De verkeerde link Bommie, je wordt slordigquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:24 schreef versabommie het volgende:
Ohwja en voor Zouzou: NMNS is wachtie doen op fokkie om foekiefoekie te doen jouw!
[TBO SC #86] SMS: "rel aan" naar 2020!
joh mag het een keer voorkomen...quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:30 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De verkeerde link Bommie, je wordt slordig
Ja, werken! Eerst mijzelf enorm verslapen en nu kom ik maar niet op gangquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:31 schreef versabommie het volgende:
[..]
joh mag het een keer voorkomen...Ook ik moet wat werken
Wiequote:
ik hoorde net op rtl dat je maar 1 keer mag stemmen als je meer stemt dan word je stem wel opgeteld maar op het einde van de dag er weer afgetrokkenquote:Goede morgen allemaal. Dan mogen wij die valsspelers wel dankbaar zijn. Door hun zijn wij nog harder gaan stemmen, op Huub en Claire. Is wel lachen . Ja wij prozak etende bloemetjesjurkjes zonder leven bejaard ect. Moet zeggen ik ga gewoon op tijd naar bed. Als je hun volgt zie je dat ze nog tot bijna in de morgen op de comp. zit. Wie heeft hier geen leven. Ga dadelijk even naar de stad kijken of er bloemetjesjurken in de aanbieding zijn. Dit moest ik even kwijt Nu weer gewoon gezellig hier schrijven lezen stemmen. en hun veel plezier toewensen.
Hebben ze RTL ingeschakeld? Vanavond zeker een diepte-interview met ZouZou in Editie NL?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:33 schreef peeet1 het volgende:
ik horden net op rtl dat je maar 1 keer mag stemmen als je meer stemt dan word je stem wel opgeteld maar op het einde van de dag er weer afgetrokken
O, dan kom ik wat vroeger van het strand!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:35 schreef Copycat het volgende:
[..]
Vanavond zeker een diepte-interview met ZouZou in Editie NL?
En jij zegt tegen heel je familie dat je aan het twiteren bent,dat is bijdehand.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:14 schreef versabommie het volgende:
Ze zijn ook echt digibeten he?
[..]
Ze zijn aan het stemmen en dat noemen ze twitterenNatuurlijk tegen de hele familie vertelen: Ja wij twitteren tegenwoordig
moet je trots op zijn dame........ niet dus.... nu eens genoeg slapen snachts!!quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:43 schreef evaxsis het volgende:
Goede middag,
Ik ben na 3 waarschuwingen sterretjes zien, toch out gegaan op mijn werk dus ik ben naar huis gestuurd.
Niet dat ik het erg vind hoor
Nope, dat staat er niet... dus kom maar weer op met je verkapte doodsverwensingen en volgende smiley, of ga je trillende eierstokken tot rust manen in deze tijd van de geboorte van jouw pseudo-kleinkind, schijnzwangere losbol jijquote:Op donderdag 2 juli 2009 12:42 schreef Mooiiiiiii het volgende:
[..]
En jij zegt tegen heel je familie dat je aan het twiteren bent,dat is bijdehand.
Van de hitte?quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:43 schreef evaxsis het volgende:
Goede middag,
Ik ben na 3 waarschuwingen sterretjes zien, toch out gegaan op mijn werk dus ik ben naar huis gestuurd.
Niet dat ik het erg vind hoor
Hoe kan je gaan slapen met zoveel gezelligheid, ik leef er van op.quote:Op donderdag 2 juli 2009 12:44 schreef Nizno het volgende:
[..]
moet je trots op zijn dame........ niet dus.... nu eens genoeg slapen snachts!!
quote:
Ja het erge is dat ik heb ze nu weer en zit gewoon rustig op de bankquote:
Neem anders een koude douchequote:Op donderdag 2 juli 2009 12:57 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ja het erge is dat ik heb ze nu weer en zit gewoon rustig op de bank![]()
En ik heb toch genoeg gedronken en gegeten
niet handig.. als je er dan onde rvandaan komt heb je het 20 keer zo heetquote:
Tuurlijk, je lichaam koel af en dat is juist was een zonnesteek is, een te warm lichaam.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet handig.. als je er dan onde rvandaan komt heb je het 20 keer zo heet
idd... warme douche is beterquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:01 schreef Nizno het volgende:
[..]
niet handig.. als je er dan onde rvandaan komt heb je het 20 keer zo heet
Ik was ook buiten houtwerk aan het soppen en de ramen aan het lappen dus de zon scheen ook boven op mijn bolletje.quote:Op donderdag 2 juli 2009 13:02 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
Tuurlijk, je lichaam koel af en dat is juist was een zonnesteek is, een te warm lichaam.
quote:
Komt goed hoor, nu kan er niks meer gebeurenquote:Op donderdag 2 juli 2009 13:03 schreef Toverheks het volgende:
hey eva, doe jij een beetje rustig aan en veel drinken he
quote:75
De Danny van Fok heeft gisteren een waarschuwing gegeven voor het invoeren van een script door doorte linken naar twitterwall Diegene zou geband worden. Haha geloof het maar
Quote Door: Maryo | op: 2009-07-02 | om: 13:02
Klopt...quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |