen, waarvan 1 met gebraden gehakt, 1 met grillham en 1 met gekookt ei met zout en een beetje mayo, 1 witte boterham met boter en vlokken
T: water, magnum white, 4 cadillacs
D: 400 gram gewokte kastanjechampignons met rode ui enzo en een kipfilet, toe bakje magere yoghurt met banaan

Netjes toch? Ochtend T's was ik beide keren vergeten, vanaf maandag neem ik fruitjes mee of yoghurt
pi_70620387
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef loveli het volgende:

[..]

Zo'n ding waar ik in rijd kost minder dan 1000 euro en is niet duur in onderhoud. Toyota Starlet of een Micra zijn goedkoop, maar zelf zou ik ook nog niet dood aangetroffen willen worden in een Micra. Toen ik nog belasting moest betalen had ik maandelijks 30 euro aan belasting, evenveel aan verzekering en afhankelijk van m'n kilometers een euro of 100 aan benzine.

Bij de BBC duurt de uitzending een uur, dus na middernacht komt 'ie een keer thuis.
Hij slaapt bij mij, m'n vader is jarig.. leuk

Hm......... Ja ik wil het liefst zo iets als een 405 qua afmetingen maar dat is duur. Kan m'n vader niet twee jaar m'n verzekering betalen tot ik 24 ben?
pi_70620396
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:16 schreef loveli het volgende:

[..]

Toen ik de mijne kocht waren er nog geen euro's, maar het getal was ongeveer hetzelfde
Goedkope autootjes

M'n volgende wordt duurder, maar die rijdt wel 1:21 en heeft airco Komt volgend jaar of het jaar daarna wel
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 18:19:52 #22
70532 loveli
N
pi_70620426
quote:
Op vrijdag 3 juli 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Hm......... Ja ik wil het liefst zo iets als een 405 qua afmetingen maar dat is duur. Kan m'n vader niet twee jaar m'n verzekering betalen tot ik 24 ben?
Ja hoor, maar dan moet je niet aan de verzekering vertellen dat jij de vaste bestuurder bent.
crap in = crap out
  Vis een optie? vrijdag 3 juli 2009 @ 18:20:46 #23
70532 loveli
N
pi_70620452
*veegt zweet van rug*
Ik wil ook airco
crap in = crap out
pi_70620479
M'n vader heeft nu gewoon twee motoren omdat hij graag met de motor op vakantie wil en er een nu stuk is. Omg. En dan gaat hij die ene maken en kijken voor welke hij het meest kan krijgen als die ene gemaakt is en dan een verkopen. Als hij nou gewoon een extra auto had gekocht ?!
pi_70620740
Daph, wel iets van saus bij je woksels, hoop ik?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')