ik ook... doe ik goed... eerste voor nickchange en tweede voor mn UIquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef versabommie het volgende:
Zie net dat ik er weer een note bij heb
of oud?quote:
quote:
Hey en waar kan ik dat zien?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:40 schreef Nizno het volgende:
[..]
ik ook... doe ik goed... eerste voor nickchange en tweede voor mn UI
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:42 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
kappen nu bommie wilde nog 2 kilo kwjt maar zit nu een pak koekjes leeg te vreten
![]()
ik moet wel bekennen dat ik lol heb
abbo's en dan notes opvragen... scrol je naar benee en tadaaquote:
Ok even kijk of ik er ook eentje heb verdiendquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:44 schreef versabommie het volgende:
[..]
abbo's en dan notes opvragen... scrol je naar benee en tadaa
quote:
Er staat bij jou natuurlijk gewoon in; Evaxsis is een zeer lief en aardig persoonquote:
Allemaal fansquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef versabommie het volgende:
Zie net dat ik er weer een note bij heb
Dat nou juist nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:54 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Er staat bij jou natuurlijk gewoon in; Evaxsis is een zeer lief en aardig persoon
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:56 schreef moniquemuts het volgende:
wil me buurman van wie ik nu internet jat omdat de mijne eruit ligt even van internet afgaan fok wil niet openen bij me
Ik doe het ook allemaal voor julliequote:
Ik zou hem blokkerenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
hihihi wat een brutaliteit heeft die buurman van jou zeg
Gelukkig welquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:01 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ik doe het ook allemaal voor jullie![]()
En laten we wel wezen, gelukkig is de Bommie toch nog een heel gewone jongen gebleven
hoeft gelukkig niet hij heeft geluisterd gaat stuk beter nuquote:
Lees anders zijn email even, dan weet je wie hij isquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:06 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
hoeft gelukkig niet hij heeft geluisterd gaat stuk beter nu
he buurman ik weet niet wie je ben maar bedankt![]()
En meestal is het nog simpel te doen ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat hij niet meer op zijn eigen internet kan, dat is nog eens puik plan
kan dat danquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:08 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Lees anders zijn email even, dan weet je wie hij is
(en kun je hem meteen bedanken)
Als ie de ouderwetse outlook gebruikt welquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef moniquemuts het volgende:
[..]
kan dat dan![]()
![]()
jammer dat ik blond ben
en niet weet hoe het moet
Voor jou is alles makkelijk op dat gebied, jij ben gewoon the Master in dezequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:11 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En meestal is het nog simpel te doen ook
Ik zal het meenemen in mijn CVquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Voor jou is alles makkelijk op dat gebied, jij ben gewoon the Master in deze
haha zo slim ben ik niet maar zou wel leuk zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:13 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Als ie de ouderwetse outlook gebruikt wel![]()
gmail bv niet
Je kunt ook zien welke sites ie bezoekt![]()
(en hij jou)
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
*Is teleurgesteld weer thuis, 't was met een Franse slag
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:24 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
[TBO SC #86] SMS: "rel aan" naar 2020!
Ik stem nog steeds handmatig voor je, is dat ook goed ?quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:26 schreef versabommie het volgende:
Huilen van het lachen :
Mensuh, we worden verneukt, als je de WC doortrekt stem je automatisch op berryv, zit ook een script op. Ik zeg, het zekere voor het onzekere en gewoon alles laten liggen vanaf nu !!!
We gaan gewoon nog even door Pietje, dit is zo lachen dat mag niet meer gestopt wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat stamgebeuren zou gister afgelopen zijn Bommie. Beloftes nakomen is zo 2008.
ja dat riepen ze toch echt op die sitequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:34 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat stamgebeuren zou gister afgelopen zijn Bommie. Beloftes nakomen is zo 2008.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:56 schreef moniquemuts het volgende:
wil me buurman van wie ik nu internet jat omdat de mijne eruit ligt even van internet afgaan fok wil niet openen bij me
Only the Worldwide Competitions and the Best Radio 1 DJ Competition (listed below) will end on Thursday 2nd July 2009 at 10.00am GMT, so if you haven’t got your favourite to the top, you haven’t got long to get them therequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:35 schreef versabommie het volgende:
[..]
ja dat riepen ze toch echt op die site
Aahhh dus uiteindelijk hebben we nu wel een sluitdatumquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:40 schreef HiDiHo het volgende:
All of the Country Competitions continue as rolling monthly competitions.
THE WINNERS OF THE JUNE 2009 COMPETITIONS FOR THE FOLLOWING COUNTRIES WILL BE DECLARED ON Tuesday 7th July 2009 at 10.00am GMT.
In each country the TOP 20 will be declared for Mr Twitter, Ms Twitter and Top Animal Twitterer.
Nog 5 dagenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Aahhh dus uiteindelijk hebben we nu wel een sluitdatum
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
waar heb je dat gezien, want ik kan het niet vinden?
Ow, ik dacht dat het afgelopen was,........ nog 5 dagen ?!quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Aahhh dus uiteindelijk hebben we nu wel een sluitdatum
Pietje ligt nu de wc pot te omarmenquote:
Die rozenstruik is ook gescriptquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Ow, ik dacht dat het afgelopen was,........ nog 5 dagen ?!![]()
Kan iemand dan effe aan Mooiii doorgeven dat, dat van die WC niet echt waar is, ... je kan dat mens toch moeilijk 5 dagen d'r behoefte laten doen in de tuin
Hè hè thanksquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:50 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
http://tweeterwall.mallplace.com/
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmiddag allen...Weekenddddddd
Heeeeyyyquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Kan iemand dan effe aan Mooiii doorgeven dat, dat van die WC niet echt waar is, ... je kan dat mens toch moeilijk 5 dagen d'r behoefte laten doen in de tuin
Laat ze lekker in de tuin gaan sassen, heb ik toch geen probleem meequote:Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
[..]
Welnee, ze moet alleen niet doortrekkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 14:51 schreef Jian het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:54 schreef LekkerSimpel het volgende:
Goedenmiddag allen...Weekenddddddd
Ja, het is weekend en heb al ff lekker in de IJssel gezwommen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 14:59 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Jaaaa wat ben jij vrolijk, kom maar op met je verhaal
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:00 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, het is weekend en heb al ff lekker in de IJssel gezwommen.
Ik lees het nu net ook, waar halen ze die cijfers vandaanquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:04 schreef versabommie het volgende:
Claire en Huub gebruiken een script!![]()
---------------------------
Mensuh, we worden verneukt, als je de WC doortrekt stem je automatisch op berryv, zit ook een script op. Ik zeg, het zekere voor het onzekere en gewoon alles laten liggen vanaf nu !!!
Berryv gebruikt vandaag geen script hoor,if tweeter er nog achter kan komen dat ie het wel gebruikt heeft weet ik niet. vanaf 11.06 t/m 14.21 Roh +1041 stemmen erbij,Berry +169 erbij.kalken +2327 erbij,rutger+34,bosch+21,Eric +279 en Huub+363 erbij. De dames:)Yvon+72 erbij,Astrid+1413 erbij,Eva +93 erbij,Ilse+106,Freena+87 en Clairos+366
Quote Door: Erieberie | op: 2009-07-02 | om: 15:01
Schande, stel soepjurkdragende cheaters.. JULLIE GAAN ALLEMAAL NAAR DE HEL!
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:06 schreef evaxsis het volgende:
Ik lees het nu net ook, waar halen ze die cijfers vandaan
zitten met een telraam mee te tellenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Sterkte meis, met dit weer is het werken toch niet meer te doenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Blegh. Moet zo een vergadering in tot een uur of zeven. Zo geen zin in.
Misschien is dit wat voor jullie: http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_teamgeest__.htmlquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:15 schreef Copycat het volgende:
Blegh. Moet zo een vergadering in tot een uur of zeven. Zo geen zin in.
Ben jij meer van het aftrekken dan simpel optellenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:06 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat zou echt wonderen doen voor mijn teamspirit. Ik ga dan meteen elders solliciteren. Of de WW in.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:26 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Misschien is dit wat voor jullie: http://www.telegraaf.nl/b(...)oor_teamgeest__.html
"Naked Friday", weer eens wat anders dan GDquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zou echt wonderen doen voor mijn teamspirit. Ik ga dan meteen elders solliciteren. Of de WW in.
En dan zeker ook een Naked Lunch. Met knakworstjes en sneetjes witbrood.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:32 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
"Naked Friday", weer eens wat anders dan GD
Ik ben bommie en ik doe sunchaser na?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:39 schreef versabommie het volgende:
Game on!
Nee ik heb het meer op delenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:26 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
Ben jij meer van het aftrekken dan simpel optellen![]()
Om de 20 minuten mag je weer stemmenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:28 schreef Kaat38 het volgende:
om de hoeveel tijd kan je eigenlijk daar stemmen? ben pas vandaag eens gaan neuzen daar.
elke 20 minutenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:28 schreef Kaat38 het volgende:
om de hoeveel tijd kan je eigenlijk daar stemmen? ben pas vandaag eens gaan neuzen daar.
Ook een note dat je lief bent, wij allemaalquote:
Daar moet je voor betalenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:44 schreef D. het volgende:
Kan een blauwe mij wellicht inzicht geven in waaraan ik de laatste note te danken heb?
Tja, dat zal niet gaan. Principes hequote:Op donderdag 2 juli 2009 15:45 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Daar moet je voor betalen![]()
Ja, hebben ze lekker bekeken hier
Ja duhquote:
waar kan je dat zie wand ik vrees het ergstequote:
hierquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:52 schreef peeet1 het volgende:
[..]
waar kan je dat zie wand ik vrees het ergste
abonnementen/notes opvragenquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:52 schreef peeet1 het volgende:
[..]
waar kan je dat zie wand ik vrees het ergste
quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:38 schreef Copycat het volgende:
[..]
En dan zeker ook een Naked Lunch. Met knakworstjes en sneetjes witbrood.
dat is al triest genoegquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:54 schreef D. het volgende:
[..]
Da's helemaal niet vanzelfsprekend hier op Fok hoor
Dan ga je door voor de koelkastquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:59 schreef peeet1 het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onzemoderators.
![]()
en nu bij 20 ga naar af of zo
neuh, geloof het niet. Er zijn er wel die er meer hebben en hier nog rondhangen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 15:59 schreef peeet1 het volgende:
Je hebt 1 notes gekregen van onzemoderators.
![]()
en nu bij 20 ga naar af of zo
ja, het wordt een uitputtingslag voor zequote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als ik dat nou eens wist.
heb 'm na TBO1 gekregen iig
Precies, ik zie alleen dat er weer eentje bij isquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow snap um al je ziet de note niet omdat je geen betaald lid bent
Thanksquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Om de 20 minuten mag je weer stemmen
Bij mij ligt t-moblie eruitquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik heb internet daarop
*op heeftquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef D. het volgende:
*nog maar een perenijsje neemt
Ik lust ook wel wat, maar aangezien we over 2 uur gaan wokken wacht ik nog ffquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga een broodje salami maken om wat zout binnen te krijgen, voor de duizelingen die ik heb
Hoop alleen dat het niet te warm is binnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:30 schreef Anniebab het volgende:
Tvp Hey lekker wokken ga ik morgen doen.
Ja nou ,waar ik ga is t altijd lekker koel ,airco, beter dan buiten in ieder geval.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het niet te warm is binnen
Ik heb 'm ff opnieuw opgestart (lees: aan- en uitgezet) en nu doet ie het hier ook weerquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga is even je kijken
edit: ik heb verbinding![]()
Ik lust eigenlijk niks nu, maar kreeg net het advies iets zouts te eten voor de duizelingen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lust ook wel wat, maar aangezien we over 2 uur gaan wokken wacht ik nog ff
In mijn herinnering valt het daar ook wel mee, zeker weten doe ik het alleen niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nou ,waar ik ga is t altijd lekker koel ,airco, beter dan buiten in ieder geval.
Wat denk je zelf, is dat waar ze aan je tafel het eten maken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het niet te warm is binnen
Nou als ik morgen overdag bijn a niks neem,kan ik wel lekker wokken hoor,maar idd met dit weer overdag heb ik ook niet veel trek nee.Ja zout en veel drinken (WATER).hahquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk niks nu, maar kreeg net het advies iets zouts te eten voor de duizelingen.
Mijn hondje moet zo ook weer eventjes naar buiten
Duizelingen zijn niet goed nee, je moet wel goed voor jezelf zorgen hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk niks nu, maar kreeg net het advies iets zouts te eten voor de duizelingen.
Mijn hondje moet zo ook weer eventjes naar buiten
Fijn dan kan je nu weer bellenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm ff opnieuw opgestart (lees: aan- en uitgezet) en nu doet ie het hier ook weer
Ik ben vandaag al een keer out gegaan, dus alle adviezen zijn welkomquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou als ik morgen overdag bijn a niks neem,kan ik wel lekker wokken hoor,maar idd met dit weer overdag heb ik ook niet veel trek nee.Ja zout en veel drinken (WATER).hah
Jij weet hoe je moet bellen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:42 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Fijn dan kan je nu weer bellen![]()
Ja ik weet hoe dat moet
Ik heb net mijn grote tijgerbol met salami opquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:42 schreef D. het volgende:
[..]
Duizelingen zijn niet goed nee, je moet wel goed voor jezelf zorgen hoor
Ookquote:
Ik vreet nu gewoon een zakje zoute pinda's opquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben vandaag al een keer out gegaan, dus alle adviezen zijn welkom
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:49 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ook![]()
en hoe die aan en uit moet, daar heb ik toevallig een hele tijd overgedaan voordat ik dat door had
ja ik zag het maar ik heb niet op hem gestemt voor dat soort onzin heb ik een programmatje voor op de pcquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee en als je gaat kijken op zijn website heb je voor hem gestemddus dat doet hij goed
quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:50 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ik vreet nu gewoon een zakje zoute pinda's op![]()
Mijn hondje moet straks ook weer uit.
Wil je het misschien even voor mij vertalen Bommie want ik kwam er niet uitquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef versabommie het volgende:
aaaaaaaaah lievvvvvvvv![]()
Er zijn ook leuke mensen in Fok zo als ruud.......die italiens praat, Eva.....ook aardig en geen ordinaire discutie, maar de een Copie... die vind ik zo brutale.en "neemenniet" die was erg vind ik zijn manieer ook zo vulgaire . Ja, u heeft gellijk Maryo ,prinsopa is een persoon : beer en Jian, moet ik om hem lachen ik dacht echt dat hij een opa en fan vn Huub! hij heeft goede comedie gespeeld.hihihi! het begint te lijken op een film.
Quote Door: Zouzou | op: 2009-07-02 | om: 16:03
Copy en neemmennietbad puppy's
Dat is wel een handig programma heb je dat ook voor de Mac?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:55 schreef peeet1 het volgende:
[..]
ja ik zag het maar ik heb niet op hem gestemt voor dat soort onzin heb ik een programmatje voor op de pc
Of voor de Burger Kingquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:02 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is wel een handig programma heb je dat ook voor de Mac?
Ja, want aan de IJssel is het dan wel lekker met dat briesje, maar het kan daar ook aardig heet oplopen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja en jij hebt al je energie hard nodig
Volgens mij is het ook echt een liefiequote:Op donderdag 2 juli 2009 17:12 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Kan mij niks schelen, ik vind Zouzou een schatje
Zo is dat maar net, ben je gelijk weer afgekoeld en schoonquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ja, want aan de IJssel is het dan wel lekker met dat briesje, maar het kan daar ook aardig heet oplopen.
Dan is beetje extra energie niet verkeerd.![]()
Maar gelukkig kan je daar dan een vochtige plek opzoeken.
Ben ik eens, ze moet alleen wat meer loslaten denk ik zoquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook echt een liefie
Je bedoelt gewoon dat ze wel geil overkomtquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:13 schreef versabommie het volgende:
[..]
Volgens mij is het ook echt een liefie
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:14 schreef versabommie het volgende:
Als t eerlijk is, wint Huub gewoon.
En dat uit jouw mond = toetsenbord D.quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon dat ze wel geil overkomt
Mijn toetsenbord?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:32 schreef evaxsis het volgende:
[..]
En dat uit jouw mond = toetsenbord D.
Sinds wanneer moeten al mijn woorden met sex geassocieerd wordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:30 schreef D. het volgende:
[..]
Je bedoelt gewoon dat ze wel geil overkomt
Sinds wanneer doen we dat met al jouw woordenquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:34 schreef versabommie het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten al mijn woorden met sex geassocieerd worden
Uh watte?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:33 schreef HiDiHo het volgende:
Ik ben bang dat dat niet met een mac lukt
okeee ze komt ook wel een beetje geil over..quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:35 schreef D. het volgende:
[..]
Sinds wanneer doen we dat met al jouw woorden
Nee toetsenbord lieeeevvvquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:33 schreef D. het volgende:
[..]
Mijn toetsenbord?
foei![]()
*toetsenbord een tik geeft
Hij zegt eik : "Het werkt alleen met computers niet met digitale kleurboeken!"quote:
Wat zeik je nou weer, ga is lekker een rel schoppen ofzo dan heb ik het tenminste ook naar me zinquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:37 schreef versabommie het volgende:
[..]
Hij zegt eik : "Het werkt alleen met computers niet met digitale kleurboeken!"
Mijn paginaquote:
Mooie combi ookquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:36 schreef versabommie het volgende:
[..]
okeee ze komt ook wel een beetje geil over..![]()
Maar ik vind ze ook een liefie
Hoorde een piep en in mijn log stond Mac met de note pagina van fok erinquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow je hebt gezien dat ik daar geweest ben
Dat kan niet anders dat ik dat ben geweestquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:41 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Hoorde een piep en in mijn log stond Mac met de note pagina van fok erin
nou ik reageer nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:46 schreef D. het volgende:
Zo maar ff wat aan doen voor de taxi voor komt rijden
Ow, was dat een vereiste dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:51 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Echt niet ik heb niks inhoudelijks gezegd
Nee, alleen een verwijzing naar /shop/notes.phpquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat kan niet anders dat ik dat ben geweest![]()
Dus je hebt mijn note ook gezien?
Ik zag die link in mijn note en dacht hey daar ga ik is naar toequote:Op donderdag 2 juli 2009 17:55 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Nee, alleen een verwijzing naar /shop/notes.php
Nu is het te laat, nu heb ik iets aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:55 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat wilde ik wel en kon me nog net inhouden
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zag die link in mijn note en dacht hey daar ga ik is naar toe
quote:Op donderdag 2 juli 2009 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nu is het te laat, nu heb ik iets aan
Anyway, ben er vandoor
Tot later![]()
Verkapte uitnodiging ofzoquote:Op donderdag 2 juli 2009 17:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zag die link in mijn note en dacht hey daar ga ik is naar toe
Ik heb meerdere notes maar een link gunnen ze me nietquote:
Stond mijn link in jou note?quote:
Oh wacht je hebt betaaldquote:
Goed bezigquote:
Waarvoor zou jij in godsnaam een note hebben? Voor niet met twee woorden spreken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meerdere notes maar een link gunnen ze me niet
Duisterquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:05 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nee was gewoon nieuwsgierig waar die link heen ging
Tja !! Ik weet het van eentje wel zeker de rest nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarvoor zou jij in godsnaam een note hebben? Voor niet met twee woorden spreken?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:03 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik heb meerdere notes maar een link gunnen ze me niet
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ooow misschien was een link niet nodig bij jou notes
Die link staat zo in mijn notesquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:03 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Stond mijn link in jou note?
(of was het gewoon google-analytics)
Wat staat erin dan?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:08 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Die link staat zo in mijn notes![]()
Wat dan vertel is kan ik daar nog wat mee doen bij jijbent misschien
Heeftet kleine lieve muisje een grote note he.. ja ja jaaaaaaaaaquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:07 schreef Soury het volgende:
[..]
Tja !! Ik weet het van eentje wel zeker de rest niet
Ik ga een klacht indienenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:10 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Vond ik ook en spannend tegelijkertijd
Ah zeg dat danquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:11 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ff een betaald lidmaatschap aanschaffen en hops daar zijn ze
Ze bedoelde gewoon de link naar de scriptavaquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat staat erin dan?![]()
whois kent me niet
Sjesus nog 5 dagen !!! Ik trek mijn plee regelmatig doorquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze bedoelde gewoon de link naar de scriptava
ohwquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:12 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ze bedoelde gewoon de link naar de scriptava
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Sjesus nog 5 dagen !!! Ik trek mijn plee regelmatig door
iedere 20 min voor een optimaal resultaatquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Die snap ik nietquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:10 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Wat staat erin dan?![]()
whois kent me niet
De aandrang is ook vele hoger dan normaalquote:
Is achterhaald omdat jij betaald om de notes in te zien..quote:
Jij zei;quote:
Ik doe het nog steeds handmatigquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Yeps en ik het FOK! gun om te spekkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:17 schreef Soury het volgende:
[..]
Is achterhaald omdat jij betaald om de notes in te zien..
Nee maar ik ken daar wel mensenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:18 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Jij zei;
Wat dan vertel is kan ik daar nog wat mee doen bij jijbent misschien
Ik weet niet precies wat jijbent is, maar in het engels is dat whois en domeinnamen staan in een whois server. En die staat niet op mijn naam.
En jij denkt dat dat tengoede komt aan fok!?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:21 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yeps en ik het FOK! gun om te spekken
Nog eventjes en we liggen eruitquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:18 schreef versabommie het volgende:
Ohwfuck daar gaat de 2e plaats![]()
Errie en loes geef me ff die link klik ik huubje en claer naar de eerste plaats twitter me lam pfffffff vals spelerij ,,,,,,,,nou nou daar hou ik niet van
Quote Door: Grelon | op: 2009-07-02 | om: 18:15
Tis te gek voor woorden hier op fokquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Waarvoor zou jij in godsnaam een note hebben? Voor niet met twee woorden spreken?
quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:23 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
En jij denkt dat dat tengoede komt aan fok!?![]()
Zolang er geen inzage is in de inkomsten en uitgaven gaat het rechtstreeks danny's zak inquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:24 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Niet? dan stop ik mijn betaald lidmaatschap
quote:
Ja loop maar weer wegquote:
De baby komt uit een Vad ...quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:27 schreef marsan het volgende:
[..]
Nee, denk dat de zin om te stemmen daar steeds minder wordt:
109
Nou mooi is dat Hannie ,,,,zit ik daar voor om de 20 minuten te twitterren ,,,er af met op lichters ,, ach voor ons zit er nog wat in het vad een mooie baby ,,,,,,dat staat nu op nummer 1 gr grietje
Door: Grelon | op: 2009-07-02 | om: 18:24
Daar gaat hun winners mentaliteitquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:27 schreef marsan het volgende:
[..]
109
Nou mooi is dat Hannie ,,,,zit ik daar voor om de 20 minuten te twitterren ,,,er af met op lichters ,, ach voor ons zit er nog wat in het vad een mooie baby ,,,,,,dat staat nu op nummer 1 gr grietje
Is wel leerzaam zo een weblogquote:
Tis Kudquote:
Jemig die hnden moesten wel nodigquote:
Toch alemaal weer vrij creepy... ze praten daar of het hun baby is, of ze strax allemaal over de vloer mogen komen en of het hun kleinkind is... ik vind het een hele ongezonde obsessie daar eerlijk gezegdquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:27 schreef marsan het volgende:
[..]
109
Maar gelukkig hebben ze hun mail-elke-organisatie-mentaliteit nog welquote:
Ik gun het ze van hartequote:Op donderdag 2 juli 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch alemaal weer vrij creepy... ze praten daar of het hun baby is, of ze strax allemaal over de vloer mogen komen en of het hun kleinkind is... ik vind het een hele ongezonde obsessie daar eerlijk gezegd
Eens. Datzelfde enge hadden ze al toen DGK nog bestond, maar t is ubereng dat ze dat nu nog hebbenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Toch alemaal weer vrij creepy... ze praten daar of het hun baby is, of ze strax allemaal over de vloer mogen komen en of het hun kleinkind is... ik vind het een hele ongezonde obsessie daar eerlijk gezegd
Ken nog wel een forum waar je ze per dozijn kunt ophalen hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:44 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Het zijn hoog kwaliteits usersdie vind je niet zomaar ergens
Huub & Claire kiezen daar toch zelf voorquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Of dat al niet lang gedaan is, hoe komen ze er op.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:42 schreef marsan het volgende:
[..]
Maar gelukkig hebben ze hun mail-elke-organisatie-mentaliteit nog wel
108
Het heeft geen zin grelon. De valsspelers hebben een hele grote voorsprong. Misschien moeten we met zijn allen de organisatie mailen over het valsspelen
Door: Hannie | op: 2009-07-02 | om: 18:21
Ahquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:45 schreef HiDiHo het volgende:
Wat een flikkers he, als je op www.bnn.nl komt stem je op @astridislief
Ze hebben het alleen slordig gedaan![]()
![]()
Laat me raden NoLifequote:Op donderdag 2 juli 2009 18:46 schreef marsan het volgende:
[..]
Ken nog wel een forum waar je ze per dozijn kunt ophalen hoor
Niet eens ff hier en daar een manager aan je laten friemelen? Jij bent ook geen carrierevrouw ook hequote:Op donderdag 2 juli 2009 18:52 schreef Copycat het volgende:
Mooi! Verrassend snelle meeting. Met zelfs nog een klein borreltje en toch nu al thuis.
in 1 keer goed. was ook wel te makkelijkquote:
Ik heb het wel met een vrouwelijke collega (senior accountmanager) gehad over mutsenschurken. Telt dat ook?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:53 schreef versabommie het volgende:
Niet eens ff hier en daar een manager aan je laten friemelen? Jij bent ook geen carrierevrouw ook he
Precies dat het nog bestaat trouwens, nou Huub daar niet meer komt, is mij een raadselquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:54 schreef marsan het volgende:
[..]
in 1 keer goed. was ook wel te makkelijk
Nouja denk dat je er een praktijksessie achteraan moet gooien om vooruit te komen, ik wil het één en ander dan best begeleidenquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het wel met een vrouwelijke collega (senior accountmanager) gehad over mutsenschurken. Telt dat ook?
Niet dat ik er carrièretechnisch ook maar iets op vooruit ben gegaan.
Sommigen hebben een IQ van onder het nulpunt en ik verwed er een kratje bier op dat ze de buurman de pc laten aanzwengelen omdat ze bij God niet weten waar die knop zitquote:Op donderdag 2 juli 2009 18:42 schreef versabommie het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg die blind achter sly aanhobbelen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:56 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Precies dat het nog bestaat trouwens, nou Huub daar niet meer komt, is mij een raadsel
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Sommigen hebben een IQ van onder het nulpunt en ik verwed er een kratje bier op dat ze de buurman de pc laten aanzwengelen omdat ze bij God niet weten waar die knop zit
Ik weet niet precies waar jij werkt, maaruh... zijn daar nog vacatures?quote:Op donderdag 2 juli 2009 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb het wel met een vrouwelijke collega (senior accountmanager) gehad over mutsenschurken. Telt dat ook?
We kunnen vragen of hij ons omhoog wil helpen, al denk ik niet dat hij daar voor open staatquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg die blind achter sly aanhobbelen.
Ik wil eigenlijk wel weer zo een Sly vs Huub rel.
Dat was echt genieten. 2 kampen met dat volk recht tegenover elkaar.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:04 schreef versabommie het volgende:
wheheh :
Lijkt wel gek we zijn gek met dat warma weer ,,,en ze nemen ons ook nog bij de neus ,,,twitter wat doe je ons aan pfffff baal als een stekker gr Grietje
*********************\
Warma zijn ook mensen?
Och ze ruikt weer kut hoor...quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik weet niet precies waar jij werkt, maaruh... zijn daar nog vacatures?![]()
Misschien verlengen ze wel wegens suc6 ?quote:
Samen met de Huubstemmers dan wel hoor.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Yeps een klacht kan je indienen bij de Tweeterwall
Het is een sekte eerlijk waarquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:08 schreef marsan het volgende:
[..]
Samen met de Huubstemmers dan wel hoor.
Dat is een ervaren klaagmailgroep
met een heel eigen leer. shoarma zijn ook mensen en baby's komen uit een vadquote:
Wat is dat voor een debiel bedrijf Of krijg ik een notequote:Op donderdag 2 juli 2009 18:55 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het zal de prozac wel zijn die daar uitgedeeld wordt als snoepjequote:Op donderdag 2 juli 2009 19:11 schreef marsan het volgende:
[..]
met een heel eigen leer. shoarma zijn ook mensen en baby's komen uit een vad
Ik zou het niet weten met die duizeling in mijn kop, gaat denken al helemaal niet meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:13 schreef Laysa het volgende:
korte samen vatting?...geen puf en zin om terug te lezen
Pas je een beetje op qua gezondheidquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik zou het niet weten met die duizeling in mijn kop, gaat denken al helemaal niet meer
Ik ook, ik ook !!!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:01 schreef marsan het volgende:
[..]
Er zijn nog genoeg die blind achter sly aanhobbelen.
Ik wil eigenlijk wel weer zo een Sly vs Huub rel.
Dat was helemaal toppie! Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het vuurtje daar aardig opgestookt heb toen.quote:Dat was echt genieten. 2 kampen met dat volk recht tegenover elkaar.
Het gaat nu niet al te best, en ik zit gewoon op de bank dan zal je toch denken dat het weg trektquote:
Jij en ik zijn aardig, wordt ergens gezegdquote:
| 1 |
Het ligt een beetje stil, af en toe komt er weer voor korte duur iets leuks binnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:17 schreef Laysa het volgende:
maar wel gereld hier...of was het daar gewoon te warm voor
Wahaha.. alsof ik ooit tuinpakken draag.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:06 schreef versabommie het volgende:
[..]
Och ze ruikt weer kut hoor...
Ga uit mijn vijver, tuinpak
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook !!!!![]()
![]()
[..]
Dat was helemaal toppie! Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het vuurtje daar aardig opgestookt heb toen.
Mij lijkt het wel een relaxte werksfeer daar..quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Wat is dat voor een debiel bedrijf Of krijg ik een note
Waar wacht je nog op? Ga weer stokenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook, ik ook !!!!![]()
![]()
[..]
Dat was helemaal toppie! Ik moet ook eerlijk bekennen dat ik het vuurtje daar aardig opgestookt heb toen.
Was naar aanleiding van een boekje dat cadeau werd gegeven aan directie:quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:12 schreef Soury het volgende:
Wat is dat voor een debiel bedrijf Of krijg ik een note
Daar ben jij zekers wel blij mee,quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij en ik zijn aardig, wordt ergens gezegdDe rest is wat minder
Ik mag hopen dat het mijn nummertje isquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:20 schreef HiDiHo het volgende:
Voor diegene die bnn.nl beheerd, dit is netter;
[ code verwijderd ]
was toch stemmen voor astridislief als je op bnn komt?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het mijn nummertje is
Helaas geen vacature. Vooralsnog.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:22 schreef Pearlbitch het volgende:
Mij lijkt het wel een relaxte werksfeer daar..
Ja maar dan mag hij toch wel haar nummer hebben verwisseld voor die van mijquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:27 schreef marsan het volgende:
[..]
was toch stemmen voor astridislief als je op bnn komt?
ah op die fiets. Zou me teleurstellen als hij dat gedaan heeftquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:29 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja maar dan mag hij toch wel haar nummer hebben verwisseld voor die van mij
astridquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:25 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat het mijn nummertje is
Waarom gun je mij dit niet?quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:30 schreef marsan het volgende:
[..]
ah op die fiets. Zou me teleurstellen als hij dat gedaan heeft
Oops, had moeten staan dat t me zou teleurstellen als hij dat NIET had gedaan. vergat alleen een woordjequote:
quote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:36 schreef marsan het volgende:
[..]
Oops, had moeten staan dat t me ze teleurstellen als hij dat NIET had gedaan. vergat alleen een woordje
Wat ik dus een vette kutstreek vin!quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:19 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Jij en ik zijn aardig, wordt ergens gezegdDe rest is wat minder
Wat in de pot zit verzuurd nie, zeggen ze, dus ik heb een eurhm voorstelquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:20 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wahaha.. alsof ik ooit tuinpakken draag.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was naar aanleiding van een boekje dat cadeau werd gegeven aan directie:
[ afbeelding ]
quote:
Ja Bommie maar gister was ik nog vulgair dus nu weet ik het ook niet meer.quote:Op donderdag 2 juli 2009 19:43 schreef versabommie het volgende:
[..]
Wat ik dus een vete kutstreek vin!
Iedereen weet heel goed dat jij en JIJ aleen het gemene duivelse brein achter al die kloteacties bent. Ik zou sommige dingen niet zelf kunen verzinnen vanwege mijn brave inborst maar jij laat me al die dingen steeds doen, krijg ik weer een pm: "Ber, iedereen gaat je aardig vinden als je tegen shoarmac zegt dat je haar op d'r knietjes wil zetten etc etc etc> " En dan trap ik daar in en ben ik weer de gebeten hond.
Jezus meis, wat kan jij slecht stokenquote:Op donderdag 2 juli 2009 19:46 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja Bommie maar gister was ik nog vulgair dus nu weet ik het ook niet meer.
En Rudy heeft straks weer gescoord en jij niet.
Hij pakt het kippetje zo uit je ren, ik zou het niet pikken hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |