quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:51 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik wil misschien wel een old timer. Een vriend van mij heeft een super leuke oldtimer. 5000 euro en nog iets van 100 per jaar. Z'n broertje gaat er vandaag ook een kopen, maar dan goedkoper. Als ik dezelfde koop kunnen we onderdelen uitwisselen. Ooit, als ik geld heb
Hm.... Ik heb er niet zoveel verstand van.. Maar ik geloof dat vriendje naar de kwalificatie en de echte wedstrijd wil kijken van de beste motoren. Dat moet dan maarquote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:53 schreef loveli het volgende:
[..]
Eerst komt de 125cc, dan de 250cc en als laatste pas de 'koningsklasse'. Meestal zijn het ruim 20 rondjes, een rondje duurt (afhankelijk van het circuit) minder dan 2 minuten. Tussendoor wordt er wat gehuldigd. Deze race is toch in de VS?
Ja, die jongen heeft een vast inkomen.. Vandaar..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 17:58 schreef loveli het volgende:
[..]
5000 voor een oldtimer, da's veul voor een student. De mijne kostte indertijd minder dan 5% daarvan en doetut nog steeds
Whehe. Vriendje vond dat ik Giselle was..quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Whaha PF hield de TT erin![]()
Enchanted is geniaal!GISELLE!! *bijt op vuist*
Prince Edward is de bom
Whehehe. Aan het begin vond ik Edward echt ge-wel-dig. En op het einde was hij echt sufquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef MariaEtcetera het volgende:
Shiloh PittWaddissemooi
![]()
En hier dan nog maar es EdwardZomaar. Voor de leuk.
[ afbeelding ]
Jij houdt ook straatartiesten met djembe's aan om daarmee "How Does She Know" te gaan zingen en te dansen?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef P.F het volgende:
[..]
Whehe. Vriendje vond dat ik Giselle was.."Ja zo loop jij ook altijd door Amsterdam."
Nou meer het gedeelte van overreden worden door het verkeerquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Jij houdt ook straatartiesten met djembe's aan om daarmee "How Does She Know" te gaan zingen en te dansen?Zo ja, dan moet ie foto's maken en die op fok komen posten
Zo'n ding waar ik in rijd kost minder dan 1000 euro en is niet duur in onderhoud. Toyota Starlet of een Micra zijn goedkoop, maar zelf zou ik ook nog niet dood aangetroffen willen worden in een Micra. Toen ik nog belasting moest betalen had ik maandelijks 30 euro aan belasting, evenveel aan verzekering en afhankelijk van m'n kilometers een euro of 100 aan benzine.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:00 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja, die jongen heeft een vast inkomen.. Vandaar..
M'n vriendje heeft ook veel te veel geld aan z'n auto uitgegeven.. Ik heb niet echt goede voorbeelden om mij heenOja.. Misschien een nissan micra? Maar die heb ik al heel vaak heel hard uitgelachen
Dus daar durf ik niet in te rijden..
Toen ik de mijne kocht waren er nog geen euro's, maar het getal was ongeveer hetzelfdequote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:04 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn auto kostte trouwens 550 euro, inclusief APK die op dezelfde dag nog gedaan was
Hij slaapt bij mij, m'n vader is jarig.. leukquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:14 schreef loveli het volgende:
[..]
Zo'n ding waar ik in rijd kost minder dan 1000 euro en is niet duur in onderhoud. Toyota Starlet of een Micra zijn goedkoop, maar zelf zou ik ook nog niet dood aangetroffen willen worden in een Micra. Toen ik nog belasting moest betalen had ik maandelijks 30 euro aan belasting, evenveel aan verzekering en afhankelijk van m'n kilometers een euro of 100 aan benzine.
Bij de BBC duurt de uitzending een uur, dus na middernacht komt 'ie een keer thuis.
Goedkope autootjesquote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:16 schreef loveli het volgende:
[..]
Toen ik de mijne kocht waren er nog geen euro's, maar het getal was ongeveer hetzelfde
Ja hoor, maar dan moet je niet aan de verzekering vertellen dat jij de vaste bestuurder bent.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 18:17 schreef P.F het volgende:
Hm......... Ja ik wil het liefst zo iets als een 405 qua afmetingen maar dat is duur. Kan m'n vader niet twee jaar m'n verzekering betalen tot ik 24 ben?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |