Dankjewel allemaalquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:47 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Au! Balen!
Kun je niet nog alleen even langsgaan om dat kleinigheidje af te geven?

Jawel, maar om die nou nat te gaan maken... (beetje apart stofje)quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:49 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Heb je ook geen gordijnen?
Hm ok, natte lakens + apparaten lijkt me geen geweldige combi.
Miss_S: een snee?Dat klinkt eng! Hoe kan dat nou?

Gelukkig maar een dag (word er nu al gek van) en dan moet het hopelijk goed zijnquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Au!Hoe lang moet ie afgeplakt blijven?

Aan de buitenkant van het raam hangen, raam dicht doen (bvehalve als je nu net schaduw op je raam hebt).quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:45 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Die kan ik nergens ophangen
Bovendien staat m'n tv/DVD-speler/Wii/digitennekastje voor het raam

Dat gaat niet lukken, ik kan de lakens nergens aan vastmaken. Bovendien is dat verboden.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:52 schreef loveli het volgende:
[..]
Aan de buitenkant van het raam hangen, raam dicht doen (bvehalve als je nu net schaduw op je raam hebt).

Ik bedoelde eigenlijk meer dat je de lakens aan de gordijnrail zou kunnen hangen.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:50 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Jawel, maar om die nou nat te gaan maken... (beetje apart stofje)
Ik bedenk me wel net dat ik wel koelelementen in de vriezer kan gooien, en die later in een bak met lakens ofzo kan doen, dan kunnen de beestjes daarin liggen.

sterkte miss s, balen hoor... heb je wel een mooi plaatje op je pleister gekregen, net als vroegah de schele kindjes met hun afgeplakte ogen?
 sterkte miss s, balen hoor... heb je wel een mooi plaatje op je pleister gekregen, net als vroegah de schele kindjes met hun afgeplakte ogen?

Iieie, krijg rillingen als ik eraan denk. Beterschap!quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel allemaal
Het is in een ander dorp en autorijden lukt nu niet, maar waarschijnlijk ergens in de komende weken ga ik het wel even afgeven
En hoe ik er aan kom? Een samenvatting op papier afgedrukt en tijdens het bladeren kwam het papier in mijn oog.

nogmaals: HOE!?quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:50 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dankjewel allemaal
Het is in een ander dorp en autorijden lukt nu niet, maar waarschijnlijk ergens in de komende weken ga ik het wel even afgeven
En hoe ik er aan kom? Een samenvatting op papier afgedrukt en tijdens het bladeren kwam het papier in mijn oog.

Het idee is juist dat de lakens buiten hangenquote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:54 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk meer dat je de lakens aan de gordijnrail zou kunnen hangen.
Koelelementen is wel een goeie ja!

deed mn mama vroeger ook toen ik mijn kinderkamer in een dakkapel op t westen had (zon op mn dakkie van 11 tot 23). natte lakens op t dak vastmaken met stenen, en voor t raam langs en dan een paar keer per dag natspuiten met de tuinslang.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Het idee is juist dat de lakens buiten hangen

kwamen daar 23.54 aan.. de trein die we moesten hebben vertrok om 23.54
 kwamen daar 23.54 aan.. de trein die we moesten hebben vertrok om 23.54  

Maar als ze vast zitten aan de gordijnrail waaien ze niet weg. Dacht ik.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:55 schreef loveli het volgende:
[..]
Het idee is juist dat de lakens buiten hangen

Neequote:Op vrijdag 3 juli 2009 10:54 schreef kwakveense het volgende:

met wimpers enzo...als je er toch maar 1 dagje mee over straat hoeft...
 met wimpers enzo...als je er toch maar 1 dagje mee over straat hoeft... een beeeetje vreemd maar wel lekker
 een beeeetje vreemd maar wel lekker

Aaahwquote:

Ach, als het morgen weer goed isquote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:08 schreef Mini_rulez het volgende:
Aww Miss_S, het ziet er wel een beetje zielig uit.
Hopelijk is het na een dagje weer over.

Wanneer zijn die dan? Je had toch al geleerd, dan komt het vast wel goed.quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:09 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ach, als het morgen weer goed is
Ik kan er soms wel om lachen, ben alleen bang voor mijn tentamens

Wat ik meestal deed...
 Wat ik meestal deed...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |