quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:17 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als ik dat nou eens wist.
heb 'm na TBO1 gekregen iig
Precies, ik zie alleen dat er weer eentje bij isquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:18 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Oow snap um al je ziet de note niet omdat je geen betaald lid bent
Thanksquote:Op donderdag 2 juli 2009 15:41 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Om de 20 minuten mag je weer stemmen
Bij mij ligt t-moblie eruitquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:26 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat?
Ik heb internet daarop
*op heeftquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:23 schreef D. het volgende:
*nog maar een perenijsje neemt
Ik lust ook wel wat, maar aangezien we over 2 uur gaan wokken wacht ik nog ffquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:27 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga een broodje salami maken om wat zout binnen te krijgen, voor de duizelingen die ik heb
Hoop alleen dat het niet te warm is binnenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:30 schreef Anniebab het volgende:
Tvp Hey lekker wokken ga ik morgen doen.
Ja nou ,waar ik ga is t altijd lekker koel ,airco, beter dan buiten in ieder geval.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het niet te warm is binnen
Ik heb 'm ff opnieuw opgestart (lees: aan- en uitgezet) en nu doet ie het hier ook weerquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:33 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ga is even je kijken
edit: ik heb verbinding![]()
Ik lust eigenlijk niks nu, maar kreeg net het advies iets zouts te eten voor de duizelingen.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:29 schreef D. het volgende:
[..]
Ik lust ook wel wat, maar aangezien we over 2 uur gaan wokken wacht ik nog ff
In mijn herinnering valt het daar ook wel mee, zeker weten doe ik het alleen niet.quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:37 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Ja nou ,waar ik ga is t altijd lekker koel ,airco, beter dan buiten in ieder geval.
Wat denk je zelf, is dat waar ze aan je tafel het eten maken?quote:Op donderdag 2 juli 2009 16:33 schreef D. het volgende:
[..]
Hoop alleen dat het niet te warm is binnen
Nou als ik morgen overdag bijn a niks neem,kan ik wel lekker wokken hoor,maar idd met dit weer overdag heb ik ook niet veel trek nee.Ja zout en veel drinken (WATER).hahquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk niks nu, maar kreeg net het advies iets zouts te eten voor de duizelingen.
Mijn hondje moet zo ook weer eventjes naar buiten
Duizelingen zijn niet goed nee, je moet wel goed voor jezelf zorgen hoorquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:38 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik lust eigenlijk niks nu, maar kreeg net het advies iets zouts te eten voor de duizelingen.
Mijn hondje moet zo ook weer eventjes naar buiten
Fijn dan kan je nu weer bellenquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:37 schreef D. het volgende:
[..]
Ik heb 'm ff opnieuw opgestart (lees: aan- en uitgezet) en nu doet ie het hier ook weer
Ik ben vandaag al een keer out gegaan, dus alle adviezen zijn welkomquote:Op donderdag 2 juli 2009 16:41 schreef Anniebab het volgende:
[..]
Nou als ik morgen overdag bijn a niks neem,kan ik wel lekker wokken hoor,maar idd met dit weer overdag heb ik ook niet veel trek nee.Ja zout en veel drinken (WATER).hah
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |