kijk maar naar fok!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik heb niks met charity, komt alleen maar gedonder van
Spamquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef peeet1 het volgende:
nieuws
er is weer een gouden kooi baby geboren![]()
![]()
bron ad
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef peeet1 het volgende:
nieuws
![]()
bron ad
Het interesseerde hem zo weinigquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:09 schreef versabommie het volgende:
whahahaha Huub :
Twitterwall zegt zelf dat ze aan het einde van de verkiezing alle cheaters zullen verwijderen. Dus blijf stemmen, heb geen enkel script ingeschakeld, dus zal hoger eindigen als het allemaal eerlijk verloopt.
quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:07 schreef peeet1 het volgende:
nieuws
![]()
bron ad
Ze zijn aan het stemmen en dat noemen ze twitterenquote:Goedenmiddag, Ja het enige is ook gewoon door blijven twitteren, als het niet eerlijk gaat wordt dat volgens mij aan het eind wel vereffend, laat ook geen 20 minuten ongemoeid, wij hebben dan in iedergeval ons best gedaan voor Claire en Huub.. meer kunnen wij ook niet doen.. Maar opzich wel een teleurstelling, dacht dat het met Claire op de eerste plaats niet meer stuk kon gaan.. er klopt echt iets niet.. Ga hierna ook nooit meer twitteren denk ik als dit oneerlijk is gegaan.. ja baal eigenlijk als een stekker.. misschien is er vanavond wel een omwenteling wie weet.. Maarja de hoofdprijs voor Claire en Huub komt 1 deze dagen. en dat is toch wel het allerbelangrijkste . en wij hebben ons best gedaan met twitteren.. vooral om Mamma Claire op 1 te houden ze blijft voor ons toch nr. 1.. Groeten Loes..
Het valt mij mee dat je ruiten nog heel zijnquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:14 schreef versabommie het volgende:
Ze zijn ook echt digibeten he?
[..]
Ze zijn aan het stemmen en dat noemen ze twitterenNatuurlijk tegen de hele familie vertelen: Ja wij twitteren tegenwoordig
Wie weet niet lang meerquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het valt mij mee dat je ruiten nog heel zijn
De verkeerde link Bommie, je wordt slordigquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:24 schreef versabommie het volgende:
Ohwja en voor Zouzou: NMNS is wachtie doen op fokkie om foekiefoekie te doen jouw!
[TBO SC #86] SMS: "rel aan" naar 2020!
joh mag het een keer voorkomen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De verkeerde link Bommie, je wordt slordig
Ja, werken! Eerst mijzelf enorm verslapen en nu kom ik maar niet op gangquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh mag het een keer voorkomen...Ook ik moet wat werken
Wiequote:
ik hoorde net op rtl dat je maar 1 keer mag stemmen als je meer stemt dan word je stem wel opgeteld maar op het einde van de dag er weer afgetrokkenquote:Goede morgen allemaal. Dan mogen wij die valsspelers wel dankbaar zijn. Door hun zijn wij nog harder gaan stemmen, op Huub en Claire. Is wel lachen . Ja wij prozak etende bloemetjesjurkjes zonder leven bejaard ect. Moet zeggen ik ga gewoon op tijd naar bed. Als je hun volgt zie je dat ze nog tot bijna in de morgen op de comp. zit. Wie heeft hier geen leven. Ga dadelijk even naar de stad kijken of er bloemetjesjurken in de aanbieding zijn. Dit moest ik even kwijt Nu weer gewoon gezellig hier schrijven lezen stemmen. en hun veel plezier toewensen.
Hebben ze RTL ingeschakeld? Vanavond zeker een diepte-interview met ZouZou in Editie NL?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:33 schreef peeet1 het volgende:
ik horden net op rtl dat je maar 1 keer mag stemmen als je meer stemt dan word je stem wel opgeteld maar op het einde van de dag er weer afgetrokken
O, dan kom ik wat vroeger van het strand!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanavond zeker een diepte-interview met ZouZou in Editie NL?
En jij zegt tegen heel je familie dat je aan het twiteren bent,dat is bijdehand.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:14 schreef versabommie het volgende:
Ze zijn ook echt digibeten he?
[..]
Ze zijn aan het stemmen en dat noemen ze twitterenNatuurlijk tegen de hele familie vertelen: Ja wij twitteren tegenwoordig
moet je trots op zijn dame........ niet dus.... nu eens genoeg slapen snachts!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:43 schreef evaxsis het volgende:
Goede middag,
Ik ben na 3 waarschuwingen sterretjes zien, toch out gegaan op mijn werk dus ik ben naar huis gestuurd.
Niet dat ik het erg vind hoor
Nope, dat staat er niet... dus kom maar weer op met je verkapte doodsverwensingen en volgende smiley, of ga je trillende eierstokken tot rust manen in deze tijd van de geboorte van jouw pseudo-kleinkind, schijnzwangere losbol jijquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En jij zegt tegen heel je familie dat je aan het twiteren bent,dat is bijdehand.
Van de hitte?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:43 schreef evaxsis het volgende:
Goede middag,
Ik ben na 3 waarschuwingen sterretjes zien, toch out gegaan op mijn werk dus ik ben naar huis gestuurd.
Niet dat ik het erg vind hoor
Hoe kan je gaan slapen met zoveel gezelligheid, ik leef er van op.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je trots op zijn dame........ niet dus.... nu eens genoeg slapen snachts!!
quote:
Ja het erge is dat ik heb ze nu weer en zit gewoon rustig op de bankquote:
Neem anders een koude douchequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja het erge is dat ik heb ze nu weer en zit gewoon rustig op de bank![]()
En ik heb toch genoeg gedronken en gegeten
niet handig.. als je er dan onde rvandaan komt heb je het 20 keer zo heetquote:
Tuurlijk, je lichaam koel af en dat is juist was een zonnesteek is, een te warm lichaam.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet handig.. als je er dan onde rvandaan komt heb je het 20 keer zo heet
idd... warme douche is beterquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet handig.. als je er dan onde rvandaan komt heb je het 20 keer zo heet
Ik was ook buiten houtwerk aan het soppen en de ramen aan het lappen dus de zon scheen ook boven op mijn bolletje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, je lichaam koel af en dat is juist was een zonnesteek is, een te warm lichaam.
quote:
Komt goed hoor, nu kan er niks meer gebeurenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:03 schreef Toverheks het volgende:
hey eva, doe jij een beetje rustig aan en veel drinken he
quote:75
De Danny van Fok heeft gisteren een waarschuwing gegeven voor het invoeren van een script door doorte linken naar twitterwall Diegene zou geband worden. Haha geloof het maar
Quote Door: Maryo | op: 2009-07-02 | om: 13:02
Klopt...quote:
Zo warm was het toch niet, ik schat dat het daar in de tuin zo'n 30 graden wasquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:06 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Door de warmte raakt de lichaamstemperatuur ontregeld en begint deze op te lopen. Dit kan verergerd worden door directe zonnestraling op het hoofd, waardoor het temperatuurcentrum in de hersenen van slag raakt. Wanneer de temperatuur boven de 40 graden komt bestaat het risico op epileptische aanvallen en shock. Boven de 42 graden kan het lichaam de temperatuurstijging niet meer aan, loopt de temperatuur versneld op en sterft de patiënt.
bron
Dat Twittergebeuren gaat toch tot in de eeuwigheid door?quote:Misschien kunnen we met z n allen beter een tijdje niet meer op Fok of vol komen tot het twittergebeuren achter de rug is
okequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:07 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Komt goed hoor, nu kan er niks meer gebeuren
Zo ja nu weer belangrijkere dingen, auwtz raken ze daar overstuurquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:09 schreef versabommie het volgende:
[..]
Klopt...
Maar ze worden helemaal para op die blog : http://www.huubenjaap.nl/index.php?page=1&a=1&w=212&maand=07&jaar=2009
Als pietje dit leest zit hij in no time in de hoek.......met een kaasschaafquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat Twittergebeuren gaat toch tot in de eeuwigheid door?
Welkom back, heksjequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:14 schreef Toverheks het volgende:
ik wil even een zeer schokkende mededeling doen, hier thuis vielen de kids van hun stokkie, IK heb zelf mijn computer aangesloten en hij deed het ook nogstaat nu op een tafeltje tussen de puinhoop. maar wat heb ik hem gemist al die tijd moet zoveel bijlezen
Dat is niet te doen weet je hoeveel topics wij hier in de tussentijd hebben vol gespamdquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:14 schreef Toverheks het volgende:
ik wil even een zeer schokkende mededeling doen, hier thuis vielen de kids van hun stokkie, IK heb zelf mijn computer aangesloten en hij deed het ook nogstaat nu op een tafeltje tussen de puinhoop. maar wat heb ik hem gemist al die tijd moet zoveel bijlezen
Nee Pietje toch niet, die kan het hoop ik nog wel aanquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:14 schreef versabommie het volgende:
[..]
Als pietje dit leest zit hij in no time in de hoek.......met een kaasschaaf
Kwaliteits posts !quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:15 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Dat is niet te doen weet je hoeveel topics wij hier in de tussentijd hebben vol gespamd
Dat heet verdeel en heerschquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:12 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Zo ja nu weer belangrijkere dingen, auwtz raken ze daar overstuur![]()
Ik kom even buurten daar
Juist, kwalitatief hoogstaande pareltjesquote:
Ik dacht... een trojaans paardquote:
Kutnewbequote:Op donderdag 2 juli 2009 13:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Sorry ik weet de benamingen nog niet zo goed, vergeef je het mij
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:20 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Sorry ik weet de benamingen nog niet zo goed, vergeef je het mij
Ahhh lieeeevvvquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:21 schreef Toverheks het volgende:
werd wel op de hoogte gehouden hoor over jullie doen en laten hier op FOK door Laysaen elke keer als ik de laptop te pakken kreeg ging ik ff plusje doen voor bommie, eva en yvonne
Jij wilt er ook wel voor betalen?quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:23 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ahhh lieeeevvv![]()
Bedankt voor al jouw plusjes
Waarvoor ik geef jullie toch hoop ik een beetje gezelligheid er voor terug dat moet toch genoeg zijnquote:
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef versabommie het volgende:
Zie net dat ik er weer een note bij heb
quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:28 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Waarvoor ik geef jullie toch hoop ik een beetje gezelligheid er voor terug dat moet toch genoeg zijn
Oh, ook ff kijkenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef versabommie het volgende:
Zie net dat ik er weer een note bij heb
Nee juist vanwege afgelopen week, had het nog niet gecheckedquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:31 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ben je weer voor scripten op je vingertjes getikt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |